Rozcestí (87 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 137 ⇒|

Torreador - 10. dubna 2011 01:48
Torreador

ixiik 10. dubna 2011 00:51

Tak to ses tomu musel vyhýbat rozku tak od dvou-tří hodin odpoledne do skoro půlnoci :D
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 10. dubna 2011 00:51
Anders

ixiik 10. dubna 2011 00:51
Byli tam zalezlí celej den :-D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

ixiik - 10. dubna 2011 00:51
ixiik

Torreador 10. dubna 2011 00:02
Nevšiml jsem si, že byste dnes hráli na rozcestí :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Torreador - 10. dubna 2011 00:13
Torreador

Buri the Great 10. dubna 2011 00:05

Oni chtějí vzorový hry...

... kdo říká, že se to bude číst?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Buri the Great - 10. dubna 2011 00:05
Buri the Great

Torreador 10. dubna 2011 00:02
A myslíš, že to někdy někdo bude číst? :P
http://napady.aragorn.cz

Torreador - 10. dubna 2011 00:02
Torreador

ixiik 9. dubna 2011 23:49

To bych moc nesrovnával...

... řekl bych, že s tou revolucí dopadnete jako vokna s Vistou :D

... jo a prý jsi hledal nějaký vzorový hry nebo co... tak kdyby se Swarty neozvala, tak do ní kopej, z dneška má jednu cca desítihodinovku o 12 stránkách A4 :D
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Urilis - 9. dubna 2011 23:49
Urilis

ixiik 9. dubna 2011 20:20
Já jsem musel z win 7 přejít na XP pac jsem to nemoh rozdejchat...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

ixiik - 9. dubna 2011 23:49
ixiik

Torreador 9. dubna 2011 20:39
Já to řešit nechtěl :)

Imho win 7 jsou relativne dobrej system. Jen jsou tam nektere veci jinak. Jen to tomu chce dát šanci a člověk zjistí, že je to docela dobré.

Nepřipomíná vám to něco? například současnou situaci tady v rozcestí?
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Torreador - 9. dubna 2011 20:39
Torreador

ixiik 9. dubna 2011 20:20

Zatím jsem si stihnul o sedmičkách udělat takovej obrázek, že jsou hrozně nepřehledný, když s nima člověk pravidelně nepracuje...

... ale jsme na rozcestku, tady vokna nemaj moc co dělat :P
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

ixiik - 9. dubna 2011 20:20
ixiik

Urilis 9. dubna 2011 18:31
Osobně si myslím, že win 7 jsou podstatně lepší než XP. O vistách nemluvím, to byl ještě větší omyl, než když prohlásili, že Fukušima přežije i Tsunami.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

rafaela - 9. dubna 2011 19:50
rafaela

nezahrál byste si někdo? mám volnej večer a na rozcestích nikdo zvláštní nečíhá...:-)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Torreador - 9. dubna 2011 18:41
Torreador

Eugenio 9. dubna 2011 17:08

Jo vidíš a víš ty, co znamená Krleš... neboli Kyrie eleison? :D
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 9. dubna 2011 18:31
Anders

Urilis 9. dubna 2011 18:31
Tak v tom s tebou nesouhlasím :-D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Urilis - 9. dubna 2011 18:31
Urilis

ixiik 8. dubna 2011 22:04
V současné době ano :) starší máš 95,98,2000 a ME, novější vista a 7...z týhle řady je fakt nejlepčejší XP nebo eventuelně 2000...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Torreador - 9. dubna 2011 18:21
Torreador

Eugenio 9. dubna 2011 17:08

Si poď aspoň počíst. Dovolím si tvrdit, že naše hra na dvojce by se dala pomalu skopčit a zanést do Článků :))
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Eugenio - 9. dubna 2011 17:08
Eugenio

Krleš... Teď jsem vlezl na Rozko s tím, že jdu hodnotit hru a zapoměl jsem na odebranej status :/
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 9. dubna 2011 15:09
Eugenio

blood king 9. dubna 2011 01:35
Tak je k tomu donuťme ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

blood king - 9. dubna 2011 01:35
blood king

rafaela 8. dubna 2011 08:56
to sme dva....klidná hra je moje... ANO trochu boje beru ale třeba muž se ženou kdy se spíše zbližují v boji takavá erotická šarvátka =) =)
taky bych klidně zaučil začátečníky, ale chce to hráče co se chtějí něco naučit a těch je tu málo..=(
Pomáhat a chránit

enca - 9. dubna 2011 00:14
enca

Jste vyhrocení jako paštiky ..
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

rafaela - 8. dubna 2011 22:57
rafaela

Dobře, po upřesnění informací uznávám, změna systému rozcestí nemusí být nutně špatná:-)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)