Rozcestí (106 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 ... 137 ⇒|

Python - 8. prosince 2010 22:24
Python

Na otázku, proč nemám expy odpovídající mým proporcím jsi dodal přesnou odpověď.

Z čehož ovšem vyplývá následující závěr.

Expy jsou jakýmsi podílem aktivity na rozku a toho, jak je hráč dobrý.

Dá se tedy říct, že velice dobrý hráč má stejnou šanci na expy jako hráč slabý, ale aktivní.

V praxi má aktivní hráč šanci mnohem vyšší.

Ale to zase rýpu do systému, za což skládám omluvu :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 8. prosince 2010 22:21
Python

AskadrinSidlong 8. prosince 2010 22:14
Nedovolil bych si to popírat. Nicméně tohle přeci řeší popsat svoji postavu na začátku hry, což dělám s oblibou. Ono, je pravda, že změnit ten popis opravdu není žádná věda a tím míň nějaká dřina. A je jasné, že když člověk hraje častěji a třeba podobné žánry, popis si nechá a jen ho drobně upravuje. Koneckonců, já to tak docela dlouho měl. Měl jsem popisy postav a byly náhodou celkem hezké :)

Ale pak jsem A) přestal chodit na rozko často (čas, nedostatek dobrých hráčů...) a B) měnil jsem žánry tak, že postava od postavy byla prostě naprosto odlišná. V tom bodě časové osy mého tlení na aragu jsem od popisů postav upustil, protože se prostě nevyplatily, a zvlášť, když jsem je vždy popsal na začátku.

Ale je pravda, že zcela jistě budou hráči, kteří koukají na popis jiných hráčů. Když to dělám i já, musí existovat ještě nějací :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. prosince 2010 22:14
AskadrinSidlong

python 8. prosince 2010 22:08

Proč nemáš expy které by odpovídaly tvým "proporcím"?

Jednoduše řečeno ty expy nedostáváš jen za hraní ale i za vyspělost. Nehraješ jak jsi sám řekl to samozřejmě vysvětluje malou šanci na to chytit nějakého Správce který by tě ohodnotil. Nemáš popis a jsi si jistý že bez něho dokážeš hrát. to je super, ale napadlo t že ostatním tak hru ztěžuješ? Všichni tu mluví hlavně sami o sobě a o tom jak oni hra tohle a oni hra tamto...ale na rozcestí chodíme aby jsme se bavili navzájem. Málokdo si strašně awesome užije hru sám se sebou. A tím že hledíš pořád jen na svou osobu snižuješ tu šanci že dostaneš exp ještě níž pokud to přes to druhé ještě jde.

Expy jsou jako odměny. V hře nejde jen o to jak se pobavíte vy ale jak se pobaví všichni...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 8. prosince 2010 22:08
Python

AskadrinSidlong 8. prosince 2010 21:53
Tohle chápu. Měl jsem na mysli spíš to, že já, ačkoli hraju velmi dobře (samochvála smrdí a ta moje tím tuplem...) jsem začátečník, což plyne z toho, že hraju málo. Jako motivace je to zcela jistě moc dobrá věc. Ovšem v bodě kategorizace hráčů to těžce selhává :) To jen tak bokem.

K té sebestřednosti, no viz výš i níž. Jsem jeden z těch, kdo popis vyplněný nemá a mít nebude, protože mu to příjde s přihlédnutím k aktivitě na rozku jako holá zbytečnost, zvlášť, když zvládá hrát velmi dobře i bez něj. A protože mé hodnocení tak jako tak neodpovídá mým schopnostem, je už celkem jedno, jestli budu hodnocen jako začátečník, expert nebo odpad.

Howg
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. prosince 2010 21:53
AskadrinSidlong

python 8. prosince 2010 21:46

věř mi že nikdo neustojí to že je odpad...na to jsou tu lidi moc sebestřední. Krom toho v očích ostatních klidně mohou být sebedrsnější ale v očích nových kteří se objevují stále budou odpad...

K čemu jsou expy? Ať chceme nebo ne je to prostě motivace a hodnocení toho jak hráči hrají. I když spousta lidí (včetně mě) tvrdí že na expech nezáleží svým způsobem jsou hrdí na to že jich mají tolik co jich mají. Jasně někdo kdo je začátečník ještě teď na to kašle...je to jistým způsobem elitářství ale na druhou stranu pokud si ti hráči expy zaslouží mají nárok na to být na sebe hrdí. Názory typu nejsou na nic honí se s nimi jen ego...jo honí...ale bez toho by se nikdo nesnažil hrát dobře....

chvíli trvá než si člověk uvědomí o co při hře jde a do té doby by ho měli pohánět alespoň ty expy ;)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 8. prosince 2010 21:46
Python

AskadrinSidlong 8. prosince 2010 20:45
Taky řešení. Ale co lidi, kteří si nálepku odpad klidně připnou, protože mezi lidmi jsou už prostě zaběhnutí jako schopní hráči a tím pádem je to neštve. Ti si popisy stejně nedoplní.

Ale to je pár případů, obecně to nejspíš fungovat bude.

Měl jsem opět jednou za čas nutkání se zeptat, k čemu že ty expy vlastně jsou, ale zadusil jsem to v sobě :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. prosince 2010 20:45
AskadrinSidlong

apophis 8. prosince 2010 00:12

Já bych to chladnokrevně trestal strháváním expů...samozřejmě nejdřív napomenutí a pak až trestat aby chudák nováček ne ztratil zájem o rozcestí hned na startu...ono nosit jmenovku Odpad člověku změní myšlení...buď nebude na rozcestí čímž přispěje k tomu aby s z hráčů nestávala lenost s nožičkama a nebo se změní a začnou ty podělané popisy psát...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Šimon.Brugezsi - 8. prosince 2010 20:41
Šimon.Brugezsi

Otázka do pranice.

O co jsem přišel v těch 97 příspěvcích, které se tu zjevily? :D
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Python - 8. prosince 2010 17:15
Python

Assassins 8. prosince 2010 15:12
Bonus členství jsem si cvakl před týdnem. Akorát že ty paka z pošty to nejsou schopný vyřídit v nějakém normálním termínu. Zoufale se těším na svojí hvězdičku :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Rimmer - 8. prosince 2010 17:13
Rimmer

apophis 8. prosince 2010 17:05
Aha... takže jinak řečeno: Nic podstatného... :D
2+2=1

apophis - 8. prosince 2010 17:05
apophis

Rimmer 8. prosince 2010 16:59

čekni 8. prosince 2010 00:12
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Rimmer - 8. prosince 2010 16:59
Rimmer

Pomlouval tu někdo pana správce Rimmera? Pokud ano... tak vše co napsali byla lež! A ta lež se dotyčným 100x vrátí!

Tak.. a teď k věci... co se to tu řešilo? :D
2+2=1

Assassins - 8. prosince 2010 15:12
Assassins

python 8. prosince 2010 14:46
Čo je ťažké na tom mať dve otvorené karty?

Well, sú tu ešte alternatívy:
1.) Na niektorých prehliadačoch sa dá zaškrtnúť trvalé prihlásenie, ale na 90% som si istý, že ťa odhlási aj tak.

2.) Najľahšia alternatíva. Kúp si bonus, tak máš zaručenú hodinu:).
I´ll Chuck you!

Python - 8. prosince 2010 14:46
Python

Assassins 8. prosince 2010 13:58
Zde je na místě zmínit, že je velký rozdíl mezi řešením jednoduchým a snadným ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Assassins - 8. prosince 2010 13:58
Assassins

python 8. prosince 2010 13:34
Flipy 8. prosince 2010 13:40
Tu je ľahké riešenie. Mať aragorn otvorených na dvoch kartách, v jednej niečo robím, na druhú občas prekliknem a niečo stlačím, aby ma nekoplo...
I´ll Chuck you!

Flipy - 8. prosince 2010 13:40
Flipy

python 8. prosince 2010 13:34
Tě prsk, to sem už taky dost často poznal :D
naštěstí, když se ti to stane v diskuzi, tak ti to uloží rozepsanej text :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Python - 8. prosince 2010 13:34
Python

Spíš než vykopnutí z fora mě rve varle vykopávání z celého aragu. Člověk si hraje na foru a najednou PRSK, dlouho neklik na žádné forum a tím pádem odpojen pro neaktivitu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Flipy - 8. prosince 2010 12:41
Flipy

A nešlo by tam někam pod ikonu uživatele umístit dobu, po kterou nepromluvil? Aby tam běžel čas, jak dlouho je neaktivní?
To by mělo stačit většině lidí k tomu, aby měli neustále na očích, za jak dlouho je to vykopne, a aby se podle toho včas zařídili. :)
popřípadě tam dát k tomu tlačítko pro refresh odpočítávání?
(nerad píšu do wordu, a kopíruju to tam a zpátky :D )
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

enca - 8. prosince 2010 11:17
enca

Docela mě mrzí, že se Sci-fi rozcestí tolik neoužívají :(
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

apophis - 8. prosince 2010 00:12
apophis

tedy několik problémů:

1) popisy postav - bohužel se špatně nutí uživatele do toho, aby tam vyplnil něco fajného. dá se s tím něco dělat? mě osobně teď nic nenapadá.
-- to už tu bylo :D

2) délka příspěvků je dlouhá / krátká? potřebujete tedy vůbec nějak manipulovat s délkou prostoru, kam se píše příspěvek? přijde vám, že 1000 znaků je málo? cožpak nemá bt Rozcestí o flexibilním rychlém hraní bez přípravy a - jo jasně, když chcete být za machry, ta to využijete - s kratšími texty, než v diskuzích a fórech jeskyní? tedy 1000 znaků se jeví jako dostatek.
-- to už tu taky bylo :D

3) gramatická / interpunkční správnost příspěvků. to už je pak na individuálních schopnostech toho kterého jednotlivce. pochopitelně tomu může pomoci kontrola pravopisu z prohlížečů, znalost pravidel českého jazyka a pravidel mluvnice.
-- to už tu bylo vícekrát :D

shrnutí a zpátky k debatě a k věcné debatě. nebavte se tu přeci zbytečně o tom, co kdo hrajete za postavy, když to je osobní a svobodná volba.

(ne, nepíšu velká písmena, je to docela dost zbytečné a občas mi hapruje shift, tudíž se tím nechci zdržovat a znovu to po sobě několikrát číct, takhle píši 10 prsty on-the-fly)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)