Rozcestí (103 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 ... 137 ⇒|

apophis - 7. ledna 2011 12:22
apophis

enca 7. ledna 2011 07:04

říct si "ten je zkušený, musím hrát lépe než on" udělá někdo, kdo na to již psychicky vyspěl a dospěl k tomuhle rozhodnutí. to v případech hráčů na Rozcestí je skutečně spíše u těch, kteří nejsou problémem...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Tyky - 7. ledna 2011 10:39
Tyky

Leckdy je výkon odehrát tu hru i se začátečníkem :D
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 7. ledna 2011 10:23
Torreador

Hrát dobře jenom když hraju se zkušenýma?

Lidi trošku sebeúcty....
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

AskadrinSidlong - 7. ledna 2011 08:33
AskadrinSidlong

enca 7. ledna 2011 07:04

Jo přesně proto se to kdysi zrušilo...

Mě to od začátku přišlo jako zbytečné když je to stejnak vidět v profilu ale whatever :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

enca - 7. ledna 2011 07:04
enca

Zajímalo by mě, čistě informativně vůbec mi to nevadí, proč zmizely ukazatele hráčské "zdatnosti" pod jménem? Bylo to nějak programátorsky náročné?
Třeba by to dopomohlo ke zlepšení her. Někdo by si mohl říct - A, ten je zkušený, tak musím hrát dobře, abych byl lepší než on! :)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Cathala - 17. prosince 2010 20:12
Cathala

Zacina mi to tu pripominat diskuzi o spamu...140nových příspěvků a nic podnětného, žádná nová situace, žádné...prostě nic!!

Pokud si chcete stěžovat, založte si diskuzi jen na toto téma a nespamujte tu.
Stesti cloveka je rozmanitost zivotnich situaci!

enca - 17. prosince 2010 20:07
enca

Torreador 17. prosince 2010 20:03
Jsi drsnej!
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 17. prosince 2010 20:04
Python

Vidím, že naše pocity jsou stejné milý Torreadore...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 17. prosince 2010 20:03
Torreador

Postřílet vás všechny...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

enca - 17. prosince 2010 19:58
enca

Co založit nějakou místnost pro sentimentální dědky, co tam budou sedět, houpat se v křesle a bědovat, jaký to bylo, když oni byli mladí?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Assassins - 17. prosince 2010 19:45
Assassins

python 17. prosince 2010 19:39
Fajn, poslal som ti autorizáciu (dúfam, že je to ICQ-.-), mám tam iný nick, tak sa nezľakni:D.
I´ll Chuck you!

Python - 17. prosince 2010 19:39
Python

*Bože, my tuhle diskuzi používáme k něčemu smysluplnému....po tolika letech* proběhne Pythonovi hlavou, během čehož však příjde Assasinův požadavek na kontakt, což ho vytrhne ze zamyšlení. Trochu zmateně zakoktá: ko-kontakt? Jo tohle, no 201785888.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Assassins - 17. prosince 2010 19:37
Assassins

<vycerí zuby> samozrejme, som milý, komunikatívny, mám tímového ducha, ale dnes už asi žiadny čas. Ak chceš, hoď mi do poštolky svoje ICQ/Skype (ten radšej) a dohodneme sa ne postave a čase:).
I´ll Chuck you!

Python - 17. prosince 2010 19:31
Python

a ja zas potrebuju schopneho spoluhrace a partaka. Dame to dohromady? <mrkne>
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Assassins - 17. prosince 2010 18:38
Assassins

Drakan 16. prosince 2010 14:06
Tak dobre, skúsim napodobiť staré časy.
Nebaví ma hrať na rozcestí len tak, rád by som našiel nejakého parťáka, s ktorým by som si si mohol synchronizovať postavy a zažiť dobré spoločné hry.
I´ll Chuck you!

Eugenio - 17. prosince 2010 18:01
Eugenio

python 16. prosince 2010 14:20
Asi tak... Utvářely se různé klany a podobně. To byla sranda :) Ovšem vzpomínky nám jsou momentálně k ničemu :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 17. prosince 2010 18:01
Eugenio

Drakan 16. prosince 2010 14:06
Časy se mění
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Antinius - 16. prosince 2010 14:51
Antinius

Já rád nostalgické vzpomínky
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Python - 16. prosince 2010 14:20
Python

Drakan 16. prosince 2010 14:06
Spíš čtyřmi. Když jsem začínal, mám pocit že se to dělo :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Drakan - 16. prosince 2010 14:06
Drakan

python 16. prosince 2010 14:04
Dříve se tady hodnotili situace a domlouvaly hry. Jenže to tak bylo před třemi, čtyřmi lety.
Apophisi povstaňte. Ve jménu "fantasy komunity hráčů" vás necháváme popravit!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)