Liga jeskyň: všehochuť (16 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Liga jeskyň: všehochuť

Správci:Snaga, Katanga, Neera
Popis:Hlasování, nápady a diskuze okolo Ligy jeskyň.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Příspěvky do Ligy se vkládají do diskuze Liga jeskyň, v níž najdete i pravidla pro vkládání soutěžních příspěvků do aktuálního kola. Pro hlasování a debaty okolo slouží tato diskuze.



SOUČASNÉ DĚNÍ:
Posílání příspěvků do jarního kola Ligy: Neuskutečněné nápady.




JAK HLASOVAT?
Pročtěte si soutěžní příspěvky za dané hlasovací období. Tři nejlepší příspěvky napište v pořadí 1. nejlepší, 2. nejlepší, 3. nejlepší do této diskuze. První místo tak od vás získá tři body, druhé dva a třetí jeden. Na konci hlasovacího období se body sečtou.
Hlasovat může každý, i ten, kdo aktivně nikde nehraje.
Nehlasujte pro příspěvky, jimiž jste sami autory.

Hlasování pro právě probíhající kolo bude zahájeno v dubnu.


A jak vypadá taková odměna pro vítěze? Rozhovor s vítězkou prvního Ligového turnaje si můžete přečíst zde!

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 341 příspěvků|⇐ 1 ... 14 15 16 17 18 ⇒|

Neera - 2. října 2013 09:01
Neera

Snaga 1. října 2013 10:05
Tak můžem zkusit počkat, jaké soutěžní příspěvky ve vzájemném složení PJ-hráč se objeví a pak uvidíme v té půlce října, jak to bude s hlasováním. Testovací měsíc. :)

Ale možná by nebylo špatné, kdyby na nástěnce soutěžní diskuze, nebo někde podobně byl seznam a krátká charakteristika soutěžící jeskyně (žánr, svět, ve kterém se odehrává)... Čtenářům by to usnadnilo orientaci a hned by věděli, jak k tomu textu přistupovat.
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

Katanga - 2. října 2013 07:41
Katanga

Sice se píše o tom, že se umisťují příspěvky jen za jeden měsíc, ale co když jsem za září odehrála scénku, ke které patří ještě dva příspěvky ze srpna a bez kterých by byla scéna téměř nepochopitelná? Smí se přesahovat měsíce v rámci zachování kontinuity textů (s tím, že více než půlka příspěvků například musí být už v daném měsíci)?

Snaga - 2. října 2013 06:57
Snaga

l.i.c.h. 1. října 2013 21:42
Nemusíš všechny. :D Jsem myslel třeba dvě.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

l.i.c.h. - 1. října 2013 21:42
l.i.c.h.

É. Všechny. Dobře, až na tři jsem si jist šesti.

Snaga - 1. října 2013 21:28
Snaga

l.i.c.h. 1. října 2013 21:16
Multiplicita jeskyň nevadí. Pěkné by bylo vybrat nějaké, které vydrží do léta.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

l.i.c.h. - 1. října 2013 21:16
l.i.c.h.

Jak je to s multiplicitou jeskyň? Já sám jich vedu devět, tak si mám vybrat jednu?

Snaga - 1. října 2013 20:08
Snaga

Dal jsem do soutěžní diskuze příspěvek. Můžeme diskutovat nad ním.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Snaga - 1. října 2013 10:05
Snaga

Seznam PJ, kteří zatím přislíbili účast

Deilen, Katanga, Kufi, l.i.c.h., Máhanaxar, Neera, Python, Sidgar, Snaga

Oslovených bylo trochu víc.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Sidgar - 1. října 2013 10:01
Sidgar

Mohl bys Sango uveřejnit seznam oslovených jeskyň? Rozborem počtu hráčů a zastoupení v jednotlivých jeskyních by bylo možné se dopracovat k nějakému smysluplnému číslu halsujících.

Snaga - 1. října 2013 10:01
Snaga

Katanga 1. října 2013 09:56
Budou se muset dohodnout. Já mám ostatně stejnou situaci v Rytířích z Tiletasu.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Snaga - 1. října 2013 09:59
Snaga

Sidgar 1. října 2013 09:52
Ano. Vložený text jeden za měsíc a to PJ. Pokusím se to formulovat jasněji na nástěnce.

Právo hlasovat mají samozřejmě i nezúčastnění. (I když si moc nedělám iluze o počtu).
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Katanga - 1. října 2013 09:58
Katanga

Sidgar 1. října 2013 09:52
Možná kdyby hlasování nebylo prostou anketou, ale třeba zprávami na poštolku nebo tak s tím, že je potřeba uvést (byť i jen krátký) důvod proč daný člověk hlasuje jak hlasuje? Ale to zase spoustu lidí od hlasování odradí.

Katanga - 1. října 2013 09:56
Katanga

Napadá mě (když už vím o diskusi přímo na pravidla): Pokud jsou v jedné jeskyni 2 PJ, každý vede jednu dějovou linii, jinou než ten druhý, jak se to bude řešit? Budou se muset dohodnout, čí příspěvek bude v daném měsíci započítán? (S Neerou právě chystáme takovou jeskyni: 1 svět, dva příběhy, každý s jedním ze dvou PJ, které se spojí ale až v daleké budoucnosti)

Sidgar - 1. října 2013 09:52
Sidgar

Myslím že stojíme před trochu tvrdým oříškem. Mě přijde logické když se jedná o Ligu JESKYŇ tak by měli mít právo vkládat soutěžní přízpěvky pouze PJ za jeskyni jako celek. Aby tu nenastal chaos a anarchie a nebylo vkládáno x příspěvků z jedné jeskyně několika hráči. Otázka je jestli nestanovit 1 příspevěk na jednu jeskyni a měsíc.

Přemýšlím ale o tom hlasování. Pokud zakážeme hodnotit PJ a hráčům vlastní jeskyni může nastat že hráč hraje ve více soutěžících jeskyních a PJ je mimo jiné i v jiné jeskyni hráčem. Pak bude těch kdo budou moct hlasovat opravdu málo. Pokud ale dovolíme hlasovat všem všechno, budou podle mě ve výhodě jeskyně s větším počtem hráčů

Neera - 30. září 2013 22:04
Neera

Amunak 30. září 2013 21:52
Obecně s tím souhlasím, ale trochu se obávám, aby se tím nevyšachovala valná většina aktivních hráčů, kteří by chtěli hlasovat. Moc by aspoň částečné objektivitě hlasování neprospělo, kdyby nemohli hlasovat pro hru PJ, kterou považují ve výběru za nejlepší, jenom proto, že v ní náhodou taky hrají.

Je to docela dilema k úvaze. Já bych osobně byla možná pro to, aby zúčastnění PJ nehlasovali vůbec, ale je otázka, jestli by se potom našlo dost hlasujících mimo ně. :)
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

Amunak - 30. září 2013 21:52
Amunak

Myslím, že by se určitě vkládaly pasáže. Je už pak na každém soutěžícím, aby vybral dost dlouhý text na to, aby byl pochopitelný, a dost krátký na to, aby ho byl někdo ochotný číst (a tedy mu případně dát bod) - tím se to zreguluje samo, řekl bych :)

Neera 30. září 2013 20:10
No, asi by bylo fér, kdyby nikdo nehlasoval pro nic, co tvoří. Ať již tím, že je doplňující postava, nebo tím, že je to vypravěč. To je jedno, ne?
🐺

Snaga - 30. září 2013 21:12
Snaga

Neera 30. září 2013 20:10
Původní idea je soutěž jeskyní nikoliv hráčů, ale můžeme pro zajímavost třeba sečíst body jednotlivých hráčů nějakým způsobem.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Neera - 30. září 2013 20:10
Neera

Já jsem taky spíš pro to zpracování nějaké pasáže ze hry, než otrocké překopírování jednoho konkrétního textu, takže souhlasím. :) Ale jak teda nemám ráda omezování délkou... no, celý měsíční export bych tady úplně číst nechtěla, ale věřím, že jsme tu aspoň trochu soudní. ^^

A čistě formálně... Za "můj" příspěvek se v hlasování počítá jenom příspěvek za moji jeskyni, nebo i mnou psaný příspěvek, který postnul PJ odjinud? :P
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

Snaga - 30. září 2013 20:04
Snaga

Neera 30. září 2013 19:39
Já jsem pro prezentaci i více příspěvků například zmiňovaného rozhovoru. Klidně i celého exportu jeskyně za dané období.

Původní idea je rozhodovat hlasováním. Každý má jeden hlas a jeden bod ne pro svou jeskyni. Můžeme to změnit.
Živý nebo jako umělá inteligence dokážu nebo vyvrátím Thomassenovu hypotézu.

Neera - 30. září 2013 19:39
Neera

No... Mě by třeba zajímalo, jestli se bude hodnotit kvalita daného příspěvku (budou se tedy vybírat pouze jednotlivé, celistvé, neupravované příspěvky od jednoho člověka a všechno to dobré musí být obsaženo v něm), nebo se hodnotí celá hraná miniscéna. :) Jestli je možné "soutěžní text" spojit z několika po sobě jdoucích příspěvků, aby dával více méně dějový smysl i někomu, kdo celou hru nezná.

Kupříkladu bez takového spojování nevím, jak obsáhnout právě zmiňovaný dialog postav. ^^
Největším úspěchem soudobé civilizace je to, že vytvořila bytosti, které jsou schopny ji vydržet.

Vypisuje se 20 z celkem 341 příspěvků|⇐ 1 ... 14 15 16 17 18 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)