Diskuze
Rozcestí
Správci: | enca, sashiko | ||||||||||||||||||||
Popis: | Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2 | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: ~ Aktuální téma na Rozcestí ~ Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky? Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky) Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky) Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky) Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky) Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky) Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky) Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky) Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať) Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt _______________________ Jedna kompletní situace na ukázku: Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá? Podsituace: 1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem. 2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty. 3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno. 4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy. 5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil. 6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy. __________________________________________ zobrazit/skrýt Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-) Aktuální témata: 1. Nové Situace: Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí. Podmínky pro texty: - Fantasy, Sci-fi - Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze) - Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít - Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí - Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou) - Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace. - Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje) - Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem - Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány ___________________________________________ Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu. ______________________________________ Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt
|
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 ... 137 ⇒ ⇒|
Darwin - 2. listopadu 2010 20:09 | |
Mirael 2. listopadu 2010 17:35 |
Mirael - 2. listopadu 2010 17:35 | |
python 2. listopadu 2010 17:27 |
Python - 2. listopadu 2010 17:27 | |
Mirael 2. listopadu 2010 16:55 |
Mirael - 2. listopadu 2010 16:55 | |
python 2. listopadu 2010 14:16 |
Python - 2. listopadu 2010 14:16 | |
Sakra, arag se začíná nějak vybarvovat :D
|
Darwin - 2. listopadu 2010 08:49 | |
enca 2. listopadu 2010 07:30 |
enca - 2. listopadu 2010 07:30 | |
Všechno to je mafie ..
|
Python - 1. listopadu 2010 22:27 | |
No je fakt, že poslední dobou jsou nějak víc vidět. Takže jich asi bude už dost :)
|
Darwin - 1. listopadu 2010 15:26 | |
Urilis 1. listopadu 2010 15:08 |
Urilis - 1. listopadu 2010 15:08 | |
Ani nevím, že by to bylo nějakým trendem, nesleduju to...
|
Cenere - 1. listopadu 2010 14:55 | |
Mě napadá hrát a bejt stejně neznaná. :D |
Scout - 1. listopadu 2010 14:54 | |
Copak není jiná módní záležitost než touha být správcem a s ban-gunem u boku bloudit temným zákoutím Aragu?
|
Urilis - 1. listopadu 2010 14:49 | |
Dobrý den, přeji...rád bych se otázal, zda-li je možnost stát se správcem rozcestí či nikoliv popřípadě jaké jsou k tomu předpoklady a tak všelijak podobně...
|
Mirael - 31. října 2010 20:59 | |
python 31. října 2010 20:59 |
Python - 31. října 2010 20:59 | |
Dík, já myslel, že jsem zešílel z chlastu :)
|
Buri the Great - 31. října 2010 20:42 | |
python 31. října 2010 20:41 |
Mirael - 31. října 2010 20:42 | |
python 31. října 2010 20:41 |
Python - 31. října 2010 20:41 | |
Je možné, aby v jedné místnosti na rozku bylo sedm lidí?
|
Darwin - 17. října 2010 17:35 | |
Buri the Great 17. října 2010 01:42 |
Buri the Great - 17. října 2010 01:42 | |
ixiik 17. října 2010 01:38 |
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 ... 137 ⇒ ⇒|