Kráter (23 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Kráter

Pán Jeskyně:

Pán Osudu

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Kráter je země, tak trochu vlastní svět, rozlehlá oblast ohraničena Černými horami, nepropustným pásmem vysokých hor a skalisek, které se tyčí snad až k nebi. Těžko je překonat a pokud vás nezlomí zlovůle počasí nebo jiné útrapy přírody, ukončí vaši pouť nějaká krutá příšera nebo jiný netvor, kterých se tam podle pověstí a bájí hemží nespočet. Pod stínem Černých hor leží nejrůznější kraje, se svými krásami, taji, divy, syceny smíchem, pláčem, potem i krví. Radost i smutek. Život a smrt.
V tomto zvláštním koutu světa jste se narodili. Strávíte svůj krátký život na poli, nebo chcete změnit svůj osud?

Klíčová slova:

DrD fórum

Jaké hráče:

Každý kdo chce žít svůj příběh...

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj: - pátrání po pegasovi Kilkalopovi, který přebýval v klášteru Bílého úsvitu - pegas odletěl před celkem 7 dny a již se nevrátil, což je velmi neobvyklé - zjištěné informace ve vesnici Víska: o Sedlák Horymir z vesnice Smržinka pegase nikdy neviděl, ale u nich ve vesnici ho občas údajně někdo zahlédl o Obchodník Polerius zahlédl pegase nad lesem Zrzavec, když cestoval z Vísky do Vrátníku, je to ale již déle než 10 dnů o Opilý kupec Kaletan tvrdí, že pegase prodal. Měl ovšem velmi připito... o Obchodníci Bilbur a Harabi, putující ze Svatozemě ze Svaté Citadely, pegase v jejich vzdálených končinách nikdy neviděli a tvrdí, že tam takové zvíře nežije a nikdy nebylo Detail okolí vesnice Víska viz Mapy: Okolí Vísky - případně na odkazu: http://imageshack.us/a/img545/5740/krterokolvsky.png Vzdálenosti cestovní chůzí: Klášter Bílého úsvitu: 2,5 dne Hraniční Hláska: 2 dny Osada Starodub: 2 dny Vesnice Smržinka od kláštera: 1,5 dne Osada Kámen od kláštera: 2 dny Město Vrátník od kláštera: 1,5 dne Čas: - dny na cestě směrem ke klášteru - 2 dny cesty od vesnice Víska Roční období: - pokročilé léto/nástup podzimu

Kráter

Technické údaje ke hře

Shrnutí všech dobrodružství

Hráči: (5/10) Máhanaxar, Pandemonix, Trorn, vockoo, Žabikuch

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 4085 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 205 ⇒|

hater - 24. října 2011 21:12
hater

Iniciativa: 3
Hody jsou níž.
Jestli vidím někoho, kdo si myslím, že je jejich šéf, jdu po něm, bez ohledu na to, jestli na mně někdo útočí zezadu nebo odkud :) třeba to prohrajem :))

útok:
(5/+4 + 2) = 7/+4
obrana se zbraní:
(3 + 1 - 1) = 3
obrana beze zbraně:
(3 + 1 - 3) = 1

hater - 24. října 2011 21:08
hater

Ten klidný a chladný stojí a zvažuje možnosti. Vlastně ne, nezvažuje. Je mu jasné, že žádné možnosti nejsou. A zavřít se v malé místnosti a čekat? To ne!

Radši nechal toho nezkrotného a teď i nezničitelného, ať jim dá, co se do nich vejde.

Aer Thano - 22. října 2011 21:39
Aer Thano

Není čas na přemýšlení, co dokázal zvuk gongu. Boj zůstává na nás.

Během několika rychlých kroků napřáhnu meč k úderu. Hned, jak se přiblížím ke skřetům, švihnu přes oba dlouhým obloukem, posíleným rychlostí pohybu celého těla. Znovu doufám, že zasáhnu aspoň jednoho z nich.
V příštím okamžiku poskočím do strany a trochu dozadu a seknutími meče ze strany na stranu a zpět vykroužím mezi sebou a skřety docela ucházející obranou osmičku.

Pán Jeskyně - 22. října 2011 18:47
Pán jeskyně Pán Osudu

Parophis má kolem sebe tři skřety, další dva ze zadu útočí kopími. Hraničář Aer Thano doběhl a z druhé strany se dostává do střetu se dvěma skřety.

Oznamte své akce a proveďte příslušné hody.

Pán Jeskyně - 22. října 2011 18:45
Pán jeskyně Pán Osudu

Skřeti přes značné ztráty nepolevují v útoku a dál dotírají v krvavé řeži.

Pán Jeskyně - 22. října 2011 18:43
Pán jeskyně Pán Osudu

Parophis se vrhá vpřed mezi skřety jako smršť. Máchnutím kyjem sráží stranou dotírající kopí a druhým obloukem odhazuje vřeštící skřety stranou.
Dalšího skřeta, který se po barbarovi chystá seknout svým zahnutým mečem, uzemní prudký náraz vystřelené šipky. Žabikuch mířil skvěle. Ohyzdné skřetí tělo se skládá k zemi s roztříštěnou hlavou.

Hraničář Aer Thano, který má těžká zranění a již se zdálo, že se zhroutí bezvládně k zemi, náhle ožil a utíká odvážně zpět ke vchodu, aby bránil příval nepřátel.

Vzduchem zajiskřil další zelenavý záblesk, zanechávající pachovou stopu ozonu. Všechny postavy s tváří mocného Trorna Silvidianského stojí urputně rozkročené, v očích se jim blýská, na rtech hraje vítězný úsměv.

Žabikuch - 13. října 2011 08:36
Žabikuch

Zamířím a vystřelím další šipku na dotírající skřety. Po výstřelu rychle odkládám kuši a z torny vytahuji prak...

Aer Thano - 12. října 2011 15:38
Aer Thano

Na kolenou, opřený o boční sloup gongu, zaslechl jsem zvuk svého úderu do gongu jakoby z dálky a velmi slabě.
V příštích okamžicích však začínám vnímat jeho sílící tón. Náhle si připadám plný sil - zkusím se zvednout, a hle, ono to jde,
... asi jsme opravdu byli potřební ...
myšlenka projela mojí hlavou.

Rychle pohlédnu na Žabikucha, jestli právě nezkouší vystřelit, a pak rychle přeběhnu na původní místo vedle vstupního otvoru.
Bolest z utržených zranění mi připomene, že hlas gongu mě asi neuzdravil, jen na chvíli posílil moje tělo.
... na chvíli ... boj ještě neskončil ... nepřítel není poražen ... musím bojovat dál, snad trochu opatrněji? ... jestli je to možné ...

Pán Jeskyně - 11. října 2011 18:10
Pán jeskyně Pán Osudu

Skřeti, které snad zvuk gongu nejdříve zcela ochromil, přeci jenom pookřívají, když se na ně rázným krokem řítí Parophis. Chápou se svých zbraní a s bojovným vřískotem se vrhají vpřed.

Pán Jeskyně - 11. října 2011 17:58
Pán jeskyně Pán Osudu

Vzduch naplní hluboký znělý tón. Zvučný, zcela jiný, než když do gongu prve udeřil Parophis.

Svaly vám rázem zaplaví nová síla a vaši nepřátelé se schoulí. Dunění gongu se prohlubuje a sílí. Máte málem pocit, jako by vám na pomoc dorazilo vojsko.

Barbar zařve a pak ještě několikrát. Skáče po mrtvole skřeta. Pak kus sebere a mrští ho ke vchodu. Svým obrovským kyjem udeří několikrát do zdi a s dalším řevem kráčí směrem ke skřetům, kteří se otřepávají z prvního šoku a znovu se sbírají do zbraně.

Pán Jeskyně - 11. října 2011 17:49
Pán jeskyně Pán Osudu

Několik posledních okamžiků se seběhlo dost rychle.

Barbar Parophis přiskočil k průchodu. Přestože se doposud neprojevoval jako vševědoucí mudrc, je mu rychle jasné, že vršit mrtvá těla do barikády by bylo s dotírajícími skřety dosti obtížné. Čapne tak za nohu jednu z mrtvol, která brání uzavření dveřního bloku, a chce je odhodit stranou. Ze tmy však vyskakují ostré hroty několika kopí, jako žihadla rozzuřených vos. O kamenný blok vedle se odrazí vystřelený šíp. Parophis uskakuje několik kroků vzad, aby získal trochu prostoru.

V tu chvíli doběhne hraničář Aer Thano ke gongu a z posledních sil do něj udeří.

Pán Jeskyně - 11. října 2011 17:25
Pán jeskyně Pán Osudu

Technická:

Omlouvám se za nečinnost v posledním týdnu. Nebyl jsem z pracovních a zdravotních důvodů dostupný.

hater - 10. října 2011 20:11
hater

Trornova slova mně ještě více rozdráždí. Co to ten chlap sakra kecá?! Zůstat tady zavření v malé místnosti je nesmysl. Musím ven! Na vzduch a ty titěrné komáry zadupu do země!

Žabikuch - 10. října 2011 16:08
Žabikuch

Nechápavě zírám na barbara, jak šel další skřety dráždit a s nabytou kuší vyčkávám co se bude dít.
Doufám, že barbar nezůstane v chodbě jinak ho nebudu moc podpořit střelbou...

Trorn Silvidianský - 4. října 2011 00:20
Trorn Silvidianský

Zakroutím očima ke stropu (což udělají i všechny mé věrné kopie), když vidím Aera jak mlátí do gongu. "Jestli chcete přežít, zavřete dveře." Říkám s klidem ke všem. Uvědomujete si, že vlastně ani nevíte, kdo jsem já a kdo je pouze má iluze.

hater - 29. září 2011 20:31
hater

Aer Thano 27. září 2011 16:02
Doufám, že je všem jasné, že tohle je ze strany Aera sebevražda :-) aneb zastavte ho někdo!

Parophis 28. září 2011 14:07
Sem si říkal, že lepší by byl ten frontální útok. Životama na to sice nemám, ale určo to bude větší sranda, takže pokud ještě můžu, tak beru zpět a:

Uááárghh! Zařvu, když rozdrtím posledního skřeta. Skočím na mrtvolu rovnýma nohama a pak ještě jednou, jako kdybych jí chtěl zadupat do země. Při tomu pokračuju ve vyluzování bohulibého řevu. Když mně to uspokojí, popadnu zbytek a hodím ho ze dveří ven, směrem k našim nepřátelům.

Když tělo dopadne, zvednu svůj kyj znovu vyjádřím z plných plic své rozhořčení nad faktem, že se pokusili nás napadnout a několikrát udeřím Hromotlukem do zdi.

Pomalými kroky se vydám ke vchodu vstříc nepřátelům a až budu v něm, ještě jednou vyjádřím hlasitě svou nelibost a touhu po další krvi.

hater - 28. září 2011 14:07
hater

Rozhlédnu se kolem a zhodnotím situaci . Nejraději bych si sedl a odpočinul, ale podle zvuků přicházejících zvenku, mi je jasné, že to nepůjde (zcela zjevně je čas na frontální útok :-) ). Podle toho, jestli se mi to bude zdát snadnější, zkusím ve vchodu vytvořit barikádu z mrtvol nebo z naopak, pár mrtvol odsunout a vchod zavřít.

Aer Thano - 27. září 2011 16:02
Aer Thano

Připadá mi, že ani Flaverius ani Žabikuch můj výkřik nezaslechli. Dlouho ale o tom nepřemýšlím.
Když Trorn s Parophisem uvolnili prostor směrem ke středu místnosti a skřeti v chodbě se na chvíli zastavili, rychle se rozhodnu
... snad jsme potřební ....

Pozvednu meč, vrhnu se směrem ke gongu, a jílcem meče do něho udeřím. Potom, oslabený zraněními, už jen vedle gongu klesnu na kolena.

Pán Jeskyně - 26. září 2011 20:03
Pán jeskyně Pán Osudu

Parophis stojí rozkročen, funí a rozhlíží se kolem. Zdá se, jako by mu bylo líto, že nemá do koho třísknout.

Hraničář Aer Thano také chytá dech. Tře si zraněnou paži.

Starý Pandemonix se krčí kdesi vzadu s bardem. Trorn stojí obklopen svojí stráží, v očích se mu blýská. Žabikuch míří na vchod. Za ním se ozývají štěkavé rozkazy a hněvivé nadávky. Další skřeti se ale zatím dovnitř nehrnou.

Pán Jeskyně - 26. září 2011 19:43
Pán jeskyně Pán Osudu

Skřet se sekerou se vrhá po hraničářovi, ten však úder sráží stranou. Vloženou sílu využívá k protiútoku a v opsaném půlkruhu sekne ohavného skřeta hluboko do krku. Shrbené tělíčko se za klokotu tmavé krve hroutí k zemi.

Druhý skřet seká svojí zakřivenou šavlí. Tentokrát už není hraničář dostatečně rychlý. Sykne bolestí, ale přesto ještě ramenem odrazí skřeta trochu stranou, více od těla.

To už se dlouhými kroky blíží barbar Parophis. Pod těžkým dusotem jeho nohou praskají kosti padlých skřetů, kteří se válí všude kolem. Kolem něho prolétne další jiskřící jazyk. Skřet zavřískne, když ho smrtící kouzlo ožehne. Jeho trápení však ukončí přiběhnuvší Parophis. Jedním úderem skřeta uzemní. Další mávnutí, kyj, který vypadá spíše jako kus kmenu nějakého stromu, rozdrtí třetího skřeta a mrští jím stranou.

Žabikuch v poslední chvíli nevystřelí a raději zamíří ke vchodu, v očekávání útoku dalších skřetů.

Vypisuje se 20 z celkem 4085 příspěvků|⇐ 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 ... 205 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)