Barevná srdce (72 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 158 ⇒|

Pán Jeskyně - 31. července 2008 16:43
Pán jeskyně Máhanaxar

Nehybnost záhadné postavy napomohla, že vaše překvapení rychle odeznělo. Krátkými a pomalými kroky jste ucouvli od stolu k východní zdi.
Do nastalého ticha vyznělo kovové klapnutí jako rána kladivem. Ve skutečnosti to byl jen zvuk západky zámku, když se až dosud otevřené dveře bezhlučně pohly a zavřely.

Mezi vstupním výklenkem a JV rohem místnosti jste utvořili volný hlouček.
Loren naslouchá rozložení zvuků v místnosti. Vy ostatní upíráte zrak na neznámého muže. Když Elemar sklonil hlavu k Darkovi, okamžitě následujete jeho příkladu. Pes stojí vedle svého pána a dívá se ke stolu. Jeho postoj není bojovný ani ustrašený, nejspíše byste řekli klidný. Přesto je zřejmé, že i on muže vnímá. Po chvíli zvedl ocas a lehce jím zavrtěl.

Postava sedí vzpřímeně bez jakéhokoliv pohybu.
... jakoby čekal ...
S tou myšlenkou jste znovu pohlédli vpřed.

honzatq - 31. července 2008 12:00
honzatq

Zadívám se na novou postavu. V ruce držím hůl v obranné pozici a čekám co se bude tím.

Zdá se, že vystoupil z toho obrazu na zdi. To jsou teda čáry...
trochu znechuceně

Trill - 29. července 2008 21:47
Trill

"Duch?" spýtam sa váhavo i vzrušene zároveň.
Ale to predsa..
"Začula som hlboký tón, podobný gongu, prichádzajúci spoza obrazu a následne som mala pocit, akoby okolo mňa niekto prešiel.." Ostávam nehybne stáť pred obrazom čakajúc, čo sa bude diať ďalej.

Gwarg - 29. července 2008 18:05
Gwarg

"Fffffff...." oddechnu, když spatřím postavu záhadného muže, který se tak náhle zjevil v místnosti.

Ohromen, polekán, překvapen - zřejmě od všeho trochu tiše sleduji muže, jak usedl ke stolu. Zůstávám stát na místě, kladivo i štít pevně sevřeny, ale nezdá se, že bych chtěl útočit.

Pán Jeskyně - 29. července 2008 16:11
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin stojí před vstupním výklenkem s dveřmi.

Leaf se otočil a po krátkém zaváhání rychle přešel k JV výklenku, kde stojí Loren.

Efreget a Elemar u stolu sledují slovní pošťuchování obou trpaslíků. Když zaslechnete Farinova slova, otočíte se a spatříte vysokou postavu mířící ke stolu.

Muž je oblečen do dávného šlechtického šatu z tmavě fialové a černé látky. Hlavu má bez pokrývky a dlouhé prošedivělé vlasy mu splývají na mohutná ramena. Opatrně projde mezi vámi, skoro jakoby se snažil, aby do někoho nestrčil.
... že by nás viděl nebo aspoň vnímal ...

U stolu se muž natáhl a pomalu rukou pohladil růžky na hadí hlavě. Potom foukl na svícen stojící na truhličce a krajní svíce zahořela jasným plamenem. Nakonec se posadil na pravou horní židli, složil ruce do klína a zahleděl se před sebe na opačnou stranu stolu.

Gangalaguna - 29. července 2008 10:19
Gangalaguna

"Loren..." Otočím se k elfce, ale můj hlas vymizí někam do prázdna. Jen mlčky vyjeveně hledím a těkám pohledem mezi obrazem, u kterého Loren stojí a stolem. Až po chvíli se vzpamatuju: "Z toho obrazu vystoupil duch." S tím ukazuji na postavu, která teď sedí u stolu.

Heell - 28. července 2008 20:27
Heell

Gwarg 28. července 2008 08:28
Na nic nereaguju, jen na narážku zavrčim a ničeho jiného si nevšímám ...

* Jakto, že jsem mohl minout !! .. to nejni možný ... něco zkusim *

poohlédnu se a pokusim se najít nějaký menší kámen ... nebo něco co by se dalo hodit ..
jestli něco najdu hodim ho po hadovi a kouknu se co se bude dít ... " tak ty mrcho, tedka zjistíme, jestli si opravdová ... "

Gwarg - 28. července 2008 08:28
Gwarg

"Ha...příště to chce lépe mířit, pane Grahame!" ušklíbnu se na svého pobratima. "Nebo se do takových kousků vůbec nepouštět."

honzatq - 27. července 2008 18:40
honzatq

Poté co uspokojím své oči a celou místnost si z místa u dveří prohlédnu a po Grahamově extempore s hadem se rozejdu k JV rohu k Loren. Copak Loren, něco se ti nezdá?

Trill - 27. července 2008 04:40
Trill

"Farin.." prehovorím ticho, no v mojom hlase je napriek tomu cítiť vzrušenie..
"Čo je namalované na tomto obraze?" spýtam sa vzrušene i náhlivo zároveň a rukou ukazujem na obraz vo výklenku, ktorý som práve skúmala..

Pán Jeskyně - 26. července 2008 12:12
Pán jeskyně Máhanaxar

Vaši pozornost zaujal užaslý Graham a had, který na jeho útok nijak nereaguje a bez pohnutí klidně kouká před sebe.

Vaše napětí trochu polevilo, ale zůstáváte dál ostražití.

Trill - 25. července 2008 10:37
Trill

Klopkajúc palicou o podlahu, vojdem do miestnosti medzi poslednými. Pri trpaslíkovom výkriku a útoku ostávam v strehu, no keď sa nič viac nedeje a had nijako nereaguje, pustím sa do prehľadávania miestnosti. Pomaly ju začnem obchádzať, rukou kopírujúc jej tvar až sa dostanem k prvému z obrazov. Prejdem rukou po jeho ráme a pokúsim sa s ním pohnúť, no opatrne, nechcem, aby spadol.

krcho - 24. července 2008 21:57
krcho

som zas tu. Dik PJ za hru s mojou postvou, teraz ale zas odydem na 16 dni, inak statnice uspesne za mnou, boli velke oslavy tak som sa mohol pripojit az teraz, no nic ideme na to

Pozriem na hada udivenym pohladom on nechce utocit, alebo je tak vystraseny ze na to ani nepomyslel? preblysne mi hlavou, Dark sleduje hada a ja tiez, nie som schopny nijak okamzite reagovat iba uskocit dozadu, je to skor reflexivny uskok po tom vypade. Sledujem hada, divam sa do jeho tmavych oci a v tomto okamihu nemozem nijak reagovat

Pán Jeskyně - 24. července 2008 17:44
Pán jeskyně Máhanaxar

Had netečně kouká před sebe. Kdyby se trochu nepohnul, když do něho před Grahamovým útokem Efreget strčil koncem své hole, řekli byste, že snad ani není živý.

... nebo není? ... myšlenka kmitne vašimi hlavami.

Gangalaguna - 23. července 2008 23:14
Gangalaguna

Taky s napětím sleduji, co se stalo. "Co je Grahame, minul jsi ho?" S připravenou kuší koukám na hada, co dělá.

Gwarg - 23. července 2008 18:58
Gwarg

Grahamův útok byl nečekaný a rychlý, nestačil jsem cokoliv říci. Jen jsem se prudce otočil, když vykřiknul.

Když se ozve rána a břinkot příborů, v očekávání hledím, co se stalo.

Pán Jeskyně - 23. července 2008 18:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Leaf se zastavil hned u dveří a rychle se rozhlédl kolem místnosti. Elemar přešel skoro ke stolu, zpozoroval hada a polohlasem zavolal upozornění. Pak se podíval na Darka, ale pes klidně stojí a na přítomnost hada nijak nereaguje.
Když to Elemar vidí, jen vám pro výstrahu na hada ukáže rukou a Efregetovi připomněl, aby byl opatrný. Potom se začal podobně jako Leaf rozhlížet kolem místnosti.

Zahlédli jste, jak postrčen koncem Efregetovy hole had uhnul kousek do boku a potom nadzvedl hlavu před hůl. Kupodivu nijak dál nereaguje.

V příštím okamžiku vaši pozornost přitáhl Grahamův výkřik, s nímž přiskočil ke stolu a švihnutí jeho sekery.
Za ránou se ozval rámus příborů a nádobí, které poskočily při dopadu ostří. Hned na to vidíte trpaslíka, jak prohlíží svoji zbraň. Trochu přitom ucouvl a odkryl pohled na hada, který s mírně pozvednutou hlavou kouká před sebe.

Heell - 22. července 2008 13:07
Heell

potom si teprve všimnu hada a trošičku znervoznim .. vytáhnu si sekeru a vspomenu si na svůj poslední boj s hadem ...
" všude samej had !! nelíbí se mi to tu !! "

pak přistoupim blíže a na hada zaútočim !

Boj : agresivní ( ut +ut )

Heell - 22. července 2008 13:04
Heell

jak uvidím tolika jídla .. začnou mi kapat sliny ...
" No to je to co jsem potřeboval , díky ti Vraccasi !! ... "

hned vstoupim do místnosti a mířim si to ke stolu !! žádná obezřetnost, prostě jen vidim to jídlo .. pak se naklonim a přičichnu si .. hmmmm..

Efreget - 21. července 2008 19:12
Efreget

Nechám vstoupit spolubojovníky a potom sám vejdu.Pomrkávám po stole a po té truhličce na něm.*Co tam ten had dělá?Zkusím jestli je živý* A pomalým krokem se rozejdu ke stolu,nakloním se a svou dřevěnou holí do hada strčím.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)