Rozcestí (123 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 ... 137 ⇒|

Python - 12. června 2010 17:12
Python

Co třeba zmínka přímo do chatu? Žádný spam nebo něco v tom smyslu, jen prostě určité upozornění.

Ovšem, v každém případě je pravda, že aktivita správců by se mohla zlepšit, a jestliže nestíhají, jejich počet by měl vzrůst.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 12. června 2010 17:03
Darwin

Takže, nepotřebujeme k tomu žádnou oficiální ligu vyvolených soudců, ani nepotřebujeme nahrnout administrátory do něčeho, co jsme si sami vymysleli.

Je třeba jen trochu pomoci, aby to vešlo ve všeobecné vědomí a nováčci se o tom mohli dozvědět už při první návštěvě aragornu.

Zmínka a odkaz na diskuzi v nápovědě, kterou jsem mimochodem na téhle verzi nečetl, tak nevím co tam je, možná nějaké upozornění na tu možnost v úvodní stránce a když už nic jiného, tak by se to mohlo dostat do té zprávy vhazované systémem v ajaxu, která tam sem tam zaspamuje.

Python - 12. června 2010 16:53
Python

A přesto si to tady nikdo neuvědomil. Abych neurazl, pár vyjímek ano, ale stejně. Nicméně řešení se vždy najde, jak vidno.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 12. června 2010 16:48
Torreador

python 12. června 2010 16:14
To si mohl uvědomit každý, kdo přemýšlí.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 12. června 2010 16:14
Python

Tos mohl taky říct dřív :D Ušetřili bysme si stovku příspěvků :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 12. června 2010 15:29
Darwin

Nemusí to mít žádnou radu starších a další spojitost s oficiálním úřadem, jen to chce, aby se nováček dozvěděl že může někomu napsat a aby věděl komu.

Agrus - 12. června 2010 15:28
Agrus

Já se klidně nechám adoptovat..nehraju zase tak dlouho.
Agrus všechny zdraví

Python - 12. června 2010 15:10
Python

To děvče má pravdu...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Nefrete - 12. června 2010 14:44
Nefrete

Proč máte takovou potřebu to institucionalizovat? Chcete-li skutečně někomu pomoci, učiňte tak (stejně jako jiní). K tomu není zapotřebí žádných funkcí, komisí, seznamů... člověk, který bude potřebovat radu a pomoc, má dost možností na to, aby tak učinil (napsat na příslušné fórum, zajít na chat, případně napsat nějakému adminovi apod.)
Ta debata se neustále točí v bludných kruzích a nikam nevede, snad jenom dělá zlou krev.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Tyky - 12. června 2010 10:10
Tyky

Torreador 12. června 2010 09:24
jistěže je to blbost, ale to hádání taky
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 12. června 2010 09:24
Torreador

Tyky 11. června 2010 20:13
A čistě náhodou tě asi ještě větší blbost nenapadá?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Miar - 12. června 2010 08:21
Miar

Děláte z toho internační tábor...
chrocht

Darwin - 11. června 2010 21:16
Darwin

Tyky 11. června 2010 20:13
Nevím, nevím....

Tyky - 11. června 2010 20:13
Tyky

Darwin 11. června 2010 14:11
jj
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Darwin - 11. června 2010 14:11
Darwin

Tyky 11. června 2010 13:38
Jakého vedení ? Myslíš adminy ?

Python - 11. června 2010 14:11
Python

Já se nezučastnim, mam už pár svých oveček.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 11. června 2010 13:38
Tyky

Darwin 11. června 2010 13:18
Tak tu vytvoříme z vedení ne? Tato komise bude velice důležitá neboť ona rozhodne kdo má právo učit a kdo bude učen :D
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Darwin - 11. června 2010 13:18
Darwin

už nám chybí jen komise sociálních pracovníků, která bude schvalovat adopce :)

Tyky - 11. června 2010 13:15
Tyky

Lidi já si chci taky adoptovat nováčka. Je to sice pitomost na entou, ale klidně se do ní dám. Vše se má skusit ne? Aspoň podle mě. Udělá se seznam nováčků, kteří chtějí pomoci, udělá se seznam vyučujících (jestli chcete mistrů, rádců nebo co já vím) a pak se bude přidělovat co tomu říkáte? Jeden na jednoho protože podle mě těch co budou chtít pomoci mladší generaci bude víc než z těch co budou chtít získat zkušenosti od zkušenější

omlouvám se píšu to dosti narychlo
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Darwin - 11. června 2010 12:46
Darwin

Agrus 11. června 2010 12:45

Akce "adoptujte si svého nováčka" ? co já vím, tak na aragornu sem to neviděl

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 121 122 123 124 125 126 127 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)