World of Darkness (8 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

World of Darkness

Správci:anansi
Popis:Temný koutek místnosti, pod rozvrzanou postelí, v rohu dětského pokojíku. Diskuze pro všechny, kteří prohlédli skrz závoj a zahlédli pravdu. Zkušenosti s různými rozšířeními pro WoD. Inspirace pro příběhy. Zkušenosti hráčů i vypravěčů.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co říkáte na nové rozšíření Světa Temnoty, Changeling(pohádkové bytosti)?
bomba!!!3
vypadá to hodně zajímavě :)8
neznám5
další do počtu :(3
strašná blbost :(((2
konečně to Jeníček s Mařenkou pořádně schytaj!!!!!12
33 celkem
Nástěnka:
Vítejte lidé, rodní, vlkodlaci i mágové.

Není to o tom, jestli je lepší stará edice nebo nová. Je to o nové edici!!! Stará mě nezajímá, ikdyž mi je jasné, že podle ní hraje víc lidí.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ⇒|

Jeane - 6. dubna 2008 12:19
Jeane

anansi 3. dubna 2008 10:35
Changlingovia ma veľmi zaujali na Pragocone (bola prednáška), odvtedy sa snažím nájsť si čas a preštudovať pravidlá. Celé prostredie, atmosféra, tematika, nápad, vôbec predstava života takého changlinga je veľmi zaujímavá, len si neviem predstaviť hru v praxi:)
Peace is a lie, there is only passion ...

hater - 3. dubna 2008 16:14
hater

anansi 3. dubna 2008 10:35
to uz je ale rok stara zprava ;-)

anansi - 3. dubna 2008 10:35
anansi

Ukraden z domova, přetvořen silou Faerie, držen jako otrok nebo domácí mazlíček - nikdy jsi však nezapoměl odkud pocházíš. Nyní jsi našel skrz Trní cestu zpět. Domů už se ale vrátit nemůžeš. Jsi Ztracen. Najdi sám sebe..

..taková je upoutávka na zatím poslední rozšíření Světa Temnoty s názvem Changelings:The Lost. U nás se většinou mluví o Skřítcích, avšak takový název je dost zavádějící, protože hráčské postavy můžou představovat téměř cokoli od obrů přes různé elementály, přízraky, oživlé loutky...až po fauny, víly, elfy a skřítky.

http://www.white-wolf.com/index.php?line=news&articleid=752
zrozen ke snění..

zdendalini - 8. února 2008 03:24
zdendalini

hele lidi dotaz, vyšlo nakonec tohle?

http://bonusweb.idnes.cz/pc/preview/werewolf-the-apocalypse-the-heart-of-gaia-fpl-/clanek.A000131_werevolfpre_bw.idn
... tak pravil rytíř štěstěny ...

Denny - 3. ledna 2008 14:52
Denny

vrab 2. ledna 2008 21:10
Rozšířil jsem to jen dvakrát:P
Našel jsem ještě něco a tak jsem to tam nacpal,lepší než psát zbytečnej další příspěvek.
Kde blb, tam nebezpečno.

vrab - 2. ledna 2008 21:10
vrab

Denny 2. ledna 2008 20:54
jak dlouho to budeš rozšiŕovat? :)

Denny - 2. ledna 2008 20:54
Denny

http://www.vampire.cz/litery/show.php?&what=33

http://www.vampire.cz/litery/show.php?&what=32

http://www.vampire.cz/litery/show.php?&what=31

Tohle si určitě přečtěte,je to prdel.
Kde blb, tam nebezpečno.

Ecthelion - 17. listopadu 2007 15:48
Ecthelion

Co to je za diskriminační anketu?
-"I´m a Vampire!!!"

-"Yeah?Well then f**k you!" :P
Hope is the first step on the road to disappointment.

gen.Vrah - 4. listopadu 2007 23:03
gen.Vrah

enjay 4. listopadu 2007 22:39

a to te nechci provokovat tim, ze jenom k WoD a VtR uz je napsano a vydano pres 20 dalsich knih:D
Zab je všechny, bůh si je přebere

gen.Vrah - 4. listopadu 2007 23:02
gen.Vrah

enjay 4. listopadu 2007 22:39

v klidu, dulezite je precist ty dulezitejsi veci... takove veci jako treba chovani vampa na dne hlubokomorskeho prikopu (vazne to tam je!!) sou docela nelukrativni a staci doplnit vzdelani, kdyby se nahodou takove situace mely stat
Zab je všechny, bůh si je přebere

enjay - 4. listopadu 2007 22:39
enjay

Nez prectu celou knihu World of Darkness a pak Requiem, tak budu v duchodu a nikdo se mnou nebude chtit hrat :(

hater - 26. října 2007 09:47
hater

Khar Démon 25. října 2007 22:03
a ja bych zase urcite doporucil precist si tohle vsem kdo zacinaji s Vampire ;-) : http://rekviem.wz.cz/faq.html

Khar Démon - 25. října 2007 22:03
Khar Démon

{color2}Zdravím. Onehdy jsem jen tak hledal nějaké rozšíření pro (pouhé) DrD, a natrefil jsem na stránky Pájova DrD koutku. Pak jsem zabloudil do oddělení DOwnload. A tam... Tam na mě zazářily kolonky jako GURPS, RISUS, AD´n´D, ale hlavně Vampire the Masquerade. Pak jsem jen zamířil na e-stránky Altaru a hned druhý den zamířil do Ostravy, a tam se na mě usmálo štěstí. Na poličkách jednoho nejmenovaného knihkupectví se tam skvěly vedle sebe tituly Vampire: the Reqiem, Werewolf: the Apocalypse a podobné. Bohužel jsem u sebe nevlastnil takovou hotovost, abych si je koupil ihned, a ani v prasátku doma jsem jich tolik nenašel, a tak zatí předkládám pouze adresu té šťastné stránky, kde jsem toto mistrovské dílo spatřil: http://pajuvdrd.wz.cz/drd/download/index.htm Všem ostatním bych Vtm/VtR a podobné věci doporučil.
P.S. Další doplňly k Maškarádě najdete také na stránkách http://ruthan.cz/RuThaN_soubory/Vampire/Vampire_Downloads.php{/}
"Hlízy bláznivky se musely před jídlem upéci, jinak člověk zešílel. Prasata je žrala syrové, ale prasata asi nepoznají, jestli jsou šílená, nebo ne." Terry Pratchett, Národ (přeložil Jan Kantůrek)

Ecthelion - 20. října 2007 00:15
Ecthelion

anansi 17. října 2007 20:20
Shifting to Dalu almost certainly damages a werewolf’s
clothes, and shifting to any other form destroys them.
By the same token, when a werewolf steps into the spirit
world, his mundane belongings are left behind.


Nejsou změnou ovlivněny (jako že se nemění, ovlivněny jsou, negativně...) a ani nepřecházejí přes Gauntlet.

Dá se to obejít přes rituál, Rite of Dedication, ta pasáž nahoře je ztama.
Hope is the first step on the road to disappointment.

anansi - 17. října 2007 20:20
anansi

HELP!
nějak mi uniká, jak to je u VtF se změnou podoby a oblečením a věcma, co mám u sebe. asi jsem to v pravidlech někde přehlíd.
zrozen ke snění..

gen.Vrah - 16. října 2007 21:48
gen.Vrah

sakra, pri takovychto debatach je mi dycky desne lito, ze sem si tohle vetsinou postahoval, ale nikdy nemel cas procist (a hlavne na monitoru se mi to spatne cte).

Muj osobni nazor je takovy, i kdyz je podlozen jen velmi chabymi znalostmi, ze VtR dovedou byt psychologicky velmi zajimave, ale zaroven slozite jak pro ST tak pro hrace; WtF sou zajimavi i pro hrace kteri nechteji tolik krve a smrti diky tomu, ze se staraji o prirodu (sry, sem predpojat svymi spoluhraci, dovedete si predstavit co je to za lidi, kdyz hrajem na Ekocentru); MtA sou zajimavi z toho duvodu, ze se vlastne nejbliz blizi realite a da se do nich nejjednoduseji vzit (kdo z nas nekdy nechtel umet kouzlit?); changelingy neznam a prometheany sem videl jen z rychliku
Zab je všechny, bůh si je přebere

hater - 3. října 2007 09:13
hater

Ecthelion 3. října 2007 00:37 napsal:
u upíru myslím že jde o to naučit se žít s Bestií v určité, řekněme symbióze


Tohle je pro upira nutnost a to je prvni, co musi hraci pochopit ;-) ovsem tim to nekonci. At upir dela, co dela... Bestie nezmizi. Naopak casem vitezi... nejdrive to tak mozna nevypada, ale postupne se male ustupky (ktere musi delat kazdy upir), meni na trosku vetsi, ...
Postupne upir zjistuje, ze se jiz nestiti lidem jejich krev brat nasilim a dela to automaticky, zacne s lidmi jednat jako s jidlem, ... pak jednou obet umre... mrzi ho to, dava si pozor a o mnoho let pozdeji umre dalsi obet, ... pak dalsi... a pak se najednou pristihne, ze dnesni noci zabila umyslne.....
A to je ono. Kdyz si upir uvedomuje, ze Bestie stale ciha a ceka na okamzik, kdy povoli pozornost. A kdyz ten upir vi, ze takovy okamzik prijde. To je pak "personal horror".

Ecthelion - 3. října 2007 00:37
Ecthelion

hater 2. října 2007 18:51
Nutnost je hlavně mít ten rozdíl na paměti, když je používáš ve hře. Co se nWoDu týče, tak klíčový rozdíl mezi spiritem a ghostem je ten, že ghost je "člověk", sice mrtvý, ale pořád (původně) lidská bytost (mají Vice, Virtue a Morality traity), kdežto spirit je v materiálním světě vetřelec, naprosto cizí entita, se svými vlastními pohnutkami, nicméně vždy konají v souladu se svojí přirozeností (ostatně jsou její stělesnění). Na druhou stranu je pravda, že upír, Promethean nebo Changeling se ani s ghostem ani spiritem nějak často potkávat nebude...možná dokonce ani neví že něco takového existuje. Werewolf se spiritům nevyhne no a mág má přímo nástroje k interakci s oběma.

Vzdát se údělu...proč bereš úspěšné završení Prometheanské Pouti za vzdání se údělu? Ano, ostatní to tak snadné nemají, ale je to proto, že jejich úděl není "stát se normálním". Nejlépe je to vidět na Morality traitu. U Prometheanů jde o to "naučit se být člověkem", u upíru myslím že jde o to naučit se žít s Bestií v určité, řekněme symbióze. Podobně jsou na tom i werewolfové (vybalansovat lidskou část s tou spirití) a mágové (touha dosáhnout Vyšší svět vs. potřeby světa tohoto).

Co se konfliktu mága týče, chce se vysvobodit z pout Padlého světa (souvisí to s magií a Propastí, bylo by to na dýl), dosáhnout Vyšší svět, kde magie není omezována, nesmí to dělat sobecky a bezohledně, ale moudře (morality trait: Wisdom ;) )

Btw jak jsem tak procházel V:tR, tak koukám, že upíři mají, samozřjemě z mého pohledu, nejmenší omezení ze strany Power traitu, Blood potency jim omezuje jen výběr jídelníčku a navíc se dá obejít úplně (Ordo Dracul, víc neřeknu, hledejte si :P). Chudák mág s jeho Paradoxem, nemluvě o Essence bleedu u werewolfa...diskriminace :P.
Hope is the first step on the road to disappointment.

hater - 2. října 2007 18:51
hater

Ecthelion 1. října 2007 23:45
vicemene je otazka, jestli je vubec rozlisovat spirit a ghost ;-) respektive nutnost je to asi pro vlkodlaky, ... ale jinak nevim.

Prometheany jsem omrkaval pred delsi dobou a mas pravdu v tom, ze krome konfliktu maji i jasne urceny smysl "zivota". A taky jej mohou dosahnout.
Ostatni to tak snadne nemaji. Upiri znaji legendu o premene zpet na cloveka, ale rika se, ze to nejde ;-) A tak musi bojovat sami se sebou. Stale a znovu. Prohravat, ale nevzdavat to ;-)
Jestli se vlkodlaci mohou vzdat sveho udelu, tak to netusim. ;-) V kazdem pripade pokud to chapu dobre, balancuji mezi clovekem a duchem, jsou neco mezi a jsou mezi. Jsou vyhnanci z obou taboru ;-)
Carodej to ma tezke, protoze ten ma konflikt jasny. Chce a potrebuje byt co nejmocnejsi, ale zaroven nemuze ziskat prilis sily najednou, protoze by to bylo nemoralni? ;-) Co je vlastne moralni a nemoralni?
Ted jsem si nevim proc vzpomnel na Nocni a Denni hlidku od Lukajenka.
Skritci jsou roztrzeni na dve poloviny jako vlkodlaci, ale nestoji mezi dvemi svety. Jsou konecne zpet doma, ale zaroven touzi po tom se vratit na druhou stranu.

Krome Prometheanu vsude vybira smysl zivota konkretni postava (hrac), kazdy sam ;-)
Jinak kazdeho laka trochu jiny konflikt, mne upirsky, protoze je fyzicky a zaroven dusevni.... a ty ostatni neumim navodit ;-)))

No a s temi smrtelniky mas pravdu. Da se to navodit, vymyslet udelat ;-) blbe je, ze ja to neumim ... nevim jak.

Ecthelion - 1. října 2007 23:45
Ecthelion

hater 30. září 2007 10:57
Mno, ve výkladovém slovníku je u ghost napsané, že "spirit of a dead person", takže když to vezmem zjednodušeně, že spirit je duch něčeho a ghost je duch někoho (mrtvého), tak se dostaneme někam na správnou cestu, nicméně jednoslovné elegantní pojmenování obou "úkazů" v našich končinách (nejspíš) nenajdeme. A vo tom to je...

Osobní konflikt, nj, když vemu v potaz o čem (z mého pohledu) Vampire nejvíc je, tak je to jasné, proč tě to nejvíc bere. M:tA a werewolfové jsou trochu více orientovaní ven, nicméně rozhodně bych ti doporučoval omrknout Prometheany ;).

Co se týče smrtelníků...ono ten osobní konflikt...když už jednou jsi upír, tak ti zbývá se s tím nějak poprat, ale když máš možnost výběru, nechat se zlákat spiritem, přidat se k nějakému kultu, vzývat démony, nebo se snažit tu pakáž vyhladit...samozřejmě pokud se nezblázníš jen z pouhého faktu, že tam venku opravdu něco je...myslím, že uznáš, že tam najdeš jistý potenciál ;)

K mému vyjádření, že lidskost jim fyzicky nebrání...dočetl jsem Mythologies...řekněme, že při náhlém nebo razantím úpadku jim to už může zabránit i fyzicky ;)

anansi 30. září 2007 13:32
Popravdě, já se na ně taky těšil...ale...Prometheani nasadili vysoký standard a C:tL jsou z mého pohledu hodně pod ním...chybí mi tam nějaká ústřední myšlenka, jako fajn, unesli je, zdrhli, vracejí se do života, živí se emocemi, no a? U Prometheanů je nějaký smysl existence, stát se člověkem přes všechny potíže spojené s Poutí, C:tL mi naprosto uniká. Zkuste mi to vysvětlit, možná to pochopím. Z toho samého důvodu mi nějak nevoní V:tR (promiň hatere ;) ), ze tří velkých "národů" je řadím na poslední místo, co se myšlenky týče, vedou u mě werewolfové (i když osobně teda preferuju M:tA, W:tF je moc náročné ^^). Opět, může to být špatným pochopením, ale taky nemusí.
Hope is the first step on the road to disappointment.

Vypisuje se 20 z celkem 236 příspěvků|⇐ 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)