Rozcestí (14 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 19. února 2013 08:41
AskadrinSidlong

Sniper 19. února 2013 08:09

Rozcestí není prvotním a hlavním artiklem na tomhle serveru, tím artiklem jsou jeskyně a herna. Kdyby lidi chtěli hrát po mailech bude to větší otrava, ztráta času a nuda než tady, a to by odporovalo všem tvým argumentům proč tady nehrát.

Co se týče tvého návrhu na změny v rozcestí, bereme je na vědomí ale pravděpodobně neproběhnou. Nové místnosti nic nevyřeší, beztak lidí co chtějí hrát bez pořadí je mizivé množství.

Proč není zmínka o pořadí v pravidlech, to proto že pořadí nikdy nebylo součástí už tak malých pravidel rozcestí. Osobně si myslím že lidi neudělají to co si popsal, jakože raději nepůjdou do místnosti když nevědí co tam mají dělat. Raději tam vlezou a očíhnou si to. Odkaz na pravidla uvnitř je pak dostatečně vyčerpávající pokud ti nestačí ten v nápovědě. To že tam hraje tak málo lidí, je spíš proto že jich tak málo vůbec chodí na chat. Kdo chodí do hospody občas hraje i na rozcestí, pak jsou tací co chodí jen na rozcestí a nakonec ti kteří na chat nechodí vůbec.

Tvé snahy si ceníme ale uvědom si že mnozí z nás jsou tu už velmi dlouho (tím míním v rozcestí) a tak je úplně nevytrhne když někdo přijde s ideou, kterou už jsme třeba slyšeli.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Sniper - 19. února 2013 08:09
Sniper

Kaena: pokud věříš že to je to co nováček udělá, pak bohužel. Lovit lidi, oslovovat je, formulovat otázky, cítit se trapně z nevědomosti (ať už oprávněně či neoprávněně) - není to na co se těší když si chce zahrát. A hlavně pokud jste jako správci ochotni poradit a vše vysvětlit (opakovaně), proč to nemůžet sepsat (jednou) a dát na viditelné místo?

Fenda: Pokud bychom se řídili zmiňovanou filozofii, tak nemusí být vůbec založen tento server, stačí kdž budou hrát lidi po mailech. A vůbec není třeba mailů, ať se lidé sejdou... To že není něco třeba udělat jednodušší a praktičtější ještě neznamená že se to nemůže udělat jednodušší a praktičtější.

Ale obecně nechápu odpovědi na mé posty zde na serveru, když ze všech je evidentní že mé snahy se zdají zbytečné. Proč odpovídat? Proč potlačovat aktivitu? Stačí když se pokusím na pár místech vyvolat diskuzi a nikdo nebude odpovídat, to bude důkaz že server je mrtvý, nemá zájem o nové nápady a novou krev a mě dojde dech. Ale klást mi aktivní odpor a snažit se mi sofistikovaně odpovídat že mé nápady jsou nesmyslné, to je výzva - a výzva plodí další aktivitu. Myslím, že z formy mých příspěvků je jasné že nejsem ustrašený klučina, co po prvním odporu se strachy stáhne do kouta. Ve světle těchto okolností pak daná forma odpovědí dělá přesný opak, než by měla. Nebo ji nechápu.
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.

Fenda - 18. února 2013 18:22
Fenda

Sniper 18. února 2013 17:09

1) Ech. Ano, asi už jsem oprav­du moc starý, když mi toto pří­jde jako plá­cá­ní o ničem, je­li­kož v tom pros­tě ne­vi­dím nic, co by mělo při­lá­kat nové hráče. Onen od­sta­vec v ná­po­vě­dě ohled­ně roz­ces­tí mně osob­ně při­jde jako do­sta­teč­ný. Je po­tře­ba návod na kdeja­ké uprd­nu­tí, když místo toho lze po­u­žít sel­ský rozum, zá­kla­dy sluš­né­ho cho­vá­ní, či pros­tě jen vý­sled­ky po­zo­ro­vá­ní? Já bych řekl že ne.
A ne­zlob­te se na mě, ale Vaše dů­vo­dy které Vás od­ra­zu­jí od hry na roz­ces­tí, mně oprav­du pří­jdou úsměv­né. Ne­vi­dím důvod proč pros­tě ne­při­jít do míst­nos­ti, kde se hraje a ne­po­dí­vat se, jak se tam hraje. Ne­dě­lej­me z toho větší vědu než to je.

Nicmé­ně, nejsem ten kdo re­kru­tu­je hráče ani před­sta­vi­tel "ve­de­ní" roz­ces­tí, takže si sluš­ný vý­směch mohu do­vo­lit, když mi to při­jde jako zby­teč­né pl­ká­ní.

2) Až po po­mlč­ku sou­hla­sím a pak bych to utnul. Buď tím zú­ží­te počet míst­nos­tí, pro hráče kteří budou chtít hrát jen podle po­řa­dí či na­o­pak, anebo se bude muset roz­ší­řit počet míst­nos­tí. Pros­tě mi to pří­jde zby­teč­né.

Ostat­ně i tato de­ba­ta pod hla­vič­kou lá­ká­ní no­vých hráčů mi při­jde zby­teč­ná ...

Kaena - 18. února 2013 18:06
Kaena

Sniper 18. února 2013 17:09

A co kdybys šel za správce a zeptal se přímo jeho?

Protože to možná vypadá, že tam jsme jen na buzerování a rozdávání xp, ale naše primární funkce je hráčům radit a pomáhat.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Sniper - 18. února 2013 17:09
Sniper

1) Tam jsem začal, a nic podstatného jsem se nedozvěděl. Zda můžu do hry vtrhnout jako uragán a je to normální, nebo jí mám prvně někde domluvit... Jak je to s oním pořadím (o něm jsem se dozvěděl až ze zdejší diskuze), takže kdybych začal hrát jen podle oné zmiňované nápovědy, asi bych tamní hráče nepotěšil že je narušuji.... Jak je to s expy tam není - odkáže se na pravidla u tohoto stolu (Proč? Proč to není tam?), kde na nástěnce nejsou. Zato jsou tam pravidla pro správce a v nich to tepve jde najít (ale já nehledám pravidla pro správce, ale pro hráče, tak proč to musím odvozovat od hráčů?)...

Nicméně, když už jsem u toho, forma odpovědi kterou jsem dostal je docela slušný výsměch a tak se opravdu noví hráči nerekrutují, takže pro ty ostatní, co novou krev hledají, berte si z Fendova příspěvku příklad, jak rozhodně neodpovídat.

2) A stejně jde říct: "A můžeme prostě každého nechat, ať si hraje jak chce či se domluví - a dvě vytvořené speciální místnosti dají možnost těm co chtějí dát jasný signál ostatním, co preferují."
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.

Fenda - 18. února 2013 16:52
Fenda

Sniper 18. února 2013 10:33

1) Co takhle se podívat do nápovědy? Přijde mi jako docela slušné selhání, použiju-li Vaše slova, hledat informace a nepodívat se do nápovědy. Zvláště když nechcete ztrácet čas s formulováním dotazu. Nicméně díky tomu, že mi to celé, kdo ví proč, málem i dovedlo k pousmání, obětuji jednou ztrátu času, abych tuto radu ohledně použití nápovědy poskytl.

2)A není prostě každého nechat, ať si hraje jak chce či se domluví, než hned tvořit speciální místnosti?

Ovšem také můžu být, jako obvykle, úplně mimo. ;)

Sniper - 18. února 2013 10:33
Sniper

Poznámka na úvod: pro pochopení situace jsem si přečetl poslední tři stránky diskuze. Pokud něco co řeknu padlo nebo bylo vyřešeno dřív, nebíjte mě.... nebo vám to vrátím s bejsbolkou v ruce.

1) Na rozcestí nejsou nové tváře


Tomu se moc nedivím když je extrémně těžké získat informace o co jde, jaká to má pravidla, jak je to s expy (to netuším doposud, i když jsem aktivně hledal), jak začít hru... nějaké informace se nový člověk dozví poté co skočí dovnitř (což je docela slušné selhání). taktéž odkaz na tuto diskuzi případně správce rozcestí je pro mne neakceptovatelná chyba - já se nechci nikoho na nic dotazovat (a ztrácet čas formulací dotazu), já si to chci v klídku přečíst.

Tohle vše dohromady a ztráta času s tím spojená mne odrazuje od toho si zahrát.

2) Popisná hra s pořadím / Rychlá hra bez pořadí

Nevím, mě to příjde docela očividné, ale nemůže se založit že jedna místnost je jen na hry prvního typu a jedna jen na hry druhého typu (kam jdou ti co daný typ vyžadují) a zbylé ponechat tak jak jsou, tedy dle nálady příchozích? Příjde mi to jako win-win scénář, který nikoho do ničeho nenutí, a umožňuej každému hrát jak chce... což doufám je cílem serveru.

----------------

Pokud by si někdo chtěl zahrát rychlé fantasy bez pořadí, dejte mi vědět, rád bych to zkusil...
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.

Kura Suisei - 4. února 2013 22:23
Kura Suisei

Saija to řekla asi za všechny, nejdřív jsem chtěl mlčet, ale musím s ní souhlasit. Já bych to nedokázal tak hezky říct, jako to napsala ona. Tady je hra o kvalitě a né rychlém postování a jediné co ještě dodám je to, že se hráči můžou před hrou sami domluvit. Já nevím jak vy, ale já to tu už izažil, stanovilo se co se bude přibližně hrát, jestlibude pořadí a bavilo to všechny co hráli a problém nebyl.
Filozof Didactylos nadnesl alternativní hypotézu: "Věci se prostě dějí. Čert je vem."

enca - 12. ledna 2013 14:52
enca

Saia udeřila hřebíček do hlavičky.
V podstatě mu dala loket a ukopala ho v temnym podchodě.
Což je dobře!
Protože.
Dneska je všechno rychlý a už málo koho baví si sednout a strávit tady třeba deset hodin, jako jsem dělával já, když jsem tu asi ve dvanácti začínal. Reforma čehokoli bude stejně jen rozpadající se berličkou, protože děda stejně jednou spadne. Neměli bychom si tím ale kazit životy a dál hrát, protože, ač budeme hrát stále s těmi samými, budeme vědět, že hrajeme s kvalitními hráči, a že hra nebude jen o sexu, (ach, ty vzpomínky), nebo jen o fajtění, ale bude mít hlavu a patu a my si ji prostě užijeme.
Damn, I'm good.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Saia - 12. ledna 2013 14:00
Saia

AskadrinSidlong 12. ledna 2013 13:51

Oukej, má chyba, leč i tak to nic nemění na mém názoru.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

AskadrinSidlong - 12. ledna 2013 13:51
AskadrinSidlong

Saia 12. ledna 2013 13:30

no původní myšlenka byla spíš aby hráči navrhovali co by chtěli...a ne říkaly co nemáme dělat

nicméně jsou to připomínky které správci musí brát v úvahu
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Saia - 12. ledna 2013 13:30
Saia

Kdo vám v takových hrách brání? Domluvte se, jděte na rozcestí, stanovte si pravidla jaká chcete. *Pokrčí rameny.* Je to jen o domluvě mezi hráči.

Co se týče pořadí, tak s ohledem na současný styl hry bych nesouhlasila s jeho rušením.
Než mě začnete kamenovat, tak já chápu, jaké má přednosti nestanovené pořadí, než jsem přišla na aragorn, hrávala jsem zhruba rok na dracidoupe.cz, a tam žádné pořadí neexistovalo. Také ale byly pevně dané dvě situace a nikdo obvykle nepsal příspěvky delší jak dvě věty. Uznávám, mělo to své kouzlo, všichni reagovali na všechno, hra hezky odsýpala, nehledě na to, jak to usnadňovalo třeba odehrání rvačky, boje.

Tady je to jiné. Více zaměřené na popis. Tak to zkrátka je a rozhodně bylo i v době, když jsem tady začínala. Někomu sedne zase tenhle styl, někomu ne, tak to prostě bývá.

Takže ne, nenutila bych hráčů, jak by měli hrát, aby se vám to líbilo, protože jde o to, aby to bavilo hráče.
Protože dle mého úpadek rozcestí souvisí více než s tím, jak se zde hraje s tím, že zkrátka tenhle typ zábavy už netáhne jako dřív.

Chtěli jste názor hráče, tady jej máte, ať se vám zdá sebevíce nekonstruktivní nebo zbytečný.
Ámen.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

hrnecek - 11. ledna 2013 19:19
hrnecek

Já bych se klid­ně vsa­dil, že spous­ta hráčů ani o téhle dis­ku­zi neví :)

enca - 11. ledna 2013 11:43
enca

Poněkud ... nezájmovým dojmem :-)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 11. ledna 2013 07:41
Python

Tomu bych se zas tak nedivil...hráči na mě působí poněkud konzervativním dojmem :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kura Suisei - 10. ledna 2013 20:27
Kura Suisei

Fenda 10. ledna 2013 17:44

Like 1
Filozof Didactylos nadnesl alternativní hypotézu: "Věci se prostě dějí. Čert je vem."

Fenda - 10. ledna 2013 17:44
Fenda

enca 10. ledna 2013 11:15
Třeba nemají slov ;)

enca - 10. ledna 2013 11:15
enca

Hraci hraji, od toho to jsou take hraci. Obcas ale by se mohli alespon sluvkem vyjadrit, co si mysli o nasem mudrovani.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Amthauer - 9. ledna 2013 19:58
Amthauer

Hráči hrají. :)
- What is a life devoid of strife?

enca - 9. ledna 2013 16:12
enca

Největší sranda stejně je, že to tu řeší jen správci a hráči mlčí ...
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)