Rozcestí (79 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 137 ⇒|

Urilis - 10. dubna 2011 19:27
Urilis

Assassins 10. dubna 2011 19:24
Cech oblázkové vesnice a Hokagon cech rullezz!
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Assassins - 10. dubna 2011 19:24
Assassins

Čo tak nechať klasické cechy (Cech Vrahov atp.) ale robila by sa celková štatistika cechu podľa expov ich hráčov. Teda by bolo vidieť, ako je na tom cech dohromady so svojich hráčov.

A aby nevznikali prkotiny, tak nech sa cechy schvaľujú takým štýlom ako jaskyne... Dobré vziať, blbosti eliminovať.
I´ll Chuck you!

Scout - 10. dubna 2011 19:23
Scout

Mám návrh. Nechte to odležet do zítřka, kdy Miky představí co má připraveno.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

rafaela - 10. dubna 2011 19:22
rafaela

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 19:19
samozřejmě... za slečnu Aelin hraju od svých čtrnácti, ale jen občas a jindy jí zas odkládám stranou, mám takhle katalog asi třinácti stálejších postav, ze kterých vybírám, ale výběr postavy závisí na momentální náladě... a myslím, že tak to má spousta lidí... navíc ne každá postava se hodí do každé situace..
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Urilis - 10. dubna 2011 19:21
Urilis

apophis 10. dubna 2011 19:11
Odpovíš mi ? :)
Já chápu, že to se mnou není lehký, že jsem hloupej...ale pracovat se musí i s tímto materiálem...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 19:19
Šimon.Brugezsi

rafaela 10. dubna 2011 19:17

Ano. Právě pro takové hráče by cechy byli značně svazující.

Leč jsou i hráči (třeba já), kteří již drahnou dobu hrají s jednou postavou. Vytváří každou hrou pro ni příběh. Oživují ji...
Nevím, jak to říct, abych byl pochopen.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

rafaela - 10. dubna 2011 19:17
rafaela

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 19:16
i to se mi zdá dost nešikovný... jeden den se mi chce hrát za vražednou náboženskou fanatičku, další za malou roztomilou vílu a třetí za modrou kuličku... ráda střídám charaktery a cech yb mě omezoval...
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

apophis - 10. dubna 2011 19:16
apophis

rafaela 10. dubna 2011 19:13

máš možnost odejít, pochopitelně je tam udělaná jistá "výpovědní lhůta". smaozřejmě ve chvíli, kdy začneš nedejbože škodit (nechávat si dávat mínuska), tak tím ale poškodíš i svůj "budoucí" cech, do nějž bys třeba chtěla přestoupit.

má to hromadu možností, jak vidno. a spoustu "dopadu".
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 19:16
Šimon.Brugezsi

rafaela 10. dubna 2011 19:13

Tak to chápu.

Jistě... je to jen příklad, ale tak mi to z toho, co bylo napsáno, vychází.

Nechci tento nápad pohřbít, ale ty cechy by museli být hodně všeobecné.

Tuláci
Lovci odměn či něčeho jiného
Milovníci

např...
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

rafaela - 10. dubna 2011 19:13
rafaela

apophis 10. dubna 2011 19:11
Hmm...takže když budu v cechu zombie, budu msuet pořád hrát za zombie?
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 19:13
Šimon.Brugezsi

apophis 10. dubna 2011 19:11

Bingo.

Teď, aby si toho všimli i hráči... :)
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

apophis - 10. dubna 2011 19:11
apophis

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 19:09

věřím, že po čase by se našel někdo, kdo by chtěl hrát jinde. protože ono odehrát zombii, je docela těžké, a zároveň hrát pořád jen "lovce zombii" asi není nic světoborně náročného a opakující se děj je v čase víc a víc nudný?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 19:09
Šimon.Brugezsi

Už vidím, jak je nejnadupanější cech "Lovců zombie" a hned po něm cech "Zombie" :D
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Python - 10. dubna 2011 19:08
Python

apophis 10. dubna 2011 19:05
Pak souhlasím :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Urilis - 10. dubna 2011 19:08
Urilis

apophis 10. dubna 2011 19:05
V tom případě by zustalo staré XP hodnocení, či povl a odpad by byl ,,Cech kydačů hnoje" ?
Nechapu...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

apophis - 10. dubna 2011 19:05
apophis

sím sím, já nemyslel cechy dle hodnocení hráčů ... myslel jsem to jako "Cech vrahů", "Cech obchodníků a řemeslníků" ... a podobně. Ne dle úrovně zkušený / pokročilý etc.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Urilis - 10. dubna 2011 19:04
Urilis

rafaela 10. dubna 2011 19:03
,,Pika pik...pikačůů" chci do ultraexpertů!
:D A co teprv bulbasaura, to by bylo maso :D
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

rafaela - 10. dubna 2011 19:03
rafaela

Urilis 10. dubna 2011 19:01
náhodou, kdyby uměl někdo opravdu dobře zahrát pikachu, bylo by to hustý :-D
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Urilis - 10. dubna 2011 19:01
Urilis

Python 10. dubna 2011 18:54
Vesměs souhlasím, akorát fakt bude dobrý, když bude někdo dávat hodnocení, aneb támhle Tyky, muj velkej kámoš a předseda nejvyššího cechu mě vezme ačkoli neumím hrat, a pak bingo, správde příjde a vidí tam někoho v cechu ,,utlraexperti" hrát za pikachu...


P.S.:Saamzořejmě příklad :)

Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Python - 10. dubna 2011 19:00
Python

apophis 10. dubna 2011 18:56
To nepopírám. Ono, co si budeme povídat, mě to nakonec může být jedno. Já si vždy najdu někoho, kdo si rád zahraje, takže vlastně se účastním debat jen, protože mám jakýsi zájem na zdejším dění, že.

Ale jinak, ano, ty cechy nejsou od věci. Sice nevím, jak to bude s aktivitou, ale na druhou stranu, ti mladí (a že jich tu poslední dobou přibylo) jsou často pro každou srandu.

Já své návrhy podal, vyslechl si většinu jiných ateď si počkám, zda svatého pozře lev :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)