Rozcestí (95 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 ... 137 ⇒|

J. L. C. Wauder - 7. dubna 2011 09:27
J. L. C. Wauder

blood king 6. dubna 2011 21:48
Já pamatuji dobu, kdy expy ještě nebyly a dosud nemam ani jeden. Jako lama nehraju (alespoň v to doufám), jenom nemam štěstí na správce.
Pro expy především platí, že jsou orientační a vlastně nemusí nic znamenat. A mam za to, že něco v tomhle smyslu je i někde napsáno.

Hlavně si myslim, že odebírání expů by toho moc neřešilo.

AskadrinSidlong 6. dubna 2011 22:39
Ono úplně krátký příspěvky taky nejsou moc dobrý. Já mám třeba raději delší, pokud to neznmená čekat po každým příspěvku deset minut, protože jak si napsal - odsýpat by to na chatu mělo.

Python 7. dubna 2011 00:16
Taktéž pozoruju, že posouvat situaci jsem nucen já (nebo někdo jinej z těch pár délehrajících hráčů).
Je to na houby, když pak hraju já, a když se pak ostatní ještě posunu v ději brání. Bohužel mě nenapadá žádný řešení tohoto problému.

A do ligy bych se taktéž přidal.
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Tyky - 7. dubna 2011 07:06
Tyky

Python 7. dubna 2011 00:16
Těch lig už tu bylo tolik a nikdy se nic nezměnilo jen fňukalo
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 7. dubna 2011 00:16
Python

Anders 6. dubna 2011 23:22
Tady se bavíme o umění hrát. Zároveň podávat detaily (to hru obohacuje) v množství, které neprudí, zároveň posunout děj.

To mi vadí v současných rozkohrách. Jsem hráči vlastně nucen si hrát na takového pseudo PJ, protože jsem jediný, kdo doopravdy je schopný děj někam poslat.

Občas stagnuju a prostě přestanu posunovat, to se to pak občas hne. Ale taky ne vždy.

Askadrin (aniž by to chudák věděl) založil ligu za lešpí rozko. Přidávám se :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Anders - 6. dubna 2011 23:22
Anders

AskadrinSidlong 6. dubna 2011 22:39
Ono by vlastně nevadilo psát dlouhé příspěvky ale aby alespoň výrazně posunuly hru dál. Co nejvíce nesnáším je, kdy někdo napíše příspěvek na 3 000 znaků a naplácal tam všechny hlouposti co ho napadly a přitom se nepohnul z místa...
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

AskadrinSidlong - 6. dubna 2011 22:39
AskadrinSidlong

Tyky 6. dubna 2011 22:30

Myslím že k tvému statutu ve hře patří i přístup. Splácat ten podělanej popis postavy není nic těžkýho, kor pro dobrého hráče (myslím že termín dobrý hráč by se měl zakázat protože v dnešní době řekne úplné kulové, dobrý hráč je podle mínění aragornských vlastně úplně každý).

Příklad. Přijdu do místnosti kde jede hra. Na co je ten popis? Projdu si popisy psotav a podle nich se rozhodnu jestli má cenu se přidávat. Vidím tři upíry co svítej na sluníčku a uměj ovládat magii a jsou to ještě princové království co nechtěj bejt králové a tak se stali dobrodruhama a bla bla bla...vím na čem jsem, odcházím. Ale co když tam není nic? a je to tak ve všech rozkách? Mám akorát tak chuť někomu rozmlátit počítač.

O to tu jde. O přístup k tomu hraní jako takovému. Je fajn že píšu dlouhý příspěvky ale nemusí se to přece za každou cenu přehánět..když někdo pošle příspěvek na třikrát akorát zdržuje ostatní hráče. Hra na chatu má trošinku odsejpat a na to se dneska dost zapomíná...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 6. dubna 2011 22:33
Python

Tyky 6. dubna 2011 22:30
Dobře, ale když se podíváš na úroveň některých hráčů...z fleku bych jim odpustil, že nemají popis (i když to je amaterismus), kdyby se proboha naučili, když už jsou neschopní hráči, aspoň psát jako lidi a ne jako retardi.

Sranda je, že když jim to řekneš, pošlou tě někam :D Mě takhle poslal do pryč nějaký maník a teď se podržte. Psal jako prase (nepřeháním) a jeho level byl "zkušený". Tak kde jsme?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 6. dubna 2011 22:30
Tyky

Python 6. dubna 2011 22:23
To je ten problém dobrý hráč jej leckdy nepíše a napíše, že je to doděláno v textu. Tady jde spíše o hodnocení správce. Ten by měl za to trestat protože když kouká na gramatiku, nápadivost a jiné věci (všechny si nepamatuji) tak by se měl dívat i na ikonku
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

AskadrinSidlong - 6. dubna 2011 22:30
AskadrinSidlong

Python 6. dubna 2011 22:23

To já dám na obojí. Alespoň mohu sám ohodnotit jestli si ty expy zaslouží...nebo si zaslouží ránu pěstí...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 6. dubna 2011 22:23
Python

Tyky 6. dubna 2011 21:48
Dobrý hráč má popis. Dobrá hráč je schopný si ho napsat.

blood king 6. dubna 2011 21:48
To máš tak. Od roku 2006 jsem dostal tři expy a pak za jednu hru dost na to, abych byl (dle hodnocení) zkušený.

Já na to nedám, hráče hodnotím dle vlastních měřítek (gramatika, stylistika, umění směřovat děj, originalita, umění interaktovat) a na nějaké hodnocení dle expů kašlu, protože prostě neodpovídá reálu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 6. dubna 2011 21:48
Tyky

AskadrinSidlong 6. dubna 2011 21:39
Pro jednou s tím souhlasím. Ne ban ,ale stržením expů ano
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

blood king - 6. dubna 2011 21:48
blood king

Příjde k Vám a plácne se do čela"panebože lidi.."odmlčí se.
Já hlavně nechápu rozdávání expů!!!!!
hraju tu kůr*a dlouho a koukejte.. mam sotva 3 expy...
demen*i co hrajou tejden mají expů tři prde*e..=/
nechápu to vůbec....
Mohl by mi prosím někdo napsat do poštolky jak se hra hodnotí?? jinak vykvetu..=)
Pomáhat a chránit

AskadrinSidlong - 6. dubna 2011 21:39
AskadrinSidlong

!!!THIS IS NOT SPAM!!!

Žádám aby nevyplněný popis postavy u hráčů co zde jsou již déle byl trestán ultimátním BANem a stržením bžiliónů EXPů protože mě to začíná pěkně S*ÁT.

-----------------------
Refresh pro ty co nečetli :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 6. dubna 2011 10:02
AskadrinSidlong

Téma je stále v kurzu a je třeba ho dořešit. Děkuji
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

enca - 6. dubna 2011 07:37
enca

Miluji: "Nechte se překvapit."
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Torreador - 5. dubna 2011 22:18
Torreador

A to jsem si ten novej trend, udělat si co nejvíc neříkající popis postavy zrovna začal užívat...
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 5. dubna 2011 21:50
Python

Já se zdržuji a jako šedá eminence hodlám svůj popis postavy zakončit třemi tečkami...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Assassins - 5. dubna 2011 21:40
Assassins

Tak! Bangunom a mutgunom do všetkých!
I´ll Chuck you!

J. L. C. Wauder - 5. dubna 2011 21:36
J. L. C. Wauder

ixiik 5. dubna 2011 21:34
Au.

Ptal sem se, jelikož sem chtěl vědět, zda-li se tě mám začít bát, či tě vychvalovat, ale musim přiznat, žes mě dostal. :-)
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

ixiik - 5. dubna 2011 21:34
ixiik

J. L. C. Wauder 5. dubna 2011 21:32
Obojí :D
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

AskadrinSidlong - 5. dubna 2011 21:33
AskadrinSidlong

J. L. C. Wauder 5. dubna 2011 21:32

ehm...dobrá otázka... :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)