Dračí Doupě Plus (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 42 ⇒|

Treeleaf - 1. března 2014 18:24
Treeleaf

Zdravím,

Jen tak vsuvka, v jaké fázi je ten web? Byl spuštěn, pak zase vypnut a od té doby se nic neděje :) ... zase to umírá :(

Díky za odpověď.

Treeleaf - 28. ledna 2014 21:47
Treeleaf

Já mám na mřížku dva názory...

První kladný, jak už řikal Amthauer, a sice její odlišnost od ostatních českých DrD šíleností a pak její celkový dopad na postavu (postihy atd...)

Na druhou stranu mi však strasně vadí její dopad na plynulost hry. Kolikrát se nám stalo, že jinak krásně plynulý a svižný souboj náhle přerušilo mohutné bouchnutí kyjem trpaslíkovy po hlavě, které zapříčinilo né-li 15minutovou pauzu v podobě listování "jaké že to carapatičky si mám všude napsat?"

Takže věřím, že kutíte něco mezi, tedy celkově plynulejší, avšak stále odlišnou tabulku :D

Amthauer - 28. ledna 2014 20:27
Amthauer

Gran 28. ledna 2014 20:21
A co léčení posledního zranění? To se taky zruší, nebo bude víc sponek? A co tedy postih? A bijcovy schopnosti? Atd.
- What is a life devoid of strife?

Gran - 28. ledna 2014 20:21
Gran

Amthauer 28. ledna 2014 19:40

V mechanikách se žádný návrat nekoná, spíš si to představ tak, že vezmeme Mřížku zranění z 2. strany Osobního deníku a rozplizneme ji po okraji první stránky, aby tě v boji tolik nezdržovala. ;)

Amthauer - 28. ledna 2014 19:40
Amthauer

Spoilery jako víno. :D

To, co píšeš, se mi nelíbí. Měl jsem rád DrD+ v jejich odlišnosti od DrD, nechci vidět, jak se k nim vrací.
- What is a life devoid of strife?

Gran - 28. ledna 2014 19:37
Gran

Leze to ze mě jak z chlupatý deky, co? xD
Jenže právě, ono je to takové průmyslové tajemství a jediné štěstí je, že tahle diskuse je celkem schovaná...

Zdravím zbytek PULS týmu, co to tu nenápadně pozoruje! :P

Anyway, na jednu stranu se mi řádky taky líbily, ale vůbec se mi pak nelíbila praxe. Samozřejmě s rozestavením deníku, soubojovým systémem a se vším se to tvářilo, že to vlastně krásně klape (jako celý Pluska :D), ale tohle konkrétně si představujeme spíše v jednodušším, praktičtějším a klasičtějším stylu, který umožní hráči použít starou dobrou... sponku. ;)

Jedním z důvodů, proč se nemůžu rozepsat, je, že se mi nechce. :D Soubojový systém a vše, co s touhle částí hry souvisí (jedním z atributů Plusek je prakticky právě důraz na co největší samostatnost a kompaktnost soubojového systému), se předělalo/předělává úplně od podlahy... takže sepsat to všechno dohromady, tak už to asi postuju rovnou na ten web a sem dám jenom upozornění. ;)

Amthauer - 28. ledna 2014 19:24
Amthauer

Gran 28. ledna 2014 19:20
Nevím, ale mně třeba řádky přijdou jako výtečný nápad. Určují, co je jak velké zranění, dá se podle nich vypočítat, kdy dochází ke ztrátě vědomí, amputaci, smrti atd., navíc je tam ten postih, pak Bijec s tím pracuje...

Hele, nastíníš nám teda, jak jste to, vy hlavy, vymysleli, nebo to je průmyslové tajemství? :D
- What is a life devoid of strife?

Gran - 28. ledna 2014 19:20
Gran

Mám na mysli verzi 1.0 u Plusek a konkrétně ty postihy, co dostáváš, když se přesouváš do dalšího řádku...
Jenže řádky jsou podle mě poněkud zbytečný. ;)

Stínové zranění je rozhodně fajn, tady se to ovšem bude rozlišovat trochu jinak, protože je zároveň potřeba pamatovat na Velká zranění a další realistické šílenosti. ;P
Všechno by to ovšem mělo pokrýt rozlišení na krátkodobou a dlouhodobou... ;)

Amthauer - 28. ledna 2014 19:09
Amthauer

Gran 28. ledna 2014 18:49
Jasně, v původním českém DrD bylo stínové zranění, což mi nepřijde jako zlý nápad. Takže takhle nějak bude fakčit kondice?
- What is a life devoid of strife?

Gran - 28. ledna 2014 18:49
Gran

I na škálu by mělo dojít, ta Kondice může nabývat různých hodnot (aby se od sebe dala rozlišit různá malá zranění apod.), ale z hlediska postihů se to naporcuje. Mě tak napadá, že to má už i 1.0, ale není to tam moc dobře podané, takže to většinu lidí spíš rozčiluje popř. to přehlíží...
Na kolik kusů se ta Kondice rozporcuje, to neprozradím. ;))

Jako taková pak vyjadřuje bojeschopnost postavy, což umožňuje např. udělit v boji zranění, aniž by nutně tekla krev (např. zastavil jsi ničivou ránu štítem (na pohled dokonale vykryto), ale přesto dostaneš zásah/zápis/youknow do svojí Kondice). Proti oddělenému zranění a únavě to má samozřejmě i jiné výhody. ;)

Amthauer - 25. ledna 2014 18:54
Amthauer

Amthauer 25. ledna 2014 18:51
Stačilo by přitom tu únavu zjednodušit. Např. udělat jen osmistupňovou škálu. Třeba:

1. Plný energie
2. Neunaven
3. Rozehřátý
4. Lehce unavený
5. Unavený
6. Dost unavený
7. Vyčerpaný
8. Totálně vyčerpaný

A teď by se jen přičítalo a odčítalo:

Boj do čtyř kol +2
Boj do osmi kol +3
Delší boj +4
Desetiminutová pauza -1
Spánek -5
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 25. ledna 2014 18:51
Amthauer

Gran 25. ledna 2014 18:44
Tak, není "hrát na to" jako "hrát na to". My jsme hráli na únavu, ale ne podle pravidel. Klidně se někdy stávalo, že PJ zahlásil hráči, že únavou už ani meč neudrží. :)
- What is a life devoid of strife?

Gran - 25. ledna 2014 18:44
Gran

Ten odstavec už znova smolit nebudu, takže teorie zase příště. :D

Ad únava, u nás se na to taky nehrálo, i když mi to na jednu stranu přišla škoda, už jen proto, že imho unavený člověk bojuje hůře, než když je odpočatý. ;)

Treeleaf - 25. ledna 2014 15:51
Treeleaf

Super, konečně se něco děje, ikdyž zrovna ne moc štstnou cestou, každopádně věřím, že na stránkách brzy něco přibude.

Jinak klidně se rozepiš, teorii zhltnu stejně jako praxi :).

Seskupení tabulek je potěšující zpráva, taky jsme na únavu nikdy nehráli, takže "Kondici" fandím :)...

Díky za info a těším se na další.

Amthauer - 25. ledna 2014 10:18
Amthauer

Gran 24. ledna 2014 21:13
Uvítal bych i teorii, ne jen příklady. :) Na únavu jsme nikdy nehráli. Máš pravdu: dvě mřížky jsou příliš moc. Ale hlavně, zranění se dostává jen občas, ale unavuje se člověk prakticky pořád. Takže by nakonec nedělal nic jiného, než přepisoval mřížku únavy. U nás prostě PJ uváží a řekne, že je postava unavená, popř. ať si hodí na výdrž.
- What is a life devoid of strife?

Gran - 24. ledna 2014 21:13
Gran

BTW (takže vás to asi bude zajímat víc)

Mám vývoj přečtený až po dnešní den, včetně toho Bojovníka atd. A sice se prostě chystá ten web, takže toho nemůžu říct moc, můžu vám rovnou prozradit, že samotný souboják se dočká velikých změn, což se dotkne například Mřížky zranění.
...
Teď jsem smazal odstavec keců (alkohol pomáhá :D), když mi došlo, že vy stejně čekáte na jakýkoliv konkrétní příklad. Tak co třeba tohle, to by mohlo být celkem neškodné, jen o tom nesmíte nikomu říkat. :D
Zranění + Únava => Kondice.

Proč? Inu, proč mít dvě mřížky, když se obojí vejde do jedný?

Gran - 24. ledna 2014 20:21
Gran

Amthauer 24. ledna 2014 18:12

Když my to teprve připravujeme, já sám jsem ten web viděl teprve před pár dny. :D

Amthauer - 24. ledna 2014 18:12
Amthauer

Gran 24. ledna 2014 17:30
To se mi číst nechce, ale je fakt, že blbě dělaný web jde poznat už od začátku. :D
- What is a life devoid of strife?

Gran - 24. ledna 2014 18:04
Gran

Bohužel kdo zvládne vyfiltrovat imho superzábavný souboj Tkroll vs Trlolz, ten zjistí, že jedinou pořádnou zprávou je "již brzy vám dáme víc informací". :D

A v titulkách je chybička, tvůrčí odpadlík je Jarik. ;)

Gran - 24. ledna 2014 17:30
Gran

Tak tohle je žhavé!

Ve vývojářském týmu došlo ke komunikačnímu šumu a předčasně tak byly zveřejněny stránky http://drdplus.eu/, kde trapně nic nevisí. :D

To ovšem stačilo k tomu, aby vznikl pořádný FLAME WAR.

TrlolzGran uvádí:

PULS Tým a Bitva na D20
LETS WATCH: http://www.d20.cz/diskuze/produkty-diskuze/50758.i430.html#i430

Jsou to čtyři stránky diskuse, ve kterých se členové PULS týmu snaží zastavit diskusi nad prázdnými stránkami, ale kritická stavidla představivosti se již zvedla...

V HLAVNÍCH ROLÍCH

Nadšený webmaster - Jerryred
Nebezpečný kritik - Sirien
Mr. Smith - Gran
Tvůrčí odpadlík - Jerry
a další

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)