Rozcestí (91 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 18:54
AskadrinSidlong

Anders 7. dubna 2011 18:14

pro mě za mě...já měl hobita válečníka kdysi který bojoval halaprtnou :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Darwin - 7. dubna 2011 18:46
Darwin

AskadrinSidlong 7. dubna 2011 18:07

Toporně se na rozcestí zkrátka stojí za poslední měsíce skoro vždycky a ne vždycky se přitom stojí.

Jinak k těm žánrům, nepřečetl jsem si k tomu všechny příspěvky, přiznávám, ale určitě bych nikomu nevnucoval fantasy dle D&D, rozhodně ne na Rozcestí, kde se hraje bez pravidel, bohužel ale i bez soudnosti.

Eugenio - 7. dubna 2011 18:28
Eugenio

NO tak jsem si přečetl z těch 96 červených deset článků, z toho tři byly askovo This Is Not Spam :D

Závěr: Vo co tu kurňa de? :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Buri the Great - 7. dubna 2011 18:18
Buri the Great

Anders 7. dubna 2011 18:14
Jsi asi ještě neviděl hobita, co má tři metry a dvě stě kilo. ;)
http://napady.aragorn.cz

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 18:11
AskadrinSidlong

AskadrinSidlong 7. dubna 2011 18:08

Uvědomte si že na rozcestí chodíme hrát aby jsme si užily něco jiného než v noprmální mživotě. Já si při šermu držku rozbiju klidně několikrát, vykloubím si nohu a vyndám se vlastním mečem...sakra hraju pro to abych byl epičtější než v reálu...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Anders - 7. dubna 2011 18:08
Anders

Torreador 7. dubna 2011 18:03
To by mohla být i pravda... co tak přemýšlím, taky jsem ještě nikoho neviděl aby napsal něco takového. A vlastně mě to vůbec ani nenapadlo. Ale že každá funguje přesně a bezchybně to zase ne. Už se mi hodněkrát stalo že hráč pro zlehčení napětí napsal něco jako: Sakra, skřítkovi se smekly nohy a bum bác! Spadl na zadek... Bohužel to nikdy nebylo v nějakém souboji či bezprostředním ohrožení života.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 18:08
AskadrinSidlong

Torreador 7. dubna 2011 18:03

ty vole zase to nepřehánět...co je špatnýho na trochu idealizovaném hrdinovi?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 18:07
AskadrinSidlong

god damned...

raději znovu uvedu řeč k tématu...

!!!THIS IS NOT SPAM!!!

Žádám aby nevyplněný popis postavy u hráčů co zde jsou již déle byl trestán ultimátním BANem a stržením bžiliónů EXPů protože mě to začíná pěkně S*ÁT.

rafaela 7. dubna 2011 17:04

Nevím jak ty ale já si boje užívám nejvíce...protože kromě jich se na rozku děje velké kulové. Takovou pořádnou battle jsem si nezahrál sakra dlouho. Místo toho samé nevýrazné postavy o ničem které akorát blábolí o nesmyslech na těch nejméně přístojných místech.

Toporně stojí na náměstí/paloučku/hradbách/pláži/uprostřed pouště/ledové planiny a debatují o absolutních s*ačkách...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 7. dubna 2011 18:03
Torreador

Vtipné je, že za celou dobu co jsem hrál na Rozcestí jsem jedinou postavu při souboji neviděl zakopnout o kámen. Každá funguje perfektně, bezchybně s brutálním periferním viděním.

Náhoda?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 7. dubna 2011 18:01
Anders

Anders 7. dubna 2011 18:00
Ony takové detaily častokrát zachrání postavě život když už není východiska...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Anders - 7. dubna 2011 18:00
Anders

Torreador 7. dubna 2011 17:59
Tak určitě si myslím že to jde rozvinout alespoň na ty tvé dva řádky.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 7. dubna 2011 17:59
Torreador

Anders 7. dubna 2011 17:58

Napsal, ale jako příkladnou pasáž ze hry uvedeš souboj. Ironie?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 7. dubna 2011 17:58
Anders

Torreador 7. dubna 2011 17:56
Cožpak jsem nenapsal že souboje do toho nepočítám?
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 7. dubna 2011 17:56
Torreador

Anders 7. dubna 2011 17:54

To chápu, ale jak chceš dlouze posunout děj v souboji?

To mu rovnou můžeš napsat: Rozsekal jsem tě namaděru.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 7. dubna 2011 17:54
Anders

Torreador 7. dubna 2011 17:50
Taky bych rád abys napřed shlédl i na chyby ;)Pozor! Zkušení ale opravdu zkušení hráči co to umí, píší dlouhé příspěvky. Ano, ale rovněž výrazně posunou děj. Nepočítám do toho nějaký souboj, ve kterém se jinak než stručně psát nedá. Myslím tím třeba společné cestování. Někdo děj holt musí posunou, když je zrovna správce netahá za ručičku s vypravěčem...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 7. dubna 2011 17:50
Torreador

Anders 7. dubna 2011 17:47

Co se ti na tom nezdá? Má popisovat, jak mu vánek profukuje vlasy? Nebo sáhodlouze obepisovat v myšlenkách vzpomínky na kosu, která se mu už možná nevrátí?

... lidi je rozdíl mezi tím psát knížku a hrát charakter. Na hru charakteru, RP nepotřebujete 1000 znaků. 1000 znaků je dobrejch k tomu, abyste se kolem toho spisovatelsky vyřádili. To je dnešní nešvar rozcestí, člověk co skoro neumí pořádně hrát se učí jak natáhnout příspěvek a udělat ho co nejvíc o ničem, ale hlavně aby měl aspon 7 řádků, protože to se cení.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Anders - 7. dubna 2011 17:47
Anders

Torreador 7. dubna 2011 17:45
Jo ale napsat tohle?

Hodil jsem kosu.kosa rychle letela k sasorimule když ji odrzail zustal sem jenom vyjevene stat.
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Torreador - 7. dubna 2011 17:47
Torreador

Tyky 7. dubna 2011 17:46

Jo... v chatový jeskyni se hraje.

Na rozcestí se sepisujou knihy.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Tyky - 7. dubna 2011 17:46
Tyky

Torreador 7. dubna 2011 17:45
rozcestí a chatová jeskyně je velký rozdíl
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 7. dubna 2011 17:45
Torreador

Tyky 7. dubna 2011 17:42

Ono pokud se píšou jednoduché akce bez popisu prostředí, tak to klíďo může být na jeden řádek.

Jako možná by se tady mohlo začít rozlišovat mezi hromadou textu a dobrým příspěvkem, když já jsem sem přišel z chatu, kde se odepisovalo v rámci minut ne-li desítek vteřin, tak jsem psal 1-2 řádkové příspěvky a lidi mi na to nadávali. Vážně jsem netušil proč...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)