Rozcestí (88 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 8. dubna 2011 22:29
AskadrinSidlong

no do pr*ele...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 8. dubna 2011 22:26
Torreador

ixiik 8. dubna 2011 22:04

Lepší než 95...

... ale ono je všechno lepší než 95
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

ixiik - 8. dubna 2011 22:04
ixiik

Urilis 8. dubna 2011 21:36
xp a nejlepší okna?! WTF?! :D nic neresme to :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Urilis - 8. dubna 2011 21:36
Urilis

Já si myslím, že reforma může jenom prospět.Když přišli Windows XP taky vsichni remcali, ted je to nejlepsi Wokno.Nemyslím si, že to bude katastrofa, samozřejmě to nejspíš mouchy mít bude a pokud to narazí na odpor tak to snad nikdo nebude lámat přes koleno a jednoduše nahodí starej zdroj...

Rozhodně jsem otevřenej změnám...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Eugenio - 8. dubna 2011 21:17
Eugenio

Aha... Po menším rozhovoru s Mikym a ixiikem jsem zjistil, že prý jsem měl nepřesné informace.

Navíc přiznávám, že jsem byl velice šokován, jakožto uživatel, který Rozcestí věnoval několik let svého života. Takové sprosťárny provádět... No budiž.

Ale je pravdou, že jsem zažil začátky Rozka, jeho vrchol, ale i nyní jeho skomírání, které trvá nějaký čas.
Nějaká ta injekce byla a Rozko se na týden, dva, měsíc zahojilo, ale poté to opět upadlo.

Je to jako milovaný starý umírající pes. Člověk ví, že umírá, ale nechce se ho zbavit.

Navíc to byla rána z čistého nebe. Diskutovalo se o tom na Všehoherku a na AraChatu (na oboje chodím minimálně), proto jsem nebyl informován.

Tedy: Uvidíme jak Rozku pomůže tenhle nový lék - buď umře úplně, nebo zas pofrčí jako dětsko po prvním kary

Osobně: Nevim, nevim... Bojim, bojim
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Mr.Frost - 8. dubna 2011 20:41
Mr.Frost

Torreador 8. dubna 2011 19:04
Pridávam sa k Tvojmu názoru. Nepríde mi príliš správne len tak mazať a zase rozdávať xp. Za dobu svojho správcovania som nejak veľa tých expov nerozdal.

Myslím si, že práve preto má správca/admin možnosť xp dávať, ale aj brať... aby sa tu každý mesiac nemuseli mazať. To iba teraz v poslednej dobe sa tam rozdávajú expy skoro len za to, že niekto v tom rozku je... na výsmech..
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Anders - 8. dubna 2011 20:26
Anders

Eugenio 8. dubna 2011 20:22
No, možná to trochu s tou konzultací mohl vykoumat. A dost už, sic mě Torr zbije. :-D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 8. dubna 2011 20:25
Torreador

Boys klidněte se... tímhle tempem to zaházíte a budou se tady zase řešit kraviny za chvíli, použijte poštolku nebo něco podobnýho.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Eugenio - 8. dubna 2011 20:22
Eugenio

Anders 8. dubna 2011 20:20
Navrátit smazané expy - třeba?
Pokud chce člověk naštvat dítě, tak mu seber hračku, lízátko, cokoliv co má v ruce a co ho těší. Tedy dost lidí to může odradit.

Provést změny bez předběžné konzultace?!
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Anders - 8. dubna 2011 20:21
Anders

Eugenio 8. dubna 2011 20:17
Přiznávám že to nasere. Možná i víc než tuším ale dívej se na to logicky. Nevyjde to, dobrá, vše se vrátí do starých kolejí, poučili jsme se, už to neuděláme. Vyjde to, nevidím žádné zápory. Změna je život a za zkoušku nic nedáš...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Eugenio - 8. dubna 2011 20:17
Eugenio

Anders 8. dubna 2011 20:16
A proč asi? Ještě než jsem byl správce jsem se aktivně podílel na rozvoji Rozcestí, snažil jsem se prosadit nějaká mírumilovná a rozumná řešení jak jít s rozkem kupředu a pak přijde nějakej pitomec, co se o to nikdy nezajímal a provede něco, co jsme už dávno zamítli?!
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Anders - 8. dubna 2011 20:16
Anders

Eugenio 8. dubna 2011 20:14
Tak to se omluvám ale víc mi toho už neřekneš? Jen mě namíchlo že nejsi první kdo o tom mluví.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Eugenio - 8. dubna 2011 20:14
Eugenio

Anders 8. dubna 2011 20:10
Mluvím v čase budoucím a v čísle množném. Tedy jsem Tebe konkrétně neměl na mysli.
Nebo zda máš více osobností tak se omlouvám, že se jich to dotklo :D :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Anders - 8. dubna 2011 20:12
Anders

A za 2) Nemůžete popřít že na chatu v poslední době moc lidí není. Většinou se už hraje pouze po osamělých dvojičkách. Tato hra vážně nemá šťávu. Jestliže to admini uznají za vhodné, změny by jsme měli přijmout. Věřím že místní bossové jsou dost rozumní aby popřípadě vše vrátili do starých kolejí.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Anders - 8. dubna 2011 20:10
Anders

Eugenio 8. dubna 2011 20:00
Takže za 1) Já zde nejsem nasazen Mikym a už vůbec ne jako nějaký jeho pes. Jmenoval mě do funkce úplně někdo jiný a Miky mě nechal jen proto, že je mi celkem otevřeně jedno, jaký systém zde bude. Hlavně když se bude hrát. Nedělám to z povinnosti ale pro zábavu. Jak sis sám mohl všimnout, jako správce jsem se zapojoval vlastně jen v mazání spamů a dělání vypravěče hráčům, XP atd... Do dizkuzí a místních poměrůů jsem nezabrouzdal. Važ prosím svá slova, když vůbec nevíš za jakých okolností jsem zde.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Eugenio - 8. dubna 2011 20:00
Eugenio

Jsem také znechucen... Jsou lidi, kteří se tu věnovali rozku x let a tedy ví, jak to chodí a jak vypadá dobrá hra. Za svou kariéru správce, která je dlouhá... Rok? jsem rozdal přibližně deset-dvacet expů. Tedy nejsem ten typ, který zrovna rozhazuje.

Tedy exp, který mnou byl přidán a je nyní smazán, je smazání zaslouženého expu.

Nadále - To že si Miky chce udělat své patolízali aby spravovali mě také není po chuti. Nemá to s demokratickým systémem nic společného.

Pokud se bude dělat nábor na nové správce - prosim. Já se tam rozhodně přihlašovat do téhle šaškárny nebudu. Tečka. (Mnohem raději bych to napsal vulgárněji ale jsou tu děti :) )
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

rafaela - 8. dubna 2011 19:42
rafaela

Torreador 8. dubna 2011 19:04
souhlasím s torreadorem, mazání expů se mi nelíbí, tvrdě jsem si je zasloužila a získat jeden každej byla dřina, nechci bejt zase začátečník. A hodnocení hráče by podle mě nemělo záviset na aktivitě ale na kvalitě hry.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Buri the Great - 8. dubna 2011 19:11
Buri the Great

Torreador 8. dubna 2011 19:04
Přidávám se na barikády, kamenujte mě.
http://napady.aragorn.cz

Torreador - 8. dubna 2011 19:04
Torreador

Fajn... k chystaným změnám Rozcestí... když to sem Mauz prostě neplácne.

Víte co se tady chystá? Těžko říct, páč celý týden se všechno dovídám jenom na všeherním a nic se nikde neřeší oficiální cestou.

Situace je takováhle. Ze správců dob minulých nám tady nezůstal nikdo, naproti tomu se vesla uchytil Mikymauz, který tady brázdí vody poslední týden a již je zkušeným korzárem. A nesmíme zapomenout na Anderse. To je celá správcovská posádka.

Další věc... změna systému expů a jejich reset. Expy se budou resetovat a jejich ukazatel se objeví zpět na nule. Proč? Protože od nového slibovaného systému se prý budou rozhazovat jako semínka pšenice po poli. A proč? Protože chceme nalákat hráče. A čím je chceme nalákat? No přece expy.

Jenže to je jako lákat němce po prohrané válce na dvě marky.

A věc poslední. Z rozcestí se stane soutěž. Ten hráč/ka, kterej dostane za určité období nejvíce expů vyhrává. Co dostane? Titul nejlepšího hráče za celé období. To je všechno.

Řekl jsem si, že to sem přihodím... protože co jsem dneska slyšel na všeherním, tak nás co si na změnu celýho systému stěžujeme je málo a většina lidí na změnu se širokým úsměvem přikyvuje.

Takže bych chtěl prostě vidět, jestli jsem tady jediná černá ovce, které se nelíbí, že expy budou devalvovat, že se Mikymauz stal vlastně jediným měřítkem pro správce, přičemž na Rozcestí začal páchnout až poslední týden a taky to, že se z momentálně celkem kvalitní hry na Rozcestí stane imho docela slušná rychlokvaška.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

rafaela - 8. dubna 2011 15:50
rafaela

Pepča 8. dubna 2011 15:23
Koukala jsem, jak Voju organizuje svojí školu. Na to nemám čas a si zatím ani potřebnou úroveň :-)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 86 87 88 89 90 91 92 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)