Barevná srdce (53 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 23. června 2011 17:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Fahirova pochodeň osvětluje stěnu od pasu do výše obličeje. Kameny dole u podlahy a nad hlavou jsou vidět podstatně méně a horní část pod stropem i samotný strop jsou ve tmě neviditelné.

Fahir s Marcusem pozvolna zkoumají ozářený pruh zdi a pomalými kroky a za občasného klepnutí holí o zem se oba blíží k JZ rohu místnosti.

Pochodeň, kterou drží Elienai, spolu s trpaslíkovou lucernou vydávají dohromady trochu více světla, ale jimi ozářený pruh zdi je jen o půl sáhu širší.

Pán Jeskyně - 23. června 2011 17:04
Pán jeskyně Máhanaxar

Elfka dorazila k Z stěně, chvíli stála u Marcuse a Fahira a prohlížela zeď v nejbližším okolí, kam až dosvítila její a Fahirova pochodeň.

Když Marcus začal prohledávat zeď směrem k SZ rohu Fahir vyrazil opačným směrem. Marcus po několika krocích zastavil, otočil se a kolem Elienai prošel dál za Fahirem. Oba prohlíží kameny v Z stěně a miří k JZ rohu místnosti
mapy, A11, [A4]

Zatímco Elienai ještě prohlíží střední část zdi
mapy, A11, [A2]/[A3],
Gwarg postoupil k ní. Lucerna, se všemi čtyřmi postranicemi odkrytými, nyní docela dobře ozařuje zeď vedle elfky a podlahu v nejbližším okolí.

Nyní, když zavřené dveře oddělily světlo z předchozí místnosti, zdá se, že vaše lucerna a obě pochodně osvětlují svoje okolí poněkud více.
Zatímco předtím jste S a J zeď neviděli vůbec, nyní přinejmenším odhadujete, že někde tam, kus od vás, obě stěny jsou.
Nicméně se shodujete, že vaše světlo není tak výrazné, jak by snad mělo být.

MooNixx - 16. června 2011 17:01
MooNixx

Pohled na elfku mě trochu zarazí..
*Co asi na těch zdech vidí?* pomyslím si.

Na Marcusovu poznámku reaguji souhlasným kývnutím a dám se do prohledávání v opačném rohu místnosti. Ohmatávám důkladně stěny všude před sebou a svítím si svou pochodní. Občas na zeď jemně poklepu, jindy zase jen opatrně přejíždím prsty přes stěnu.

Luk si zatím hodím na záda, aby mi v rukou nepřekážel.

[FAST]NAVi - 15. června 2011 23:48
[FAST]NAVi

Chvíli se jen tak rozhlížím a snažím se něco zahlédnout. Nakonec, na popud Gwarga, se otočím k Fahirovi. "Nuže, začněme tápat," neodpustím si poznámku. Sám přistoupím ke zdi a ruku položím na ni. Ve světle plamene vypadají kameny skoro jako živé a tak raději využívám hmat ke jejich ohledání. Druhou rukou se opírám o svoji hůl, kterou bezděky co chvíli klepnu o zem či spodní konec zdi.

Pomalým tempem postupuji k severnímu rohu, pokud mi Fahirovo světlo dovolí. Postupuje-li na druhou stranu, pak se po chvíli otočím a vydám se raději za ním. Nehodlám se vzdalovat od zdroje světla. Jinak postupuji až do rohu.

Gwarg - 15. června 2011 20:36
Gwarg

Mlčky sleduji elfí dívku, jak zapaluje pochodeň.
Pomalými kroky přejdu blíže k ostatním, abych pomohl rozehnat okolní tmu, která nás tak podivným způsobem svírá a pohlcuje.

Když vidím Elienainin nervózní pohled, zabručím:"U všech Stínů! Tahle zatracená tma nás snad zadusí. Pff..." zafuním, snad ve snaze rozehnat černotu a stíny.
"Zkuste prohlédnout lépe zdi." pobídnu ostatní a přistoupím za Elienai, aby ve světle lucerny mohla lépe prozkoumat stěny.

Čorka - 15. června 2011 19:35
Čorka

Poodstoupím pár krůčků od stěny a všelijak hýbu a mávám pochodní. Zírám přitom na kameny zdí jako uhranutá. Čelo mi zbrázdí vrásky, jak se snažím rozluštit to, co vidím. Anebo mě šálí zrak a vidím, co neexistuje. Což je ještě horší. Blázním?
Ohlídnu se po ostatních, jestli si i oni všimli něčeho zvláštního.
Pak se vydám podél zdi až k rohu místnosti, přičemž stále zkoumám kameny, které ji tvoří a pak podél sousední zdi až k dalšímu rohu...

Čorka - 7. června 2011 20:53
Čorka

"Tak. Teď teprve jsme v pytli," poznamenám suše. Navenek klidně, uvnitř roztřesená děsem, že jsme tu opět v pasti a už tu zůstaneme, zapálím pochodně od plamene lucerny. Jednu si nechám, dvě podám ostatním. Pak dojdu až k Marcusovi.
"Co teď?" Svítím si pochodní na zeď, jakobych z ní měla šanci něco vykoukat. Plamen se v chvějící ruce třepotá a vrhá strašidelné poskakující stíny po místnosti.

Pán Jeskyně - 7. června 2011 17:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Elienai opustila místo v otevřených dveřích a vyrazila k odhozené pochodni. Zvedla ji, prohlédla a zatvářila se spokojeně.

Téměř bez povšimnutí se dveře pohnuly. Na rozdíl od hlasitého rachotu při jejich otevírání tentokrát zcela potichu. Jako ostatně už několikrát v předcházejících místnostech. Světlo z vedlejší místnosti zmizelo současně s tichým kovovým klapnutím zámku.

Stojíte na svých místech a znovu se rychle rozhlížíte po místnosti, kterou teď ozařuje jen lucerna v Gwargově pozdvižené ruce.

Nikde se nic neznámého, cizího neobjevilo.
V místnosti je s vámi jen ticho.

Čorka - 7. června 2011 13:18
Čorka

*Tma jak v pytli? S lucernou v ruce?*
Udiveně pozdvihnu obočí. Mám u sebe ještě pár pochodní, nejsem si ale jista, jestli se mi chce vyplácat všechny zdroje světla na tuhle jedinou, a zdá se, že veskrze prázdnou, místnost.
Chvíli tedy otálím, než se začnu hrabat ve vaku a vytahovat pochodně.
Pak se s lítostí rozloučím se svým klidným a bezpečným místečkem a vydám se k Marcusovi. Po cestě zvednu odhozenou pochodeň. Teď mám tři v ruce, stačí je jen zapálit.
A pokud se ozve prásknutí dveří za mými zády, ani se neleknu. Tak nějak to ve skrytu duše očekávám...

Pán Jeskyně - 3. června 2011 19:14
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg stojí na místě a lucerna s odklopenými všemi čtyřmi postranicemi září do všech směrů zhruba na tři sáhy. Dále už je její světlo znatelně slabší.

Trpaslík pohlíží střídavě na přátele u Z zdi a ke dveřím, v nichž stojí Elienai. Chvílemi zamíří zrakem kolem po místnosti, kladivo připravené k akci.

Zdá se, že na vaše pohyby ani na samotnou přítomnost v nové místnosti nic nereaguje.

[FAST]NAVi - 3. června 2011 17:27
[FAST]NAVi

"Je tu tak maximálně tma jak v pytli," křiknu z plna hrdla směrem k otevřeným dveřím. Asi je to přehnané, ale je to způsobené tím pocitem temnoty kolem mě, kterou se snažím překonat. "Bude to chtít světlo pro každého z nás anebo alespoň postupovat ve dvojicích."

Čorka - 2. června 2011 18:07
Čorka

"Tak co? Je tam něco? Jsou tam nějaké dveře?" křiknu za průzkumníky a zvědavě je dál pozoruji.

MooNixx - 2. června 2011 17:54
MooNixx

Vidím, že cesta na druhou stranu je pravděpodobně bezpečná, a tak se pomalu vydám za Marcusem po jeho prozkoumané cestičce, aby se mi v temnotě úplně nevytratil z dohledu.

"Takové ticho nikdy nevěstí nic dobrého." zamumlám si pro sebe potichu.

Zachovávám si svojí ostražitost a pokud v pořádku dojdu k Marcusovi, čekám, jestli nás něco nezaujme.

Pán Jeskyně - 2. června 2011 17:24
Pán jeskyně Máhanaxar

Všichni nadále sledujete Marcuse, jak pomalými krátkými kroky a klepaje holí o kameny v podlaze došel až k Z zdi. Na žádném místě se nezastavil, aby ho blíže prozkoumal.

Nyní stojí těsně u stěny a otáčí hlavou. Zřejmě tak střídavě kouká zpět k vám a kolem sebe. Několikrát hlavu i pozvednul a jeho pohled asi zamířil ke stropu.

Po jeho a Fahirových posledních slovech se v místnosti rozhostilo ticho.

[FAST]NAVi - 31. května 2011 11:54
[FAST]NAVi

"Nemůžeš vědět," odvrátím se od trpaslíka a rozhlédnu se po místnosti. "Zda tady také není nějaký účel či skrytý smysl. Zkusím se opatrně dostat k protější stěně." Jak oznámím, tak i činím. Svoji holí vždy alespoň půl metr před sebou klepu do podlahy a snažím se očima najít něco nezvyklého.

Gwarg - 31. května 2011 10:32
Gwarg

"Frrr..." odfrknu si a rozhlédnu se kolem dokola po místnosti. "Stavíme přesně takové místnosti, jaké jsou třeba. Mají svůj účel a důvod! Žádné volné místo není ve skutečnosti bezúčelné!" řeknu vážně, jako by učitel káral svého žáka.
"Celá tahle věž smrdí čertovinou! Nic víc!"

Čorka - 30. května 2011 22:12
Čorka

Pohodlně se opřu o furta, rozhodnutá neopustit svou strategickou pozici. Přesto stále zůstávám ve střehu. Buď to bude krok sem nebo krok tam... to se ale teprve uvidí.
Prozatím ´hlídám´ dveře, než ostatní proklepou novou místnost.

MooNixx - 30. května 2011 21:59
MooNixx

Pomalu vykročím z řady trochu kupředu a prohodím poznámku: "Možná by bližší ohledání místnosti nebylo od věci, když už jsme u toho.. Inu?" V tom se otočím na ostatní a s tázavýma očima čekajíc na odpověď.
Svůj luk svírám pevně v ruce, připraven kdykoliv zaměřit jakýkoliv náznak nebezpečí, který by se ve tmě kolem nás objevil.

Pán Jeskyně - 30. května 2011 15:11
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Družina je doplněna o postavu Fahira. Jeho vzhled napovídá, že se zabývá alchymií.

Zapojení do děje jako obvykle:
Fahir cestuje s družinou z města Haraqa. Dosavadními boji prošla tato postava bez zranění.

[FAST]NAVi - 28. května 2011 21:08
[FAST]NAVi

"Ale no tak, Gwargu, že se zrovna ty ptáš na takovéhle věci. Cožpak právě trpaslíci nestaví obrovské místnosti?" obrátím se na trpaslíka. "Mě by spíše zajímalo, kudy se dostaneme z této místnosti pryč."
Stojím zhruba uprostřed místnosti, o hůl se už jen opírám a přemýšlím kudy dál. Pokud zahlédnu něco nepatřičného či zajímavého, pomalu se k tomu vydám a přitom opět využiji svoji hůl jako zkoušedlo pevnosti podlahy.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)