World of Darkness (10 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

World of Darkness

Správci:anansi
Popis:Temný koutek místnosti, pod rozvrzanou postelí, v rohu dětského pokojíku. Diskuze pro všechny, kteří prohlédli skrz závoj a zahlédli pravdu. Zkušenosti s různými rozšířeními pro WoD. Inspirace pro příběhy. Zkušenosti hráčů i vypravěčů.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co říkáte na nové rozšíření Světa Temnoty, Changeling(pohádkové bytosti)?
bomba!!!3
vypadá to hodně zajímavě :)8
neznám5
další do počtu :(3
strašná blbost :(((2
konečně to Jeníček s Mařenkou pořádně schytaj!!!!!12
33 celkem
Nástěnka:
Vítejte lidé, rodní, vlkodlaci i mágové.

Není to o tom, jestli je lepší stará edice nebo nová. Je to o nové edici!!! Stará mě nezajímá, ikdyž mi je jasné, že podle ní hraje víc lidí.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11 12 ⇒|

vrab - 28. června 2007 18:56
vrab

hater 28. června 2007 16:22
Nepochopen se cítim vždy před tabulí ;)
No tak já si stvořil lehce po vzoru Mariin potomků svůj přiběh....
Aspoň první děj. Naštěstí, já se v něm procvičim a své přátelé taky.
Jsou nováčci, tak mě napado udělat z nich postavy.

Myslíte že je to dobře? Já vim že jim nic moc neříka RP, aspoň na hrách DrD to moc nešlo. Máte nékdo s tímto nějaký zkuśenosti?

hater - 28. června 2007 16:22
hater

vrab 28. června 2007 14:06
musim priznat, ze mne osobne take nejvice pritahuje hrat smrtelnika ;-) ale kdyz jsem to zkousel, tak se mi to uplne nepovedlo (zustal jsem nepochopen ;-) ). Bohuzel se puvodni pro postavy horrorovy pribeh promenil na legraci "jak vystrasit poverciveho mistniho" ;-)

no, tak jiste to byla z velke casti moje chyba, ... nicmene, abych se vratil k tematu, mohu vrele doporucit nastenku zdejsi diskuze Elysium

http://www.aragorn.cz/diskuze/elysium/

s peti odkazy

vrele doporucuji predevsim prvni odkaz, ale taky ty ostatni. Na strankach Prague by Night je celkem slusna seznamka hracu, nejsem si vsak prilis jisty tim, ze je aktualni. Jinak verim, ze inzerat vlozeny sem, by take mohl mit svou odezvu ;-))

vrab - 28. června 2007 14:06
vrab

hater 5. května 2007 21:28
Hezké, sice jsem na to přišel aź teď ,ale lepši pozdě než nikdy.

WoD jsem poznal možná tak před tejdnem a už jsem tomu propadl jak blázen. ;)
Stejně jako tady na Aragu jsem propadl ORP.

Zatím mě nejvíc pohltilo kalsický WoD, kdy jste "obyčejný" smrtelníci a kolem vás záhady. Vždy jsem mohl takový to tajemno a má fantazie mě ještě podporovala. Zkouśel jsem hrát DrD v dnešní době, ale opravdu to nejde. ;)

Jediná škoda , že v okolí mého bydliště neni někdo s vypraˇvečským umem a zájmem o to ;) Asi hold budu muset zase já něco pŕipravit.
Proto se chcu zeptat. Nějaké rady pro mě jako začatečnika ? ;) Více teorie kterou budu moc uplatnit ve hře?

Denny - 31. května 2007 17:54
Denny

Nechtěl by někdo do jeskyně Asylum?Je podle pravidel Vampire a právě jsem ji založil.
Kde blb, tam nebezpečno.

anansi - 7. května 2007 12:22
anansi

hater 7. května 2007 10:58
aha, tak to jsem přehlíd :)
zrozen ke snění..

hater - 7. května 2007 10:58
hater

anansi 6. května 2007 21:00
to neni moje, to je zprava od SEBa, kterou jsem zachytil na RPG foru. Kazdopadne na ceskem internetu se pry nachazi podobny, starsi material od clovek s prezdivkou Jezevec, ale o Changeling: the Dreaming avsak s podobnym obsahem. Ovsem tyto dva zdroje pry vznikly nezavisle na sobe.

anansi - 6. května 2007 21:00
anansi

hater 5. května 2007 21:28
doporučuju kouknout, očichat a ochutnat :) moc dobré a výživné.

díky za odkaz. určitě se budu snažit využít tvé rady ve své hře(ikdyž není tak úplně moje:)
zrozen ke snění..

hater - 5. května 2007 21:28
hater

RPGFORUM - SEB - 26. 04. 2007 12:36
-----------------------------------
abychom se pohnuli od vlkodlaků dál, rád bych vás nasměroval k dokumentu, který jsem připravil pro své hráče. Inspirován skvělým a zajímavým Qualdezarovým blogem METAGAME jsem si založil na bloguje.cz vlastní blog, a ačkoliv nemám ambice nějak výrazně jej naplňovat, pro účely tohoto typu se mi zdá více než vhodný:

http://sebastianchum.bloguje.cz/tema-11-svet-temnoty.php

dokument se jmenuje Před hraním Světa temnoty a je určen hlavně lidem, kteří budou hrát WoD se mnou.

- doporučuji začít od první části, ve které se snažím vysvětlit účel celého dokumentu Před hraním Světa temnoty
- druhá část je obecný úvod do Světa temnoty, kterou by si měli přečíst všichni ti, kdo o něm moc neví nebo by chtěli vědět, jak jej vnímám já
- třetí část je rozdělena tak jak postupuje příprava na hru, od přípravného sezení, tvorby postav až po chování hráčů v jednotlivých scénách.

- čtvrtá zatím nepublikovaná část se zabývá různými technikami popisů scén, doporučenými způsoby vizualizace a vnímání příběhu apod.

- pátá část by měl být velmi obecný úvod do atmosféry hraní v Praze skrze filtr Světa temnoty (takže žádná NPC, historie apod, ale čistý popis stylizace, který by měl pomoci hráčům popisovat samostatně scény ve hře)

-----------------------------------

gen.Vrah - 18. dubna 2007 17:32
gen.Vrah

Ecthelion 2. dubna 2007 21:22
tak toho je skoda, do toho bych se hned prihlasil. dej evdet, jestli to nekdy zrealizujes:)
Zab je všechny, bůh si je přebere

anansi - 6. dubna 2007 14:39
anansi

Denny 5. dubna 2007 17:39
Promethean:the created (jak napovídá název) nepocházejí z člověka, jsou to bytosti vytvořené a oživené. monstra sešitá z kusů lidských těl. oživlé loutky a pany. golemové a další. upíři, vlkodlaci i mágové se z lidí zrodili. dobrovolně či nedobrovolně se svého lidství vzdali, ale prometheani ho nikdy neměli a velmi po něm touží.
zrozen ke snění..

hater - 5. dubna 2007 21:05
hater

Denny 5. dubna 2007 17:39
http://wod.rpg.sk/?q=node/69

Denny - 5. dubna 2007 17:39
Denny

Co je to ten Promethen?Ty jediný neznam.
Kde blb, tam nebezpečno.

Ecthelion - 2. dubna 2007 21:22
Ecthelion

anansi 1. dubna 2007 17:18
z nedostatku znalostí o V:tR (spíš z mé lenosti, jsem se k tomu ještě nedostal :D), jsem hlasoval za M:tA...W:tF mi přijdou takoví...mno...prostě hlídat si území, mlátit spirity, vyjednávat s nimi, uplácet je, zneužívat jejich bany a nevímcoještě...navíc otravné Pure tribes...no nějak mě to nechytlo...Prometheani vypadají zajímavě...M:tA je takové všestranné...trochu toho, trochu tamtoho...

chvilku jsem si pohrával s myšlenkou udělat tady jeskyni, kde by se použil nWoD jako celek, tedy upíři, vlkodlaci i mágové...a kde by hráči byli smrtelníci...mno ale chce to hodně studia a asi z toho nic nebude
Hope is the first step on the road to disappointment.

anansi - 1. dubna 2007 17:18
anansi

Ecthelion 31. března 2007 22:02
a pro co bys hlasoval ty? případně co hraješ?
zrozen ke snění..

Ecthelion - 31. března 2007 22:02
Ecthelion

Mno...takže:

Co se týče lovců...o nějakých super-power nemůže být řeči, v drtivé většině jsou to "obyčejní" lidé, když má nějaké "issues" mág vůči upejrovi, tak nejde o lov, ale těžkou politiku/intriky/cojávímco ještě.Ale zpátky k obyčejným lidem:

Jedná se o jedince, kteří zjistili, že tam venku fakt něco je...a řekli si, že s tím něco udělají. Obvykle z jednoho ze tří důvodů:

- pomsta: upír/vlkodlak/mág zabil někoho z jeho blízkých
- povinnost: někdo to udělat musí
- víra: protože [vložte jméno božství] to chce

Není snad nutné říkat, že 1vs.1 s vlkodlakem nebo upírem asi nebude to pravé. Proto ti úspěšní (= pořád žijící) lovci pracují ve skupinách.

Co se týče počáteční komunikace a tak, už bylo řečeno že internet bla bla, noviny atd., takže to tu nebudu opakovat.

Nicméně nikdo nemluvil o nejdůležitější zbrani lovců: nadpřirozené bytosti nemají rádi publicitu. Je rozdíl vytáhnout zbraň na mága v opuštěné uličce (ve které pak najdou mrtvolu smolaře, kterého trefil blesk při včerejší bouři, v případě chytrého mága; nebo něco méně elegantního když se s dotyčným nechce moc párat) a hezky ho obestoupit s pár kamarády někde na ulici ve tři odpoledne...ono lidi s radostí přehlídnou rvačku chuligánů, ale blesky a ohnivé koule letící vzduchem se tak často nevidí...

No a samozřejmě se dá postupovat i nepřímo, třeba tím, že rodině dotyčného řeknou pravdu (s různým efektem na rodinu) nebo ji rovnou vyhladí jako nečistou...za co samozřejmě můžou do kriminálu...když se toho dožijou...

Dále pár upřesnění k tomu, co už bylo řečeno:
- lovci vs. Lunacy: týká se jich stejně jako všech ostatních smrtelníků, takže buď to "ustojí" nebo mají smůlu
- step sideways: ano, vlkodlak má schopnost na místě zmizet...ale...musí být u locusu a navíc, udělat to přes den někde uprostřed města je pro mladého vlkodlaka téměř nemožné
- vlkodlak napůl duch: technicky...mno...ghost vs. spirit :P ; s trochou nadsázky se dá říct, že vlkodlak je zčásti spirit, přesněji čím "starší"/zkušenější, tím více "spiritoidní" (essence bleed, horší social skills s lidmi a tak)

_____________________________

takže ode mě asi tolik

add anketa...nechápu proč Werewolfy :P
se vsadím, že většina hlasujících pro tuto možnost ani neví o čem W:tF jsou O:)
Hope is the first step on the road to disappointment.

Mashiro - 26. března 2007 14:59
Mashiro

http://www.nekrodominia.com/hlidka/lovci%201.1EnD.doc

tohle je adresa na text s lovcema ( kdo ví kde sem to našel ...
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

Mashiro - 26. března 2007 14:57
Mashiro

no vím že pokud jde o lidské protivníky sou v podstatě lovců dva druhy. ( pokud nezahrnujeme mágy a podobné ale soustředíme se vyloženě na lovce, )
jedním jsou obdaření lidičkové, které se dá zařadit snad mezi invizici, kteří dokážou používat nadpřirozené schopnosti a zaříkávání, modlitby a podobně.( mám doma v češtině jakýsi textík kde pár takových schopností je a docela to jde :D )
druhými jsou sice mnohem méně obdaření, ale zato oto zajímavější lovci, kterým říkám nezasvěcení. Ti mají jen hrubé vědomosti o vlkodlacích, vampírech a podobné havěti. Nicméně díky vynalézavosti a skupinové práci ( vědšinou je jich alespoň deset či víc ve skupině :D ) uspějí i tam kde se to inkvizitorům nepovede. ( o těch si toho můžeme vymyslt hafa, protože je to v podstatě skupinka obyčejných lidí, ikdyž je sem tam některý z nich něčím nadán. :D)
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

anansi - 25. března 2007 19:22
anansi

jinak lovci nejsou(aspoň podle pravidel)nějaká nadlidská rasa nebo tak něco. je to různorodá skupina lidí, kteří z různých důvodů prohlédli závojem nevědomosti a přežili. přežili a teď se chtěj mstít. a jak je známo. v jednotě je síla. takže postupně zjišťují, že nejsou sami. ideální komunikační prostředek dnešní doby internet většinou obstarává spojení a informace.
většinou mají společnou silnou vůli. dobrá vlastnost je taky cit pro nadpřirozeno(např. zježej se ti chloupky na krku, když je poblíž vlkodlak...) samozřejmě můžou ovládat pár jednodušších magických rituálů, jak píše hater. ale stále platí, že jeden vlkodlak je MNOHEM mocnější než jeden člověk a vlkodlaci se spolčují do smeček, které váže VELMI silné pouto. nezapomeň také na ostré smysly, které mnohohásobně předčí lidské(to je taková blbá drobnost, když je tvoje partnerka vlkodlak a ty se vrátíš od milenky :) snif snif...hryz bum hryz...au au!
zrozen ke snění..

anansi - 25. března 2007 18:57
anansi

doporučuju knihu World of Darkness:ANTAGONISTS. zabývá se, jak napovídá název, protivníky. několik kapitol. každá se zabývá jiným druhem protivníků. nemrtví, lovci příšer:)atd. navíc, není to jen seznam přišerek, ale spíš rozebrání chování, motivace, spousta nápadů pro příběhy, návod na tvorbu takové potvůrky včetně vlastností a schopností a bla bla bla :D spousta. samozřejmě nechybí rozdělení na poddruhy a příklady takových patvůrků.
vynikající kniha. doporučuju všem. blbí, že je v angličtině.
zrozen ke snění..

hater - 25. března 2007 18:27
hater

Mashiro 25. března 2007 16:09
no vidis ;-) tak to hned mas jednu schopnost. Kdyz chce lovec zabranit vlkodlakovi v ukroceni, tak na to urcite zna nejaky ritual nebo neco ;-)

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 8 9 10 11 12 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)