Diskuze
Rozcestí
Správci: | enca, sashiko | ||||||||||||||||||||
Popis: | Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2 | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: ~ Aktuální téma na Rozcestí ~ Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky? Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky) Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky) Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky) Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky) Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky) Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky) Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky) Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať) Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt _______________________ Jedna kompletní situace na ukázku: Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá? Podsituace: 1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem. 2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty. 3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno. 4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy. 5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil. 6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy. __________________________________________ zobrazit/skrýt Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-) Aktuální témata: 1. Nové Situace: Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí. Podmínky pro texty: - Fantasy, Sci-fi - Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze) - Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít - Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí - Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou) - Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace. - Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje) - Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem - Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány ___________________________________________ Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu. ______________________________________ Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt
|
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 137 ⇒ ⇒|
Python - 21. listopadu 2013 21:14 | |
Co přihodit ještě procenta? Nebo K10, s těmahle dvěma se odehrát cokoli.
|
Saia - 21. listopadu 2013 21:06 | |
sashiko 21. listopadu 2013 21:05 |
Saia - 21. listopadu 2013 21:05 | |
... Nejhorší je mít možnost velkého výběru. Zase bych to až tak nehrotila, přeci jen, rozcestí není jeskyně.
|
sashiko - 21. listopadu 2013 21:05 | |
protože, kdo by se s tím chtěl dělat? šestka je alespoň jen pár čísel a spousta lidí neví, jak s kostkama nakládat a když tam budou všechny a neználci je budou chtít použít, ještě budeme muset napsat vysvětlivky, ale šestka je snadná .
|
Darwin - 21. listopadu 2013 21:02 | |
Když už tu ty kostky jsou, tak proč tam nedát všechny. |
rafaela - 21. listopadu 2013 20:58 | |
Saia 21. listopadu 2013 20:14 |
Saia - 21. listopadu 2013 20:14 | |
Otázkou je, které kostky. Fate hod, jak psal Zob, je podle mě zbytečný, využilo by ho málo lidí. |
Kasparek - 21. listopadu 2013 13:28 | |
rafaela 21. listopadu 2013 12:44 |
Saia - 21. listopadu 2013 13:08 | |
rafaela 21. listopadu 2013 12:44 |
rafaela - 21. listopadu 2013 12:44 | |
Kostky v rozcestí by byly super. Mě osobně by úplně stačila jedna. Vezmi si známou situaci, kdy dva lidi hrajou za válečníky (supermágy, megadámony, hustoanděly, vlkodlaky, drakodlaky, magické housenky), chvíli na sebe pokřikují, nadávají si a pak tasí meče. O kolik by se daly eliminovat souboje, kde se oba zoufale snaží vyhrát vymýšlením divnějších a divnějších schopností, kdyby si oba válečníci mohli na začátku hodit kostkou, ten co by vyhrál by zvítězil a ten, co prohrál, by se nechal porazit a odehrál prohru? |
enca - 20. listopadu 2013 13:45 | |
Nástěnka se přetváří, je vážně zastaralá :-) |
Python - 19. listopadu 2013 23:29 | |
Zob 19. listopadu 2013 21:22 |
Chiisai - 19. listopadu 2013 22:21 | |
Jak je to s "aktuálním" tématem Rozcestí? Bude se nějak pokračovat v tomhle nápadu nebo se tady z nástěnky aspoň smaže to rok staré? :) |
Zob - 19. listopadu 2013 21:22 | |
Mohli byste implementovat do rozcestí kostky? Alespoň XkY, 1k6 a Fate hod. Klidně i někam schovat nebo implementovat coby nějaký příkaz. |
sashiko - 10. června 2013 15:58 | |
Saia 10. června 2013 13:59 |
Saia - 10. června 2013 13:59 | |
Jak to vlastně dopadlo s náborem správců? |
Anders - 28. dubna 2013 10:32 | |
Můžu poprosit o odebrání správcovských práv do téhle diskuze? :)
|
AskadrinSidlong - 28. dubna 2013 01:09 | |
Chystají se velké věci. Hlašte se na správce hrdinové, ať to stojí za to.
|
Saia - 4. dubna 2013 18:52 | |
Anders 4. dubna 2013 16:24 |
enca - 4. dubna 2013 16:50 | |
Nápodobně s Endersonem.
|
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 137 ⇒ ⇒|