World of Darkness (11 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

World of Darkness

Správci:anansi
Popis:Temný koutek místnosti, pod rozvrzanou postelí, v rohu dětského pokojíku. Diskuze pro všechny, kteří prohlédli skrz závoj a zahlédli pravdu. Zkušenosti s různými rozšířeními pro WoD. Inspirace pro příběhy. Zkušenosti hráčů i vypravěčů.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co říkáte na nové rozšíření Světa Temnoty, Changeling(pohádkové bytosti)?
bomba!!!3
vypadá to hodně zajímavě :)8
neznám5
další do počtu :(3
strašná blbost :(((2
konečně to Jeníček s Mařenkou pořádně schytaj!!!!!12
33 celkem
Nástěnka:
Vítejte lidé, rodní, vlkodlaci i mágové.

Není to o tom, jestli je lepší stará edice nebo nová. Je to o nové edici!!! Stará mě nezajímá, ikdyž mi je jasné, že podle ní hraje víc lidí.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12

Mashiro - 25. března 2007 16:09
Mashiro

hater 25. března 2007 14:17
no ale v pravidlech pro vlkodlaky je řečený že jejich schopnost. ( totiž že lidi nevěří tomu že právě vlkodlaka viděli) neplatí na lovce. Je jasný že se blbě loví, právě proto :D je jasný že má vlkodlak v podstatě schopnost na místě zmizet, sklouznout stranou. právě proto sou maranormální schopnosti lovce tak důležitý :D ( a ikdyž sou vlkodlaci v rodech a smečkách není problém si je vyčíhat protože zas tak dokonale dohromady exestijou vždycky je čas si je vyčíhat :D
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

hater - 25. března 2007 14:17
hater

Mashiro 25. března 2007 12:17
respektive takto. Ano, samozrejme, ze si lovci vybiraji ;-) a utoci predevesim na ty splozence pekel, ktere si vsimnou na ty o kterych vi, ze existuji ;-)
A vetsina techto splozencu pekel se snazi dodrzovat jakesi pravidla, ktere jim pomahaji zustat v anonymite. Vlkodlaci konretne maji namesicnost a ti kteri vidi vlkodlaka si to vetsinou nepamatuji.

hater - 25. března 2007 14:15
hater

Mashiro 25. března 2007 12:17
uch, tak slovem vlkodlaku moc zkusenosti nemam ;-) podle nWoD jsou to ale napul duchove, takze zrejme take bude fungovat nejake vymitani duchu nebo neco takove. Blbe je taky, ze podle WoD se vlkodlaci smeckuji a jen velmi tezko (vzhledem k jeho bojovym schopnostem) ulovis jedineho vlkodlaka.
Byt lovcem, tak radeji lovim upiry ;-) ti aspon vetsinou pres den spi, kdyz nic ;-)
Kazdopadne jsou urcite i samotari a to by treba mohl byt zajimavy cil pro lovce.

Jeste k tem schopnostem, ... dalsi takova varianta je pozuiti slabsi magie. Nejake ritualy, ... samozrejme ne to co je v Mage: the Awakening, ale slabsi variantu.
Neco jako namichas netopyri trus a kridla kobylek ;-) a potom z toho ziskas desne akcni vec ;-) podari se ti privolat ducha, ktery te uplne vydrti ;-)

Mashiro - 25. března 2007 12:17
Mashiro

no to co sis vycucal z prstu je možná až moc ale dík i za to :D

popravdě potřebuju schopnosti hlavně na lov vlkodlaků :D ale lov čehokoli jde :D ono přecejen lovci si nevybíraj ne? zabíjej co se zrovna najde přecejen sou to všechno splozenci pekla ( teda z lidského pohledu)
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

hater - 25. března 2007 10:58
hater

Mashiro 25. března 2007 10:20
podle toho co vim, tak jsou tu vicemene nekolik moznosti co se tyce nadprirozenych schopnosti, ale nemam po ruce zadne presne pravidla jak to funguje. Jeste jednou si dovolim doproucit pc hru vtm: redemption

ale zkusil bych neco takove (cucam si to z prstu):

1. Prava vira
* Pri sani krve dojde k opacnemu efektu, tedy krev modliciho se upira neposiluje, ale naopak mu ublizuje
** motlidba dokaze zastavit upira a zabrani mu priblizit se na pocet uspechu metru k modlicimu se
*** motlidba pusobi jako silny zdroj nebezpeci a je vysoka pravdepodobnost, ze upir podlehne zachvatu paniky a bezhlave utece, oba dva si hodi a kdo ma vice uspechu?
**** motlidba pusobi upirovi v dosahu spalujici zraneni podobne jako slunce
***** ?
v kazdem pripade bych to nepovazoval za ultimatni schopnosti a upiri se muzou branit. Zohlednil bych urcite silu krve. Take by se treba dal pocitat nejaky bonus k hodu za krizek nebo jiny symbol viry

a tohle jsem ted vyhrabal na disku:
Psychometrie:
Toto je schopnost zjistit informace o osobě, místě nebo události dotekem objektu důležitého pro tu osobu nebo místo. Perception+Empathy difficulty 8. Botch znamená nepravé vidění a postava samozřejmě věří, že to bylo to pravé.
* Máš nejasné, snové vize o nedávných aktivitách v souvislosti se silnými emocemi nebo o těch, tkeré proběhly v blízkosti daného objektu.
** Navíc máš obraz (kvalita fotografie) osoby nejvíce spjaté s daným objektem.
*** Jsi schopen zhruba pochopit o co v které vizi šlo (3 úspěchy) a počet lidí, kteří jsou do toho zapleteni. Pokud se soustředíš na majitele objektu, můžeš o něm určit obecné informace, včetně pravděpodobného věku, emocionálního stavu, základ jeho osobnosti a podobně.
**** Umíš si jasně vybavit událost nebo činy osoby posledních 24 hodin, kdy se pohyboval poblíž objektu.
***** Chápeš obsah nevysloveného ve vizi nebo získáš jasnou představu o motivech a plánech jedince v době kdy se naposledy vyskytoval poblíž objektu. Také můžeš získat vjem místa současného pobytu dané osoby.

a tady se snad bude dat najit neco na internetu"

http://www.pen-paper.net/hunter.php?op=numinaindex

Mashiro - 25. března 2007 10:20
Mashiro

hater 25. března 2007 10:16
Osobně tentokrát mi jde hlavně o schopnosti skilly a podobnáý věci ( hru nebám bohužel)
pokud jde o organizace a pozadí to už je více méně vymyšleno ( nebo vypušťěno z příběhu, ikdyž tam o tom zmínky rozhodně budou )

Jak se lovec chová ( tedy kromě toho že má jednoznačný vstah k upírům a podobné havěti) je pak na jeho osobnosti a osobitosti.
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

hater - 25. března 2007 10:16
hater

Mashiro 24. března 2007 14:35
jestli mas doma Vampire: the Masquerade Redemption, tak si spust sitovou hru a vytvor cloveka. Muzes pak prozkoumat jake muze mit schopnosti (nejlepe nacheatovat ;-) )

jinak predstava lovcu upiru je dost zrejma napriklad z Drakuly ;-) jsou to lide, kteri upiri ZABIJI, tedy maji vuci nim dost vyhraneny postoj. Znaji jejich slabiny a zpusob jejich zivota. Maji svuj (pravdepodobne) velmi osobni duvod nebo presvedceni, proc neziji se svou manzelkou, nestaraji se o deti a radeji riskuji svuj zivot. A nebo mozna maji tu rodinu a ziji s ni a presto se vydavaji v noci na lov.

Zajimava otazka je organizace. Jsou lovci organizovani? Jak takova organizace vypada? Jaka ma pravidla? Co ji drzi pohromade? Jak ziskava nove cleny? Jak financuje svoje lovy.

Zalezi na dobrodruzstvi, nekdy je fajn, kdyz postavy maji do zacatku mentora a nebo se hned stanou soucasti jiz delsi dobu fungujici organizaci. Ale mozna bude lepsi, kdyz druzina objevi upiry sama...

Mashiro - 24. března 2007 14:35
Mashiro

Lidičky lidičky němáte někdo někde nějaký zápis pravidel pro lovce :D na internetu toho sice trohcu je ale né moc. Je jedno jestli to budou inqvizitoři nebo obyčejní lidi/ lovci ale prostě něco čehobych se mohl chytit :D
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

Carl II - 24. března 2007 12:06
Carl II

Teranell 24. března 2007 00:32
Nezavrhuju Vampiry,ale hrál jsem je asi 3 roky a už jsem měl přisávání na krk dost a změna je "život" tak zkouším vlkouše :)

Teranell - 24. března 2007 00:32
Teranell

wheeee, konečně mi tu něco přišlo k chuti :)
co že všichni tak zavrhují Vampiry? čekala bych, že budou mnohem žádanější a oblíbenější, než Vlkouši (i když já osobně jsem taky spíš pro ty druhé :)
Anděl s ďábelskými růžky, rytíř a ochránce dračí snůšky...

anansi - 4. února 2007 14:13
anansi

Mashiro 2. února 2007 23:06
na netu jsou celá přeložená pravidla pro vlkodlaky. kvalita, co se týká obsahu je dost dobrá. co se týká češtiny je to dost špatný, ale je to jen betaverze.
samozřejmě základní kniha pravidel je už taky přeložená.
zrozen ke snění..

Mashiro - 2. února 2007 23:06
Mashiro

můžu nadhodit, že na netu se vyskytuje jakési základní seznámení se světem vlkodlaků-apokalipsy. není to nic moc ale v podstatě príma čtení
hele lidi co si přečíst moje pseudodílka a napsat tam něco opovrženihodného!

anansi - 28. ledna 2007 16:57
anansi

počítám, že requiem se časem v češtině ukáže. mágové..nevim, nevim. s angličtinou se taky peru, ale když to jinak nejde..
zrozen ke snění..

Carl II - 27. ledna 2007 00:10
Carl II

Requiem a mágy se snažím sehnat zatím nic :(

anansi - 17. ledna 2007 15:19
anansi

pro neznalé přidám pár osvícených řádků k anketě, hře samotné a jejím rozšířením.

svět temnoty je prostředí, ve kterém se příběhy odehrávají a zároveň je to název základní příručky pro hraní, která obsahuje základní pravidla pro tvorbu postavy, boj, tvorbu dobrodružství atd. postavy zde vytvořené jsou obyčejní smrtelní lidé. příběhy jsou většinou o poznání, vyrovnávání se s ním a vypořádání se danou hrozbou.

anebo se tou hrozbou můžete sami stát. tím se zabývají rozšíření základní příručky. ve Vampire:the requiem se dozvíte, jaké to je stat se nesmrteným upírem. kniha popisuje přerod upíra z člověka, schopnosti upírů, jejich rozdělení, nepřátele a mnoho dalšího.
Werewolf:the forsaken podobně popisuje vlkodlaky a Mage:the awakening nás seznamuje s probuzením mocné magie v člověku. jedini Promethean:the created (jak napovídá název) nepocházejí z člověka, jsou to bytosti vytvořené a oživené. monstra sešitá z kusů lidských těl. oživlé loutky a pany. golemové a další. upíři, vlkodlaci i mágové se z lidí zrodili. dobrovolně či nedobrovolně se svého lidství vzdali, ale prometheani ho nikdy neměli a velmi po něm touží.

dále zde jsou rozšíření pro rozšíření :) rozšíření pro základní knihu(lidi), rozšíření pro upíry, rozšíření pro vlkodlady... rozepisují se o nových schopnostech, nepřátelích, sociálních skupinách, vybavení a spoustě spoustě dalších
zrozen ke snění..

anansi - 17. ledna 2007 14:24
anansi

vítám všechny, kteří Svět Temnoty od firmy White-Wolf znají a milují. ale i ty kteří nevědí přesně, co to je a zdá se jim, že by to mohlo být něco zajímavého (a to mají sakra pravdu :) a chtějí se dozvědět něco více.

vítejte ve světě, který je stejný, jako ten náš, ale zároveň v sobě skrývá nebezpečí a tajemství, která (kdo ví) v našem normálním světě nenajdete. potkáte zde živé, mrtvé, ale i nemrtvé. frankensteinovské zrůdy i zuřivé vlkodlaky. nehmotné duchy i probuzené mágy.

vítejte. ale vězte! není cesty zpět...
zrozen ke snění..

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)