Rozcestí (80 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 ... 137 ⇒|

apophis - 10. dubna 2011 18:56
apophis

Python 10. dubna 2011 18:54

cechy mají možnost přitáhnout hráče k hraní, neb zavádějí prvek "zodpovědnosti" za výsledek skupiny k jednotlivcově hodnocení.
díky cechům by hráče mohli motivovat i jeho spoluhráči z jeho vlastního cechu.
expy jsou jako motivace pro většinu hráčů ve věku, který je rozhodně nižší, než je ten můj.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Urilis - 10. dubna 2011 18:55
Urilis

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 18:43
A jakej to má smysl, pokud správce uvidí, že takhle to fakt nejde, tak mu poradí do hry, co a jak...

Taky jsem hrál ako prase a Rimmer mě dostal na správnou cestu...aneb, představ si, že jseš nováček a hraješ.Hraješ samozřejmě blbě a každej znalec ti napíše, že to fakt nedáváš...

P.S.: Nepředpokládám, že by ti tam někdo napsal, co děláš blbě etc., od toho si myslím, že jsou správci...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Python - 10. dubna 2011 18:54
Python

Po dodatku Apa bych ten systém zase tak nezavrhoval. Nicméně:

1) Musím dát zapravdu panu Šimonovi. Expy jsou sice krásná věc, ale jde vážně o ně?

Zopakuji po sedmisté, co jsem řekl už mnohokrát. Potkal jsem perfektní hráče, kteří měli status začátečník (a stále bych jich mohl nemálo jmenovat), potkal jsem, s prominutím, hráče neschopné ze staty zkušený a podobně.

Narážím zde na to, že expy samy o sobě nejsou nic špatného, naopak, kdyby opravdu měly výpovědní hodnotu (jakoukoli), byl by to pěkný prvek zpestření*. NIcméně němají (zjevně) a já neveřím tomu, že by se zavedením cechů cokoli na tomto problému změnilo. Proto:

Návrh:

1) Zrušíme expy (ještě mě nekamenujte)
2) Zavedeme cechy dle schopností hráčů
-odpad (zvykov právo)
-začátečníci
-pokročilí
-zkušení
-experti

Místo statu se bude na rozku zobrazovat čenství v cechu. Jde o to, že cechy si samy budou přijímat hráče, o kterých sami uznají, že na to mají. Správci nemají vždy čas, ale v cechu o X lidech se najde někdo vždy. Správci nebudou mít tolik času a nikdo jim nebude nadávat, že jsou neschopní (ať již objektivně hodnotit či být přítomni).

Omlouvám se za překlepy a děkuji za pozornost.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 18:43
Šimon.Brugezsi

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 18:37

PS: Co bych uvítal je to, že si každý hráč může u jiného hráče udělat osobní poznámku. Třeba Dobrý hráč/Špatný hráč.

Ovšem, aby tato poznámka byla neveřejná. Opravdu jen osobní.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

rafaela - 10. dubna 2011 18:42
rafaela

Swarty 10. dubna 2011 18:39
miki toho má moc a chápu, že se cítí nepříjemně z těch všech útoků. nabral si moc velké sousto a ktitika, mnohdy tvrdě vyjádřená, ho prostě může rozhodit. jen zkus dát šanci návrhům nového systému a zkus na ostatní myslet i jako na obyčejný lidi, který maj i víc starostí, než jen aragorn. nikdo není neomylnej...
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Swarty - 10. dubna 2011 18:39
Swarty

rafaela 10. dubna 2011 18:19

No heuréka! Jak kdybych to neříkala celý týden! Ať se udělá ukazatel aktivity a zkušeností. Ať se nedávají expy za kvantitu, ale pojme se to jinak. Udělá se další hodnocení... Miky mi na to vždy odpověděl, že to je pouze o jiném pojmu. Ať jsem to vysvětlovala jak jsem to vysvětlovala...

Bingo... Konečně...

Mikymauz - 10. dubna 2011 18:39
Mikymauz

apophis 10. dubna 2011 18:25
Asi uz nemam zdravy usudok, ospravedlnujem sa. Cely tyzden, co to tu preberam, sa kazdy den o tom pohadam aspon s 3 ludmi, som oznacovany vsetkymi moznymi nadavkami, ohovarany, chodi mi rozna posta. Miesto ucenia na tri skusky, ktore mi zacinaju zajtra musim ukludnovat ludi tu. Verim, ze zacinam byt nevrly aj na ludi, ktori to myslia dobre.

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 18:37
Šimon.Brugezsi

AskadrinSidlong 10. dubna 2011 18:21

EXpy, EXpy, EXpy....

Už to tak vypadá, že o nic jiného tu nejde.

Jejich úkolem bylo každého ocejchovat podle toho, jak se kterému Správci dotyčný líbil.

Já osobně jsem strašně nerad uděloval nebo odebíral XPy, protože jsem tušil, že hra někoho, kdo se líbil mě, se nemusí líbit jinému a naopak. Stejně tak jsem se vždycky bál, co na mě na Rozcestí čeká, když jsem viděl počet XPů u jednotlivých hráčů.

V dnešní době už se tu většina z nás zná navzájem natolik, že ví, s kým se vyplatí hrát a kdo je ztracený případ.
A ti noví? Ti by měli mít šanci se ukázat bezestrachu o to, zda budou ocejchováni jako dobří nebo špatní.
Vždyť každý má možnost z Rozka odejít, když se mu hra s někým nelíbí nebo to dotyčnému říct. XPy jen ukazují, že je někdo oblíbenější a jiný ne.

Tak ten systém dneska vidím.

Jsem pro úplné zrušení hodnocení hraní.

Ostatně. Když si vzpomenu, jak jsem své XPy dostal já.... :)
Já osobně totiž upřednostňuji kecavý styl hry, který nepostrádá logiku a z případných bojů se snažím vybruslit. Již nevím od koho, ale Xpy jsem dostával za dobré vyobrazení postavy, RP nebo jak se to nazývá, za obohacení děje, za to, že hra měla hlavu a patu, vše bylo logické. Ne za to, že jsem dobře odpravil hráče kolem sebe.
Jak jsem si všiml, tento styl mnoho lidí odsuzuje, ale já, coby správce jsem jej upřednostňoval. Stačilo mi, aby hra měla hlavu a patu a dobře se to četlo, než abych sledoval, jak se hráči vyvražďují. Což se v poslední době dělo neustále.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

apophis - 10. dubna 2011 18:25
apophis

Mikymauz 10. dubna 2011 18:22
hej hej hej, Miky... tady se do tebe nikdo neopírá. Bereš si to moc osobně. Vede se tu diskuze...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Mikymauz - 10. dubna 2011 18:22
Mikymauz

Scout 10. dubna 2011 18:19
Skaces z temy na temu a snazis sa najst nieco za co by si sa do mna mohol opriet? Bavime sa tu predsa o tom aki aktivni boli spravci.

Scout - 10. dubna 2011 18:22
Scout

Jdu dělat něco smysluplného. Zítra má být zveřejněna vize Rozcestí, tak snad bude o čem přemýšlet. Snad se z Rozcestí nestane Mikymauzoleum.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

AskadrinSidlong - 10. dubna 2011 18:21
AskadrinSidlong

AskadrinSidlong 10. dubna 2011 18:20

a pomohl by pak nějaký odkaz z chatu do tabulky když už se to tu tolik bude motat kolem expů...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 10. dubna 2011 18:20
AskadrinSidlong

apophis 10. dubna 2011 18:16

Jo to by mnohé změnilo a vypadalo by to pak jinak.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

rafaela - 10. dubna 2011 18:20
rafaela

Mikymauz 10. dubna 2011 18:18
kdybys měl přesnou statistiku, měl by ses o co opřít, bylo by to taktičtější.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Scout - 10. dubna 2011 18:19
Scout

Mikymauz 10. dubna 2011 18:14
A tato dokonalá datová základna ti poskytne podklady pro další psychologickou studii. Ale obávám se, že přehled o tom, kdo tu pravidelně na rozcestí hraje a jak, ti to nedá. A ten je podle mne nezbytný pro člověka, který má rozcestí změnit. Změnit k lepšímu.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

rafaela - 10. dubna 2011 18:19
rafaela

apophis 10. dubna 2011 18:16
tohle je dobrej nápad, ale podle mě by to měly být dva úplně odlišné systémy. Třeba dvě kolonky pod profilem, jedna uakzující začátečník/pokročilý atd. a druhá například neaktivní/aktivní/velmi aktivní... Je totiž spousta skvělých hráčů, kteří hrajou ejdnou do ěmsíce a paks pousta mizerů, kteří u toho le sedí denně...
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Mikymauz - 10. dubna 2011 18:18
Mikymauz

Šimon.Brugezsi 10. dubna 2011 18:17
Rozcestie si vsimam posledny mesiac a vzdy co som tu sledujem kto je online, kolko ludi je v hre a kolko krat tam je spravca, chodil som sa aj na hry pozerat. Ale presnu statistiku skutocne nemam.

Šimon.Brugezsi - 10. dubna 2011 18:17
Šimon.Brugezsi

Mikymauz 10. dubna 2011 18:14

Do takového extrému netřeba zajít, ale denně sem párkrát nahlédnout, kouknout, který ze správců je přihlášen a sedí na Rozcestí, případně mrknout, zda v danou chvíli nějak aktivně zasahuje do hry. To by postačilo.

To, co jsi předtím napsal vyznělo vskutku dost blbě od někoho, kdo si to tu vzal na svá bedra.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

rafaela - 10. dubna 2011 18:16
rafaela

Mikymauz 10. dubna 2011 18:14
ale tak se hned nemusíš tak ježit... jde spíš o to, že jsi měl s těma lidma diskutovat předtím, než jsi je srazil z postu správců a ne zpětně. Chápu, že jsou rozčilení, pokud opravdu byli přiměřeně aktivní, věnovali tomu úsilí a čas a přesto bez pořádného vysvětlení "dostali kopačky."
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

apophis - 10. dubna 2011 18:16
apophis

AskadrinSidlong 10. dubna 2011 18:10

hm, možná by stačilo zavést "nejvyšší dosažené skore (vzdělání)" na Rozku u každého hráče, stejně jako to, že kupříkladu po nějaké době udržení si určitě hodnoty třeba nad 5 bys po 3 měsících v 5 a víc expech získal onen status Pokročilý ... natrvalo?

Zkrátka "status" + aktuální počet expů jsou dvě různé statistiky. Jedna z nich obnáší trvalejší a dlouhodobější kvalitu (a jakékoliv snížení expů za neodpovídající hru se pochopitelně promítne, protože o trvalý status můžeš takhle i přijít), jakož by počet ecpů bral v potaz i tvou aktivitu v průběhu času.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 78 79 80 81 82 83 84 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)