Rozcestí (78 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 ... 137 ⇒|

Torreador - 10. dubna 2011 20:19
Torreador

apophis 10. dubna 2011 20:18

Nemyslíš tím hráčské skupiny náhodou spíš družinky, jak se na to tak koukám?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

apophis - 10. dubna 2011 20:18
apophis

Darwin 10. dubna 2011 20:12

jop, ... proto bych ty skupiny neoznačoval Cechy, ale spíše "Hráčské skupiny".

Třeba časem vzniknou i takové skupiny, kde budou tři čarodějové, čtyři bojovníci, dva zlodějové a budou se střídat v tom, že budou hrát společně ...

pochopitelně i tohle je možnost, nikde bych nezakazoval hrát v rámci skupiny. ale to je dost náročné na čas celé skupiny.

najít si hráče v Rozcestí z jiných skupin bude pochopitelně jednodušší. a expy tak získá ten, kdo bude hrát a bude aktivní. a přispěje tak své skupině.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Darwin - 10. dubna 2011 20:12
Darwin

Nechápu proč jste došli k tomu, že s členstvím v cechu budete moci hrát už jen takovou postavu.

Já jsem nějakou dobu v cechu vrahů řádil a měl jsem postavu s ním spjatou, za níž jsem často hrával. Když byla ale chuť, jednoduše jsem si střihl jinou postavu a svět se nezbořil.

Urilis - 10. dubna 2011 20:05
Urilis

apophis 10. dubna 2011 20:01
Přečtu tedy...

Děkuji :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

apophis - 10. dubna 2011 20:01
apophis

Urilisi, přečti si ten můj úplně první návrh: bod 0 byl i reset expů :P
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Chiisai - 10. dubna 2011 19:58
Chiisai

Eugenio 10. dubna 2011 19:39
Volal jsi mě? ;-)

Urilis - 10. dubna 2011 19:56
Urilis

Buri the Great 10. dubna 2011 19:56
On to někdo udělá :)
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Assassins - 10. dubna 2011 19:56
Assassins

Scout 10. dubna 2011 19:53
Lebo tu nedebatujeme o zmenách ale o genocíde Narutov a samotnom spamovaní...
I´ll Chuck you!

Buri the Great - 10. dubna 2011 19:56
Buri the Great

Urilis 10. dubna 2011 19:55
Třeba by vás taky někdo mohl smáznout, to by byla krása.
http://napady.aragorn.cz

Mikymauz - 10. dubna 2011 19:55
Mikymauz

Scout 10. dubna 2011 19:53
Neodmitam ji cist, ale proste tady pribylo za 8 hodin 130 prispevku a nikdo po mne nemuze chtit abych si sednul a vsechny procital. A nechci, aby pak za mnou nekdo prisel a rekl mi "Ale vzdyt se to psalo v diskusi." Proto rikam, ze cokoliv chteji lidi ode mne, at mi to napisou.

Urilis - 10. dubna 2011 19:55
Urilis

Scout 10. dubna 2011 19:53
Povětšinou tu parchanti jako já debatujou o počtu zobrazených příspěvků najednou a o pseudoNaruto klubech...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Scout - 10. dubna 2011 19:53
Scout

Mikymauz 10. dubna 2011 19:41
Správce rozcestí odmítá číst diskuzi Rozcestí, kde se debatuje o změnách, které sám rozpoutal. Mohl by někdo zhasnout?
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 10. dubna 2011 19:50
Python

Urilis 10. dubna 2011 19:42
Nejsem lempl, jen mám i jiné věci na práci ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Urilis - 10. dubna 2011 19:42
Urilis

Python 10. dubna 2011 19:40
Lemple, já 134...slovy stočtyřiatřicet!
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Mikymauz - 10. dubna 2011 19:41
Mikymauz

Eugenio 10. dubna 2011 19:39
Uz chapes, proc jsem rekl, ze to tady cist nebudu at mi dulezite veci pisete do posty?

Python - 10. dubna 2011 19:40
Python

Eugenio 10. dubna 2011 19:39
Chápu tvé pocity, já jich měl najednou 114 :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Eugenio - 10. dubna 2011 19:39
Eugenio

BOŽE! BYL JSEM SI JEN DÁT KAFE DO CUKRÁRNY!!!

JAK JE TEDY MOŽNÉ, ŽE TU JE 96 NOVÝCH PŘÍSPĚVKŮ?!

Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Python - 10. dubna 2011 19:37
Python

Co nějaký kosmopolitní cech? Cech "hráčů všeho". Podmínka přijetí: Perfektní hráč se sklony k schizofrenii.

Hlásím se.

Rafaela má totiž nesporně pravdu v tom, že hrát jednu roli v době, po kterou prostě musím je svazující a prostě na takovéto malé co to nikdo nechce.

Nebo se to dá vyřešit tím, že prostě nebudu v cechu a budu "zasebe"?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Urilis - 10. dubna 2011 19:32
Urilis

Assassins 10. dubna 2011 19:28
Fajn, jsem tvuj víceprezident :D
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Assassins - 10. dubna 2011 19:28
Assassins

Urilis 10. dubna 2011 19:27
Si založím cech Lovci Narutardov
I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)