Rozcestí (16 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 8. ledna 2013 20:57
AskadrinSidlong

enca 8. ledna 2013 20:55

To je nápad...vracíme se k těm soutěžím o kterých jsem tu mluvil než jste všichni začli dělat že jste mrtví!
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 8. ledna 2013 20:56
Python

Buri the Great 8. ledna 2013 20:54
+1 :D

To by možná pomohlo...ale jsem proti :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 8. ledna 2013 20:55
enca

Možná nějakou novou a vychytanou feature ..
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Buri the Great - 8. ledna 2013 20:54
Buri the Great

Reset uživatelů?
http://napady.aragorn.cz

enca - 8. ledna 2013 20:50
enca

To chce zásadnější zásah, než jen reset expů.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 8. ledna 2013 20:48
Python

Podle mě by to rozpoutalo další vlnu nevole, kdejaký Grom by zase čile destruoval práci správců, všichni by nadávali, na aragorn by se vrátil život!

Co se rozcestí týče, myslím, že by se stav opět moc nezměnil.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. ledna 2013 20:43
AskadrinSidlong

enca 8. ledna 2013 20:39

nefňukej a vyjádři se k tématu
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

enca - 8. ledna 2013 20:39
enca

Mně je to jedno, stejně mi někdo dal pouze jeden xp, takže předešlých jedenáct mi bylo k ničemu :-)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

AskadrinSidlong - 8. ledna 2013 20:32
AskadrinSidlong

Python 8. ledna 2013 20:18

Pojďme rozebrat jaké by to mělo přínosy pro společnost!
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Darwin - 8. ledna 2013 20:29
Darwin

Python 8. ledna 2013 20:21

Ještě abych to za Vás zase doháněl. :P

Python - 8. ledna 2013 20:21
Python

Darwin 8. ledna 2013 20:18
Tak se ukaž, frájo ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 8. ledna 2013 20:18
Darwin

Python 8. ledna 2013 20:18

Tomu říkáš flame? Správcové jsou pěkně nenápaditý lemplové poslední dobou. :P

Python - 8. ledna 2013 20:18
Python

Navrhuji další reset XP!

Jdem udělat Askovi radost :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 8. ledna 2013 19:45
AskadrinSidlong

Tak co saláti? Budeme tu zase něco řešit? docela bych si zase zaflejmoval, jestli víte o čem mluvím...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 21. prosince 2012 15:20
Python

Sis ještě nezvykl? Asku Asku, takhle to nikam nedotáhneš :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 20. prosince 2012 06:43
AskadrinSidlong

Líbí se mi jak tu hovadiny roznimráváte v ohnivé debatě která vyústí ve vzájemné hanění a konstruktivní nápady vesele ignorujete...

Jdu zpátky do své nory a jestli mi někdo něco bude chtít utrhnu mu ruku
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 18. prosince 2012 00:02
AskadrinSidlong

ixiik 17. prosince 2012 22:49

Já osobně taky raději volím pravidlo "více je někdy méně" , vadí mi že občas hráči píší dva příspěvky hned za sebou protože se jim to do jednoho nevejde, vadí mi že tři kolečka ve 4 lidech poslední dva roky vyjdou na 2 hodiny reálného času, ale prostě ti nahoře jsou tahouni těch dole, a nejsem si už úplně jist jestli mají správcovské tituly větší váhu než vysoký XP post. (buďme upřímní je nějaký zkušený či excelentní který píše příspěvky běžně pod 4 řádky?)

No abych se neztratil ve vlastních písmenkách, chci prostě naznačit že herní základna je dost stálá. Rozmanitost je ta tam (jen málokdy se na rozcestí objeví někdo nový a málokdy tam vydrží) a tak si ona pevná základna vytvořila vlastní styl hraní, kterému možná každý nestačí ale snaží se o to (ku své vlastní škodě)

Závěrem?

Pár jednoduchých bodů řešení (z mé vlastní hlavy)

1. Trošku zapropagovat rozcestí a zkusit přilákat nové hráče? Nikomu by to neublížilo (enca tu měl nápad s turnajem, proč ne, mohl by to být jednokolový turnaj na 2 nebo 3 hodinky s malou cenou za výhru)

2. protlačovat starý styl hraní mezi hráče (žádné dané pořadí {které na jednu stranu dává hře jistý řád a zamezuje kiksům stylu "Chtěl jsem na něho zaútočit ale on právě ve svém příspěvku druhém příspěvku po sobě napsal že zalezl do hospody", na druhou stranu zpomaluje hru protože se hráči se snaží oslnit hustoslohem} které hru značně zjednoduší a urychlý, pro rychlejší pisálky a dodá tomu šmrnc bez žužu-rychlosti)

3. Nechat to být a místo toho se nacpat neloupanou pistácií a drbat se na zadku

:P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

ixiik - 17. prosince 2012 22:49
ixiik

AskadrinSidlong 17. prosince 2012 18:21
Však já to nikomu neberu, ať si tak hrají. I já jsem x takových her odehrál. A byl jsem u toho kdy se takovéhle první hry domlouvaly. Jenže to mělo spád. Viz dále.

A jestli dostávají XP hlavně za epické slohy, tak ot není nic čím by se kdo mohl chlubit. Kvalitní příspěvek s posunutím děje se dá napsat i v pár větách. A nemusím pak čekat deset minut, než na mě zas dojde řada.

Ale jak jsem řekl. Pokud hráčům tento styl vyhovuje, tak proti gustu...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

AskadrinSidlong - 17. prosince 2012 18:21
AskadrinSidlong

apophis 17. prosince 2012 12:37
ixiik 17. prosince 2012 14:19

Vaše dogmata chcípla spolu s vaší aktivitou pánové (nehledejte v tom nic útočného), pořadí vzniklo úplně samovolně v řadách obyčejných hráčů

Nucenost? Je nucené že se hráči snaží každého oslnit svým epickým slohem? Já myslel že právě za to dostávají expy po kterých tak pasou :P

Jak apo sám řekl kdo chce takovou hru hrát tak ji hraje, otázka zní jestli se každému chce za každou cenu čůrat proti větru když to ostatní nemusejí vzít tak radostně.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

ixiik - 17. prosince 2012 14:19
ixiik

Derek 17. prosince 2012 11:24

Nebudu opakovat co řekl Derek, ale naprosto s ním ve všem souhlasím. Tohle sem prostě nepatří.

apophis 17. prosince 2012 12:37
Přesně. Jako když hrají dva hráči, tak je to super, nikam nespěchat a pak to taky nějak vypadá.

Nicméně kolik her sme odehráli, bez určeného pořadí a právě to kouzlo okamžité reakce na nastalou situaci bylo super. Ano určitě se párkrát stalo, že jsem poslal reakci na něco, co už někdo změnil, ale co, hráčům to přišlo normální, maximálně jsem se lehce opravil a jelo se dál. A byla sranda, bylo to rychlé a mělo to spád. A to je hlavní. Nesnáším, když si jdu zahrát a čekám než se další 4 lidi vyžvejknou, každej na délku fotbalovýho hřiště.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)