Barevná srdce (100 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 ... 157 ⇒|

krcho - 10. ledna 2008 11:10
krcho

Priskocim ku Gwargovy a pokusim sa zasiahnuť krisu po jej boku, no meč držím pevne v ruke a som pripraveny sa branit. Branim Gwarga svojim telom aby sa pozbieral zo zranenia a pomohol mi este s krisov K2

honzatq - 9. ledna 2008 23:39
honzatq

když vidím že gwarg i farin se vrhli na tři krysi mířící k nám, tak se sám s holí pokusím zablokovat cest kryse Ko2 aby se nedostala k Loren a jak to pujde tak na ni zautocim...

Gangalaguna - 9. ledna 2008 19:58
Gangalaguna

Se zadostiučiněním, že má šipka neminula cíl, začínám hned natahovat kuši a zakládám další šipku, abych pomohl Loren.

Pán Jeskyně - 9. ledna 2008 17:55
Pán jeskyně Máhanaxar

Drnknutí hobitovy šipky zaniklo ve vzteklém zapištění zasažené krysy. Ta se přitřela o zem a poskočením vylomila šipku z rány. Přitom znovu zapištěla a pak se vrhla na Gwarga. Zuby jí však sklouzly a jeho kladivo změnilo obří krysu [Ko1] v krvavou kaši.
Menší krysa [K1] běžící hned za ní se zarazila.
Druhá [K2] ale jako by věděla, že trpaslík musí kladivo zvednout a rozmáchnout se, než znovu udeří, skočila podél mrtvoly a rafla po jeho ruce. Její zuby zanechaly na zápěstí bolestivý šrám.

Trill - 9. ledna 2008 08:44
Trill

Zapišťanie krýs ma upozorní na blížiace sa nebezpečenstvo. Aj keď nerada, dvere, ktoré som pridržiavala otvorené, pustím a uchopím palicu obomi rukami. Snažím sa podľa pišťania a blížiaceho sa zvuku určiť približnú pozíciu krysy a v momente, keď sa mi priblíži na dosah, zaženiem sa po nej svojou palicou..

Gangalaguna - 8. ledna 2008 21:54
Gangalaguna

Hned, jak spatřím krysy, pokládám lucernu na zem a zamířím svojí kuší na blížící se velkou krysu.

Gwarg - 8. ledna 2008 17:38
Gwarg

"Pozor na tu mrchu u stěny!" křičím a vrhám se vstříc obří kryse, která se vrhá proti nám. Válečné kladivo krouží vzduchem, lačné po své oběti.

Pán Jeskyně - 8. ledna 2008 16:40
Pán jeskyně Máhanaxar

Krysy útočí, ale vy je vidíte, proto bez iniciativy.
V místě, kde stojíte, je dost světla z oken.

Nahlaste akce.
Kdo chce bojovat, určí svůj cíl + 2 hody kostkou:
První hod na vlastní útok a bonusy,
druhý hod na vlastní obranu a bonusy.

Pán Jeskyně - 8. ledna 2008 16:26
Pán jeskyně Máhanaxar

V otvoru se něco pohnulo. Další pohyb a ven vyběhly s pištěním dvě krysy. Poskočily směrem k vám, ale Darkovo štěkavé vrčení je zarazilo. Ve světle lucerny se zaleskly jejich výhružně vyceněné zuby, nohy dělají krátké pomalé kroky. Potom se ozvalo hlubší chrčivé zapištění a z otvoru vylezlo větší tmavé tělo a hned za ním druhé. Obě obří krysy také vycenily zuby a vrhly se vpřed. První [Ko1] s oběma krysami [K1],[K2] míří přímo k vám. Druhá obří krysa [Ko2] běží těsně kolem jižní stěny a míří k Loren. Ta stojí u dveří, stranou kousek od ostatních postav a snaží se podle zvuků rozpoznat situaci.

krcho - 8. ledna 2008 10:24
krcho

Uvolnim Darkovy remen aby sa tolko netahal a neskrabalo ho to,no prikazem muaby zostal pri mne...Pozriem na Farina a poviem trosku zdesenym hlasom Len opatrne priatelu, nieco tam je a myslim ze tu toho dobreho moc nebude potom este pevnejsie zovriem mec, nesustredujem sa na miesto kam ide Farin skorej na nase okolie z boku, aby sme neboli prekvapeny zo strany
Neviem co to mohlo byt ale dufam ze sa vyvarujem ranam...nerad by som tu zostaval nehybne sam a pritom sledujem upnutym pohladom okolie, i ked je tam tma snazim sa prizmurit oci a nieco zazriet

Gangalaguna - 7. ledna 2008 19:08
Gangalaguna

Zpozorním a chvíli čekám, jestli proti nám něco nevyrazí. Když se nic neděje, udělám pár kroků vpřed směrem k otvoru ve stěně, míříce lucernou na něj.

Pán Jeskyně - 7. ledna 2008 17:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin zapálil knot a světlo plamene rozhodilo vaše stíny kolem. Potom ho napadlo, co říkal obchodník o možnostech použití tohoto nového typu lucerny a tři odrazné kryty přiklopil zpět. Čtvrtou nezakrytou stranou vyrazil vpřed silný světelný kužel a ozářil kus východní stěny. Přes dolní okraj světla se zleva doprava něco mihlo na podlaze.
Farin otočil lucernou, ale ne dost rychle, abyste rozpoznali, co to bylo. Světlo dopadá na nějaký asi půl sáhový otvor v jižní stěně, kousek od rohu místnosti [F4]. Část otvoru zasahuje podlahu před stěnou.

Dark bojovně štěknul a s temným vrčením lehce napíná řemen vpřed.

krcho - 7. ledna 2008 15:36
krcho

opatrne vstupim do miesnosti a popri mne ide opatrne Dark, obaja sledujeme miesnost co sa nam otvorila pred ocami
co tu asi najdeme, vobec neviem co nas tu moze cakat nasledne pozriem do miesnosti z ktorej som vysiel, znovu otocim pohlad pred seba a v ruke pevne zovrem mec ako by som nikdy nechcel pustit rukovet z ruky

honzatq - 7. ledna 2008 00:03
honzatq

Držím se opatrně průzkumnické skupinky a spolu s ostaními pomalými rozvážnými kroky postupujeme vpřed do vzdálenější části místnosti...

Gangalaguna - 6. ledna 2008 19:51
Gangalaguna

S ostatními se rozhlížím po místnosti a pak, po trpaslíkově výzvě, od své torny odvážu lucernu, zkontroluju olej a knot a pak pomocí křesadla a troudu zkusím zapálit lucernu.

Gwarg - 6. ledna 2008 15:57
Gwarg

"Pane Farine, rozsviťte lucernu. Byl bych nerad, aby na nás něco vyskočilo."
Dál zůstávám na místě, obezřetně sleduji opačný konec místnosti, ruka s kladivem sjela z ramene a masivní kovový mlat je připraven odrazit jakékoliv nebezpečí.

Pán Jeskyně - 6. ledna 2008 12:28
Pán jeskyně Máhanaxar

Při slovech Loren jste se zastavili a ohlédli zpět. Skrze otvor otevřených dveří vidíte skříň i stůl s klecí. Místnost stále vypadá tak, jak jste ji před několika okamžiky opustili.
Chvíli čekáte, jestli se tam něco stane. Když se nic neděje, otočili jste se znovu vpřed. Ve světle, které vstupuje prvním oknem a trochu oslňuje, je jistě dobré být opatrný. První pomalý krok či dva provází úsilí proniknout šerem na opačném konci místnosti.
... něco se tam pohnulo? ... je to jen hra světla a tmy? ... není nic slyšet ...

Gwarg - 6. ledna 2008 08:12
Gwarg

Nedůvěřivě se upřeně dívám do míst na opačné straně místnosti, které se již ztrácejí v šeru.
Jako bych se snažil prohlédnout skrze tmu a najít případné nebezpečí, než se odhodlám pokračovat dál.

Trill - 5. ledna 2008 20:58
Trill

Počkám, kým všetci moji spoločníci vstúpia do miestnosti. Následne sa postavím k dverám a skúsim ich pridržať otvorené, kým moji spoločníci prehľadajú novoobjavené zákutia..
"Nechám dvere otvorené, som zvedavá, či sa tá miestnosť s vtákom znovu zmení.."

Pán Jeskyně - 5. ledna 2008 15:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Pomalu vstupujete do místnosti a utváříte hlouček vedle dveří. Místnost se zdá prázdná, její vzdálená část bez "oken" se proti světlu, kde stojíte, ztrácí v šeru.

(mapy/Mistnost A04)

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 98 99 100 101 102 103 104 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)