Rozcestí (77 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 ... 137 ⇒|

Python - 10. dubna 2011 21:49
Python

Mikymauz 10. dubna 2011 21:38
Nic a nikdo není dokonalé...zjevně
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mikymauz - 10. dubna 2011 21:38
Mikymauz

Python 10. dubna 2011 21:13
Rekni svemu chromovi, ze je to dysgrafie.)

blood king - 10. dubna 2011 21:17
blood king

Python 10. dubna 2011 21:13
=) Miluju ten prohlížeč když ho používám připadam si jako inteligent =) pokud se zamozřejmě nepřemáčknu a nebo nepíšu dřív než myslím =) ale tak čeština je problém každýho člověka =) to bych neřešil ale řešil bych přístup hráčum k druhejm a ke hře samotné.. protože tohle je vážně katastrofa... jo když mě se chytla jako první paní Saltzhornia nebo jak se píše to bylo něco jiného sem potil i krev =/ ale tohle už je dávno , ale moc moc dávno...
Pomáhat a chránit

Chiisai - 10. dubna 2011 21:15
Chiisai

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 21:11
A já ti to chválím :-* Kdyby se všichni chovali a snažili jako ty, tak to tady asi nebudeme muset řešit. ;-)

Python - 10. dubna 2011 21:13
Python

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 21:11
Ano, já to vyřešil a používám Chroma, ten má korekci textu přímo implantovanou :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 21:11
Šimon.Brugezsi

Chiisai 10. dubna 2011 21:05

Zlatíčko.... jak se to říká?
Starého psa novým kouskům nenaučíš? :D

Leč i při svých věčných rvačkách s češtinou se snažím používat chytré pomocníky v prohlížečích či Wordech. Na rozdíl od těch "lam" na Rozcestí. :P
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Python - 10. dubna 2011 21:11
Python

Jo, na to si zvykej, pokud sis ještě nezvykl :) Spousta novejch je, z mě naprosto neodhadnutelných důvodů, posedlých myšlenkou, že oni to jako jediní dělají dobře :)

Nebo se vymluví na disgrafii, disortografii nebo prostě discokolimanii :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

blood king - 10. dubna 2011 21:07
blood king

Darwin 10. dubna 2011 21:03
a nejsou??
Chiisai 10. dubna 2011 21:05
=) =) no každej je ňákej =)
Pomáhat a chránit

Chiisai - 10. dubna 2011 21:05
Chiisai

blood king 10. dubna 2011 20:59
Normálka... já se taky snažím vzdělat Šimona a jediný co slyším je, že mu nemám připomínat jeho věk. :D

Darwin - 10. dubna 2011 21:03
Darwin

blood king 10. dubna 2011 20:59

nebude to tím, že je označuješ za lamy ?

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 21:00
Šimon.Brugezsi

blood king 10. dubna 2011 20:59

normální, zcela běžná situace.... :D
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

blood king - 10. dubna 2011 20:59
blood king

NO kam tohle vede... já se snažím ty lamy na rozkách vést k lepším hrám a oni mě ještě zjebou =) =) OMG co to je??
Pomáhat a chránit

Python - 10. dubna 2011 20:57
Python

Anders 10. dubna 2011 20:55
Zítra musím jet do Ovy v půl šesté, takže dneska max forko když dovolíš. Ovíkednu jsem nespal (bitva) a začíná mi to chybět :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Anders - 10. dubna 2011 20:55
Anders

Python 10. dubna 2011 20:26
Yeah a začíná se hrát už dnes večer. Jen tam šoupnu úvoďák. Mimochodem, dospěl jsem k názoru že hrát se bude po forku ale příležitostně vás vytáhnu na rozcestí, když budem všichni online. Nebo alespoň budu se svolením zaskakovat za toho jenž se nedostavil.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Assassins - 10. dubna 2011 20:36
Assassins

Navrhujem, aby do cechu nebol radený užívateľ, ale postava samotná. Pri zmene postavy by sa teda menil aj cech.
I´ll Chuck you!

Python - 10. dubna 2011 20:26
Python

apophis 10. dubna 2011 20:18
Něco takového už je, dokonce jsem neoficiálním členem. Přišel s tím Anders
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

ixiik - 10. dubna 2011 20:23
ixiik

ok..v tak jsem to asi blbě pochnapal...

a ne znova už to číst celé nebudu...
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

apophis - 10. dubna 2011 20:21
apophis

ixiik 10. dubna 2011 20:19

ne, proč? pořád můžeš hrát to, co chceš, nemusíš hrát dle ničeho určitého. a to, že budeš v skupině (cechu) je jen potivace, jak i další členové mohou chtít hrát víc, protože soutěživost.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Darwin - 10. dubna 2011 20:21
Darwin

to nikdo neurčuje a nikdo ti možnost instantní hry s instantní postavou nebere

ixiik - 10. dubna 2011 20:19
ixiik

Kde je základní myšlenka možnost instantní hry s instantní postavou? jestli mi někdo určí , že můžu hrát jen za určitou postavu, ta mě vážnš nasere :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)