Diskuze
Dračí Doupě Plus
Správci: | Gran | ||||||||||||||||||||
Popis: | Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti? | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: INFO K ANKETĚ Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu): Hraničář - Druid a Chodec Alchymista - Pyrofor a Theurg Mnich? - Kněz a Paladin Bojovník - Válečník a Zaklínač Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd Bard - Herec? a Muzikant? Čaroděj - Mág? a Vědma? (a nechybí vám Šaman? ;D) Fan weby RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí RomiKovic nová site DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+. Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru. ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky. Diskuse ke hře Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz. Archivní: Obecná diskuse k pravidlům Bojovník Čaroděj Zloděj Theurg Hraničář Kněz Paladin (Lopuch.cz) Alchymista (Lopuch.cz) NOVÁ POVOLÁNÍ Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem). - Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace - Assassin (21) - cca25%, stagnace - Zaklínač (20) - nic - Druid (14) - téměř nic - Paladin (12) - 10%, stagnace - Chodec (11) - nic - Bard (10) - téměř nic - Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi) - Vědma (7) - fáma a nic ;D - Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina Dodatky Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ! Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.). |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 42 ⇒ ⇒|
Gran - 22. ledna 2014 14:41 | |
Podle mě se u DrD2 nedostatečně rozhodli, zda jde o hru pro začátečníky, pokročilé, či pro experty, a je to na ní dost vidět. |
Amthauer - 22. ledna 2014 13:34 | |
Alatrej 22. ledna 2014 09:29 |
Alatrej - 22. ledna 2014 09:29 | |
DRD+ |
Treeleaf - 18. ledna 2014 13:21 | |
Gran 18. ledna 2014 04:47 |
Amthauer - 18. ledna 2014 11:41 | |
Hele, chtělo by to nějaké povolání zaměřené na vrh většími zbraněmi. Ty zbraně tady existují, ale je k nim vázaných přesně nula schopností. Už jsem si jednou chtěl udělat nějakého vrhače oštěpů, seker apod. a narazil jsem. Zloděj má malé vrhací zbraně a bojovník umí leda vrhat zbraněmi, kterými by se normálně vrhat nemělo. :)
|
Gran - 18. ledna 2014 04:47 | |
Chystá se website, to snad trochu uspokojí poptávku po informacích. =) |
Treeleaf - 17. ledna 2014 18:34 | |
To rád slyším, jen je škoda, že je o tom tak málo informací. |
Gran - 16. ledna 2014 22:04 | |
Treeleaf 16. ledna 2014 21:57 |
Treeleaf - 16. ledna 2014 21:57 | |
:D nic, jen že živí toho namluví více. |
Gran - 16. ledna 2014 20:22 | |
Nope, jenom tohle. Co máš proti nemrtvým? |
Treeleaf - 16. ledna 2014 17:45 | |
Zdar, |
Gran - 18. listopadu 2013 01:01 | |
Nj, zasraná 1.0. :D |
Amthauer - 9. listopadu 2013 18:44 | |
Mám tady takový paradox. Pokud chceme rozvíjet dvě vlastnosti na co nejvyšší stupeň, tak na to rozhodně není nejlepším povoláním to, které je má jako hlavní. Z toho plyne pár paradoxních situací: |
Gran - 29. prosince 2012 18:18 | |
Amthauer 29. prosince 2012 17:40 |
Amthauer - 29. prosince 2012 17:40 | |
Gran 29. prosince 2012 17:34 |
Gran - 29. prosince 2012 17:34 | |
Amthauer 29. prosince 2012 11:03 |
Amthauer - 29. prosince 2012 11:03 | |
Gran 28. prosince 2012 23:46 |
Gran - 28. prosince 2012 23:46 | |
A ještě pro upřesnění (sry za triple post): ve vývoji jsou vlastně jen Alchymista, Assassin, Mnich a Paladin. |
Gran - 28. prosince 2012 23:31 | |
Mimochodem, přestože se uvažuje nad pracovním multi-classem (kvůli zajištění vyváženosti hry), pravděpodobně nebude nikdy oficiálně zaveden. DrD+ je hra, která tlačí na specializaci postav a na to, že každá družina pracuje jako specifický a dobře promazaný stroj, kde každý prvek má svou jasnou funkci a sám o sobě ve většině situací spíš neobstojí (nebo obstojí s obtížemi), na rozdíl od her typu DnD, kde se jede na univerzalitu a kde se postava po pár prvních levelech bez ostatních v klidu obejde. |
Gran - 28. prosince 2012 23:29 | |
Tenhle argument potkávám často a ano, těch 6 původních povolání je dost obecných na to, aby se případným multi-classem dalo kdeco vyřešit, ale: |
Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 42 ⇒ ⇒|