Smysl života (102 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 ... 126 ⇒|

Krestar - 7. října 2007 21:15
Krestar

Dneska sem se uplne skvele pohadal se svym dedeckem. Pul hodinova hadka na tema Komunismus. Budu si to muset zopakovat.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 7. října 2007 21:15
Krestar

Svim zpusobem zavidim primitivnim kmenum Nove Guinei(nebo ako se to pise) ty tydle problemy nemusi resit. Prozatim.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Annox - 7. října 2007 21:11
Annox

TheDave 7. října 2007 21:09
Také jde říci... "A jednoho dne se hráz prolomila"
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

TheDave - 7. října 2007 21:09
TheDave

Lilith 7. října 2007 20:40
Odkdy má lidstvo dobré úmysly? Já bych viděl spíš na "kdo s čím zachází, tím taky schází..."
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 7. října 2007 20:49
Krestar

Ja myslim, ze se lidstvo za par let vymlati samo. Ale co. Jednou k tomu dojit bude muset tak proc to odkladat...
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Lilith - 7. října 2007 20:40
Lilith

Ale k Blairovi: jak se říká, "Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly." Abysme(lidstvo) nedopadli stejně...

Krow - 7. října 2007 14:46
Krow

vicemene souhlasim s Davem ale nerekl bych ze Bsh Putin ci Blair jsou vylizany paka nebo zfanatizovany jedinci

Bush:
kreten 1. tridy co vic dodat:)

Putin:
stara skola- vzdelanej komunista kterej si mysli ze kdyby vsechno bylo podle nej tak by se zilo lip

Blair:to je zase patriot a delal vsechno s nejlepsimi umysli..moznma ze parkrat utapnul, ale tohohle cloveka si vazim.Bushovi bych plivl do ksichtu...s Putinem bych si popovidal abych si uvedomil jak sem na tom dobre po psychostrance, ale Tony Blairovi bych podal ruku, zatim co na tamty dva bych seů vysral

K tem hram...nemas pravdu Krestare!!:p
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 5. října 2007 22:21
Krestar

Mc Dair 5. října 2007 19:23
No tak v ruce zbran drzeli, ale pochybuji, ze mirili na zieho cloveka, nemluve o tom ze byli v 1. linii a strileli po lidech. Sou to jen prerostle deti, ktere si hrajou na kovboje a mysli si ze hrajou nejakou strategickou hru a tak posilaj desitky tisic lidi na smrt. Tendle nazor mi nevymluvis.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 5. října 2007 19:34
TheDave

Mc Dair 5. října 2007 19:23
Add lidský pokrok:
Napadá mě jedině seriózní vesmírný program, který konečně vynalezne raketoplán, jež se pár minut po startu nerozpadne na hromadu šrotu. Respektive terraformace a osídlení jiných planet. Na druhou stranu, kdo by opravdu chtěl bydlet na nějaké jiné, úplně cizí planetě? Řekl bych, že to bude docela slušný záběr na psychiku...každopádně by se tím vyřešil problém s přecpanou zemí, a možná i s přírodními zdroji. Ale sotva s válkami...pořád tu máme tu úžasně povznášející věc, náboženství...a nakonec to, že lidi jsou lidi a jako takoví mají neobytné nutkání navzájem se potírat ohněm a mečem.

Add média:
Třeba já doma nemám televizi a rádio neposlouchám, takže se považuju za relativně chráněného před jejich vlivem. Bohužel, stačí vyjít na ulici a člověk stojí oprostřed stáda...nebo, pokud přijmeme postulát PEOPLE = SHIT, uprostřed sraček. Média jsou vskutku svinstvo, ale za to si opět můžou lidi sami, to není žádné záhadné zlo, která nás přišlo trápit. To jsou prostě pořád lidi sobě. Myslet pozitivně...jó, to je smysl života. Pozitivní myšlení s trochou snahy vede ke štěstí jakej jinej smysl by to mělo mít, než si co nejlíp užít čas kterej nám byl dán...když už se rozdaly karty, nemusím hrát jak nejlíp umím, stačí když si hru pořádně užiju.

To jsem pravda trochu odbočil, ale vem to čert.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Mc Dair - 5. října 2007 19:23
Mc Dair

Zajímavé myšlenka zde vyplynula. A to ta, že média jsou zlem které ovlivňuje lidi a připravuje většinu o vlastní vůli a ti potom se nechají hnát na jatka jako stádo ovcí.
Prostě jen proto, že si nějaký vocas někde v křesle usmyslí.:))) Proto by se to chtělo zamyslet co s tím, jestli se stanu také jednou z těch ovcí a zapadnu do stáda a nebo začnu přemyšlet o jiných věcech a budu se snažit aby jsem myslel pozitivně a tím šířil dobro kolem sebe, protože i taková troška někdy znamená hodně.))

Dále jak už zde několikrát z úst Krestara zaznělo, že Bush a Putin nedrželi zbraň tak v tom druhém případě bych asi silně pochyboval když to je bývalí KGBák:D:D

Annox: je pravdou, že válka je hnacím motorem pokroku, ale zase já jsem to myslel tak, že kdyby lidi byli na takové úrovní kde by už nepotřebovali války tak by i měli tvůrčí myšlenky o jiných věcech než jak se co nejlépe pozabijet:)) Bohužel, ale vím jaká je to UTOPIE.
Škoda:(((

Krestar - 4. října 2007 20:55
Krestar

Ja myslim, ze kdyz jsi v armade tak s tim moc neudelas. Z army se asi jen tak vypoved neda dat. Prijde ti dopis ze te povolava stat do sluzby a ty jim asi sotva napises vypoved typu: "Ehm..no bojim se o ziot poavam vypoved." tak te tam poslou tak jak tak.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 4. října 2007 20:52
TheDave

Otázka je, o kolik rozumnější jsou lidé, kteří se nechají poslat na smrt zfanatizovaným politikem.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 4. října 2007 20:48
Krestar

Proste si stojim za nazorem, ze dnes je nasili podnecovano akcnimi filmy, hrami atd. Ze je jen malo lidi s prirozenymi sklony zabijet a ublizovat(vedomne)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 4. října 2007 20:47
Krestar

Takhle receno:

Uznavam ze valky byly a budou.
Ale ze nasili v dnesni dobe je spise spousteno agresivnimi podnety, ktere na nas vysilaji media a politika. Ze dnes mi lide prijdou natolik rozumni, ze si nereknou: "Tak dneska si pojedu zafightit do Iraku" s umyslem zabijet. Ze je tam spise poslou dva tri sfanatizovani politici, kteri to nemaji v hlave v poradku.

Jedine co nepopiram je, ze lide verici v Islam, jsou takovy, kteri si asi reknou: "Tak dneska na sebe navazu bombu a jdu killnout nejaky civilisty"
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 4. října 2007 20:35
TheDave

Krestar 4. října 2007 19:34
Teď se přiznám, že moc nechápu, co jsi tím chtěl vlastně říct...nemohl bys sis to po sobě přečíst a zkusit to zformulovat nějak jinak, pokud možno, ať je lépe viditelná myšlenka...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 4. října 2007 19:34
Krestar

TheDave 4. října 2007 18:32
Ja uznavam, stredovek, inkvizice, valky o majetek svinstvo 1. tridy. Nemluve o staroveku a dal. Ale stejne. V dnesni dobe me to prijde spis jako spousteci mechanizmus toto. Dnes si myslim, ze az na Islam jsou valky spise vynucene politiky, kteri neumi vzit do ruky zbran. V armade jsou debilove, to ano, jsou tam debilove, ktery timto doufaji ze budou moci ublizovat a zabijet, ale dle me jsou v armade i lide, kteri tim chteji jen dokzat odevzdanost statu a pomoc jemu v obrane pred agresory. A tech je podle me vic. Dnes mi prijde ze jen malo lidi si rekne, OK jdu si zafightit do Iraku....a vazne tam jdou. Spise budou spytovat sve svedomi ze se dali k armade, proklihnat politiky, ale nic s tim nezmuzou. Proste je tam postavi jako figurky a ty lidi to delat nebudou chtit
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Annox - 4. října 2007 19:15
Annox

TheDave 4. října 2007 18:32
Ano... trefné... velice.
A troufl bych si i říci, že hry jen kopírují realitu (jsou i vyjímky) a nasilí jako takové. Jen další dějepis... v akci :)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

TheDave - 4. října 2007 18:32
TheDave

Krestar 4. října 2007 17:41
Aha, takže před příchodem akčních filmů a her jsme si vlastně žili docela v klidu, že? Divím se, proč to svinstvo už dávno nezakázali...

Hry ani filmy s tím nemají vůbec nic společného, maximálně můžou působit jako spouštěcí mechanismus u někoho, kdo je a) tak nevyspělý, že nedokáže rozlišit mezi realitou a fikcí, nebo b) stejným způsobem šílený, úchylný, nazívejte to jak chcete. Ale u takového člověka by se to projevilo tak nebo tak, házet vinu na hry nebo filmy je pitomost..
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 4. října 2007 17:41
Krestar

Krow 3. října 2007 19:04
No hele nasili ma s filmy spoustu spolecneho. Vazne si vem kolik lidi sahne k nasili jen kvuli tomu ze se koukne na terminatora popripade si zahraje akcni hru....

Annox 4. října 2007 11:51
Presne, zivot bez bolesti neni zivot...

For all:
Pacifisti jako Matka Tereza nebo jak se jmenovala jsou vzacne vyjimky velice se mijejici klasice lidskeho pokoleni. Ne ze bych je zatracoval, ale jejich snazeni je marne.

A s tim ze poslad Bushe nebo Putina do 1. fronty je pravda. Ty mamlasove jeste nedrzeli pusku, ale podepsat doklad ve kterym jde o desitky tisic lidi to neni problem. Kdyby je tam vysadili rad bych si to natocil:D
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 4. října 2007 12:09
TheDave

Krow 3. října 2007 19:04
"Násilí je vrozená nemoc..."
Máš tam jedno slovo špatně, a "nemoc" to není. Násilí je opravdu dáno všem lidem už od kolébky, vždycky bylo a vždycky bude, bez ohledu na to, jak vyspělá nebo pokroková naše civilizace bude.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)