World of Darkness (9 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

World of Darkness

Správci:anansi
Popis:Temný koutek místnosti, pod rozvrzanou postelí, v rohu dětského pokojíku. Diskuze pro všechny, kteří prohlédli skrz závoj a zahlédli pravdu. Zkušenosti s různými rozšířeními pro WoD. Inspirace pro příběhy. Zkušenosti hráčů i vypravěčů.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co říkáte na nové rozšíření Světa Temnoty, Changeling(pohádkové bytosti)?
bomba!!!3
vypadá to hodně zajímavě :)8
neznám5
další do počtu :(3
strašná blbost :(((2
konečně to Jeníček s Mařenkou pořádně schytaj!!!!!12
33 celkem
Nástěnka:
Vítejte lidé, rodní, vlkodlaci i mágové.

Není to o tom, jestli je lepší stará edice nebo nová. Je to o nové edici!!! Stará mě nezajímá, ikdyž mi je jasné, že podle ní hraje víc lidí.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 ⇒|

anansi - 30. září 2007 13:32
anansi

Ecthelion 29. září 2007 00:38
a proč konkrétně tě changlingové zklamali? to by mě zajímalo. já se na ně hodně těším.
zrozen ke snění..

hater - 30. září 2007 10:57
hater

spirit vs ghost: na toto tema jsem videl jednu velice rozsahlou debatu, nakonec to myslim (mozne ze ne ;-) ) dopadlo tak, ze spirit zustal duchem a ghost jako duch mrtveho je nazyvan prizrak ;-) nebo tak nejak ;-)

jinak jsem changelingy necetl ;-) nakonec jsem se k tomu neodhodlal a zabyvam se tak nejak jinymi vecmi ;-) presto jsem neodolal a projel si nekolik clanecku a mezi jinymi je i tady primo na aragornu neco ettelwen z tohoto prostredi a myslim, ze konflikt vznikajici v teto hre by mohl byt zajimavy.

Dale jsem cetl kus vlkodlaku, magu i prometheanu, ale stale mi prijde, ze Vampire ma pro mne nejvice co nabidnout a v podstate jsem ty ostatni ani nezkousel ;-)) Nicmene verim, ze az se dostanu na dalsi level, tak k temhle dalsim hrackam se take dostanu.

Zajimava mi prijde myslenka hrat si na smrtelnika ;-) z toho duvodu, ze to je urcite nejvice horrorove zamerene, ale na druhou stranu zde neni prilis silne vyhraneny osobni konflikt. Takze mne to laka ;-) a uz jsem to zkousel, ... ale nejvice se mi dari Vampire ;-) ten asi take chapu nejvice ;-)) takze je mozne, ze to spolu uzce souvisi.

Vyvrazdovani vs. lidskost
Ano, fyzicky jim to vyvrazdovat nebrani ;-) ale hra velice rychle konci lovem oficialnich autorit (at uz lidskych a nebo jinych) na postavy. A lidskost je nastroj, ktery slouzi mimojine prave k pripomenuti teto skutecnosti a toho, ze postava ma svedomi, ktere mozna hrac nehraje, ale postava jej zcela jiste ma ;-)

Ecthelion - 29. září 2007 00:38
Ecthelion

Co se crossover her týče, tak nWoD je od začátku připraven na tuhle eventualitu, takže (pravidlově) není problém dát dohromady upíry a werewolfy (pro hatera: supernatural trait z W:tF je Primal Urge, odráží jak je werewolf sžitý se svojí "spirití půlkou", při vysokých hodnotách začíná být víc spiritem než člověkem). Mnohem, mnohem horší je to s příběhovou rovinou, jelikož mají velice málo společného (z toho co jsem zatím přečetl mi přijde, že upíři jsou si víceméně "soběstační", tzn. hodně se tam odehrává v uzavřené komunitě - myšleno vzájemné vztahy mezi upíry, "žádné" zásahy "zvenčí"; samozřejmě nějaké to lovení, potíže s frenzy apod.), zatímco werewolf má víc rovin (totem, pečování o vlastní teritorium/locus, jednání se spirity, lovení "špatných" spiritů, Pure tribes). Nějak mi ani nenapadá nic, co by mohl jeden po druhém chtít...skombinovat jedny nebo druhé s mágy by už bylo mhonem snadnější a dá se říct přirozenější...ať už vzájemná výměna informací nebo společný výzkum různých nadpřirozených fenoménů (upíři), nebo víc přímý přístup týkající se spiritů a duchů (werewolf).

(pro rejpaly a chytrolíny: najděte překlad slov spirit a ghost tak, aby to zachytilo ten rozdíl :P )

Už jsem to tu jednou psal, že jsem si jistý čas hrál s myšlenkou udělat jednu crossover hru, ale hráči by tam figurovali jako smrtelníci...až dočtu všechny ty knihy, tak se uvidí :P

hater 18. září 2007 06:33
technicky, ono to není tak uplně proti vyvražďování...fyzicky jim to nijak nebrání ;)

btw...četli jste M:tA případně Prometheany a Changelingy? Upřímně, C:tL je z mého pohledu docela zklamání...po Prometheanech, kteří mi přijdou jako hodně dobře udělaní
Hope is the first step on the road to disappointment.

Khanemis - 19. září 2007 14:42
Khanemis

vrab 18. září 2007 20:43
Člověče...neumíš pracovat s torrentama?:-D
Now you will experience the full pawá of the Dark Side...

anansi - 19. září 2007 12:41
anansi

vrab 18. září 2007 20:43
kup si je :D
zrozen ke snění..

vrab - 18. září 2007 20:43
vrab

Hatere, pls nemáš někde kompletní pravidla k Vampire Requiem? Zatim jsem sehnal jen k Masquarde.

hater - 18. září 2007 06:33
hater

vrab 17. září 2007 16:41
proti vyvrazdovani vseho kolem je rys zvany Lidskost ;-)
Kdyz sejmou prvniho a ona jim taknejak automaticky (klidne bez hodu kostkou) klesne a PJ danho hrace pozada, aby popsal jak to vnima postava, ktera prave vrazdila. Jake jsou jeji pocity,... tak verim, ze faze bezuzdneho vrazdeni snad pomine ;-)

vrab - 17. září 2007 16:41
vrab

hater 16. září 2007 21:23
Hm, to Danse de la Morte, to je problém v tom, že nemám prostě takovou skupinku na tu hru.
Buď mám jen 2 hráče (holku a kluka) nebo snad zase 6členou skupinu (všichni kluci)

Proto se mi to jaksi nehodí, a nechce se mi to zbytečně předělávat.

anansi 17. září 2007 10:35
Jo to jsem taky jsem chtěl jim to tam hodit, ale oni začali vyvražďovat celou loď xD

anansi - 17. září 2007 10:35
anansi

vrab 15. září 2007 19:17
hlavně to chce nevzdávat. začít jednoduše a postupně přidávat a přidávat. nevymejšlet do začátku nějaký šílený složitosti.
případně jim tam prdnout silnýho protivníka, na kterýho nebudou stačit. kterej je pořádně zmastí, že si budou dlouho lízat rány, aby si uvědomili, že nejsou žádný superhrdinové a že WOD je fakt nebezpečný místo :)
zrozen ke snění..

hater - 16. září 2007 21:23
hater

vrab 15. září 2007 19:17
no ja jsem par takovych her uz prezil ;-) taky si myslim, ze vetsinou to bylo fiasko ;-)

jednou jsem hral wod za smrtelniky jako PJ a predem pripraveny pribeh s velmi horrorvym nadechem ;-) ovsem v mem podani to byla komedie, protoze misto toho, aby byli hraci vydeseni, tak si hrali na strasidla a desili obyvatele mistni vesnice ;-))

v kazdem pripade si myslim, ze chyba byla v tom, ze jsem si to poradne nerozmyslel a sel jsem do toho moc hrr ;-)

takovy dobre predvidatelny a pro zacatecniky vhodny je urcite Danse de la Mort ;-) a opet, znova mohu jen doporucit zkusti si precist tohle:
http://rekviem.wz.cz/hra1.html
a zkusit to porovnat z popisem jednotlivych scen prvni kapitoly Danse de la Mort. Vyborne je, ze je to urcene pro zacatecniky a tim padem jsou i celkem slusne predpokladane reakce hracu ;-)

clovek to proste musi byt promyslene jak to vratit na tu vaznou notu, kdyz si z toho hraci zacnou delat srandu. Jak je zchladit a uvest vse na spravnou miru, ... coz neni casto vubec jednoduche...

vrab - 15. září 2007 19:17
vrab

hater 13. září 2007 08:25
No, jinak jsem zkoušel poprvé Pjovat wod(lidi), no a bylo to dokonalý fiasko xD
Tak nevim, možná se mi podaří trochu líp převést ty upíry. Škoda, že nevím jak v reálu vypadá hra.

hater - 13. září 2007 09:13
hater

anansi 13. září 2007 09:12
a nebo neco, co potrebuji oba ;-) a na zaver kroniky se o to urcite poperou ;-))

anansi - 13. září 2007 09:12
anansi

hater 13. září 2007 08:25
co takhle silnej společnej nepřítel. nemusej se při tom mít extra rádi, ale musej spolupracovat..
zrozen ke snění..

hater - 13. září 2007 08:25
hater

vrab 12. září 2007 21:15
iniciativa by mela byt resena stejne, alespon v nwod ;-)
a k vzajemnemu zapaseni techto dvou ruznych druhu pak ma slouzit sila krve pro upiry a neco jine pro vlkouse, to nevim co.

jinak bych si troufl rict, ze pokud chces udelat spolecne dobrodruzstvi, tak je potreba vymsylet silne pouto, ktere bude takto rozdilnou druzinu spojovat. Oba tyto druhy maji vetsinou dost rozdilne cile.

vrab - 12. září 2007 21:15
vrab

Heh, tady to moc nežije....no snad začnu menší diskuzy ;)

V budoucí partě na WoD se mi sešli 3 kteří chtěj být upíry a 3 vlkodlaci.
Takže jsem přemejšlel že je spojim. Ale zatim sje si pročítal jen upírský pravidla (vlkouše dám někdy teď) a zatim jsem se párkaŕt setka s určováním iniciativy podle schopností. Asi ani v jedný neni nějaká stupnice podle kteŕe ji určovat? Nějaké návrhy k tomu?

Teranell - 8. srpna 2007 10:58
Teranell

chachá.. tak jsem si o víkendu na Dark Age srazu poprvé vyzkoušela roli vypravěče a byl to docela masakr :) takhle si vlézt na půdu a zapálit pár svíček, pod váma v promítacím sálu zrovna jede Osvícení... :D to je pak teprve WoD
Anděl s ďábelskými růžky, rytíř a ochránce dračí snůšky...

anansi - 12. července 2007 11:36
anansi

Flexka 11. července 2007 20:29
proč těžké uvěřit. znám dost lidí, co maj hodně podobné hobby

mě samotnému se líbí, když už vytvořím postavu podle sebe, nějakou vlastnost nebo dovednost zvyjímečnit. tzn dát ji třeba na čtyrku nebo pětku a zahrát si tak něco po čem sami toužíme. a/nebo naopak něco můžem extrémně snížit.
zrozen ke snění..

Flexka - 11. července 2007 20:29
Flexka

Naházení postav podle hráčů je dobrý nápad, tvoří se to jednoduše, není třeba vymýšlet moc minulost a postava je se sebou dost zžitá. Je tím většinou i dáno, které lokality postava zná a které dovednosti umí jak použít.

Jen je pak nutné aby vás GM znal, protože z vlastních zkušeností můžu říci, že reálný hráč se na papíře někdy jeví trochu divně.

Příklad: hráč hobby: střelba, šerm, potápění, horolezení, to zní dost blbě a když se ještě prokáže platným zbrojním pasem, řidičákem a pyrotechnickým průkazem, tak je tomu těžké věřit.

Flexka - 11. července 2007 20:21
Flexka

Přeji hezký den, tématu jemně rozumím a tak si rád taky zamlžím.
Pokud se můžu hodnotit, tak se považuji za zkušeného hráče RPG obecně, co se týče WoD tak z celeho balíku pravidel mi chybí jen ty co vyšly před pár měsíci a buď v nabídce černého rytíře nejsou vůbec, nebo jsou označeny NEW. Vampy hraji již několik let.

hater - 1. července 2007 20:31
hater

vrab 28. června 2007 18:56
jakoze jsi primo udelal postavy podle vzoru jednotlivych hracu? ;-)
To jsem zkousel taky a tady jsou dve varianty. Bud udelat temer identicke postavy a nebo uplne odlisne. Ja bych doporucoval vyzkouset oboje ;-) identicka postava se snadno hraje, ale imho to ma nevyhodu v tom, ze hra se pak muze stat velmi osobni a pro hrace neprijemna (zazil jsem jednu neprilis povedenou hru, kdy jsem vedel, ze dany hrac miluje sveho psa a zacal jsem "herne" tohoto psa dost tyranizovat a tim padem i celkem utocit na hrace ;-) )
naproti tomu odlisna postava tento problem nema, je to prece nekdo jiny, ale zase je tezsi to zahrat a vzit se do dane postavy, kdyz hrac mysli uplne jinak (opet jsem zazil, kdyz jsem se snazil obycejnou holku nechat zahrat divku ze spolecenske smetanky, ne ze by ji to neslo ;-) ale jaksi to nebylo uplne to co jsem si predstavoval. Bylo videt, ze postava ma v sobe i "obycejnou" holku... teda ne ze by ona hracka byla obycejna, to rozhodne ne ;-)) )

Ale pokud zacinas, tak doporucuji nestavet si velke cile, spise nejdrive nejake mensi ;-) kdyz se podari zahrat neco mensiho, tak pak si troufnout na neco vetsi ;-) a tak postupovat.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)