Barevná srdce (54 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 157 ⇒|

Gwarg - 25. května 2011 10:30
Gwarg

Opatrně kráčím za Marcusem, abych lucernou osvětloval okolí.

"U všech Stínů! Kam jsme to zase vlezli?" zabručím si pod vousiska. "Proč by někdo stavěl prázdnou místnost? Cítím tady nějakou čertovinu!" Rozhlížím se kolem, zachmuřený a zamračený.

Pán Jeskyně - 21. května 2011 10:45
Pán jeskyně Máhanaxar

S mírným napětím sledujete Marcuse, jak pomalými krátkými kroky postupuje vpřed a svou holí zkoumá podlahu před sebou.

Konec hole znovu a znovu dopadá na jednotlivé kameny a vy spolu s Marcusem nasloucháte opakovaným klepnutím, jestli nezazní dutou ozvěnou.

Gwarg - 15. května 2011 09:08
Gwarg

"Jak je libo, pane Marcusi Bartoloměji Kvaždnichu. Kdyby po vás něco vyskočilo, tak se rychle uhněte, ať to mohu praštit po palici!"
Udělám krok kousek stranou, aby náš společník mohl projít vpřed. Lucernu se snažím držet tak, aby co nejlépe osvětlovala prostor kolem nás.

Čorka - 14. května 2011 08:15
Čorka

Převelice vtipnou trpasličí poznámku přejdu mlčky, jen si zhluboka povzdechnu nad odhozenou pochodní. Jsou všichni trpaslíci takoví, nebo je tohle jen vyjímka?
Dál váhavě stojím na prahu a zvědavě koukám dovnitř. Kdyby se teď dveře zničehonic začaly zavírat, musela bych hodně rychle vyřešit dilema, na kterou stranu se dát. Asi by vyhrála hromadná smrt v temné kobce, než osamění v přísvitu podivných oken odvedle. Jeden výběr lepší než druhý...

[FAST]NAVi - 13. května 2011 21:03
[FAST]NAVi

Když Gwarg udělá první krok do místnosti, konečně mě něco napadne a tak přestanu jen tiše pozorovat vnitřek místnosti a sám udělám krok kupředu. "Počkej, Gwargu! Půjdu první a budu svojí holí zkoušet, zda tu někde není nějaká past. Jen mi pořádně držte tu lucernu, ať vidím, kam jdu." Jak jsem řekl, tak i činím. Svoji holí zkouším podlahu před sebou a pokud Gwarg počká a nechá mě jít prvního, tak směřuji přímo doprostřed místnosti.

Gwarg - 13. května 2011 17:30
Gwarg

"Pffrrr..." odfrknu si a zamračený se rozhlížím po místnosti. "U všech Stínů! Kam to zase lezem?" zakleji a podívám se po placatých kamenech zadusaných v podlaze. Zkusím opatrně na některé nejbližší zaklepat špičkou své kožené boty, pak i více přišlápnout. Když se nic nestane, pomalým krokem se rozejdu do prostřed místnosti.

Pán Jeskyně - 13. května 2011 16:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Pochodeň dopadla na podlahu a téměř uhasla.
... je přece jen lépe držet ji ve vzduchu ...
Zbylý slabý plamen se spíše ztrácí ve světle z lucerny, než aby pomáhal při osvětlení místnosti.
Nový pohled kolem potvrzuje váš počáteční odhad, že místnost je prázdná.

Výraznější zář lucerny ukazuje podlahu celé místnosti. Do tvrdé hlíny jsou zadusány natěsno k sobě placaté kameny. Největší z nich jsou asi jako dlaň.
Také zdi kolem jsou stejné jako u dveří, z hrubých žulových kamenů.

Po chvíli, kdy si vaše oči přivykly na prostředí bez světla z oken, začínáte mít pocit, že těsně u stěn je větší šero než dál kolem středu místnosti. Jakoby drsný povrch kamenů ve zdech pohlcoval světlo lucerny trochu více než byste předpokládali.

Znovu hledíte střídavě kolem místnosti a na sebe navzájem.

[FAST]NAVi - 11. května 2011 17:54
[FAST]NAVi

Postávám za zády Elienai a sleduji snahy o získání dalšího zdroje světla. Celou dobu jsem potichu a s napětím očekávám, co nás v další místnosti čeká. Snad jediný zvuk, který za celou dobu vydám, se ozve ve chvíli, kdy si trpaslík neodpustí popíchnutí vůči elfům. V tu chvíli jsem se usmál a hlasitě vydechl. Když se konečně podaří rozsvítit lucernu, nahlédnu opět přes ramena svých kolegů do místnosti.

Gwarg - 11. května 2011 09:54
Gwarg

"No konečně. Netušil jsem, že předci elfů byli šneci..." zabručím a náznakem se podívám elfí dívce na záda, jako bych se chtěl přesvědčit, jestli tam také má svůj vlastní domeček.

Zapálím lucernu a pochodeň odhodím před sebe do prostřed místnosti, abych celou místnost ještě více osvětlil. Pak zvednu ruku s lucernou a pozorně se rozhlížím.

Čorka - 10. května 2011 12:19
Čorka

"Jo, jo, však už ji lovím," odseknu netrpělivému trpaslíkovi a peru se s lucernou uvízlou ve vaku. Když se mi ji konečně povede vysvobodit, zkontroluji olej a poté ji strčím škvírou ve dveřích trpaslíkovi. Sama ale zůstávám na prahu, dál se neodvažuji. Jsem jen připravená převzít pochodeň, až jí lucernu zapálí.

Gwarg - 10. května 2011 08:41
Gwarg

"Tak má někdo tu lucernu?" zeptám se znovu, tentokrát již s nevrlým tónem v hlase.
"Nerad bych zahučel do nějaký ďoury!"

Gwarg - 3. května 2011 13:53
Gwarg

Zachmuřený se obezřetně rozhlížím po místnosti. Pochodní, kterou pevně držím v ruce, pomalu mávám sem a tam, ve snaze rozehnat okolní tmu.
"Máte někdo lucernu?" zeptám se ostatních, ale neohlížím se. Stále sleduji okolí, přípraven odrazit jakýkoliv nečekaný útok.

Pán Jeskyně - 29. dubna 2011 17:17
Pán jeskyně Máhanaxar

A11: (mapy)
Místnost je obdélná asi osm sáhů široká, strop z malých docela pravidelných čtvercových kamenů je přes čtyři a půl sáhu vysoko. Západní stěna je vzdálená přibližně deset sáhů.
Zdi této místnosti jsou z hrubých žulových kamenů s drsným povrchem, který světlo pochodně spíše pohlcuje než odráží. Podlahu tvoří tvrdě udusaná hlína.
V celém okolí dveří, kde je přece jen více světla, navíc v podlaze rozeznáváte vtlačené placaté kameny, velké jako dlaň.

V místnosti není žádný nábytek ani nějaké jeho zbytky, nikde není žádný pohyb.
Vypadá to, že místnost je prázdná.

Pán Jeskyně - 29. dubna 2011 17:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Když vidíte trpaslíka, jak se ostražitě rozhlíží kolem sebe, ale očividně nereaguje na něčí útok, trochu vás to osmělí.

Pokročili jste až do dveří a nakolik slabé světlo jedné samotné pochodně v Gwargově ruce stačí, prohlížíte další místnost.

Čorka - 27. dubna 2011 22:01
Čorka

Ani na druhou výzvu se nikam nehrnu. Nechci se nechat zavřít do tmy tam vedle. Pochodeň nám co nevidět dohoří a kdoví, co tam na nás čeká. Myslím, že vyslat odvážného průzkumníka není zas tak od věci a tak jen postávám ve dveřích a zvědavě nakukuju za Gwargem. Však on nám dá vědět, cože se tam skrývá.

[FAST]NAVi - 27. dubna 2011 14:25
[FAST]NAVi

Stojím u dveří a ohlížím se po svých přátelích. V další místnosti nic nevidím a tak raději nechci být ten první, který se tam vydá. Když na trpaslíkovo vyzvání nikdo nereaguje a trpaslík sám se tedy ujme toho úkolu, podívám se na Elienai a rukou ji jemně naznačím, že ji budu následovat. Svoji hůl mám připravenou v ruce.

Gwarg - 27. dubna 2011 14:21
Gwarg

"Chh..kdo chce žít věčně?" zabručím v řečnické otázce. Pevně sevřu své válečné kladivo, druhou ruku s pochodní dám před sebe, abych co nejlépe osvětlil cestu, a vykročím do nové místnosti.

Gwarg - 27. dubna 2011 14:19
Gwarg

Elienai 25. dubna 2011 18:45
Já hlava dubová :) Už to čtu, že jsi mi ji zase dala.

Čorka - 25. dubna 2011 18:45
Čorka

Gwarg 25. dubna 2011 18:26
// xDDD ty ji držíš, ty!

Nikam se neženu, hezky vyčkávám, kdo bude mít odvahu vstoupit do té tajemné komnaty první.

Gwarg - 25. dubna 2011 18:26
Gwarg

"Račte...budu vám krýt záda!" pobídnu ostatní, hlavně elfku, která drží pochodeň.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 52 53 54 55 56 57 58 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)