Rozcestí (94 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 137 ⇒|

J. L. C. Wauder - 7. dubna 2011 11:37
J. L. C. Wauder

AskadrinSidlong 7. dubna 2011 11:28
Problém je, že se někteří zjevně zlepšit nechtějí.

Asi tak - čeho je moc, toho je příliš, ať už je to příliš málo, či příliš mnoho.
A s posunem děje je to taky špatný, už když to hráči neposouvaj, ale možná i horší je, když pak někdo přijde, kdo by něco takovýho udělal, ale ostatní mu v tom brání, nereagujou na to, nebo ho rovnou ignorujou. Což mi v posledních několika hrách udělali skoro vždy.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Tyky - 7. dubna 2011 11:35
Tyky

Darwin 7. dubna 2011 11:32
ne já je chci za schopnosti a pro vlastní pocit dobra, že jsem to zvládl a patřím kam patřím :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Darwin - 7. dubna 2011 11:32
Darwin

Tyky 7. dubna 2011 11:24

Expů ? Kolik si řekneš, stejně se nám Miky rozhodl systém vypálit do základů.

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 11:28
AskadrinSidlong

Torreador 7. dubna 2011 09:40

To řekne každej…

Tohle prostě neleží na stařešinech, ti s tím nic neudělají. Je to jen a jen na hráčích, kteří se musejí chtít změnit.

J. L. C. Wauder 7. dubna 2011 09:27

Jasně já neříkám, že je správný aby každej psal 8 slov jen s tím, co udělal. Ale nemá cenu aby poslal 3 příspěvky, který jsou vlastně jeho jeden herní. Musí se na to jít rozumně a s logikou. A jak už řekl Python nejdůležitější je ten posun v ději. Přiznejme si ty hry které na roz teď běhají stojí za velký ho*no. Jsou utahaný o ničem, bez děje…ačkoliv proti gustu…když to někoho baví.
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

J. L. C. Wauder - 7. dubna 2011 11:26
J. L. C. Wauder

Python 7. dubna 2011 09:58
To vůbec nezní špatně.

Python 7. dubna 2011 10:10
To zní zajímavě, ale chtělo by to vždy aby se sešli hráči i správce, což by se nepovedlo vždy a určitě by si pak někteří stěžovali. Z těch co by se s tom zatěžovali.

Python 7. dubna 2011 11:07
To mi přijde, že by to mohlo fungovat tom stylem, že by byla nějaká tabulka, ve které by se začínalo na nule a správci by to při hrách měnili, podle kvality hráče v dané kategorii. Jenom jestli by to nebylo přiliš složitý, se do toho lidem chtělo. I kdyby to ovšem bylo, tak bych řekl, že to je víc hodnocení aktivity. Což by bylo vždy, dokud by se správci nestalo běžnou součástí hry, což z mých zkušenosti aktuálně nejsou.

Taky si nejsem jist, jestli změna expů zlpší kvalitu hráčů (a například odstraní třítečkáře).
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Tyky - 7. dubna 2011 11:24
Tyky

Tyky 7. dubna 2011 11:18
Darwine kolik mám expů? :D
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 7. dubna 2011 11:23
Python

Zeptáme se Dárwina :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 7. dubna 2011 11:18
Tyky

Lidi jak zjišťujete kolik máte expů?
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 7. dubna 2011 11:13
Torreador

Python 7. dubna 2011 11:11

Pojď na všeherko a poslechni si co se chystá...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 7. dubna 2011 11:11
Python

Torreador 7. dubna 2011 11:08
Já ti nevím, já správce potkávám na rozku (poslední dobou) celkem často.

Ale většinou jen zametou a zas jdou. Jestli je to tím, že není co hodnotit nebo nemají čas, to neposoudím.

Chápu na druhé straně, že dobrou, ale pouze průměrnou hru nelze dost dobře hodnotit.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 7. dubna 2011 11:09
Python

Mno, napadá mě, že to zas budou hodnotit lidi, a ti nejsou stoprocentně korektní nikdy :)

Tohle je můj návrh hodnocení hráčů. Dávám vám ho na roztrhání.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 7. dubna 2011 11:08
Torreador

apophis 7. dubna 2011 09:59

Absurdita...

... za ty skoro tři roky co tu jsem, jsem nahrál hodně, hodně, hodně hodin na rozcestí a expy mám čtyři.

Řešení? Chce to aktivní správce a ne nějakej novej pošahanej systém... expy jsou za co udělovat, jenom nejsou lidi co by to dělali.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 7. dubna 2011 11:07
Python

Tyky 7. dubna 2011 10:59
Vždy je problém v lidech no :)

Ono hodnotit hru nelze pocitově, musí se to držet schémat, aby to bylo korektní.

Gramatika, stylistika bod+/bod-
Originalita bod++/bod-
Vedení děje bod+/bod--
Interakce bod ++/bod-

To máš pak -5 až -2 odpad, -1 až 2 začátečník, 3-5 pokročilý, 6 expert.

Zhruba.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 7. dubna 2011 10:59
Tyky

Tyky 7. dubna 2011 10:58
To je totiž to jediné co mě napadá. Klasické zkoušky totiž nejsou moc dobré podle mého. Hlavně kdo by je dělal. Ten dotyčný by musel být opravdu cvok :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Tyky - 7. dubna 2011 10:58
Tyky

Python 7. dubna 2011 10:10
Jako turnaj v rozcesku?
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 7. dubna 2011 10:10
Python

Cos system hodností nestavět na XP ale na jakýchsi zkouškách?

Člověk bude chtít ze začátečníka na zkušeného, napíše někomu s oprávněním, ten si s ním zahraje a řekne buď ano, ten je zkušený, nebo ne, ten je lama.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 7. dubna 2011 10:08
Python

Někteří z nás by se už k nim nikdy nedostali. Mě trvalo pět let, než jsem se dostal na zkušeného, a to jsem dost dobrý hráč.

Expy podle mě mnohem víc hodnotí přítomnost na rozcestí než opravdovou úroveň hráče.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 7. dubna 2011 09:59
apophis

... a co takhle reset expů jednou za měsíc?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 7. dubna 2011 09:58
Python

Uděláme to takhle.

Členové ligy budou komunikovat, náhodně chodit na rozko a hlídat. V případě, že se bude dít neřádstvo tam online členové naběhnout a rozbijou pár hub :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 7. dubna 2011 09:40
Torreador

Kdybyste stařešinové jenom neremcali a taky něco dělali...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 92 93 94 95 96 97 98 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)