Smysl života (103 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 ... 126 ⇒|

TheDave - 4. října 2007 12:04
TheDave

Žárovky na svícení v bunkrech, letadla pro transport a bombardování, vysílačky, rádia a tyhle věci pro komunikaci, a samozřejmě, první počítač na světě spočítal atomovku, která zažehla dvě ohnivá srdce.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Annox - 4. října 2007 11:51
Annox

Mc Dair 4. října 2007 10:50
Hmm... i toto je sporné. Válka je největší skok v technologii za určitou dobu. V "Míru" (mír nikdy v celé historii lidstva nebyl...tomu se říká ozbrojené příměří) nikdy soukromá firma nebude tak technologicky motivovaná, jako armáda popřípadně stát. Když se rozhlédneš, tak 50% VŠECH věcí co vidíš, bylo vyvinuto pro armádní účely. Ano, náklady na provoz a výcvik armády je určitě velký, ale nezapoměň, že armádda dává většinu svých financí do vývoje technologií, které budou do 5-10let na volném trhu.

TheDave 3. října 2007 21:54
Naprosto s tebou souhlasím...
Utopie je... no...utopie (nebo spíše nereálná)

Krow 3. října 2007 19:04
Obdivuji tvůj Pacifismus, ale NIKDY nebude mír. Lidská rasa je "šlechtěna" (dalo by se říct) pro boj. Historie nikdy nelže v otázkách války, a vždy se opakuje.

Krestar 3. října 2007 16:48
Ano, souhlasím.
Jak řekl jeden filosof:

Život bez bolesti nemá smysl.
Shoppenhauer
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Mc Dair - 4. října 2007 10:50
Mc Dair

TheDave 3. října 2007 21:54
No možná je to utopie, ale nesmíš zapomenout, že ty prostředky co se dávají do zbrojení, a není jich málo, by mohly být lépe využity a tak by třeba člověk už dávno přišel na nějaké jiné řešení jak uživit tolik lidí..)))

TheDave - 3. října 2007 21:54
TheDave

Válka je jediná hygiena lidstva, v minulém století nás byla miliarda, dneska je nás šest miliard a za pár desítek let jsme schopní to zdvojnásobit. Kam ty lidi dáte? Vem te si, že kdyby během celé lidské historie neprobíhaly nějaké válečné konflikty, nebylo by tady dneska k hnutí a zabíjelo by se stejně, prostě kvůli životnímu prostoru a přírodním zdrojům. Mír je utopie...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Cicero - 3. října 2007 19:07
Cicero

Přesně tak. A když už se chtějí Bush, nebo Putin prosadit ve světě násilím, tak ať si jdou na ten Blízkej východ bojovat sami. Myslím že by jim celkem rychle sklaplo...
www.jawamania.info

Krow - 3. října 2007 19:04
Krow

ale prosim te tady se mluvi o valkach muceni a vrazdach ne o filmech a bojovych sportech...bojova umeni jsou UMENI a nepodnecuji nasili ja si myslim ze nasili je vrozena nemoc...to jest muj nazor
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 3. října 2007 16:48
Krestar

Co by se mi na nem nelibilo? Uplnej mir by znamenal konec akcnich filmu, jelikoz ty podnecuji slabe osobnosti ke zlym vecem, a osobne bych romanticke filmy a komedie furt nesnesl. Pak by se museli zrusit sporty jako Box, Kix Box, Vrestling atd, jelikoz jsou to sporty napomahajici nasili stejne jako hokej atd. Nebyl by americkej fotbal ragby...scet yse mi pak nelibil.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 3. října 2007 09:30
Krow

No uplnej mir nrni kravina jen je to nemozne...to mi rekni co by se ti na uplnem miru nelibilo???
Za to vsechno si muzeme sami..lidi
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 2. října 2007 19:32
Krestar

Cicero 2. října 2007 18:35
Dobre, uplnej mir je kravina. Je to nerealizovatelny. Nicmene by to mozna slo nejak vic zencit, jelikoz ve svete se dejou fakt svinstva. Dost z toho vinim Bushe, Putina atd...ale no..jeden s tim nic nezmuze tak nema cenu si tu vypisovat ruku. Se doma radejc vyrvu co je to za kkty a je to:)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Cicero - 2. října 2007 18:35
Cicero

Krestar 2. října 2007 14:08
Plně s tebou souhlasím. Ale myslím si že myšlenka nenásilí je poněkud naivní. Určitě by bylo příjemné žít ve světě míru, ale byla by to trochu nuda...
www.jawamania.info

Krestar - 2. října 2007 14:08
Krestar

Krow 1. října 2007 16:45
Vim vim, budhizmus me pomerne fscinuje, neznamena to vsak ze by me to privedlo na jejich cestu, zas az tak ne. Jen si o nich proste mislim ze to nejsou takovy svine jako krestani.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Kalasinder - 1. října 2007 17:48
Kalasinder

Mno já věřím v přírodní náboženstva a podobné, podle mě ovládnou celý svět(no ovládat lidi chtěl i níže uvedený Hitler...)

Krow - 1. října 2007 16:45
Krow

to ano ale budhismus je svym zpusobem sekty oni totiz neveri v boha jak asi vis:) na nabozenstvi povysill jen diky mnozstvi svych "vyznavacu"
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 1. října 2007 15:39
Krestar

Budhiste jsou vesmes hodne vzdelani lide, znajici zahady o kterych se vedcum podle meho ani nezdalo.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 1. října 2007 15:38
Krestar

Ne. Svinstvo je jen Krestanstvi a Islam. Pomerne uznavam Budhizmus, Hynduizmus a dalsi. Nejmene omezuji cloveka jako takoveho a je v nem neco vice nez jen slepa vira v neco nahore.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 1. října 2007 14:56
Krow

ten citat znam ale spis jen jako co se rika kazdopadne mas pravdu nabozenstvi je svinstvo a to jakekoli
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 1. října 2007 14:43
Krestar

Slysel sem citat: Neznam jine nabozenstvi, ktere by za tak kratkou dobu dokazalo zkurvittolik veci!

Zpevak myslel krestanstvi. Kjrho nazoru jsem se s chuti pripojil.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 1. října 2007 14:07
Krestar

Hezky:)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Systy - 1. října 2007 14:01
Systy

Krow 30. září 2007 22:02
omlouvam se, ale musela sem se podívat... zvědavost byla silnější
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

Krow - 30. září 2007 22:02
Krow

http://www.aragorn.cz/clanky/oda-na-tebe/

omlouvam se za spam ale rad bych znal Anoxuv nazor a Krestaruv ostatni na to neklikejte:D
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 101 102 103 104 105 106 107 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)