Rozcestí (105 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 ... 137 ⇒|

Python - 14. prosince 2010 21:12
Python

//To s tím věkem je trochu problém a cedule "Máte-li 18 let, vstupte" s velkým enterem by připomínala trochu pornostránky, což není žádoucí.

A přídávat do profilu povinně vyplněné datum narození (nebo aspoň rok) je zase spousta hrabání v kódech.

Co třeba "vstupem do teto místnosti prohlašujete, že je vám 18 let"? Chabe no...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 14. prosince 2010 21:12
Darwin

python 14. prosince 2010 20:58

Aragorn se na tohle nespecializuje. S tím si jdi na nějaké amatérské či placené stránky zabývající se danou tématikou.

Antinius - 14. prosince 2010 21:07
Antinius

Fraiser 14. prosince 2010 21:04
//Zas tak vyvinuté mozkové buňky nemám, ale s něčím můžu poradit, ale né s tímhle.
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Antinius - 14. prosince 2010 21:05
Antinius

Fraiser 14. prosince 2010 21:04
//stím si poraď te xD
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Fenda - 14. prosince 2010 21:04
Fenda

Prosím o založení "Hmovací a tečkovací" místnosti, ať se můžu někde nerušeně projevovat

Fraiser - 14. prosince 2010 21:04
Fraiser

Antinius 14. prosince 2010 21:02
Nj, ale jak poznáš kolik je komu let?
Rock'n'roll, Baby!

Antinius - 14. prosince 2010 21:02
Antinius

Fraiser 14. prosince 2010 21:01
//mohlo by se dát heslo ;)
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Antinius - 14. prosince 2010 21:02
Antinius

Souhlaím s Tebou, i když bych tam nemohl. =)
Poprosil bych, jestli by se nedala založit i ještě jedna mísnost. Rozceti-Recruit, teda jestli by tohle šlo, byla by to místnost pro začínající, ale asi by tam byl problém. Asi by to pořebovalo dozor.
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Fraiser - 14. prosince 2010 21:01
Fraiser

python 14. prosince 2010 20:58
Jak ale docílíš toho, aby tam mohli chodit jen lidé 18+?
Rock'n'roll, Baby!

Python - 14. prosince 2010 20:58
Python

Navrhuji vytvořit další místnost rozcestí s označením XXX a dostupností od 18ti let. Tento návrh myslím zcela vážně.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Eugenio - 13. prosince 2010 15:22
Eugenio

Ne dneska Hustý nenapíšu :)

Jelikož jsem to dneska nečetl.

Vo čem je prosím řeč? poslední dobou nemám čas se tu objevovat
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

ixiik - 9. prosince 2010 12:32
ixiik

Scout 9. prosince 2010 06:53
Body zkušeností. Vidí je jen admini a správci. Hráči v rozcestí vidí jejich jmenné zastoupení. Odpad, začátečník, pokročilý, atd.

Přesně si už nepamatuji jak je to rozděleno, ale -1 a méně je odpad , 0-2 je začátečník, 2-4 pokročilý atd. Ty čísla jsou možná trochu jinak, ale pro princip to stačí
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Tyky - 9. prosince 2010 11:18
Tyky

AskadrinSidlong 9. prosince 2010 10:44
Já vím co myslí. Podle toho co tam je si dáš do kupy jestli je to starý zkušený hráč, nadaný už vytrénovaný hráč a nebo začátečník, který je stále a stále špatný (nebo také nováček :))
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

AskadrinSidlong - 9. prosince 2010 10:44
AskadrinSidlong

Flipy 9. prosince 2010 01:11

Jo stačí někoho požádat a on ti je sníží
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Darwin - 9. prosince 2010 07:56
Darwin

Scout 9. prosince 2010 06:53

Prý musíš pustit žilou správcovi a sem tam z něj nějaký vypadne, ovšem způsob jejich získávání u něžného pohlaví je mi stále záhadou.

python 9. prosince 2010 02:16

Ať se snažím, jak se snažím, nevím k čemu by mi to bylo jako správci i coby hráči.

Scout - 9. prosince 2010 06:53
Scout

Co jsou to expy a kde je najdu? :o)
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 9. prosince 2010 02:16
Python

AskadrinSidlong 8. prosince 2010 22:30
No, nakonec máš asi pravdu. Budu nad tím uvažovat.

K těm expům se už vyjadřovat není třeba. Ale napadla mě taková vcelku jednoduchá otázka. Ač jsou mé znalosti stavby webů dost chabé, vím, že počítat přítomnost hráče není velkým problémem. S expy by to nehlo, ale hráči by kromě začátečníka, pokročílého, experta mohli mít ještě kolonku sporadicky, občas, často, což by značilo aktivitu. Správci by s tím práci neměli, protože by se to počítalo automaticky a hned by vypadalo jinak hodnocení začátečník-na chatu denně a expert, na chatu občas. Užitečná informace, aspoň myslím.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Flipy - 9. prosince 2010 01:11
Flipy

AskadrinSidlong 8. prosince 2010 22:33

To mě přivádí k tomu, že kdybych náhodou požádal správce rozcestí o snížení mých expů na post začátečníka...
(na důvod snad odpoví fakt, že po více jak roku neaktivity na rozcestí si z těch dob co jsem hrával pamatuju naprosto prd :D )
Tak mi ty xp sníží dobrovolně, že ano? :)
(nehledě na fakt, že je vcelku zábava se prokousávat expením... )

ps: kolik je maximální lvl? :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

AskadrinSidlong - 8. prosince 2010 22:33
AskadrinSidlong

python 8. prosince 2010 22:24

to už padá na hlavu Správců...jestli dají exp někomu pokaždé když ho vidí hrát nebo opravdu projdou hru a zhodnotí jestli se zlepšil/zhoršil od posledně nebo odpovídá stav jeho expů jeho hráčským kvalitám...

Je velice mylná představa že se exp dostane pokaždé když budete dřepět na rozku a potká vás tam Správce

A pokud ne měli by se nad sebou zamyslet hlavně správci

(nikoho nesoudím jen konstatuji pokud je tu taková situace)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 8. prosince 2010 22:30
AskadrinSidlong

python 8. prosince 2010 22:21

Jenže popisek na začátku hry tam nevydrží věčně. Zmizí v záplavě příspěvků a to doslova. Protože po asi 20 postech zmizí první pod konzolí... Změny popisů, je spousta způsobů jak to dělat. Díky okýnku se třeba ve firefoxu každý text uloží a po dvojkliku nebo zadání jednoho písmene nabídne což mnoho usnadňuje...třeba...

Popis postavy je jen zevrubný. neexistuej možnost že by byl zbytečný. je to jen orientační a má zjednodušovat jedinou věc.

Hráč přišel do místnosti
*Přečte si postavy*
Karel - Mocný válečník v mithrilové zbroji s dvěma obouručáky na zádech, jednorožcem v kapse a mám rád čajové dýchánky.
Jóžin - Jsme mistr zloděj bývalý král šesti zemí ale utekl jsem protože král bejt nechci
Gachlch Hchhlavněsemmusímdátpár pehláskovanejchpísmenabytovypadalodrsněüäö - Jsem nejmocnejší na světě a dokážu všechno proměnit v hormadu krvavého hnoje
Hráč pochopí a odejde z místnosti.

V další místnosti potká

Kronak - Hřmotný barbar s mečem na zádech
Aegwin - Štíhlá elfka v zeleném s lukem
a Luspeka - Starý kouzelník s kmetským vousem oděný v plášti s hvězdami

Které místo by si průměrný hráč který si chce vážně zahrát vybral na první pohled?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)