Rozcestí (126 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 ... 137 ⇒|

Python - 9. června 2010 00:10
Python

Torreador 8. června 2010 23:02
Není to měsíc, ani dva ale spíš víc, co se jim snažím něco do hlavy vtlouct. Někteří to vzdají po měsíci, někomu to trvá dýl. A já měl ždycky dlouhé vedení.
Darwin 8. června 2010 23:04
No, první věc. Tvoje názory se mi nelíbí, ale to je vedlejší. Druhá věc. Do rozcestí nezavádím vlastně nic, snad kromě jistého systému. V první řadě přestaň překrucovat co říkám a v druhé řadě čti moje přízpěvky celé (vím, jsou dlouhé, ale skus to překousnout). Já řešení totiž uváděl. Jenže z tho co tady poslední dobou vidím mi pomalu dochází, že problém není v tom, že najít řešení by bylo obtížné. Jenže ono se to prostě nikomu řešit nechce. Mýlím se?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 8. června 2010 23:40
Torreador

Pepča 8. června 2010 23:38
Zkušenosti ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Pepča - 8. června 2010 23:38
Pepča

Torreador 8. června 2010 23:01

...Jak je možný, že o tom víš víc, než já? :-D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Darwin - 8. června 2010 23:04
Darwin

python 8. června 2010 22:56

Lidé tady hrají především pro zábavu a nikoho "maturitní komisí" nenadchneš a to tvoje kastování, jak jsem zmiňoval, tady už jednou v menším bylo a nefungovalo to. Aragorn je taky čistě dobrovolná a zájmová činnost a nikdo ti nebude dělat dle rozvrhu porotce u komise, o níž by v nějakém tom dream landu kdokoli snad i stál.

Nechtěl bys k tomu pak dát i nějaké staty, atributy, možná zaházet kostkami, nechat se vodit za ručičku od správců a bingo, máme z rozcestí obyčejnou jeskyni, s levly a se vším.

To řešení je podle mě víceméně na houbeles :)
A lidé si stěžují, když jim něco vadí, zpravidla ale nejsou schopni přijít s nějakým dobrým řešením.

Jen lituji toho odpovědného člověka, co tohle po vás bude chtít číst, aby si udělal jasno.

Torreador - 8. června 2010 23:02
Torreador

python 8. června 2010 23:01
Povíme si po měsíci, až se budeš snažit je něco naučit... *zázub* ...já o tomhle vím svoje, snažil jsem se i bez správcovství... ale jak říkám... no chance a ten kdo chce, tak se hrát naučí.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Torreador - 8. června 2010 23:01
Torreador

Pepča 8. června 2010 22:57
Ne! Ty jsi akorát začal tvořit charaktery a hrát je. To co udělá nováček je, že si příjde na chat a začne hrát. Hlavní cíl je postřílet co nejvíc skřetů, pozabíjet co nejvíc draků a dostat tu nejvíc sexy princeznu.

Popřípadě si vrznout. *zázub*
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 8. června 2010 23:01
Python

Pepča 8. června 2010 22:55
A nebo narazíš na jednoho, dva co se snaží. To povzbudí.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Pepča - 8. června 2010 22:57
Pepča

Torreador 8. června 2010 22:50

Já si myslím, že všechno se dá naučit. I RP se dá naučit, když jsem sem přišel, byl jsem zoufalec. Tím samozřejmě nenaznačuju, že teď už nejsem, ale rozhodně si myslím, že celkem zvládám RP ve hře i bez toho, aby se mi přitom přihodila nějaká kalamita...
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Python - 8. června 2010 22:56
Python

Fraiser 8. června 2010 22:48
Proto by zkušenější hráči měli přístup do "nižších" tříd. Kdo má zájem učit, mohl by a myslím, že dost lidí by to i dělalo. Ovšem kromě toho, že měli možnost hrát i "kvalitní" hru v expert roomu.

A k tomu hodnocení, kdo na to má a kdo ne. No jsou tady přece kritéria, ne? Zvládání jazyka, RP a tak dále. Jednou za čas se sejde maturitní komise a je vymalováno.

Ale komu se chce že?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Pepča - 8. června 2010 22:55
Pepča

Torreador 8. června 2010 22:52

Přesně. A až tě to přejde, tak budeš znechucen tím, žes neuspěl a pak už si vždycky rozmyslíš, co to vlastně děláš :-D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Torreador - 8. června 2010 22:52
Torreador

Tahle učivá nálada tě brzo přejde řekl bych... zkus zachraňovat deštné pralesy ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Fraiser - 8. června 2010 22:51
Fraiser

Fraiser 8. června 2010 22:48
A pochybuji, že jak ty řikáš, že by hráči s více zkušenostmi měly tu možnost vstoupit do těch jeskyní, které jsou jen pro "loosery" řekl, bych že já osobně bych tam asi nevlezl.
Rock'n'roll, Baby!

Torreador - 8. června 2010 22:50
Torreador

Pepča 8. června 2010 22:45
To je směřováno na pythona...

RP buď člověk zvládá nebo nezvládá to není věc, co se naučí, můžeta akorát podat rady, jak RP "usnadnit" jenže...

... jak už se řeklo, prostě 90% nováčků prostě bude furt hrát to svoje.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Pepča - 8. června 2010 22:49
Pepča

python 8. června 2010 22:45

Zní to jako super nápad, ale kontrola takovýho kolosu by byla stejně uskutečnitelná, jako kontrola veřejných zakázek ČR :_D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Fraiser - 8. června 2010 22:48
Fraiser

python 8. června 2010 22:45
Jak jsem řekl, podle mě jsou expy jen orientační.

Jinak k tomu tvému řešení, ale myslíš, že by se ti nejhorší hráči nějak zlepšily kdyby hrály jen spolu? Jak si se učil hrát ty? Já tak, že jsem se učil od zkušenějších hráčů a myslim, že tak by to mělo být napořád;)
Rock'n'roll, Baby!

Python - 8. června 2010 22:48
Python

Darwin 8. června 2010 22:40
No, holt jsou tu takoví, kterým když se něco nelíbí, ozvou se. Stává se.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 8. června 2010 22:45
Python

Pepča 8. června 2010 22:33
jen zdánlivě. Vůbec ho neznám a vlastn ho ani nemám rád :)

Fraiser 8. června 2010 22:35
Nejsou pak ale uplně zbytečne?

Pepča 8. června 2010 22:31
já měl návrh na řešení, ale byl zamítnut s tím, že škatulkování podle mého návrhu by hráče poškodilo.

Ten zněl takto, jeskyně dle urovně. Nejhorší noobstvo ve vlastní jeskyni. Ať hrají jako čuníci a ve slově pýcha pišou měkké i, ale ať s tim neotravujou ty, kteří mají sahu. Začátečníci ať si hrají ve svých, v těch se zlepšují. Je velký rozdíl mezi člověkem co hraje jako čuník a člověkem, který hraje jako čuník a má snahu. ten druhý totiž časem jako čuník psát přestane, zatímco ten první se přesune do kategorie noob a přestane stahvat ty snaživé ssebou dolů. No a pro experty samozřejmě zvláštní oddíl. Vyšší uroně mají možnost vstupovat a hrát i v nižších kategoriích (aby mohli dál učit) zatímco nižší kategorie mají přístup, ovšem již ne hračské právo. Mohou sledovat, jak se to "má dělat". A učit se, mají li zájem, ovšem již ne svými zásahy hru hatit. každý má možnost se dostat výš.

Tento princip však vyžaduje UČINNÝ system přidělování hodnotí, adekvátních umění hráčů. Což je ten problém, díky kterému je v současnosti můj návrh zcela neuskutečnitelný.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Pepča - 8. června 2010 22:45
Pepča

Torreador 8. června 2010 22:44

Kdybych pochopil tu otázku, tak ti možná i odpovím, ale takhle...bohužel :-D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Torreador - 8. června 2010 22:44
Torreador

Co chcete učit na Roleplayi?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Pepča - 8. června 2010 22:43
Pepča

Darwin 8. června 2010 22:40

To už tady bylo tolikrát! :-D
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody...

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)