Rozcestí (76 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 ... 137 ⇒|

Anders - 11. dubna 2011 20:42
Anders

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 20:38
Já třeba nechápu proč byl správce odebrán Annoxovi, kterej systém který tu nastane vlastně nevědomky prosazoval... Aktivní byl dost, rozhodně jsem ho tam viděl nejčastěji...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 20:42
AskadrinSidlong

Taury 11. dubna 2011 20:40

tak to stojí za zamyšlení jestli tu chybu neopravit ne?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Taury - 11. dubna 2011 20:40
Taury

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 20:38

Děkuji za ocenění

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 20:38

Ne. Zřejmě neuvážená chyba?
Milovat znamená žít.

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 20:38
AskadrinSidlong

Taury 11. dubna 2011 20:26

super! Díky
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 20:38
AskadrinSidlong

Hej...probralo se to proč byly odebráni správci i aktivním správcům?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Taury - 11. dubna 2011 20:26
Taury

Co si pamatuji ze všech příspěvků.

Varianta A

Cechy do kterých si vedoucí cechu přijímá hráče, jejichž úroveň ( potažmo zkušenosti ) dosahují nutného minima pro daný cech.

Žoužel,Začátečník,Pokročilí,Uvědomělí,Expert

(Vlastně to co je, ale máme tu možnost protekce. Také připadá v úvahu, že někdo umí hrát bojové scény, ale v psychologii je lama. Netuším jak by se to hodnotilo. Zase bude muset být jedna osoba, na kterou se to hodí. Všichni tu nejsou pořád.)

Varianta B

Rovněž Cechy, ale zaměřené na hraní určitých postav,bytostí,příšer ... atd.

Např. Cech vrahů, žoldnéřů, obchodníků, řemeslníků, zaměstnankyň vykřičených domů.

(Nevýhoda je v tom, že hra je o určité postavě, ale hrát něco jiného protože se vám chce je potřeba přestoupit do jiného cechu. Administrativa.)

Varianta C

Stávající XP zůstávají. Přidá se jen další prvek, a to aktivita. Ta znázorňuje, jak často dotyčný hraje.

(Osobně se mi toto líbí. Vidíte jak je hráč zběhlí. Vidíte kolikrát průměrně bývá do týdne, nebo měsíce, na rozcestí. Dá se ohodnotit každá hra. Nevýhoda je počet správců nutných k běhu.)

Varianta D

Podkategorie XP

Správci hodnotí několik charakteristik hry hráče.
Např. Pravopis, Gramatika, popis boje, psychologie postav, sci-fi charakter, Fantasy charakter, .. atd. Každý správce má možnost ohodnotit hráče. Hodnocení u jednotlivých položek se průměrují podle počtu hodnocení, aktivity a času na rozcestí za určité období.

(nevýhoda ... kdo by ten dotazník vyplňoval? Náročné na nastavení. Výhoda neklesnete hned na dno. A postupem času se vaše hodnocení ustálí na jisté rovině existence, pokud jste schopni ho tam udržet.)
Milovat znamená žít.

blood king - 11. dubna 2011 16:46
blood king

=) =)
Pomáhat a chránit

Python - 11. dubna 2011 16:30
Python

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 16:14
Je to venku :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 16:14
AskadrinSidlong

Buri the Great 11. dubna 2011 16:08

pšššt... :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Buri the Great - 11. dubna 2011 16:08
Buri the Great

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 16:06
Řekl vedoucí dětského oddílu.
http://napady.aragorn.cz

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 16:06
AskadrinSidlong

Já jsem flákač...tenhle post je pro mě příliš náročný na zodpovědnost... :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Scout - 11. dubna 2011 16:00
Scout

Ne, to je stručná verze "promiňte prosím, obávám se že jsem zcela nepochytil podstatu vašeho příspěvku, mohl byste ho prosím napsat ještě několikrát a použít jiná slova?"
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Eugenio - 11. dubna 2011 15:49
Eugenio

spíše to vypadalo jako nadávka v komiksech
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Python - 11. dubna 2011 15:47
Python

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 15:34
To byl souhlas v symbolech?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 15:34
AskadrinSidlong

Flipy 11. dubna 2011 14:40

#?&@!...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Flipy - 11. dubna 2011 14:40
Flipy

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 08:50
To je dobře, že ses k tomu takhle dobrovolně přihlásil! :)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

blood king - 11. dubna 2011 09:12
blood king

AskadrinSidlong 11. dubna 2011 08:50
=)
Pomáhat a chránit

AskadrinSidlong - 11. dubna 2011 08:50
AskadrinSidlong

Ježíš nepřehánějte to! Cech ano, statická postava NIKDY! Skupiny hráčů na nic, nevejdou se do rozcestí. Někdo by ty nápady měl sepsat a pak pročistit ať se to nepřekombinuje.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

blood king - 11. dubna 2011 08:47
blood king

Tyky 11. dubna 2011 08:02
nestojí za řeč =) =)
Pomáhat a chránit

Tyky - 11. dubna 2011 08:02
Tyky

může mě někdo zrekapitulovat posledních 200 příspěvků?
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)