Barevná srdce (74 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 ... 157 ⇒|

Gwarg - 10. července 2008 20:09
Gwarg

"Našel jsem další skrýš!" odpovím, zatímco vytahuji z nevelkého otvoru nějaké mince a jakýsi delší řemínek, dobrý jeden a půl sáhu dlouhý.
"Hmm...klíček zde ale nevidím.." dodávám, zatímco opatrně prošmatávám skrýš, jestli jsem něco nepřehlédl.

honzatq - 10. července 2008 19:44
honzatq

Po chvilce dívání se na stěnu a evidentního "nic nevidění" udělám dva kroky doprava a začnu si prohlížet stěnu D1 (na pravé straně od mříže).

Efreget - 10. července 2008 19:06
Efreget

Přistoupím ke Gwargovi a nechápavě se na něj podívám."Co se děje?Našel jsi něco?"

Pán Jeskyně - 10. července 2008 18:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Prohlížíte zvolená místa na stěnách a přitom si koutkem oka všimnete Gwarga, který náhle přístoupil ke zdi a začal střídavě prohlížet mozaiku a svoje ruce.

Pán Jeskyně - 9. července 2008 18:32
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Probíhá reorganizace LAN.
Pokračování ČT 10. nebo PÁ 11. 7.

Omlouvám se za zdržení, přeji hezké dny.

honzatq - 8. července 2008 13:53
honzatq

po neúspěšném otevírání dveří přijdu znovuk oknu v severní části zdi a začnu prohledávat stěnu nalevo od něj (B1)

Gwarg - 8. července 2008 00:02
Gwarg

Po chvilce rozhlížení a hledání místa, kde by mohla být nějaká další skrýš, se jdu podívat k severozápadní stěně poblíž dveří [A2].

Gangalaguna - 7. července 2008 22:40
Gangalaguna

"Pečená kachna bude muset počkat." Povzdychnu si, spíš pro sebe a ještě chvíli se zachmuřeně koukám na dveře. Pak už se vydám s ostatními hledat nějaký úkryt, který nám unikl.

Začínám v jihovýchodním rohu E5 zkoumat jižní stěnu.

Pán Jeskyně - 7. července 2008 17:04
Pán jeskyně Máhanaxar

mapy, místnost A08, viz systém souřadnic

uveďte zvolené místo na stěně, na které se ze střední části místnosti díváte, například:
správně, místo na stěně (+ podlaha a strop, v dané situaci nedůležité)
A4 - místo na západní stěně kolem dveří a nad nimi
C1 - místo na severní stěně kolem okna a v okenním otvoru, kam až dosáhnete rukou, pro menší postavy nevhodné ;-)
E4 - místo na východní stěně
B5 - místo na jižní stěně

špatně
B2, D4 - místa uvnitř místnosti, zde je jen podlaha a strop, na stěnu byste rukou nedosáhli

volbu místa doplňte hodem k%

Pán Jeskyně - 7. července 2008 16:37
Pán jeskyně Máhanaxar

Také Graham s Elemarem udělali několik kroků za vámi.
Stojíte v hloučku kousek ode dveří. Trpaslíkova slova, tón jeho řeči a pohyb hlavou jako při nasávání příjemné vůně dobrého jídla vyvolal na vašich tvářích úsměv. I Dark se olízl a tiše štěkl při zmínce o pečené krůtě.

Gwarg si opřel kladivo o rameno, takto připraven stiskl kliku a lehce zatáhl. Potom zatahal pořádně a do třetice dveřmi trhnul. Když i tak zůstaly dveře zavřené, kliku pustil a otočil se k vám.
Okamžitě jste pochopili, co se děje. Také tyto dveře jsou zamčené a vám zřejmě nezbude nic jiného, než začít hledat klíč.
Vrátili jste se doprostřed místnosti a každý si zvolil místo na některé stěně. Loren došla až ke zdi a zkouší postupně mačkat rukou, prsty nebo pěstí jednu část mozaiky vedle druhé.
Vy ostatní, poučení několika předchozími pokusy a nálezy, jste se zahleděli na svoje vybrané místo a během kývání hlavy i celého těla zkoušíte, jestli v mozaice nespatříte vzor nějaké značky.

Trill - 7. července 2008 11:52
Trill

Celkom evidentne sklamaná, opúšťam priestor pred oknom a tiež si to namierim k dverám.
"Kto vie, koľko takých dobrodruhov ako sme my, tu už zmizlo nadobro.." Hlavu však znovu zdvihnem a o čosi veselšie dodám.
"Netreba ale strácať nádej. Zatial sme v celkom dobrej kondícii a pár miestností ešte určite zvládneme.." pokúsim sa posmeliť i ostatných spoločníkov.
"Napriek tomu ale znovu nabádam, aby sme boli všetci nanajvýš opatrný, zranenia, či iné nepríjemnosti by nás mohli stáť veľa síl.." zdvihnem varovne prst, no potom už iba čakám, kým Gwarg, alebo niekto iný, zatiahne za kluku..

Efreget - 7. července 2008 09:56
Efreget

"Já půjdu."S rozhodným souhlasem se postavím vedle Gwarga."Doufám,že víš co děláš?"Pošeptám mu a dál už jen čekám na ostatní.

Gwarg - 6. července 2008 21:58
Gwarg

Zachmuřeně sleduji zánik kamínku.

"Než ale umřem hlady, pojďme se, pane Velký Farine, podívat, co nás zde ještě potká! Třeba najdem i do zlatova opečenou krůtu mazanou česnekem a položenou na jarních bramborách!!" zavrtím svým velkým frňákem, jakobych nasával slastnou vůni pečeně.

Přecházím ke dveřím a ohlédnu se na ostatní. "Můžeme vyrazit?"

Gangalaguna - 6. července 2008 19:24
Gangalaguna

Nad krolovou rozmrzelostí se ani nepozastavím. Když vidím, co se opět stalo s kamenem, jen smutně pokrčím rameny. "Jen mě napadlo, že by některé z těch oken mohlo vést normálně ven. Těmi dveřmi tady můžem procházet, dokud neumřem hladem, žízní nebo nějakou horší smrtí. I když nic nemůže být horší než hlad." Loren popíšu, co se stalo s kamenem, a pak už se pomalu došourám ke dveřím. "Teď už asi můžeme vyrazit dál."

Pán Jeskyně - 6. července 2008 13:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Hobit i trpaslík se na špičkách přitáhli ke spodní hraně okna a sledují Leafův hod.

Umět správně namířit a trefit se, to patří k základním dovednostem hraničářů. Leaf předvedl, že namířit a hodit umí velmi dobře.
Kamínek hladce proletěl středem jednoho oka mříže. Poblíž venkovního okraje zdi se jeho let zpomalil a kousek za zdí se zastavil.
Ihned jste poznali, že šedomodrá plocha není žádná stěna za oknem, naopak je hodně daleko, podobná obloze.

Všichni tři sledujete kamínek, jak pomalu mizí, podobný kusu vosku v žáru pece. Bez jakéhokoliv zvuku pak zcela zmizel.

Loren k vám tázavě pozvedla hlavu.

Graham, Elemar s Darkem a Efreget stojí uprostřed místnosti.

Pán Jeskyně - 6. července 2008 07:43
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Postavy Elemara a Grahama prozatím povedu pasivně sám, dokud se nebudou moci znovu aktivně zapojit.

Přeji hezké dny.

honzatq - 5. července 2008 22:47
honzatq

Vezmu si kamínek od hobita a hodím ho do okna se slovy... Sice nevím co si od toho slibuješ, ale proč ne.
Sleduji kamínek co se s ním během letu stane...

Pán Jeskyně - 5. července 2008 12:50
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Do jeskyně přibyla postava Efreget.
Budeme si představovat, že dějově se Efreget k družině přidal v městě Haraqa, večer před odjezdem na Starý Hrádek.

Gwarg - 3. července 2008 18:16
Gwarg

"Hmrrr..." zabručím a pak se znovu pokusím vyhlédnout skrze okenní otvor. "U všech stínů, jak můžeme být vysoko? Vidíte i něco jiného než šeď oblohy?"

Pán Jeskyně - 3. července 2008 15:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Hlína před udusáním asi byla napřed zbavena hrubších příměsí, povrch podlahy je pěkně rovný a docela čistý.
Po chvíli rozhlížení však těsně vedle stěny pod oknem objevil Farin oblý kamínek velký přibližně jako třešeň. Zvedl ho a podal Leafovi.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)