Rozcestí (93 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 ... 137 ⇒|

Urilis - 7. dubna 2011 17:13
Urilis

Anders 7. dubna 2011 17:11
Já bych zavedl Dungeons & Dragons like.Prostě klasický Tolkienovsko-Howardovský fantasy.Žádná manga, pikaču nebo Umbrella corp., žádnej matrix.Prostě D&D like.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Anders - 7. dubna 2011 17:11
Anders

Anders 7. dubna 2011 17:07
A nebo pozabíjela všechny členy družiny jedním kouzlem, které si předem připravovala asi pět vteřin...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Urilis - 7. dubna 2011 17:08
Urilis

rafaela 7. dubna 2011 17:04
I love this girl :D
"Nepotkala dinosaura" :D
Jak mužeš sex za něco stát když jsou to příspěvky typu ,,šahám ti na prso" ??!
Na druhou stranu, co s tím chceš dělat ?
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Tyky - 7. dubna 2011 17:08
Tyky

tak to by chtělo změnit ne rafí? Jsem ochoten dát svůj čas tvé osobě. Sice hrávám takové ty mocné postavy, ale právě takové, které pokud nemusí se neprojevují (a to se mě v poslední době docela i daří)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Anders - 7. dubna 2011 17:07
Anders

rafaela 7. dubna 2011 17:04
To mě urážíš! :-D Tedy konkrétně ta poslední věta. Mám ti to snad předvést? Ale ano, raf má pravdu. Co se tak dívám tak power gaming se v poslední době hodně rozšířil, hlavně mezi novějšími členy. Kolikrát se stalo že jedna postava udělala vše co bylo za takové situace potřebné a těm druhým nenechala žádný prostor ke psaní...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

rafaela - 7. dubna 2011 17:04
rafaela

Ano, rozcestí má několik zásadních problémů. Holky hrajou za superhusté blond elfky narvané do o číslo menšího železného korzetu, kluci pak za drsný paladiny a tajemný cizince v pláštích. Jediné pozitivní je, že už jsem dluho nepotkala žádného dinosaura.
Nikdo si nepíše popisky, expy se dávají orientačně a když už se mi povede rozehrát slušnou hru, naserou se tam dva paladinové, jedna kozatá elfka a začnou si stěžovat, proč jim nechci dovolit hrát s náma. Když nenajdu jinej argument, než že jsou kreténi, neumí to a o rady nestojí, přidají se a do půl hodiny je hra pohřbená.
Navíc už se mi snad rok nepovedlo žádnou hru přežít, protože proti superskvělému paladinovi s dvoumetrovým mečem nemá žádná moje postava šanci a nic jiného, než boje se nehraje. Jo, ještě se vlastně hraje sex, ale ten taky většinou nestojí za nic.
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Torreador - 7. dubna 2011 15:03
Torreador

Torreador 7. dubna 2011 15:02

Jenom si budu muset sepsat popisek
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Torreador - 7. dubna 2011 15:02
Torreador

Python 7. dubna 2011 12:57

Nevidím v tom problém.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 14:32
AskadrinSidlong

A pro mě za mě klidně ať se to vyresetuje. Ať se tu rozdávají expy za čas strávený na rozcestí...co třeba rovnou dát správce každému kdo si o něj řekne? To bude ještě lepší alespoň o ně nebude nouze. A jako hlavní heslo si dáme do pravidel dělejte si co chcete a zatáhněte do toho koho chcete, MY vám to dovolíme. To že pak výkvětem hráčské elity budou trubky co hrají za paladiny v černých megaplátovkách povídají o tom co měli dnes k snídani uprostřed lesa to je vlastně fu(c)k...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Tyky - 7. dubna 2011 14:28
Tyky

reset expů opravdu ne, ale jinak s Burim souhlasím
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Buri the Great - 7. dubna 2011 13:18
Buri the Great

Stačili by zlí správci, co by nadbytečné xp strhli.
http://napady.aragorn.cz

J. L. C. Wauder - 7. dubna 2011 13:07
J. L. C. Wauder

Python 7. dubna 2011 13:04
Na druhou stranu server pak nevypadá nejlíp, když ty vysoký tituly nosí lidé, co si je nezaslouží.
I když reset expů mi taky nepřijde jako dobrej nápad ze stejných důvodů, co tu už zmiňoval Python.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

J. L. C. Wauder - 7. dubna 2011 13:05
J. L. C. Wauder

Python 7. dubna 2011 12:57
Nezní to špatně a zkusit se to může, neb se na tom nemůže ztratit víc než trocha času (a možná u některých nervy, ale ztráty v zájmu vyššího dobra jsou povolený).

A jelikož se považuji za alespoň trochu zkušeného hráče, tak bych se i přihlásil na místo kantorské.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Python - 7. dubna 2011 13:04
Python

Uznává, od někoho, kdo vlastně systémem expů pohrdá to zní divně, ale co si budem povídat, vždy vypadá líp zkušený než začátečník, zvlášť, když si ten post ti lidi zaslouží.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 7. dubna 2011 13:03
Python

A já myslím, že, nic ve zlém Apo, je to blbost.

Nic se tím nevyřeší, snad jen že dobří hráči, kterým se nějakým zázrakem povedlo dostat se na nějaké úrovně budou opět začátečníky, zatímco aktivní noobi budou opět brzy pokročilými.

Ne, to vážně fungovat nebude.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Cenere - 7. dubna 2011 13:00
Cenere

Ten reset expů nezní vůbec špatně!

Python - 7. dubna 2011 12:57
Python

Nový návrh.

Je nás tu dost, co bychom rádi hráli. Tak nechme vytroubit, že v tu a tu hodinu toho a toho dne toho a toho léta páně se lidi, kteří se považují za dobré (a lidi jim to věří) sešli na všeoherním s tím, že tam založíme nedělní (večerní) školu rozcestí. Dobrovolná iniciativa, nikoho to nezatíží (kromě nás, ale mě učit baví) a hlavně, pokud by se do toho zapojil i někdo s GETFOH právem, zajistili bychom i možnost likvidace těch, kteří by to chtěli narušovat.

Na všeoherním je místa a místa, hravě se tam narvou čtyři kantoři a v případě jakéhosi zájmu by si rozdělili studenty, to vše pod dohledem přísné hodnotící komise.

Když zájem nebude, tihle čtyři kantoři, či kolik jich bude ochotných, se sejdou v kabinetu nad sklenkou vodky a partičkou mariáše.

Waiting for respond, all from my side...kšt..
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 11:42
AskadrinSidlong

J. L. C. Wauder 7. dubna 2011 11:40

Pak je zepsni mimoherně udělej hroznou scénu jako já a nech donuť někoho aby je zabanoval...

pomsta je prý k ničemu ale podle mě chutná přesladce :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

J. L. C. Wauder - 7. dubna 2011 11:40
J. L. C. Wauder

AskadrinSidlong 7. dubna 2011 11:39
Což je to co se dělo, že postavy stály a bavili se i když na ně bylo útočeno. Ne v úplně všech případech a ne vždy takhle, ale víceméně podobně.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

AskadrinSidlong - 7. dubna 2011 11:39
AskadrinSidlong

J. L. C. Wauder 7. dubna 2011 11:37

To záleží na tom...když se málo snažíš a nehraješ dost výrazně tak se na tebe vykašlou...pokud je tvůj příspěvek nezaujme může se stát že ho vůbec nebudou číst. Pokud mezi ně ale třeba vpadneš a oni neregujíí pak jsou to kkti které je třeba hnát klackem...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)