Barevná srdce (99 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 14. ledna 2008 17:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Obří krysa sebou trhla a skočila Gwargovi po noze. Hrot Elemarova meče jí rozsekl bok, přesto prudkost jejího skoku stačila na to, aby trpaslíka rafla. V tu chvíli už ale jeho kladivo opisovalo smrtící oblouk. Přirazilo ji k zemi a dokončilo to, co Elemarův meč začal.

Trill - 13. ledna 2008 22:22
Trill

Ostávam stáť trochu v úzadí a podľa zvukov a pokrikov sa snažím odhadnúť ako sa mojím spoločníkom darí. Zatiaľ to však nevyzerá tak, že by mali s krysami nejaké väčšie problémy a tak ostávam na mieste pripravená k prípadnej obrane a vďačná za Darkovu ochranu.

Gangalaguna - 13. ledna 2008 21:07
Gangalaguna

Jakmile rozpoznám bežící krysy a usliším Leafovo vykřiknutí, zamířím na krysu běžící podél zdi a vystřelím na ní.

krcho - 13. ledna 2008 20:38
krcho

pripravim sa na krisu ktora bezi priamo na nas...myslou mi prejde jedina myslienka
Ta krysa nesmie prejst. Musime ju zastavit
potom pevne zovrem meč v ruke a čakám na jej výskok ktorým predpokladám bude útočiť, preto sa postavím do obranného postoja a meč mám pripravený v prípade náznaku mozneho zasahu zabodnut jej ho do tela

Gwarg - 13. ledna 2008 17:00
Gwarg

"Tak pojď, potvoro zubatá!" bojovně zakřičím a připravuji se na střet s obří krysou, krůčkem postoupím, abych stál přímo proti ní.

honzatq - 13. ledna 2008 15:58
honzatq

Farine, zastřel tu krysu co běží u severní stěny!! křiknu na hobita a sám vyrazím proti kryse K3 s jasným ne příliš přátelským úmyslem (útočím na ni hned jak se dostanu na dosah)...

Pán Jeskyně - 13. ledna 2008 14:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Dark, trochu nerad, poslechl a poskočil k Loren. Postavil se před ní a otočil se směrem k očím, které zasvítily v paprscích lucerny.
Středem místnosti běží obří krysa [Ko3] a míří k Gwargovi a Elemarovi stojícímu vedle něho.
Vedle, podél jižní stěny, běží jedna velká krysa [K3] proti Leafovi.
Kousek za nimi, šikmo k severní stěně, běží další krysa [K4].

Gangalaguna - 12. ledna 2008 20:44
Gangalaguna

Poslechnu trpaslíka, přiskočím k lucerně a otevřeným koncem posvítím směrem, odkud slyšíme pištění dalších krys.

Gwarg - 12. ledna 2008 17:31
Gwarg

"Tady máš mrcho!!" zakřičím, když se krysí tělíčko rozčvachtlo pod masivním mlatem kladiva.

Pak se už zahledím k druhému konci místnosti, odkud na nás krysy vyběhly. Než však pokročím vpřed, povolím řemínky, které přidržují dřevěný štít na mých zádech a pevně ho uchopím, připravený k obraně.

Krytý za štítem, v druhé ruce s válečným kladivem, udělám několik krátkých kroků vpřed.
"Pane Farine, posviťte tam."

krcho - 12. ledna 2008 16:24
krcho

posluchnem Leaffa a postavim sa ku Gwargovy...Nikto nemoze vediet co nas este caka, pohladim Darka a prikazem mu "Bez k Loren, straz" poviem a potom sledujem pripadny pohyb pred sebou

Gangalaguna - 12. ledna 2008 12:10
Gangalaguna

Opět nabíjím svojí kuši a ustupuji o něco zpět a snažím se rozeznat, jestli odněkud na nás vyběhne další nebezpečí.

honzatq - 11. ledna 2008 20:40
honzatq

Gwargu! Elemare! pojdťe trochu dopředu. Utvořime řadu, aby skrz nas neprošli. Ty Farine nabij svou kuš a miř dobře! Z toho otvoru k nám míří nejméně další dvě krysy. pronesu nahlas a sám vykročím tak, abych kryl místo u zdi a zároveň co nejvíce zasahoval do místnosti.

Pán Jeskyně - 11. ledna 2008 20:03
Pán jeskyně Máhanaxar

Znovu se ozvalo drnknutí Farinovy kuše. Šipka se zaryla kryse do boku a srazila ji k zemi. Vzápětí dopadlo trpaslíkovo kladivo. Šipka praskla a krysí tělo se rozpláclo.

Když jste odrazili první nápor, stalo se pištění z východní části místnosti zcela zřetelným.

honzatq - 11. ledna 2008 00:27
honzatq

Po úspěšné ráně rychle přiskočím ke zraněné kryse K2 a z bojovným Guarhhh!!! ukončím její život ránou z milosti.

poté se postavím zády ke steně tak abych stál mezi Loren a otvorem ve zdi. Pozoruji jak si mi spolubojovníci vedou s dalšími krysami a také se zaměřuji na vzdálené pištění a pozorným pohledem se snažím odhalit další blížící se krysi.

Trill - 11. ledna 2008 00:05
Trill

Priamy boj nie je práve mojou silnou stránkou a tak dúfajúc, že akútne nebezpečenstvo je zažehnané, ustúpim o pár krokov bližšie k oknám a súboj prenechávam na našich bojovníkov. Palicu však držím v obrannej pozícii pre prípad, že by znovu bolo potrebné brániť sa.

Gangalaguna - 10. ledna 2008 22:11
Gangalaguna

S připravenou kuší se otáčím na krysu, která běží ke mě a vypálím na ní.

Gwarg - 10. ledna 2008 19:35
Gwarg

"Áááárrr...mrcha!" zaburácím, spíše rozhněvaně než bolestí. Hned se rozmachuji kladivem k dalšímu úderu, abych zastavil krysu, která se rozběhla mezi mě a hobita Farina.

Pán Jeskyně - 10. ledna 2008 17:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Krysa [K1] udělala několik malých kroků zpět a potom prudce vyrazila mezi Gwarga a Farina, zabraného do přípravy kuše k dalšímu výstřelu.

Vzadu v šeru se ozvalo nové pištění.

Pán Jeskyně - 10. ledna 2008 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Krysa [K2] snad postřehla Elemarův pohyb, avšak ve skoku mohla jen rafnout po Gwargově ruce. Ještě snad ani nedopadla zpět na zem, když ji zasáhlo ostří Elemarova meče a rozpůlilo její tělo.

Pán Jeskyně - 10. ledna 2008 17:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Lorenina hůl kmitla a jakoby vedená rukou vidoucího zasáhla obří krysu ze strany do hlavy. Ve světle z okna však Leaf vidí, že rána krysu nezranila, jen ji zastavila. V rychlém kroku se napřáhl a udeřil do těla, které se znovu začalo pohybovat. Krysa soustředěná na Loren nedokázala nijak zareagovat a s velkou krvácející ranou na boku se zkroutila ke stěně. Jen pomalý pohyb čelistí naznačuje, že obří krysa [Ko2] ještě žije.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 97 98 99 100 101 102 103 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)