Barevná srdce (73 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 ... 158 ⇒|

Gwarg - 21. července 2008 17:52
Gwarg

Nevěřícně zavrtím nosem, jako bych čichal zase nějakou čertovinu.
Pak, pomalým krokem, vykročím do místnosti. Rozhlížím se po místnosti ve snaze hlídat všechny možné kouty, ze kterých by se mohlo objevit případné nebezpečí. Obcházím kolem stolu, zkoumavě prohlížím výklenky zakryté závěsem a také hada na truhličce. Udržuji si stále patřičný odstup, připraven rychle zareagovat.
Při kradmém pohybu nevydám ani hlásku, kladivo a štít pevně sevřené, svaly napnuté.
Jako tichý vražedný stroj...

Gangalaguna - 21. července 2008 17:20
Gangalaguna

Pomalu za trpaslíkem nahlížím do další místnosti. Stačí okamžik a všechny moje smysly směřují jen k prostřenému stolu. Už se chci rozeběhnout a řádně naplnit svůj břich, když si všimnu hada na stole. "Co to tady zase je? Je to vůbec živý?" Čekám, až válečníci vejdou dovnitř a pak za nimi vcházím také, s kuší připravenou k výstřelu.

Pán Jeskyně - 21. července 2008 17:06
Pán jeskyně Máhanaxar

A09: (mapy)
Místnost je obdélná, asi 20 sáhů dlouhá a dobře 16 sáhů široká. Dřevěné desky na stropě jsou přes pět sáhů vysoko nad podlahou z kamenných dlaždic. Zdi tvoří pravidelné obdélné a dobře hlazené kameny. Dojem velké prostory ale nejvíce umocňuje jejich členění do mnoha výklenků. Dveře do místnosti jsou v jednom takovém výklenku.
Některé z výklenků jsou přes celou výšku kryté závěsy z tmavě fialové látky. Podle přicházejícího světla jsou ve dvou výklencích v severní stěně okna. Jejich rámy jsou zdobené vyřezávaním. Zasklená okenní křídla jsou zavřená.
V nejvzdálenějším výklenku v SZ rohu stojí křeslo, jeho látkové polstrování je zdobené barevnou prošívkou. V západní zdi jsou dva výklenky a v každém z nich je velký obraz. Třetí výklenek u JZ rohu je zakrytý závěsem. Další výklenky jsou i v jižní zdi. Také v nich jsou nějaké stejně vysoké obrazy. Vstupní dveře jsou ve středním výklenku ve východní zdi. Po obou stranách jsou další výklenky, oba zakryté závěsy. Na závěsu v SV rohu je vyšitý symbol obsahující štít a meč. Symbol na druhém závěsu zobrazuje zrcadlo a hřeben.

Uprostřed místnosti stojí velký stůl a kolem něho 6 židlí s koženým polstrováním, Stůl je prostřený, podél středu stolu jsou mísy s jídlem, konvice s vínem a s vodou.
Přímo uprostřed stolu leží nízká zdobená truhlička, na ní stojí svícen se 6 zhasnutými svícemi. Kolem truhličky je omotaný žlutošedý had s růžky na hlavě, nehýbá se, ale oči má otevřené. Před hadem leží miska krytá průhledným poklopem.
Na misce pod poklopem je vidět rozkrojený chléb. Dopadající světlo budí na řezu zlatavý lesk, stejný jako mají padající kapky a občerstvující voda v konvici v předchozí místnosti.

Pán Jeskyně - 21. července 2008 17:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg opatrně postoupil do místnosti tak na krok před výklenek s dveřmi a ostražitě se rozhlédl kolem sebe. Elemar pomalu prošel za ním. Dark stojí klidně vedle něho a chvílemi zavrtí ocasem.

Pán Jeskyně - 21. července 2008 15:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwarg přistoupil ke dveřím a bez problémů lehce zasunul klíč do klíčové dírky.

Matný šedavý klíček se zaleskl a jeho rostoucí zář se změnila v proudy malých jiskřiček, které zamířili k vám. Po jednom obklopily proudy vaše postavy a jeden se zatočil i kolem Darka.
Znovu máte pocit, že někdo stojí kousek před vámi a zvolna pomalým vážným pohledem si vás prohlíží. Klíček jakoby se v trpaslíkových prstech sám otočil. Jiskřičky se náhle stáhly zpět ke klíčku, ten zmatněl a zmizel.

Gwarg uchopil kovovou kouli nad klíčovou dírkou, otočil s ní a zkusil zatáhnout. Tentokrát se dveře pootevřely. Světlo, které napovídá, že v nové místnosti je nějaké okno, dovolilo zahlédnout úzkou škvírou kus podlahy z kamenných mozaikových dlaždic.

Z nové místnosti se neozývá žádný zvuk. Gwarg znovu zatáhnul za kouli a dveře se s hlasitým zaskřípáním otevřely.

Možná Starý Hrádek vyslyšel trpaslíkova slova o pečené krůtě nebo kachně. Možná je to jenom náhoda. Tak jako tak, otevřenými dveřmi vidíte uprostřed místnosti velký prostřený stůl.

Gwarg - 20. července 2008 21:07
Gwarg

"Na čase odtud vypadnout!" zabručím, pevně uchopím své bytelné kladivo a jdu ke dveřím.

Od hobita beru klíček a zkouším odemknout, připraven vzápětí otevřít dveře.

honzatq - 20. července 2008 16:49
honzatq

PS. na tyden odjižím pryč.

honzatq - 20. července 2008 16:49
honzatq

No rozhodně bychom ten klíček měli zkusit...když už jsme ho našli. řeknu ostatním a postavím se ke dveřím očekávaje jejich otevření. Tahle místnost už mi dost leze krkem. řeknu nakonec.

Gangalaguna - 19. července 2008 12:06
Gangalaguna

"Kolik tak může být hodin?" Snažím se odhadnou čas, který uplynul od doby, co jsme vstali. "Zkusíme ten klíč?" S těmi slovy jdu ke dveřím a stále čekám, kdo se toho úkolu ujme.

Pán Jeskyně - 18. července 2008 18:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Berete si zpět svoje nálezy.
Někteří z vás si možná všimli, že proud světla jdoucího oknem se trochu pohnul, jak čas pokročil.

Vaše zraky se obrátily zpět ke dveřím.

Gangalaguna - 18. července 2008 18:10
Gangalaguna

"Loren, nemusíš mít obavy, to jsem byl já." S vítezoslavným úsměvem na tváři se na vás obracím. Kromě několika šipek vám v ruce ukazuju malý klíček. "Našel jsem ho tady v dalším úkrytu. Tahle místnost jich asi ještě mnoho skrývá. Doufám, že tenhle klíček je ale ten, který hledáme." S tím jdu k vám a podávám klíč Leafovi.

Trill - 18. července 2008 04:25
Trill

Otočím sa za zvukom, ktorý som počula a pravú ruku v ktorej nedržím palicu zdvihnem do výšky. Snažím sa svojím spoločníkom naznačiť, aby zatiaľ nerobili zbytočný hluk, no aká je šanca, že si ma niekto všimne?

Pán Jeskyně - 17. července 2008 17:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Tiché klapnutí zaslechla snad jenom Loren. Ale jasné cinknutí jste uslyšeli všichni.

Pán Jeskyně - 17. července 2008 17:32
Pán jeskyně Máhanaxar

Voláte se na hobita, aby nechal hledání a přidal se k vám. Když jen mávl rukou, otočili jste se zpět ke svým nálezům a přemýšlíte, jestli s jejich pomocí nějak dokážete odemknout zámek dveří do další místnosti.

Pán Jeskyně - 17. července 2008 17:05
Pán jeskyně Máhanaxar

Graham, po neúspešném prozkoumání JZ rohu se zvolna vrací k vám, podobně jako Gwarg, který v SZ rohu objevil jen úkryt nalezený Grahamem.

Heell - 16. července 2008 20:55
Heell

fajne, jdu ke stěnám [A5] a jdu to tam prozkoumat ...

Pán Jeskyně - 16. července 2008 19:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Leaf se během řeči vrátil ke středu místnosti, kde čeká Elemar s Darkem a opodál Efreget. Znovu vzal do ruky svůj nález a opatrně vše položil na podlahu.
Oba trpaslíci na chvíli přestali s prohlídkou mozaiky a obrátili se k vám se svými objevy v ruce.

Loren také opatrně přešla do středu místnosti a naslouchá, jak postupně znovu popisujete, co jste kde našli.

Farin je zatím zaujatý prohlížením mozaiky na jižní zdi, kus od JV rohu, tak jen volá:
- jižní stěna JV rohu, 2 zlaté mince a stříbrný hrot, [E5]
- severní stěna, dvě kola k vozíku, kus plátna a v něm 3 stříbrňáky, [D1]

Graham
- západní stěna rohu, 4 zlaté a 3 stříbrné mince, [A1]

Gwarg
- jižní stěna, 3 zlaté mince a stříbrný hrot, [B5]
- západní stěna, 1 zlatá a 2 stříbrné mince, tmavý kožený řemínek dlouhý 1 a půl sáhu, [A2]

Leaf
- severní stěna, zlatá mince, 2 stříbrné hroty, [B1]

honzatq - 16. července 2008 17:06
honzatq

Věřím, že každého z nás nálezy potěšily, ale co když právě ony jsou klíčem jak se dostat z místnosti. Co takhle dát všechny ty věci nahromadu doprostřed místnosti, třeba nás něco napdane až je uvidíme všechny pohromadě. Sám už ani nevím co vše jsme tu našli.
řeknu a s těmi slovy vytáhnu svoje nálezy a položím je doprostřed místnosti.

Gangalaguna - 16. července 2008 16:59
Gangalaguna

"Tady něco je." Nadšeně zakřičím. Postupně vyndám dvě zlaté a další stříbrný hrot. Směs výrazů ve tváři hovoří jasně. Štěstí z nálezu pokladu střídá hořkost nad tím, že stále nemáme jak se dostat z této místnosti.

Postoupím na západ a začnu prohledávat další část stěny (D5), před tím však uložím svůj nález do torny.

honzatq - 16. července 2008 07:29
honzatq

Tak co, měl někdo kromě Gwarga štěstí? Já našel velký kulový... prohodím ke zbytku družiny.

Vypisuje se 20 z celkem 3143 příspěvků|⇐ 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 ... 158 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)