Barevná srdce (52 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 18. července 2011 17:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Horní část skvrny se téměř neznatelně zavlnila, jako vodní hladina, do které se opřel mírný vánek.

Z místa, kam dopadá nejvíce světla, se vznesl slabý proužek jako řídký dým či nepatrná mlžinka a stejně tak ve vzduchu nad skvrnou zmizel. Po chvilce přes povrch přeběhly další vlnky. Vidíte, jak jeden z delších výběžků, mířící ze skvrny ke středu místnosti se pomalu vtáhl do skvrny.

Gwarg - 17. července 2011 17:30
Gwarg

"Tss..u všech Stínů! Co to je? Vidíte to?" šeptnu a dál svítím na podivnou skrvnu ležící na podlaze.
Válečné kladivo v ruce podvědomě stisknu pevněji, připraven okamžitě zaútočit.

"Co to je za hnus?" znovu zabručím. "Vypadá to jak nějaká plíseň nebo co. Pfff...jak říkala moje vousatá prabába: Dej si pozor na plísně. Jak se jednou do tebe zažerou, těžko se jich zbavíš. Horší než blechy v kožichu."

Pán Jeskyně - 15. července 2011 16:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Ve světle soustředěném čočkou lucerny dobře vidíte podlahu s natlačenými kameny všude tam, kam světlo dopadá. Jak trpaslík přejíždí paprskem sem a tam a postupně dál směrem k S zdi, s napětím sledujete pohybující se osvětlené místo.
Když Gwarg dorazil proudem světla až do SZ rohu, nejprve mechanicky pokračoval dál doprava podél spodního okraje stěny, ale hned si uvědomil, a vy s ním, že v koutě v rohu vypadala podlaha jinak.

Gwarg natočil lucernu zpět a znovu posvítil na podlahu v rohu. Namísto jednotlivých kamenů tam rozeznáváte jakousi oblou skvrnu. Ve světle lucerny se zdá být hnědozelená, s nepravidelně zprohýbanými okraji. Skvrna je o trochu větší než je střední nejjasnější část světelné stopy, podle toho odhadujete její průměr něco přes půl sáhu. Podle okrajů se zdá, že skvrna je plochá a má asi dva prsty na výšku.
Během chvíle, co si skvrnu takto zdálky prohlížíte, nepostřehli jste na ní žádnou změnu nebo nějaký její pohyb.

Gwarg - 13. července 2011 21:56
Gwarg

Přejíždím světlem tak, abych osvětlil cestu mezi námi a SZ rohem. Posvítím nejdříve na podlahu sáh a půl až dva před nás, a pak postupně mířím až k SZ rohu. Chci se ujistit, že se k nám z tohoto směru nic neblíží.

Pokud nic neodhalíme, zkusím osvětlit cestu k nám po levé a pak i pravé straně, přibližně sáh a půl na každou stranu.

Pán Jeskyně - 13. července 2011 18:00
Pán jeskyně Máhanaxar

Místnost zůstává tichá.
Ať už předchozí zvuky vydávalo cokoliv, na proud jasného světla z lucerny to asi nijak nereaguje.

Pán Jeskyně - 13. července 2011 17:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg svěsil ruku s lucernou, chvíli si ji prohlíží a pak si opřel kladivo o svůj bok, aby ho mohl rychle znovu uchopit.
Potom začal manipulovat s jedním z postranních krytů. Kryt poskládaný jako harmonika u jednoho rohu se po zatažení za okraj rozevřel a po natočení a přichycení u vedlejšího rohu zcela zakryl jednu stranu lucerny. Když trpaslík pochopil zacházení se skládacím krytem, byla už stejná manipulace s dalšími dvěma kryty snadná.
Poslední kryt, označený výstupkem na horní straně lucerny nechal složený, a lucernu, ze tří stran zakrytou, pozvedl.

Vaše nejbližší okolí nyní osvětlené jen dvojicí pochodní v rukách Elienai se trochu zešeřilo, ale zato z lucerny, jedinou odkrytou stranou, vyrazil vpřed silný proud světla. Snadno proťal tmu před vámi a na S zdi vykreslil světlé místo. Jeho střední nejsvětlejší část má rozměr asi stopu na stopu a docela dobře tam rozeznáváte různosti na povrchu kamenů. Světlý pruh okolo středu je také přibližně stopu široký, tam je vidět už jen kameny a škvíry mezi nimi. Na další stopě pak světlo přechází rychle do tmy.
Světelná stopa na zdi je tedy zhruba jeden a půl sáhu široká. Dole začíná u podlahy a nahoře, asi jeden a půl sáhu nad ní, končí.

Gwarg přejel světlem po S stěně kousek doprava a doleva, avšak vidíte jen kameny, které tvoří zeď.

Čorka - 11. července 2011 22:54
Čorka

"Jasně," odpovím přes rameno trpaslíkovi. "A povytáhni knot, bude to víc svítit." Oči mám ale stále upřené do tmy před námi a uši našpicované tamtéž.

Gwarg - 11. července 2011 22:51
Gwarg

"SSs..." syknu a zdá se, že jsem zastavil. Cosi prohlížím na lampě. "Dá se nějak směrovat světlo? Nastavit krytky.."

Pán Jeskyně - 10. července 2011 10:59
Pán jeskyně Máhanaxar

Velice pomalu a opatrně našlapujete vpřed podél Z stěny. Tři čtyři kroky, pak pátý, šestý. Při každém z nich a hlavně mezi nimi se snažíte rozpoznat jakýkoliv zvuk ze tmy před vámi, ale místností se nesou jenom vaše vlastní slova.

Gwarg - 8. července 2011 17:47
Gwarg

Když elfí dívka vykročí směrem do rohu místnosti, odkud se ozvalo plesknutí, udělám dva kroky stranou a také obezřetně postupuji vpřed.
Chci mít tak dostatek prostoru pro případný střet a zároveň tím snad i osvětlíme více prostoru okolo nás.

"Horský lev také nejdříve čeká, až se kořist přiblíží co nejblíže." odpovím na Marcusovu otázku, která ale možná byla spíše jen řečnickou otázkou.
"Proč by se namáhal s během, když stačí počkat s otevřenou tlamou.."

[FAST]NAVi - 8. července 2011 00:24
[FAST]NAVi

Zpozorním hned, jak uslyším plesknutí. Stojím s holí v ruce a svůj zrak upínám do tmy, odkud jsem slyšel zvuk. Následné ticho mě jen přesvědčuje, že to není nic nebezpečného.
"Klid, kdyby nás to chtělo sežrat, už by to zaútočilo, ne?" odvětím na poznámku elfí dívky. Původně jsem sice nehodlal jít ke zdroji zvuku, ovšem nakonec se raději rozhodnu držet se poblíž pochodní, které má v rukou Elienai a tak pomalu a potichu postupuji za ní.
Kdyby se ve tmě snad přeci jen něco objevilo, jsem připraven jednou rukou hmátnou po elfce a druhou rukou se holí ohnat po útočníkovi.

Čorka - 7. července 2011 06:35
Čorka

"Jestli nás má něco sežrat, tak chci vědět, co to je."
Udělám pár opatrných kroků k SZ, pak pochodně skloním víc v zemi a držím je v natažených rukách, abych viděla co nejdál. To něco plesklo na zem, takže i spadlo odněkud shora.
Velice pomalu a obezřetně pokračuju dál. Pozorně prohlížím zem a střídavě zvedám pochodně nad hlavu ve snaze mít přehled o všem, co se ve tmě SZ rohu děje. Současně počítám s tím, že to něco se může i hýbat a "jít" mi naproti (či podél jedné ze zdí) a nechci se nechat překvapit.

Pán Jeskyně - 6. července 2011 16:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Světlo z lucerny, ač posílené dvěma spojenými pochodněmi dostačuje od vašeho místa v JZ rohu sotva do jedné třetiny Z zdi.
Další úsek, přibližně do poloviny, se už ztráci v nezřetelném šeru.
Zbývající část zdi a tím spíše S zeď nejsou z vašeho místa vůbec vidět.

Podobně vypadá okolí směrem do místnosti a také podél J zdi. Zhruba na tři sáhy světlo stačí, potom je šero asi dva a půl sáhu. A potom tma.

Po Gwargových slovech se opět do tmy rozprostřelo ticho, žádný další zvuk ho neruší.

Gwarg - 4. července 2011 18:54
Gwarg

Při podezřelém zvuku okamžitě zbystřím. Trhnu sebou a otočím se směrem, odkud se mi zdá, že plesknutí přišlo. Lucernu předpaženou před sebou, abych dobře osvětlil okolí. Válečné kladivo instinktivně ve vzduchu, připravené nelítostně udeřit.

"Sss...co to bylo?" syknu a snažím se pohledem proniknout tmu, která tu na nás tak nepřátelsky dotírá.

Pán Jeskyně - 3. července 2011 14:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg s Elienai se kousek od SZ rohu otočili a přešli k ostatním v JZ rohu místnosti. Tam Elienai vzala od Fahira jeho pochodeň a s oběma drženýma těsně u sebe zkouší, zda společný plamen více ozáří okolí.

Ve slovech vašich vzájemných řečí zanikl jakýsi podivný zvuk.

Teprve když Elienai pozvedla obě pochodně a všichni se soustředěně a potichu rozhlížíte kolem, pronikl ten tichý zvuk do vašich uší.
Na okamžik ve vás vzbudil představu mokrého papíru mačkaného do chuchvalce a najednou ustal zakončený krátkým ostrým plesknutím někde od SZ rohu mísnosti.

[FAST]NAVi - 1. července 2011 22:46
[FAST]NAVi

"Tak otevřít dveře jistě nebude jen tak, soudě alespoň podle dřívějších zkušeností," nadhodím do pléna, ovšem hned si uvědomím, že to ode mě není rozumné, když vlastně jen postávám a čekám, co bude. Přeci jen mě nebaví ohmatávat stěny a ještě k tomu u podivně temné místnosti. Dál už tedy jen mlčím a sleduji dění kolem.

Gwarg - 28. června 2011 23:12
Gwarg

"Jsem za vámi, mladá paní!" přikývnu elfce a kráčím opatrně za ní.

"Prohlédneme to ještě zde a pak bych zkusil otevřít dveře. Jestli se dostaneme dál, nemarnil bych tu čas."

Čorka - 28. června 2011 06:37
Čorka

"Chce to pořádné světlo," zabručím napůl pro sebe od SZ rohu místnosti, kam jsem došla a stejně nic pořádně neviděla.
"Pojď Gwargu," vyzvu trpaslíka, otočím se a přejdu do JZ rohu, kde jsou Marcus a Fahir.
"Půjčte mi ty pochodně." Všechny zkusím sevřít v rukách tak, aby byly těsně u sebe, jejich plameny se vzájemně živily a vytvořily tak jeden větší, silnější plamen. Třeba to pomůže, abychom viděli trošku víc než jen špičku vlastního nosu.
Pokud se to povede, prohlídnu zdi JZ rohu, u kterého teď všichni stojíme.

[FAST]NAVi - 27. června 2011 22:21
[FAST]NAVi

"Já tu zatím nic nemám," otočím se směrem ke Gwargovi. "A co u vás? Nebude lepší postupovat nějak systematicky?" Zády se opřu o jižní zeď, těsně vedle rohu místnosti. Počkám na reakci svých druhů. Do dalšího hledání se nijak nehrnu.

Gwarg - 26. června 2011 22:55
Gwarg

Postupuji pomalu za elfí dívkou a lucernou se snažím co nejlépe osvětlit prostory kolem nás.

"Máte něco?" křiknu k Fahirovi a Marcusovi.

"U všech Stínů! Jak jsem řekl, čuchám tu čertovinu! Tma jak v pytli. Pfrr..."
podrážděně si odfrknu.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)