Liga jeskyň: všehochuť (13 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Liga jeskyň: všehochuť

Správci:Snaga, Katanga, Neera
Popis:Hlasování, nápady a diskuze okolo Ligy jeskyň.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Příspěvky do Ligy se vkládají do diskuze Liga jeskyň, v níž najdete i pravidla pro vkládání soutěžních příspěvků do aktuálního kola. Pro hlasování a debaty okolo slouží tato diskuze.



SOUČASNÉ DĚNÍ:
Posílání příspěvků do jarního kola Ligy: Neuskutečněné nápady.




JAK HLASOVAT?
Pročtěte si soutěžní příspěvky za dané hlasovací období. Tři nejlepší příspěvky napište v pořadí 1. nejlepší, 2. nejlepší, 3. nejlepší do této diskuze. První místo tak od vás získá tři body, druhé dva a třetí jeden. Na konci hlasovacího období se body sečtou.
Hlasovat může každý, i ten, kdo aktivně nikde nehraje.
Nehlasujte pro příspěvky, jimiž jste sami autory.

Hlasování pro právě probíhající kolo bude zahájeno v dubnu.


A jak vypadá taková odměna pro vítěze? Rozhovor s vítězkou prvního Ligového turnaje si můžete přečíst zde!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 341 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 ⇒|

Saia - 17. října 2013 20:55
Saia

1. Klub Noční Můry
2. Rytíři Tiletasu
3. Světlo v Temnotě

Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Deilen - 17. října 2013 20:36
Deilen

1. Next Generation
2. Ariadnina nit
3. Klub Noční můry

Pravé přátelství nerozloučí ani naděje, ani strach, ani starost o vlastní prospěch. Přátelství umírá s člověkem a člověk umírá za přátelství.

Neera - 17. října 2013 20:26
Neera

1. Klub Noční můry
2. Charmed: Next Generation
3. Ariadnina nit
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

sashiko - 17. října 2013 20:16
sashiko

1. Shadow in the mists
2. Ariadnina nit
3. Strážci času
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Snaga - 17. října 2013 20:04
Snaga

1. Strážci času
2. Shadow in the mist!
3. Klub Noční Můry
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Snaga - 15. října 2013 12:12
Snaga

Zkušební kolo: PJ nesmí hlasovat pro svou jeskyni.

Uvidíme, jak se to vyvine.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Amunak - 15. října 2013 11:01
Amunak

Neera 15. října 2013 09:21
můžeš rozdat hlasy těm třem, a větší hlasovací efekt nechat pro ostatní hlasující ;) když jich bude dost, ten tvůj ne-úplně vypovídající hlas se tam snadno ztratí.
🐺

sashiko - 15. října 2013 10:28
sashiko

Tak porota(Hodnotící skupina) je to nejmenší, co by se dalo zařídit, když se tak dobře znáte. Ale tak to je na vás. Jen na ten váš projekt dohlížím a kdyby bylo třeba pomoct, tak stačí zapískat.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Sidgar - 15. října 2013 10:17
Sidgar

sashiko 15. října 2013 10:08
Každý zrod provází porodní bolesti :)

Problém vidím v tom že hodnotí poměrně úzká skupina. Pokud by se našli hodnotitelé do projektu nezaiteresovaní, na objektivnosti by to určitě přdalo.
Pravda je, že čím jednodušší systém tím lepší a tak bych byl pro pravidlo.

PJ ne pro svou jeskyni a uvidíme jak se to vyvine.

sashiko - 15. října 2013 10:08
sashiko

Vy si to teda dobře komplikujete, jen co je pravda. Mnohem snažší byste to měli, kdyby hlasovali všichni, kromě, kromě zúčastněných pjů a cos e objektivity týká, tak se snadno pozná, jestli někdo hlasoval záměrně pro svoje. Nwříkám, že jsou některé texty špatné, ale rozdíl v žánru a některé texty jsou prostě informativní, někde se něco děje a trochu to připomíná guláš. Takže se v podstatě hodnotí jen literární hodnota příspěvku?
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Katanga - 15. října 2013 10:07
Katanga

Snaga 15. října 2013 09:59
Uvidíme, jak to půjde. Nehlasování pro příspěvek, ve kterém se hráč účastní, mi přijde jako vhodné omezení. Ani málo, ani moc.
Napadlo mě taky sestavit nějakou objektivnější porotu, která se ligy jeskyň neúčastní ani není v žádné z jeskyň, která se ligy účastní. Třeba jen dva tři lidi, kteří by podle svého nejlepšího vědomí a svědomí udělali své hlasování. Z jejich hlasování bychom totiž pak měli aspoň trochu srovnání, jak moc je hlasování objektivní. Ale na něco takového je už asi pozdě, navíc se důvěryhodní nezaujatí a nezapojení lidé hledají těžko, když se tady skrz aragorn někteří známe moc dobře a někteří vůbec.

Neera - 15. října 2013 10:03
Neera

Já logicky souhlasím spíš se Sidgarem a Katangou, ale ta situace se mě značně týká, takže chápu, že se to nedí brát úplně za bernou minci. Znevýhodňuje to zase i ty jeskyně, které mají méně hráčů.
Když se dívám na konkrétní příklady, tak nemůžu s čistým svědomím hlasovat (ve všech případech), proto, co mi zbývá, protože pak by některé jeskyně dojely jenom na to, že mají tu "smůlu, že v nich hraju".
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

Snaga - 15. října 2013 09:59
Snaga

Katanga 15. října 2013 09:44
Je tu drobný problém s tímhle přístupem. Příkladně v mé jeskyni hraje v současné době devět hráčů a za některé bych ruku do ohně nedal (ve smyslu objektivity hlasování).

Zatím shoda PJ ne pro svou jeskyni. Já bych dal přece jenom, hráč ne pro příspěvek ve kterém se účastní.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Katanga - 15. října 2013 09:44
Katanga

Já si zase myslím, že pokud nebude Neera (nebo kdokoli další) hlasovat pro jeskyni, kde je sama PJ, tak může do hlasování zahrnout kteroukoli jeskyni. I tu, ve které hraje.
Přeci jen, to by pak hlasování bylo dost nefér, protože by měl každý jiný počet jeskyní na hlasování a u každé jeskyně by byl jiný počet hráčů, kteří pro ni hlasovat mohou. Když si vezmu, že všichni hráči jeskyně Strážci času jsou zapojeni do tohoto projektu...
Hrajeme tady rpg. Umíme se koukat na situace jinýma očima než těma svýma, no ne? Dokážeme objektivě vybírat dobré jeskyně nezávisle na tom, zda v nich hrajeme nebo ne.

Sidgar - 15. října 2013 09:40
Sidgar

Neera 15. října 2013 09:21
Nebo udělit vyjímku pro takhle aktivní hráče.
Např: Pokud je hráč nějakým způsobem zainteresovaný ve více jak 50% příspěvků, tak by mohl hodnotit cokoli kromě jeskyně kde dělá PJ....

Snaga - 15. října 2013 09:35
Snaga

Neera 15. října 2013 09:21
Já myslím, že by měla být šance vybrat třeba jen třetí místo nebo třeba první, když si myslíš, že si to ty jeskyně nezaslouží. Tím se nám vybírací efekt zvýší.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Neera - 15. října 2013 09:21
Neera

Tak jsem počítala, jak to vychází na počty jeskyň a zúčastněných... Z desíti zúčastněných jeskyň je jedna moje (tak to je jasné, že by měla být z počítání vyjmuta, i když jsme tady snad všichni soudní), v pěti je přímo můj příspěvek a v jedné další hraju. Čímž mi na obsazení tří bodovaných míst zůstaly právě tři jeskyně - čímž je zrušen jakýkoliv hlasovací a vybírací efekt.
Co s tím?
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

Snaga - 9. října 2013 12:15
Snaga

Většina byla pro výběr nejlepšího, druhého a třetího.
Hlasování zde v diskuzi.
To jsem uvedl na nástěnku. Ještě upravím nástěnku tady.

Úplný žebříček se nedá dělat kvůli možné účasti hlasujících v některých jeskyních.

Výběr pouze nejlepšího s odůvodněním snadné hlasování narazil.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

sashiko - 9. října 2013 11:11
sashiko

No chtělo by to tedy udělat prototyp toho hlasování, na kterém jste se dohodli, aby bylo jasný, jak v budoucnu teda hlasovat, padlo tu několik možností.
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Snaga - 9. října 2013 10:12
Snaga

Voju 9. října 2013 09:48
Nejsme v časovém presu.

Zatím jsme se dohodli, jak hlasovat v jednotlivých kolech.

Jak průměrovat výsledky se můžeme klidně dohodnout dokonce listopadu.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Vypisuje se 20 z celkem 341 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)