Diskuze
World of Darkness
Správci: | anansi | ||||||||||||||||
Popis: | Temný koutek místnosti, pod rozvrzanou postelí, v rohu dětského pokojíku. Diskuze pro všechny, kteří prohlédli skrz závoj a zahlédli pravdu. Zkušenosti s různými rozšířeními pro WoD. Inspirace pro příběhy. Zkušenosti hráčů i vypravěčů. | ||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||
Nástěnka: Vítejte lidé, rodní, vlkodlaci i mágové. Není to o tom, jestli je lepší stará edice nebo nová. Je to o nové edici!!! Stará mě nezajímá, ikdyž mi je jasné, že podle ní hraje víc lidí. |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 ⇒ ⇒|
anansi - 30. září 2007 13:32 | |
Ecthelion 29. září 2007 00:38 |
hater - 30. září 2007 10:57 | |
spirit vs ghost: na toto tema jsem videl jednu velice rozsahlou debatu, nakonec to myslim (mozne ze ne ;-) ) dopadlo tak, ze spirit zustal duchem a ghost jako duch mrtveho je nazyvan prizrak ;-) nebo tak nejak ;-) |
Ecthelion - 29. září 2007 00:38 | |
Co se crossover her týče, tak nWoD je od začátku připraven na tuhle eventualitu, takže (pravidlově) není problém dát dohromady upíry a werewolfy (pro hatera: supernatural trait z W:tF je Primal Urge, odráží jak je werewolf sžitý se svojí "spirití půlkou", při vysokých hodnotách začíná být víc spiritem než člověkem). Mnohem, mnohem horší je to s příběhovou rovinou, jelikož mají velice málo společného (z toho co jsem zatím přečetl mi přijde, že upíři jsou si víceméně "soběstační", tzn. hodně se tam odehrává v uzavřené komunitě - myšleno vzájemné vztahy mezi upíry, "žádné" zásahy "zvenčí"; samozřejmě nějaké to lovení, potíže s frenzy apod.), zatímco werewolf má víc rovin (totem, pečování o vlastní teritorium/locus, jednání se spirity, lovení "špatných" spiritů, Pure tribes). Nějak mi ani nenapadá nic, co by mohl jeden po druhém chtít...skombinovat jedny nebo druhé s mágy by už bylo mhonem snadnější a dá se říct přirozenější...ať už vzájemná výměna informací nebo společný výzkum různých nadpřirozených fenoménů (upíři), nebo víc přímý přístup týkající se spiritů a duchů (werewolf). |
Khanemis - 19. září 2007 14:42 | |
vrab 18. září 2007 20:43 |
anansi - 19. září 2007 12:41 | |
vrab 18. září 2007 20:43 |
vrab - 18. září 2007 20:43 | |
Hatere, pls nemáš někde kompletní pravidla k Vampire Requiem? Zatim jsem sehnal jen k Masquarde. |
hater - 18. září 2007 06:33 | |
vrab 17. září 2007 16:41 |
vrab - 17. září 2007 16:41 | |
hater 16. září 2007 21:23 |
anansi - 17. září 2007 10:35 | |
vrab 15. září 2007 19:17 |
hater - 16. září 2007 21:23 | |
vrab 15. září 2007 19:17 |
vrab - 15. září 2007 19:17 | |
hater 13. září 2007 08:25 |
hater - 13. září 2007 09:13 | |
anansi 13. září 2007 09:12 |
anansi - 13. září 2007 09:12 | |
hater 13. září 2007 08:25 |
hater - 13. září 2007 08:25 | |
vrab 12. září 2007 21:15 |
vrab - 12. září 2007 21:15 | |
Heh, tady to moc nežije....no snad začnu menší diskuzy ;) |
Teranell - 8. srpna 2007 10:58 | |
chachá.. tak jsem si o víkendu na Dark Age srazu poprvé vyzkoušela roli vypravěče a byl to docela masakr :) takhle si vlézt na půdu a zapálit pár svíček, pod váma v promítacím sálu zrovna jede Osvícení... :D to je pak teprve WoD
|
anansi - 12. července 2007 11:36 | |
Flexka 11. července 2007 20:29 |
Flexka - 11. července 2007 20:29 | |
Naházení postav podle hráčů je dobrý nápad, tvoří se to jednoduše, není třeba vymýšlet moc minulost a postava je se sebou dost zžitá. Je tím většinou i dáno, které lokality postava zná a které dovednosti umí jak použít. |
Flexka - 11. července 2007 20:21 | |
Přeji hezký den, tématu jemně rozumím a tak si rád taky zamlžím. |
hater - 1. července 2007 20:31 | |
vrab 28. června 2007 18:56 |
Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ ⇐ 1 ... 7 8 9 10 11 12 ⇒ ⇒|