Rozcestí (85 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 ... 137 ⇒|

Mikymauz - 10. dubna 2011 16:23
Mikymauz

Začínam byť paranoidný, títo ľudia si ukladajú všetko čo poviem.) Keby ste to neboli vy dvaja, čo mi každý deň hovoríte aký som debil a že sa vám môj nový systém dávania xpov nepáči, dal by som vám ho bez slova tak ako ostatným.) Ale keď viem, aký k nemu máte postoj, tak som vás popichol, či ich chcete alebo nie.) A Torr mi dal odpoveď.

Mr.Frost - 10. dubna 2011 16:21
Mr.Frost

Swarty 10. dubna 2011 16:19
No tak prr... Mne sa napríklad raz stalo, že som prišiel do rozka a hrali dvaja hráči. Jeden mal zodpovedajúci počet expov vzhľadom k svojej hre a druhému som chcel dať expy. Dal som mu exp ale sám ma požiadal, aby som mu ho zase zobral, že expy nechce...
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Swarty - 10. dubna 2011 16:19
Swarty

Pardón, ale Správci mají ohodnocovat dle subjektivního názoru, jinak to ani nejde, zavádí to... doplňte si čím... pokud se někoho ptáte, zda exp chce nebo ne.

Už chápu, proč se tu teď tak rozdávají. Že mi to trvalo...

Mr.Frost - 10. dubna 2011 16:17
Mr.Frost

Torreador 10. dubna 2011 16:16
Každý má iné meradlo normálnosti :D :D A každý správca/admin má svoj štýl ako robí svoju prácu..
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Torreador - 10. dubna 2011 16:16
Torreador

Mr.Frost 10. dubna 2011 16:14

No však :o)

A tak je to normální ne? :)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Mr.Frost - 10. dubna 2011 16:14
Mr.Frost

Torreador 10. dubna 2011 16:11
Hej, to si pamätám... Ani ja som sa nikdy nepýtal, či niekto chce expy alebo ne, proste som si bol istý, že si ich zaslúži, tak ich dostal.

Taktiež som sa nepýtal moc, či má niekto výhrady, keď som tie expy bral :D
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Torreador - 10. dubna 2011 16:11
Torreador

Mr.Frost 10. dubna 2011 16:08

Ale já přece o žádnej exp neškemrám, kdybych chtěl expa, napíšu: ,,Chci exp :o)"

... já jsem byl rád, že jsem si zahrál dobrou hru.

Na druhou stranu svýho času tady bejvali správci, co nepotřebovali prosbu, aby ten exp přihodili. (ještě chvilku a začnu tady jako senilní páprda vzpoínat nad "starými zlatými časy" x) )

Eugenio 10. dubna 2011 16:08

Žejo? xD
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Mr.Frost - 10. dubna 2011 16:08
Mr.Frost

Torreador 10. dubna 2011 16:06
Keby si napísal, že ho chceš a nie nejakého smajlíka, ktorý aj tak v rozku moc nemá čo hladať, lebo to predsa len nie je nejaký chat, tak toto riešiť vôbec nemusíte...
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Eugenio - 10. dubna 2011 16:08
Eugenio

krásná citace :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Torreador - 10. dubna 2011 16:06
Torreador

Ano, celkovou situaci jsem okomentoval lakonicky, z čehož každý vyčte, že ten exp prostě nechci, budu se citovat:

"// :P"

;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Swarty - 10. dubna 2011 15:58
Swarty

Mikymauz 10. dubna 2011 15:52

Co prosím?!xD Mám to hledat?!

Ty jsi prohlásil, přesně to, co psal Torreador 10. dubna 2011 15:54

Torr, odpověděl :) smajlíkem, ostatní neřekli ani ň a tys odešel.

Cože jsi to říkal, že jsme nechtěli?!

A tady po XP, nikdo nebrečí. Já je mít nemusím. Jen si je nech, když tě tak hřejou. Mne to nevadí. Jen mne to přišlo skvělou ironií vzhledem k tvému výstupu, jak se teď expy rozdávají.

Torreador - 10. dubna 2011 15:54
Torreador

Mikymauz 10. dubna 2011 15:52

Pozor šéfe... já tu o expech neplácnul ani slovo, sám jsem říkal, že mi to je jedno :o)

Ostatně nikdo nemohl přehlédnout to tvoje vyjádření, že bys nám exp hodil, kdybysme nebyli proti plýtvání :P
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Mikymauz - 10. dubna 2011 15:52
Mikymauz

Za tu hru, kvuli ktere tady Torreador a Swarty breci, nedostali xpy protoze nechteli. To vam tu asi zapomeli rict.

Torreador - 10. dubna 2011 15:48
Torreador

Assassins 10. dubna 2011 15:42

Když začínáš, seš začátečník... protože začínáš :P
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Assassins - 10. dubna 2011 15:42
Assassins

Swarty 10. dubna 2011 15:38
Čo keby sa začínalo rovno na odpade?
I´ll Chuck you!

Torreador - 10. dubna 2011 15:41
Torreador

Assassins 10. dubna 2011 15:36

No to by nemuselo... zase není třeba chodit do extrému.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Swarty - 10. dubna 2011 15:38
Swarty

Assassins 10. dubna 2011 15:36

Vždyť je to úplně fuk... Postupně ti je za neaktivitu ještě odečtou a rázem z hráčů kvality nejvyšší bude něco hůř než odpad. Neblázni, v tomhle systému to bude ještě větší ironií. Ale proč se nezasmát, že?

Swarty - 10. dubna 2011 15:37
Swarty

Torreador 10. dubna 2011 15:20

To si zařídím :))

Mr.Frost 10. dubna 2011 15:25

Dovol, já narozdíl od některých ráda diskutuji a argumenty přijímám :)

Jo no xD Já zapomněla, že už tu jsou jen ti měsíční xD A Miky je... O tom jsem psala výše :P

Dokázat? Jen to, že expy ne vždy odpovídají skutečnosti. Nikdo z nás, co hrál, jich nemá nikterak vela, pokud nepočítám hry s Askem a Val... A přesto nebyly nikterak špatné.

A především, hodně poslední měsíc makám na vlastním zlepšení. Ráda uslyším kritiku ;) Takže proto. Ráda si počtu od zkušenějších, co nejsou měsíční uživatelé se správcovskými právy, co dělám špatně, co je naopak fajn, co zlepšit a obecný náhled na hru, kterou já nepovažuji za špatnou. Je fajn mít povědomí o veřejném mínění.

A ne, těch deset hodin je krajní extrém, souhlasím.:) Ale na to jak dlouhá doba to byla, jsme si stabilitu hry udrželi až do konce :)

A ne, lidé už hry nesledují. Třeba já tu tak začínala a učila se. Teď už to nikdo nedělá. Stačí se po Rozcestí rozhlédnout...;)

Assassins - 10. dubna 2011 15:36
Assassins

Torreador 10. dubna 2011 15:20
Tých záporných by malo byť rovno viac ako kladných, aby sme to prispôsobili dnešnej spoločnosti...
I´ll Chuck you!

Mr.Frost - 10. dubna 2011 15:27
Mr.Frost

Torreador 10. dubna 2011 15:26
jojo to som si už všimol :D
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 83 84 85 86 87 88 89 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)