Rozcestí (11 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 137 ⇒|

Python - 21. listopadu 2013 21:14
Python

Co přihodit ještě procenta? Nebo K10, s těmahle dvěma se odehrát cokoli.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Saia - 21. listopadu 2013 21:06
Saia

sashiko 21. listopadu 2013 21:05

Přesně tak.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Saia - 21. listopadu 2013 21:05
Saia

... Nejhorší je mít možnost velkého výběru. Zase bych to až tak nehrotila, přeci jen, rozcestí není jeskyně.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

sashiko - 21. listopadu 2013 21:05
sashiko

protože, kdo by se s tím chtěl dělat? šestka je alespoň jen pár čísel a spousta lidí neví, jak s kostkama nakládat a když tam budou všechny a neználci je budou chtít použít, ještě budeme muset napsat vysvětlivky, ale šestka je snadná .
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Darwin - 21. listopadu 2013 21:02
Darwin

Když už tu ty kostky jsou, tak proč tam nedát všechny.

rafaela - 21. listopadu 2013 20:58
rafaela

Saia 21. listopadu 2013 20:14
Mě by k6 úplně stačila
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Saia - 21. listopadu 2013 20:14
Saia

Otázkou je, které kostky. Fate hod, jak psal Zob, je podle mě zbytečný, využilo by ho málo lidí.
Praktičtější mi přijde k6... Třeba.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Kasparek - 21. listopadu 2013 13:28
Kasparek

rafaela 21. listopadu 2013 12:44
Saia 21. listopadu 2013 13:08
Souhlasím - ale vůbec se mi nechce! Kdo by souhlasil s nějakýma ženskýma...

Ale ano mohlo by to omezit macho souboje - a nikdo nikoho nenutí, abz to použil. Jako možné rozšíření rozcestí jsem určitě pro.
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Saia - 21. listopadu 2013 13:08
Saia

rafaela 21. listopadu 2013 12:44

Tohle nezní špatně.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

rafaela - 21. listopadu 2013 12:44
rafaela

Kostky v rozcestí by byly super. Mě osobně by úplně stačila jedna. Vezmi si známou situaci, kdy dva lidi hrajou za válečníky (supermágy, megadámony, hustoanděly, vlkodlaky, drakodlaky, magické housenky), chvíli na sebe pokřikují, nadávají si a pak tasí meče. O kolik by se daly eliminovat souboje, kde se oba zoufale snaží vyhrát vymýšlením divnějších a divnějších schopností, kdyby si oba válečníci mohli na začátku hodit kostkou, ten co by vyhrál by zvítězil a ten, co prohrál, by se nechal porazit a odehrál prohru?
Nebo například: můj protihráč tvrdí, že umí číst myšlenky. Okej, beru. Bylo by fajn, kdyby si na tuhle schopnost mohl hodit kostkou a tím pádem neměl jistotu automatického úspěchu.
Myslím, že by tenhle systém mohl hodně prospět hlavně při výchově nováčků, zabránil by jim alespoň částečně v powergamingu a naučil by je, že není špatné občas prohrát a že i prohra může být fajn.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

enca - 20. listopadu 2013 13:45
enca

Nástěnka se přetváří, je vážně zastaralá :-)

Kostky v Rozcestí mi přijdou jako trochu zbytečné, proč by tam měly být?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 19. listopadu 2013 23:29
Python

Zob 19. listopadu 2013 21:22
Já bych řekl, že by to potěšlo víc lidí. A malá volba by nikomu nepřekážela.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Chiisai - 19. listopadu 2013 22:21
Chiisai

Jak je to s "aktuálním" tématem Rozcestí? Bude se nějak pokračovat v tomhle nápadu nebo se tady z nástěnky aspoň smaže to rok staré? :)

Zob - 19. listopadu 2013 21:22
Zob

Mohli byste implementovat do rozcestí kostky? Alespoň XkY, 1k6 a Fate hod. Klidně i někam schovat nebo implementovat coby nějaký příkaz.

Kostky už umíte (jeskyně, fóra), lidem to snad překážet nebude a někomu to může udělat radost :-)
---

sashiko - 10. června 2013 15:58
sashiko

Saia 10. června 2013 13:59

Dopadlo to a tohle asi zajímá víc lidí, jenže tenhle dotaz je třeba směřovat asi nejspíš přímo na encu :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Saia - 10. června 2013 13:59
Saia

Jak to vlastně dopadlo s náborem správců?
Respektive, kdy se na rozcestí objeví nějací noví?
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Anders - 28. dubna 2013 10:32
Anders

Můžu poprosit o odebrání správcovských práv do téhle diskuze? :)
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

AskadrinSidlong - 28. dubna 2013 01:09
AskadrinSidlong

Chystají se velké věci. Hlašte se na správce hrdinové, ať to stojí za to.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Saia - 4. dubna 2013 18:52
Saia

Anders 4. dubna 2013 16:24

Jo! Už si vzpomínám. :-) Jen jsem si nebyla jistá, ale tvoje jméno mi naskočilo.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

enca - 4. dubna 2013 16:50
enca

Nápodobně s Endersonem.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)