Barevná srdce (98 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 ... 157 ⇒|

Gwarg - 20. ledna 2008 17:52
Gwarg

"Jenom škrábnutí.." zabručím a přejdu ke dveřím, kde počkám na ostatní.

honzatq - 20. ledna 2008 14:54
honzatq

Pokud nemáte nikdo lepší plán, tak já bych navrhoval jít do "další" místnosti. Tady už toho asi moc nezmůžeme. prohodím k ostatním. A pak se ještě dodám: A co vy pane trpaslíku, je ta ruka v pořádku? zeptám se trpaslíka a přitom sjedu pohledem omotanou ránu na jeho ruce.

Gwarg - 20. ledna 2008 11:26
Gwarg

Bez většího zájmu stojím uprostřed místnosti, kladivo položené přes rameno, štít na zemi opřený o nohu. Zamračený pozoruji ostatní, jak prozkoumávají okolní prostory.

Gangalaguna - 20. ledna 2008 00:31
Gangalaguna

Chvíli sedím skrčený nad jednou ze svých šipek, která souboj "nepřežila". Nakonec sundám hrot a dám si ho do brašny. Pak se ještě jednou rozhlédnu po místnosti, jestli nespatřím nějakou runu na zdi, podlaze nebo stropu nebo něco, co by mohlo být úkrytem nějaké cennosti.

Trill - 19. ledna 2008 23:30
Trill

"Iste, ale zaujímalo by ma ako to funguje.." ..prehodím zamyslene, následne podídem k dverám a "preskúmam" ich rukou. Zaujíma ma z akého materiálu sú tentokrát a tiež aká veľká bude kluka, či zámok.. Nakoniec po nich zabúcham palicou a jednu chvílu to dokonca vyzerá tak, akoby som očakávala, že mi niekto otvorí..

honzatq - 19. ledna 2008 19:51
honzatq

Poté, co se ukáže nedostatečnost "tunelu", tak jej bez dalších známek zájmu opustím a přejdu po místnosti směrem ke dveřím. Po cestě se dívám, zda můj zrak neupoutá nějáký nápadný předmět....

Gangalaguna - 19. ledna 2008 19:15
Gangalaguna

"Ani cesta, ani to, co hledáme." Otočím se od díry a vyrazím skontrolovat druhou šipku, jestli ještě půjde použít. Pak s Lucernou prodju celou místnost, jestli se zde ještě něco neskrývá.

Pán Jeskyně - 19. ledna 2008 17:10
Pán jeskyně Máhanaxar

Lucerna v hobitově ruce ozářila vnitřek otvoru. Pak už stačil jen letmý pohled, aby naděje na jinou cestu pohasla.
Díra se ve směru do zdi zvolna zužuje a přibližně jeden a půl sáhu od ústí končí. Dál do hloubky pokračuje jenom malou okrouhlou škvírou tak na dvě dlaně v průměru.
Farin několikrát obkroužil světlem dno, stěny i strop díry, ale vidíte jen jak kameny zdi přecházejí plynule v něco podobného plné skále.
V zadní části díry leží po dně několik různě velkých kusů kůže.
Dark přistrčil k otvoru čumák, začichal a potom se lhostejně vrátil k Elemarovi.

Gangalaguna - 18. ledna 2008 22:24
Gangalaguna

Posvítím pořádně do díry, jestli tam něco nezahlídnu a taky se snažím porovnat, jestli se do ní vejdu ä případně dokážu i vystřelit z kuše.

Gwarg - 18. ledna 2008 19:19
Gwarg

"U všech Stínů!! Zatracený krysy! Havěť jedna zpropadená..." bručím a zamračený si prohlížím kousance na ruce i na noze. Rány trochu krvácejí.
Z vaku vytahuji plátěný pytlík a z něj zase kousek hadříku. S tím si otírám šrámy od krve a odtrženým kouskem si obvazuji kousanec na ruce.

"Pche...a co s otevřenýma dveřma? Beztak bychom mohli chodit pouze z jedný místnosti do druhý. Sem a tam, nikam dál. Zpět se očividně nedostanem. Takže nám zbývá jen zkoušet jít dál a čekat, co se za dveřmi zas objeví." odvětím na lítostivá slova elfky Loren, která dumá nad svým pokusem se dveřmi.

Po očku zatím sleduji, jak ostatní prohlíží otvor, ze kterého vyběhly krysy. Když se obří kroll zmíní o cestě do tunelu, zazubím se:"Do tunelu? Do tý díry? Vždyť se tam snad nevejdu ani já. Jak je to velký?"

krcho - 17. ledna 2008 22:12
krcho

Mozme sa rozhodnut ci ist do tunelu a hladat dalsie krisy alebo ist do dveri odkial moze vybehnut nieco ine usmejem a a potom pokracujem no vela moznosti nemame potom pohladim Darka a posepnem mu do ucha ze som nan hrdy...

honzatq - 17. ledna 2008 18:41
honzatq

No, tak to vypadá, že máme po delší době dvě možné cesty, po kterých se můžeme vydat? Komu se chce do tunelu? zeptám se všech a sám si pozorně změřím výšku tunelu, který se zařezává do zdi místnosti.

Pán Jeskyně - 17. ledna 2008 16:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin míří světlem na otvor ve stěně a opatrně pomalými kroky se blíží k místu, odkud vybíhaly útočící krysy. Jdete s ním a pozorně sledujete celý zbytek místnosti před vámi.
Otvor ve zdi vypadá jako díra po velkém chybějícím kamenu nebo více menších. Napříč má asi půl sáhu, ale jak se přibližujete a Farin směřuje světelný kužel do otvoru, začíná být jasné, že do hloubky stěny je otvor mnohem větší.
Přešli jste místnost, aniž by na vás něco dalšího zaútočilo.
Nyní stojíte v hloučku, kus před otvorem. Osvětlené ústí otvoru je prázdné, ale pokračování do hloubky se ztrácí ve tmě.

Trill - 17. ledna 2008 10:38
Trill

"Ste všetci v poriadku?".. spýtam sa so záujmom a počkám, kým sa všetci vydýchajú a spamätajú z krysieho útoku..
Keď si uvedomím, že dvere som v zápale boja musela pustiť a tie sa znovu zatvorili, s ľútosťou v hlase sa ospravedlním..
"Mrzí ma to.." ..na chvíľu sa odmlčím, no už onedlho dodávam.. "Ak sa však ani v tejto miestnosti nič nebude nachádzať, budeme mať ďalšiu možnosť nechať dvere otvorené.."
Následne už iba čakám, čo odhalia moji vidiaci spoločníci..

Gangalaguna - 16. ledna 2008 21:16
Gangalaguna

Ještě chvíli stojím, připraven znovu vystřelit, a čekám, jestli na nás vyběhne ještě něco. Pak zvednu lucernu a udělám pár kroků k díře, abych si ji prohlédl.

Pán Jeskyně - 16. ledna 2008 16:05
Pán jeskyně Máhanaxar

Lucerna stojí na zemi a její paprsek směřuje na zeď pod levé okno.

Díváte se na sebe navzájem, po krysích tělech na podlaze a po místnosti, jak světlo z oken dovolí. Když váš pohled zabloudí ke dveřím, vidíte , že jsou zavřené.
V zápalu boje jste ani nepostřehli, že když Loren musela otevřené dveře pustit, tak se - stejně jako dosud všechny předtím - samy zavřely.

honzatq - 16. ledna 2008 13:59
honzatq

Pořád ostražitě sleduji díru ve vzdálenější zdi a pomalým krokem se k ní přibližuji. Oči a hlavně uši mám na šťopkách, hůl připravenou k obraně.

Gwarg - 15. ledna 2008 19:45
Gwarg

"Tfuj..." odplivnu si a špičkou boty šťouchám do rozdrceného krysího tělíčka.
"Mrchy jedny zubatý.." bručím a zamračený si prohlížím kousance na ruce a noze. "U všech Stínů! Zubiska maj potvory ostrý!"

Pak už ale znovu zbystřím a zahledím se k místům, odkud krysy vybíhaly. "Posviťte tam ke zdi, pane Farine. Ať se podíváme, jestli tam jsou ještě nějaký mrchy."

Pán Jeskyně - 15. ledna 2008 17:38
Pán jeskyně Máhanaxar

Připravení pokračovat v boji jste se otočili směrem k Leafovi a sledujete jak v kroku máchl koncem své hole proti kryse probíhají světlem z pravého okna. Krysa trochu uhnula a ihned se vrhla vzhůru vpřed proti záblesku na kování hole. Přesně na to Leaf čekal. Stočil pohyb hole dolů a zpět.
Kryse cíl zmizel z očí, v příštím okamžiku ji zasáhl opačný konec a přirazil ji k podlaze s rozbitou hlavou.
Ještě sebou cukla, když Dark s bojovým zavrčením vyrazil a stiskem čelistí v ní zadusil poslední zapištění.

V nastalém tichu slyšíte jen vlastní rychlé oddychování.

Pán Jeskyně - 14. ledna 2008 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Šipka vyletěla z kuše a zasáhla krysu právě když se stočila směrem k vám. Mezi otevřenými čelistmi se jí zaryla krkem hluboko do těla. Síla střely mrštila její mrtvolou kus zpět.

Leaf vyrazil proti zbývající kryse s holí připravenou k boji.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)