Rozcestí (86 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 137 ⇒|

Torreador - 10. dubna 2011 15:26
Torreador

Mr.Frost 10. dubna 2011 15:25

Chcem si polechtat ega, co jinýho? ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Mr.Frost - 10. dubna 2011 15:25
Mr.Frost

Swarty 10. dubna 2011 15:10
Len si dovolím zareagovať.

"Jediný správce necekne..." - no to možno asi preto, že takmer všetci správci čo boli, už nie sú správci :D

A čo vlastne chceš dokázať zverejnením hry? Asi mi to nejak ušlo. Mne skôr príde, že len chcete ukázať že "aha, hrali sme 10 hodín, mega kvalita".. To je síce fajn, že ste hrali tých 10 hodín ( i keď to je trochu vela.. treba sa poradiť s psychologom hadam :D ), ale nepríde mi nutné hneď to dávať do článkov atď. Hráči sa postupne zlepšia aj bez toho aby museli čítať nejakú hru. Lepšie je hrať častejšie takéto hry aby ľudia, čo občas sledujú tieto hry v miestnosti videli jak na to..
"Tak to teda nie, my pôjdeme do tankov a zrovnáme Budapešť!" J.Slota

Torreador - 10. dubna 2011 15:20
Torreador

Assassins 10. dubna 2011 15:12

Nebylo by to od věci... to že pod začátečníkem je jenom odpad je drobet zavádějící...

... jdem něco vymyslet.

Swarty 10. dubna 2011 15:10

+1

Zkusím se pobavit s adminstvem od článků, jak by se k tomu postavili...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Assassins - 10. dubna 2011 15:12
Assassins

Nechcelo by to nejaké záporné ranky?
I´ll Chuck you!

Swarty - 10. dubna 2011 15:10
Swarty

Torreador 10. dubna 2011 15:00

Přemýšlím, že tu včerejší fakt prsknu do článků... Docela jsem zvědavá na ty komentáře.

Stejně mne pořád přijde zvláštní, jak se v poslední době komentuje, kolik expů se dává. A ano, dávají se. Pořád ve mne však hlodá otázka "Za co, proboha?!". Deset hodin. Deset. A já se fakt odvážím to kvalitní hrou nazvat. A co? Jediný správce necekne... Ne, fakt mi to nevadí. Jsem zvyklá. Většina z nás, co ví, jak jeden jediný expík býval vydřený, to bere, je to v pořádku. Ale k dnešnímu pojetí slova exp a jeho rozdávání... Mne to opravdu zaráží. Občas si tak říkám, co by ještě chtěli. A pak si uvědomím, že stačí zvednout jeden z deseti prstů proti slovu diktátora a setne vám hlavu...

Možná právě proto tu hru zveřejním... A možná i mnoho jiných neoceněných...

Protože pokud se bude zkušenostním ohodnocením plýtvat, těžko rozeznat úroveň hráče. Tak alespoň díky několika málo hrám ve článcích snad někteří pochopí, co slovo hra znamená. A jak jinak se taky nechá provozovat.

Ne, tím fakt neříkám, že umím hrát. Ale to, co před chvílí předváděli na trojce... Ano, nějakou úroveň snad ještě mám. A tu chci, aby lidé znali. Ne to, že se na Rozcestí už neodvažuji chodit, a tak nemám expy za kvantitu.

Otázkou však je, zda to s novým systémem "kvantita je více než kvalita" bude ještě někoho zajímat...

Torreador - 10. dubna 2011 15:00
Torreador

Jo tak z takovýhle hry mívám bolehlav no x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Swarty - 10. dubna 2011 14:56
Swarty

Eugenio 10. dubna 2011 14:54

Tebe je fakt škoda, byl jsi můj oblíbený správce...:((

Eugenio - 10. dubna 2011 14:54
Eugenio

Bohužel pro některé věci neexistuje přesný výraz :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Swarty - 10. dubna 2011 14:54
Swarty

Škoda, že se všechny lepší postavy už bojí na Rozcestí i třeba jen vystrčit nos...:( Ale já sem jim nedivím, moje se už taky bojí...

Torreador - 10. dubna 2011 14:51
Torreador

Swarty 10. dubna 2011 14:50

Parodii na film se taky říká film... bohužel :o)

A tím nemyslím vtipné parodie, ale skutečně parodie na film :))
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Swarty - 10. dubna 2011 14:50
Swarty

Vy tomu říkáte hra?!xDD *dusí se smíchy*

Torreador - 10. dubna 2011 14:43
Torreador

Eugenio 10. dubna 2011 14:39

Soustřel :P
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Torreador - 10. dubna 2011 14:40
Torreador

Torreador 10. dubna 2011 14:38

Ale po pravdě řečeno, když jsem to teď shlídnul, tak bych se na tu sitku ani neptal...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Eugenio - 10. dubna 2011 14:39
Eugenio

Torreador 10. dubna 2011 14:38
Ta hra vypadala opravdu hrozně...

blood king 10. dubna 2011 14:28
... takže můžeš být rád, že jsi nehrál :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Assassins - 10. dubna 2011 14:39
Assassins

Mnom, zato ja ešte čakám na dvojke, či niekto príde, alebo nie:(
I´ll Chuck you!

Torreador - 10. dubna 2011 14:38
Torreador

blood king 10. dubna 2011 14:28

Asi tě tam nechtěli... *pokrčí rameny*
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

blood king - 10. dubna 2011 14:28
blood king

Ooo můj bože!! nepochopitelný....
ted sem si chtěl zahrát a asi 10 minut se ptám na sitku protože hrajou jako prasata a nikdo nepozná kde hrajou a oni mě normálně ignorovali...jejich věty neměli ani hlavu ani patu.. no hrůza..=(
Pomáhat a chránit

Eugenio - 10. dubna 2011 12:09
Eugenio

Asi tak... Chyběla mi propiska a bloček, abych mohl udělovat pokuty... tedy expy :)

Ale nevadí, budu si to pamatovat! :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Swarty - 10. dubna 2011 10:46
Swarty

ixiik 10. dubna 2011 00:51

Ach, ono je celých deset hodin na povšimnutí si asi málo...:P

Scout - 10. dubna 2011 08:47
Scout

Ta hra byla pěkná. Alespoň části které jsem já viděl.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)