Rozcestí (124 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 ... 137 ⇒|

Agrus - 11. června 2010 12:45
Agrus

Em...​není to téma tro­chu staré? Jen tak se ptám.
Agrus všech­ny zdra­ví

Python - 10. června 2010 21:05
Python

Darwin 10. červ­na 2010 20:43
Jaký to dává smysl? No to je fuk. A nauky? Ty co se mi hodí, zby­tek jsou pro rejpa­ly co po­tře­bu­jou ma­chro­vat (nebo hůř, fakt jim věří)
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Darwin - 10. června 2010 20:43
Darwin

py­thon 10. červ­na 2010 20:40

Mozna na nauky obec­ne, ale to tady ne­bu­du dale ro­ze­bi­rat, kdyz te tak hroz­ne bavi se semnou hadat.

Python - 10. června 2010 20:40
Python

Darwin 10. červ­na 2010 20:37
Já na vý­chod­ní nauky nikdy vy­sa­ze­ný nebyl ;)
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Darwin - 10. června 2010 20:37
Darwin

py­thon 10. červ­na 2010 20:35

Ne­mlu­vím, proto bys mi možná měl říkat sen­sei :)

Python - 10. června 2010 20:35
Python

Darwin 9. červ­na 2010 23:03
Ani nevíš jak rád bych byl, kdybs mě učil. Uplně slin­tam nad předd­sta­vou, že bych ti mohl říkat mi­stře. Ako­rat že mam pod ve­de­nim ně­ja­ké jes­ky­ně a nvrch občas usměrňuju hrače nad roz­ces­tí, takže bo­hu­žel nemám ča­Nicmé­ně dik za na­bíd­ku.

Ale jinak, pře­kva­pi­vě, ne­mlu­víš uplně do větru.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Mr.Frost - 10. června 2010 13:48
Mr.Frost

Eu­ge­nio 10. červ­na 2010 09:27
Ja som sa stra­til po pr­vých si­a­hodlhých príspe­vkoch....
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tan­kov a zrov­ná­me Buda­pešť!" J.​Slota

Eugenio - 10. června 2010 09:27
Eugenio

Eh. Vo čem se mluví?
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Torreador - 9. června 2010 23:17
Torreador

Darwin 9. červ­na 2010 23:15
Já jsem si tu po­li­tic­kou prů­po­víd­ku ne­mohl od­pus­tit :o)

Pepča 9. červ­na 2010 23:16
Sa­mo­zřej­mě ;)
Id agas, ut sis felix, non ut vi­dea­ris.

Pepča - 9. června 2010 23:16
Pepča

Torrea­dor 9. červ­na 2010 23:14

Ale budem tam jenom já a ty, ok?
Kdo chce, hledá způ­so­by. Kdo ne­chce, hledá dů­vo­dy...

Darwin - 9. června 2010 23:15
Darwin

Torrea­dor 9. červ­na 2010 23:14

Říkáš si o kulku :D

Torreador - 9. června 2010 23:14
Torreador

Utvo­ří­me spe­ci­ál­ní ko­mi­si...
Id agas, ut sis felix, non ut vi­dea­ris.

Darwin - 9. června 2010 23:13
Darwin

Pepča 9. červ­na 2010 23:10

Za­čá­teč­ník by se měl roz­po­znat sám a dob­ro­vol­ně, při­hlá­sit se o pomoc, pro­to­že se od něj bude oče­ká­vat tro­cha snahy a do dis­ku­ze se zkrát­ka uve­dou zku­še­něj­ší hráči, které si pak může přímo kon­tak­to­vat přes poš­tol­ku, nebo jak­ko­li, aby měl ně­ko­ho, na koho se může ob­ra­cet.

Pepča - 9. června 2010 23:10
Pepča

Darwin 9. červ­na 2010 23:03

A jak ro­ze­znáš za­čá­teč­ní­ka? O ten sta­tus se taky bude muset někdo na­hlá­sit? Jak po­znáš men­to­ra? Kdo to bude roz­ho­do­vat? Nebo to bude dob­ro­vol­ný, v rámci dis­ku­ze, třeba jako při­hláš­ka na tur­naj?
Kdo chce, hledá způ­so­by. Kdo ne­chce, hledá dů­vo­dy...

Darwin - 9. června 2010 23:03
Darwin

Udě­lá­me ado­pč­ní akci se za­čá­teč­ní­ka­ma. Zku­še­ný se v dis­ku­zi při­hlá­sí, stej­ně jako za­čá­teč­ní­ci a zkrát­ka se ně­ko­mu s ocho­tou a sna­hou při­dě­lí ně­ja­ký men­tor, stej­ně tak ochot­ný a třeba to udělá dob­ro­tu.

A když už jsme u toho roz­dě­lo­vá­ní noobů, ne­chtěl bys py­tho­ne vzít pod má ochran­ní kří­d­la, aby ses v noci ne­mu­sel bát ? :)

Python - 9. června 2010 22:57
Python

Dik za radu, ale for je v tom, že mě pros­tě baví se s ním hádat :D

Btw, Darwi­ne, na­vrh­ni lepší ře­še­ní a maš to v kapse.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Pepča - 9. června 2010 22:08
Pepča

Darwin 9. červ­na 2010 22:06

To víš, já rád spo­i­lu­ju pře­kva­pe­ní.
Kdo chce, hledá způ­so­by. Kdo ne­chce, hledá dů­vo­dy...

Darwin - 9. června 2010 22:06
Darwin

Pepča 9. červ­na 2010 22:04

Víš jaké to je, když před nej­lep­ším pro­zra­díš, kdo je hlav­ní zá­po­rák ? Zkazí to celou zá­plet­ku !

Pepča - 9. června 2010 22:04
Pepča

py­thon 9. červ­na 2010 21:58

Z toho si nic ne­dě­lej, Darwin má vždyc­ky kecy :-D Až ti do toho začne mon­to­vat Saltz nebo Apo, tak se teprv začni stra­cho­vat :-D
Kdo chce, hledá způ­so­by. Kdo ne­chce, hledá dů­vo­dy...

Darwin - 9. června 2010 22:02
Darwin

py­thon 9. červ­na 2010 21:58

Kdy­bych byl ak­tiv­ní, na­psal bych ti něco dlou­hé­ho a du­cha­pl­né­ho, jenže mě by to bylo cel­kem volné, kdyby ne­by­la ta­ko­vá zá­ba­va sle­do­vat to z ji­né­ho úhlu po­hle­du, než že bych tu vířil prach já.

Takže z mé ak­ti­vi­ty zbývá stále jen:

Ten tvůj návrh je na hou­be­les. :)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 122 123 124 125 126 127 128 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: