Rozcestí (13 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 137 ⇒|

Python - 2. dubna 2013 11:33
Python

Anders 2. dubna 2013 08:24
+1
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Anders - 2. dubna 2013 08:24
Anders

AskadrinSidlong 2. dubna 2013 07:20
Krom toho, prvního se chlastá.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

AskadrinSidlong - 2. dubna 2013 07:20
AskadrinSidlong

Kura Suisei 1. dubna 2013 19:54

Za 1. Podle dostupných informací byla návštěvnost aragornu dvojnásobná než normálně.

Za 2. jak řekl Python dalo se to jednoduše obejít.

Za 3. Pláčeš na hrobě kterej je tak daleko od toho na kterym plakat chceš, až se skoro zdá že je v jiný realitě. My víme prd co dělaj admini a prd do toho můžeme kecat. V téhle diskuzi tudíž fňukáš zbytečně.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 1. dubna 2013 21:42
Python

O příspěvek přijdeš tak jako tak a mnohem častěji kvůli odhlášení pro neaktivitu. Já bych z toho vědu nedělal :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kura Suisei - 1. dubna 2013 19:54
Kura Suisei

To že si někdo vystřelí, ale že kvůli tomu přijdu o příspěvek a nejde se mi přihlásit mě vytočilo. Navíc se to objevilo u mě dvakrát.
Filozof Didactylos nadnesl alternativní hypotézu: "Věci se prostě dějí. Čert je vem."

Python - 1. dubna 2013 19:51
Python

Je první duben, tohle lze bez větších obtíží tolerovat. Objeví se to jen jednou, žádný velký problém v tom nevidím.

Navíc ta citace byla trochu navíc, myslím, že každý ví, co rozhodl krajský soud Liberec :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Kura Suisei - 1. dubna 2013 19:37
Kura Suisei

Naši milí admini, vy se asi opravdu dobře nudíte. Místo nějakého pěkného přínosu na server znepříjemňovat a znemožňovat hru hráčům.
Nadávat tu ovšem nemá cenu, a rozebírat to také ne. Jen ať si zodpovědní jedinci šáhnou na svědomí a prosil bych je aby nás podobných hovadin příště ušetřili.

Zde je kopie textu:
Rozhodnutím krajského soudu v Liberci (č.j. 26A3-20130401/6) byl ke dni 1.4.2013 ukončen provoz služby aragorn.cz.
Filozof Didactylos nadnesl alternativní hypotézu: "Věci se prostě dějí. Čert je vem."

Python - 21. března 2013 16:55
Python

Ještě je tady tohle:
http://www.aragorn.cz/clanky/manual-pro-rozcesti/#kom
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Nicolsburg - 21. března 2013 11:18
Nicolsburg

Ty mám prostudovaný, ale právě v nich je odkaz (Nezapomňte shlédnout pravidla Rozcestí.) na pravidla a přesměruje mě to do této diskuze. Myslel jsem, že se pod tím odkazem budou nacházet nějaké komplexnější pravidla.
Dracō dormiēns numquam tītillandus.

enca - 21. března 2013 07:31
enca

Pravidla jsou přístupná již z úvodní stránky, a to přes odkaz: http://www.aragorn.cz/napoveda/#rozcesti.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 20. března 2013 22:57
Python

Jsou přístupné z rozcestí. Asi vlevo, podle skinu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Nicolsburg - 20. března 2013 22:54
Nicolsburg

Asi jsem slepý, ale nikde se tu nemůžu dopátrat pravidlům Rozcestí. Pomůže mi nějaká dobrá duše?
Dracō dormiēns numquam tītillandus.

Michiyo - 19. února 2013 15:21
Michiyo

No, jak tak soudím, je situace už vyřešena, ale stejně si neodpustím tento příspěvek, protože to, co řekl Sniper, je tak trochu... no trochu víc na hlavu.

Já, když jsem přišla prvně na aragorn, jsem nevěděla o DrD a ani ostatních věcech ani zbla. Upřímně řečeno, nápovědu jsem jen zběžně prolétla a pak hned zkusila Hospodu a Rozcestí, řekla jsem si, že se to naučím za běhu. A jak se ukázalo, bylo to chytré řešení, protože hráči byli vstřícní a vysvětlili mi to.

Sama jsem od té doby pomáhala mnoha nováčkům na Rozcestí i na serveru. Ne, není to óda na mě nebo na aragorn. Jen říkám, že věci takové jsou a lidé si - světě div se - pomáhají.

Celé tyhle dlouhé kecy becy bych chtěla uzavřít tím, že mi přijde Sniperův postoj jako naprostá hloupost. To, že ti přijde zbytečná ztráta času se zeptat, ale máš dost času na to si projíždět všechny diskuze a tak dále, to je trochu nelogické nemyslíš?

Pardon, vím, že jsem nepřinesla nic nového do této diskuze, ale prostě jsem byla natolik znechucena Sniperovými příspěvky a přístupem, že jsem to musela nějak ventilovat...

Hezký zbytek dne :)
“Never thought I'd see the day when Death was denied. That leaves taxes as the only certainty.” ― Piers Anthony

AskadrinSidlong - 19. února 2013 11:35
AskadrinSidlong

Sniper 19. února 2013 10:17

Jé úsměvné že takhle škatulkuješ někoho kdo tento problém nejednou zmiňoval. Stejně tak jako jsi ty došel k závěru že se sdružuješ ve společnosti lidí kteří nedokáží komunikovat s cizími, já došel k závěru že lidé budou chtít být součást komunity jen z vlastní vůle, ne na základě nějakého náboru, obří reklamy, baneru nebo ponožek za darmo (i když ty ponožky jsou napováženou)

Ohledně nápovědy, ano zde na diskuzi nejsou pravidla rozcestí, nejspíš se ztratila v průběhu času při rekonstrukci nástěnky.

Nicméně pokud nevíš jak hrát hru na hrdiny, pak nemáš na rozcestí moc co dělat, a přečtení nějakých "pravidel" ti moc nepomůže. V takové situaci prostě najdeš správce rozcestí a ten ti poradí.
Uznávám že mi zde na nástěnce také ta pravidla chyběla a chtěl jsem na to v minulosti upozornit, ale utopil ose to ve všeobecném spamu. Uvidíme co se dá dělat a pokusíme se pravidla na nástěnku znovu umístit.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

enca - 19. února 2013 11:09
enca

Tak k tomuhle nemám co říct :-D
Líná huba, kamaráde.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Mikymauz - 19. února 2013 10:31
Mikymauz

Citim iniciativniho blbce.

Sniper - 19. února 2013 10:17
Sniper

enca: Jop. Ne pod úroveň, ale vyhýbám se tomu, mám v tom nějaký vnitřní blok a hledám jiná řešení, pokud nejsem mezi známými. A i tam je problém, pokud dotyční mají nejtypičtější odpověď: "Proč se ptáš, to zkus a ono to půjde, není tam co zkazit."

Na VŠ jsem měl desítky zbytečných předmětů, a mezi nimi byl snad jen jeden opravdu zajímavý. Nakonec to nebyl ani tak předmět, bylo to setkání dvaceti různých lidí, kde jsem hodně diskutovali o komunikaci a dohodě, dělili se o zkušenosti. Postupně jsme vzájemně zjišťovali jak jsem různí, a jak není dobré dát na první dojem. A já zjistil, že nejsem nějaký extrém, že mnoho z nás je takových co prostě neradi otevírají zavřené dveře, ptají se někoho koho neznajší, zkušejí věci o kterých si prvně nemohou dost nastudovat? Jsme proto špatní? Nemyslím. Nijak to nevypovídá o dalších vlastnostech, a i já bych některé takové na místě zastřelil (:)), s jinými by byla škoda se nepoznat.

AskadrinSidlong: Popíšu jak to přibližně bylo.

Když jsem po založení her na serveru občas aktualizoval abych zjistil jak se věci vyvýjejí, nakonec jsem při brouzdání došel i na chat. Hmm, Rozcestí, zní to zajímavě, co to je? A jelikož mám své internetové zkušenosti, znám základní poučku - RTFM. A tak jsem tak i učinil. Hned po ruce byl odkaz na rozcestí a ten jsem si přečetl, a opravdu jsem se dozvěděl co přibližně rozcestí je (potud chválím, základní nápověda je dobrá, odkazem jsem se rychle dostal k detailům).

Ale zde začal ten problém - nedozvěděl jsem se jak hrát, a hlavně jak začít hrát. Nicméně v nápovědě byl odkaz na zdejší diskuzi a její nástěnku (a obecně zde prefesionalita a vstřícnost k nováčkům končí a dál se zdá, že na tom dělají jiní lidé, s jinou filozofií).

Na nástěnce jsem se dozvěděl o tématech, o jejih tvorbě, o pravidlech pro správce. Ale nic jak začít hrát hru a jaká jsou pravidla hry. Až když jsem začal studovat pravidla pro správce, začal jsem z nich odvozovat pravidla pro hru (a objevily se nová otázky, co jsou to expy, k čemu slouží, jak se získávají když není správce, apod.).

A ohledně ubývání / nepřibývání - a nepal jsi se někdy proč to tak je? Opravdu si myslíš že nikdo to nechce zkusit? Na základě čeho jsi přesvědčen? Zkusil jsi otevřít dveře a zkusit se chovat podle přání ostatních, místo kladení vlastních omezujících podmínek?

Nicméně, abych pravdu řekl, mým záměrem když jsem sem napsal nebylo tě přesvědčit že máš něco dělat jinak. Pokud jsi s aktuální situací spokojen, proč ji měnit, že... Moje slova byla mířena na ty, co si zde stěžovali že je něco špatně, že chtějí vědět proč nikdo nepřibývá a že chtějí hrát jinak. Dal jsem jim odpověď a nabídku že si s nimi rád zahraju - a zda toho využijí, nebo budou mlčet (a tím dají najevo že aktuální situace vlastně vyhovuje i jim a jen dělají zbytečné vlny), to je věc na kterou jsem opravdu zvědav.
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.

enca - 19. února 2013 09:34
enca

Já jen nechápu, co je špatného na tom, se prostě zeptat ...
Je to snad pod něčí úroveň?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

AskadrinSidlong - 19. února 2013 09:07
AskadrinSidlong

Sniper 19. února 2013 08:58

Začnu odspoda. Jestli to dobře chápu, tebe odradilo od hry to že na diskuzi nejsou vypsaná pravidla, i když víš že jsou vypsaná v místnosti, kam ale nepůjdeš protože jsi tak přesvědčen?

Upřímně, pokud někdo bude mít takoví přístup asi s ním nebudu ani hrát. Někdo komu je zatěžko se na něco zeptat by mi jako člověk ani moc neseděl, takže nejspíš ani jako hráč. Tudíž já nebudu TEN správce který bude orodovat za to aby takových lidí co nemají čas na slušnou prosbu.

Co se týče "ubývání" lidí, to není tak docela správný výraz. řekl bych spíše že lidé nepřibývají, a to proč jsem už vysvětloval. Hráči co hrají v jeskyni se nemají potřebu spojovat s celkovou komunitou. Nechodí na chat, neúčastní se dění na serveru. Neexistuje žádný způsob jak takové lidi nutit chodit na chat. Pokud tam nechtějí nepřijdou tam. Pokud nechtějí hrát rozcestí nebudou ho hrát. Můžeme udělat reklamu, mávat s tím na úvodníku ale nejspíš nejspíš se nikdy nedostaneme k řešení problému, nemáme lidi jak je získat.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Sniper - 19. února 2013 08:58
Sniper

AskadrinSidlong: Díky za odpověď.

Alternativu s maily sám považuji za nesmysl, jen jsem to Fendovi dával jako příklad kdyby nikdo nic nedělal "protože to není třeba". Založit tento server nebylo třeba, přesto to někdo udělal a mnoha lidem to zlehčilo život a ulehčilo hraní. Zakládat či upravit dvě místnosti také není třeba, ale může to lidem zlehčit život a ulehčit hraní. Tím neříkám že se to musí udělat - jen zpochyňuji argument o "zbytečnosti".

Že změna spíše neproběhne je věc očekávaná, ale rozhodně to neznamená že to nemůžu navrhnout, ne? :) Nicméně druhá část daného odstavce je typickou situací slepice a vejce - mizí takoví lidé nezávisle na serveru, nebo může nějaká změna jejich mizení zastavit, či dokonce způsobit že jich bude víc?

Ohledně lidí: dával jsem sebe jako příklad, znám takové co myslí podobně jako já. Takže s jistoto tvrdím, že i když ty si to nemyslíš (protože mezi takové nepatříš), já to vím - a otázka je spíš zda takové chcete lákat nebo ne. Samozřejmě je o otázka kolik s takovým přístupem jako jsem já jsem a zda to stojí za to - ale to se nikdy nedozvíš pokud se proti nim vymezíš (což úvahou "nemyslím si že takoví lidí existují" děláš).

Poslední zmiňované plně chápu. Co jsem řekl byl jen návrh a informace, aby zde zaznělo něco i za ty co s aktuální situací nejsou spokojeni a odradila je od hry. Jak s tím naložíte, to je plně na vás.
Pokud si myslíš, že tě nikdo nevidí, mí tajní dostanou prémie.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)