Rozcestí (104 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 ... 137 ⇒|

Python - 16. prosince 2010 14:04
Python

Assassins 16. prosince 2010 14:02
V tom případě by snad mohlo být toto forum i zrušeno. Stěžovat si na hráče či na správce si lze i přes poštolku a nic jiného se tady nikdy nedělo ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Assassins - 16. prosince 2010 14:02
Assassins

Navrhujem už nič nenavrhovať.
I´ll Chuck you!

Buri the Great - 16. prosince 2010 13:45
Buri the Great

Navrhuji, aby jste si tyhle nápady strčili tam, kam slunce nesvítí. O vážnosti mého návrhu si myslete, co chcete.
http://napady.aragorn.cz

Rimmer - 16. prosince 2010 13:42
Rimmer

Navrhuji komplet zrušit celé celičké rozcestí s jakýmkoli označením a jakoukoli dostupností.
Tento návrh myslím zcela zcelička vážně. :) Tak vážně, že vážněji to už myslet ani nejde:)
2+2=1

Eugenio - 15. prosince 2010 15:46
Eugenio

Hustá místnost by nebyla také od věci :-D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Flipy - 14. prosince 2010 23:54
Flipy

Urilis 14. prosince 2010 22:58
Člověče, tak tenhle příspěvek budu rozdejchávat ještě hodně dlouho :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Python - 14. prosince 2010 23:15
Python

Torreador 14. prosince 2010 23:11
Další promluvil :) Ale tentokrát máš pro změnu pravdu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 14. prosince 2010 23:11
Torreador

python 14. prosince 2010 23:07

Tady se taky nic jiného neděje imho.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 14. prosince 2010 23:07
Python

Urilis 14. prosince 2010 22:58
Na tom se sice shodnem, ale to tady hafo lidí. Kdyby se všichni hádali na diskuzích, neděje se tu nic jiného.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Urilis - 14. prosince 2010 22:58
Urilis

Elohir 14. prosince 2010 22:56
Prokoukla si mne.Já za to nemůžu, já nejsem od přírody neposlušnej člověk...Jenže Darwin je tak hroznej magor...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Elohir - 14. prosince 2010 22:56
Elohir

Urilis 14. prosince 2010 22:55
Hm nepřipadá mi... Kdyby si se styděl, tak se nechováš jako blbec. Udělal si to několikrát vcelku v krátké době.

Urilis - 14. prosince 2010 22:55
Urilis

Elohir 14. prosince 2010 22:05
Stydím se tedy...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Elohir - 14. prosince 2010 22:05
Elohir

Hm řešíte tu novou místnost... Já bych být vámi raději vyřešila chování některých správců a také hráčů... Ono je totiž výborné přijít do rozcestí, když už se odhodláte hrát. A jediné co se stane, že se rozehrajete, hra kupodivu k něčemu spěje a pak se zde objeví Urilis s Darwinem a je kompletně po hře...

Darwine: Nauč se laskavě chovat vstřícněji. Kdykoliv dorazíš na rozcestí, tak přestávají všichni hrát a je po hře. To raději nemluvím o tom, co následuje potom. A to že se někdo neumí chovat a řekne ti, aby si odešel, či má další ironické průpovídky by si se mohl naučit ignorovat...

Urilis: Mohl by si se odnaučit kazit ostatním hru tím, že se navážíš do Darwina... Je sice moc krásné, že se nemáte rádi, ale dokonale tím rozbijete hru a následnou chuť hrát kdykoliv znovu!!! Laskavě si to řeště přes poštu, nebo se někde sejděte a dejte si po ústech, ale neobtěžujte tím ostatní... A nauč se chovat normálněji. Je sice moc krásné, že tě baví Darwina štvát, ale nemusíš tim kazit hru...

Laskavě se nad tím pánové oba zamyslete, toto se stalo již po třetí během nějakých deseti dní, což mi přijde vcelku smutné...

Python - 14. prosince 2010 21:47
Python

Torreador 14. prosince 2010 21:44
Vtipný jako vždy ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 14. prosince 2010 21:44
Torreador

python 14. prosince 2010 21:33

Pořiďte si koule ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 14. prosince 2010 21:33
Python

Nebuď hned nedůtklivý drahý bejkillere. Radši poraď nám zcela nevědomým a neschopným jak na to.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 14. prosince 2010 21:31
Torreador

Maj gád... tak holt neumíte sehnat ženskou na prasárny.

Poučení? Snažte se víc.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 14. prosince 2010 21:22
Python

Antinius 14. prosince 2010 21:15
Myslím, že už se o tom tady (stokrát) mluvilo a vždy to kvůli něčemu bylo zamítnuto. Mám pocit, že byla taková místnost prohlášena jako zbytečná, i když osobně si myslím, že úplně zcestné by to nebylo.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Antinius - 14. prosince 2010 21:15
Antinius

python 14. prosince 2010 21:12
Darwin 14. prosince 2010 21:12
//ale i dospělí by si měli zahrát a celkem v soukromí.

//A zvážil někdo z Vás ten můj nápad? *Zvědavě se rozhlédne na obě strany*
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Python - 14. prosince 2010 21:15
Python

Darwin 14. prosince 2010 21:12
Ale já nemluvil o aragorn porn chat. XXX není přesným vyjádřením obsahu místnosti. Ale někteří lidé to berou jako dobrodružství, tak proč jim nedát prostor a možnost. Přeci jen je jednodušší počkat na chatu na zájemce než otravovat lidi podivnými dotazy.

Ale pokud ne tak ne.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 102 103 104 105 106 107 108 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)