Diskuze
Rozcestí
Správci: | enca, sashiko | ||||||||||||||||||||
Popis: | Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2 | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: ~ Aktuální téma na Rozcestí ~ Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky? Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky) Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky) Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky) Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky) Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky) Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky) Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky) Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať) Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt _______________________ Jedna kompletní situace na ukázku: Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá? Podsituace: 1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem. 2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty. 3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno. 4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy. 5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil. 6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy. __________________________________________ zobrazit/skrýt Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-) Aktuální témata: 1. Nové Situace: Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí. Podmínky pro texty: - Fantasy, Sci-fi - Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze) - Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít - Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí - Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou) - Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace. - Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje) - Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem - Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány ___________________________________________ Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu. ______________________________________ Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt
|
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 137 ⇒ ⇒|
AskadrinSidlong - 19. února 2013 08:41 | |
Sniper 19. února 2013 08:09 |
Sniper - 19. února 2013 08:09 | |
Kaena: pokud věříš že to je to co nováček udělá, pak bohužel. Lovit lidi, oslovovat je, formulovat otázky, cítit se trapně z nevědomosti (ať už oprávněně či neoprávněně) - není to na co se těší když si chce zahrát. A hlavně pokud jste jako správci ochotni poradit a vše vysvětlit (opakovaně), proč to nemůžet sepsat (jednou) a dát na viditelné místo? |
Fenda - 18. února 2013 18:22 | |
Sniper 18. února 2013 17:09 |
Kaena - 18. února 2013 18:06 | |
Sniper 18. února 2013 17:09 |
Sniper - 18. února 2013 17:09 | |
1) Tam jsem začal, a nic podstatného jsem se nedozvěděl. Zda můžu do hry vtrhnout jako uragán a je to normální, nebo jí mám prvně někde domluvit... Jak je to s oním pořadím (o něm jsem se dozvěděl až ze zdejší diskuze), takže kdybych začal hrát jen podle oné zmiňované nápovědy, asi bych tamní hráče nepotěšil že je narušuji.... Jak je to s expy tam není - odkáže se na pravidla u tohoto stolu (Proč? Proč to není tam?), kde na nástěnce nejsou. Zato jsou tam pravidla pro správce a v nich to tepve jde najít (ale já nehledám pravidla pro správce, ale pro hráče, tak proč to musím odvozovat od hráčů?)... |
Fenda - 18. února 2013 16:52 | |
Sniper 18. února 2013 10:33 |
Sniper - 18. února 2013 10:33 | |
Poznámka na úvod: pro pochopení situace jsem si přečetl poslední tři stránky diskuze. Pokud něco co řeknu padlo nebo bylo vyřešeno dřív, nebíjte mě.... nebo vám to vrátím s bejsbolkou v ruce. |
Kura Suisei - 4. února 2013 22:23 | |
Saija to řekla asi za všechny, nejdřív jsem chtěl mlčet, ale musím s ní souhlasit. Já bych to nedokázal tak hezky říct, jako to napsala ona. Tady je hra o kvalitě a né rychlém postování a jediné co ještě dodám je to, že se hráči můžou před hrou sami domluvit. Já nevím jak vy, ale já to tu už izažil, stanovilo se co se bude přibližně hrát, jestlibude pořadí a bavilo to všechny co hráli a problém nebyl.
|
enca - 12. ledna 2013 14:52 | |
Saia udeřila hřebíček do hlavičky. |
Saia - 12. ledna 2013 14:00 | |
AskadrinSidlong 12. ledna 2013 13:51 |
AskadrinSidlong - 12. ledna 2013 13:51 | |
Saia 12. ledna 2013 13:30 |
Saia - 12. ledna 2013 13:30 | |
Kdo vám v takových hrách brání? Domluvte se, jděte na rozcestí, stanovte si pravidla jaká chcete. *Pokrčí rameny.* Je to jen o domluvě mezi hráči. |
hrnecek - 11. ledna 2013 19:19 | |
Já bych se klidně vsadil, že spousta hráčů ani o téhle diskuzi neví :) |
enca - 11. ledna 2013 11:43 | |
Poněkud ... nezájmovým dojmem :-)
|
Python - 11. ledna 2013 07:41 | |
Tomu bych se zas tak nedivil...hráči na mě působí poněkud konzervativním dojmem :)
|
Kura Suisei - 10. ledna 2013 20:27 | |
Fenda 10. ledna 2013 17:44 |
Fenda - 10. ledna 2013 17:44 | |
enca 10. ledna 2013 11:15 |
enca - 10. ledna 2013 11:15 | |
Hraci hraji, od toho to jsou take hraci. Obcas ale by se mohli alespon sluvkem vyjadrit, co si mysli o nasem mudrovani.
|
Amthauer - 9. ledna 2013 19:58 | |
Hráči hrají. :)
|
enca - 9. ledna 2013 16:12 | |
Největší sranda stejně je, že to tu řeší jen správci a hráči mlčí ...
|
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 137 ⇒ ⇒|