Sedmý smysl (1 strana zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Sedmý smysl

Pán Jeskyně:

Jindra

Systém:

ORP

Nové příhlášky:

Nepřijímáme

Popis jeskyně:

Sedmý smysl je zajímavá série knih české autorky. Já je rád srovnávám s Harry Potterem (z toho srovnání vychází Sedmý smysl jako vítěz ;) ) V této jeskyni ale budeme řešit něco jiného než v knihách (abyste si nepřečetli, jak na to :) )
Ať už vás vzali na Ostrov volby vaši rodiče nebo jste sirotek, kterého tam dovezl Vron v rámci záchrany sirotků s magickým nadáním, stejně se sejdete v magické škole. Během základního vzdělání se naučíte, číst, psát a základy magie a spoustu dobrodružství.
Hrát se bude dohromady na fóru, jenom soukromé věci budou šeptem ;)
Ideální aktivita by byla denně, ale to je asi pro spoustu lidí nereálné, ale každý druhý den byste to lidi mohli dát!
V případě zájmu mi pošlete poštolku a pošlu vám, jak vytvořit postavu.

Klíčová slova:

magie, děti, škola, sedmý smysl

Jaké hráče:

Aktivní.
Sice byste naskočili do (skoro) rozjetého vlaku, ale určitě bychom to spolu zvládli.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku

Rea

Máte: 50 rea.

Vydělávání

* Skvělé zvládnutí úkolu +20 * Zvládnutí úkolu +5 (ale vyplatí se až to udělají všichni) * Speciální

Ceny

Pokud je něco na měsíc, pak cena "na půl" roku (5 měsíců) je × 3 a cena "do konce studia" je × 8. Na tyto výpočty je potřeba dovednost matematika (1..na papíře, 2..z hlavy) ;)

Na měsíc

Dřevo - 50 * (na pořád) Lepší suroviny na jídlo - 50 * (na pořád) Základní koření -30 * (na pořád) Lepší koření - 90 Hotová jídla - 300 Sladkosti - 50 Praní + opravování oblečení - 500

Na pořád

* Postele - 500 * Skříně - 300 * (dostali darem) Stoly - 300 * Židle - 200 * Záclony - 100 * Nářadí - 300

Harmonogram

Denní

07.00 - 11.00 - Dopolední dva bloky výuky 15.00 - 17.00 - Odpolední blok výuky

Týdenní

PO - MAT + ZAM ++ TEV ÚT - ČAP + KOM ++ KRO ST - ZEM + ZAM ++ DOU ČT - ČAP + ZAM ++ KRO PÁ - OBE + ZAM ++ TEV SO - práce NE - práce MAT - matematika ČAP - čtení a psaní ZEM - zeměpis OBE - obecné základy ZAM - základy magie KOM - komunikace TEV - tělocvik KRO - kroužek DOU - doučování

Základy "herního systému"

V této jeskyni budeme používat následující systém. Postavy mají atributy a dovednosti. S atributy časem už nepůjde nic dělat, ale dovednosti se budeme učit (postavy budou ve škole, že jo). Většinou nebudeme potřebovat nic z toho, ale tu a tam je použijeme, stejně jako hod kostkou. Upozornění cílem jeskyně bude zábava a tak se nemusíte bát, když si uděláte "špatnou" postavu i s ní se dá hrát ;)

Atributy

Síla - ovlivňuje fyzickou sílu postav. Kolik toho unese? co zvedne? jakou zbraní může bojovat? Obratnost - jak je postava obratná a hbitá a zručná. Uhne? Nespadne? Navleče jehlu? Odolnost - odolnost těla, vyléčí se z toho? neusne? nepodchladne? Inteligence - mentální schopnosti (pro dobrodružství asi dost důležité) jak rychle se to naučí? vyřeší tu hádanku? zapamatuje si to heslo? Charisma - jak umí přesvědčit ostatní, uvěří mu? poslechnou ho? zastraší je? domluví se s nimi? usmlouvá to? Síla vůle - odolá ovlivňování? budou mu číst myšlenky? nenechá se zastrašit? půjde dál i když tělo už nemůže? Vnímání - kvalita všech smyslů, všimne si jich? najde ten ztracený přívěšek v pokoji? je ten tvor člověk? je to vůně hřebíčku? Krása - krása člověka, budu se ostatním líbit? Každý atribut může být v rozsahu -2 až +2. Graficky se to značí jako (-2 = --, -1 = -, 0 = 0, +1 = +, +2 = ++) Při tvorbě postavy si to dej tak, aby součet atributů byl +2. Všechny atributy si dej na 0 a máš 2 body k dobru. Můžeš si jeden atribut zlepšit o 2 nebo dva o 1. Taky si můžeš nějaký atribut snížit, aby sis nějaký jiný zvýšil(a).

Dovednosti

Do začátku máš 6 bodů na dovednosti. Do jedné dovednosti si můžeš dát maximálně 2 body. Úroveň atributů 0 ... nikdy jsi nic takového pořádně nedělal (u některých dovedností to znamená, že se o to nemůžeš ani pokusit) 1 ... už jsi to někdy dělal (normální netrénovaný člověk), děti které doma vedli k nějaké činnosti 2 ... k tomuto doma rodiče děti vedli a měly k tomu nadstandardní podmínky, (takto umí dovednost šikovní amatéři) 3 ... dovednost na úrovni tovaryše 4 ... lepší vzdělání/nadání než je průměr "normálních" lidí 5 ... toto je úroveň na které by měla být dovednost, když člověk úspěšně dokončí základní vzdělání (= mohou provozovat činnost) dovednosti končí někde kolem 10

Začáteční dovednosti

Čtení + psaní Matematika Všeobecný rozhled (pokud se nehodí jiná dovednost) Zeměpis Boj (zatím jenom pěsti nebo klacky) Pohyblivost (šplh, plavání, ...) Péče o domácnost (vaření, úklid, ..) Nějaké řemeslo (základní řemesla) Hudba a tanec

Dovednosti ve škole

Drakonština - jazyk, kterým spolu komunikují draci. Symboličtina - jazyk, kterým jsou schopny se spolu bavit bytosti vybavené sedmým smyslem. Už na hodnotě 1 je člověk schopný se domlouvat. Čím větší dovednost, tím zajímavější možnosti k tomu člověk získává.

Magické dovednosti

Telekineze - levitace předmětů, živočichů a klidně časem i sebe. Oheň - ovládání teploty na jednu stranu je extrémem oheň na druhou stranu mráz Světlo - vytvořit světlo/tmu a nějak to ovládat. Práce se silou - používání magických kamenů, ukládání síly do kamene, dodávání síly / léčení Regenerace síly - aktivnější doplňování magické energie Štíty - základní dovednost pro tvorbu a využívání všech možných štítů Mysl - magická práce s myslí Vnímání magie - vnímání magie, energií ale třeba taky poruch v lidském těle. Magické předměty - tvorba, úprava a další věci s magickými předměty

Vybavení

Záleží z jak bohaté rodiny pocházíte. Někdo bude na sobě mít jenom chudé oblečení a vlastně nic jiného, jiný bude v bohatě zdobených šatech. Nemusíte se ale bát povinné vybavení do školy však nakonec budou mít i ti nejchudší...

Trocha zeměpisu

O světě si můžete udělat představu na mapě. Jenom taková legenda. Kolečka s názvem jsou velká města. Lodičky jsou přístavy. Čím pojedete víc na sever tím víc magie je ve vzduchu a tím je magie běžnější. Na jižním kontinentu magie téměř není a tak tam není tolik kouzelníků a ti, kteří tam jsou si musí magii doplňovat jen na speciálních místech nebo musí na sever. Určitě si tam všimnete i území dalších inteligentních ras jako jsou třeba draci, jednorožci nebo sirény. To jsou taky tři rasy se kterými se lidé setkávají nejčastěji. Trpaslíky nepočítám, protože ti jsou považováni za lidi (ale raději jim to nikdo neříká).

Nastínění doby/ úrovně světa

Lidé ve městech a vesnicích žijí docela v klidu a užívají si výdobytky civilizace. Jako jsou chodníky, kanalizace, vodovody, obchody, banky, ochránci hlídající bezpečnost (hlavně proti magickým zákrokům). Magie se zde používá (na severu) běžně k věcem usnadňujícím život. Cestuje se na koních (nebo jiných zvířatech), vozech, lodích. V některých městech najdeš třeba i jízdní kola ( :) ) na větší vzdálenosti se používají veřejné brány (portály), kterými můžeš za poplatek projít do téměř libovolného jiného města. Jako další magický dopravní prostředek tady mají supervolonová prkna (skateboard bez koleček, který létá) a levitační plošiny. Jako zbraně je tady velký výběr jak chladných, tak i střelných (luky, kuše, ...) střelný prach, ale neznají. Jemné mechanismy kombinované s magií jsou běžné, ale taky trochu drahé. Nicméně každé dítě, které se bude učit zvládat svou magii dostane kouzelné hodinky.
Hráči: (4/4) Elohir, Katara67, Lin81, Lucylle

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ... 37 ⇒|

Anna - 21. června 2019 11:35
Anna

Za mně by byl týden u sirén úplně ideální. Je mi jedno co by tam dělali ostatní, ale já bych se určitě učila a snažila zlepšovat své mentální schopnosti, abych se ubránila tomu démonovi.

Co se té práce týče, myslela sem práci, jako opravdovou práci. Třeba u Zachariáše, tam bych zašla ráda. Vždy se hodí mít nějaké peníze navíc.

Z návrhů je zase debata a mně se to přestává líbit. Pár minut co jsme vstali a už aby mně zase začala bolet hlava. Nejlepší by asi bylo, aby si každý dělal co chce. Což se obávám asi nepůjde, ale to nevadí. "Jak navrhla Elisa..

Když by všichni ty dva dny pomáhali Marcovi, mohla bych já letět domů? Chtěla bych vidět dědu... Hned bych byla třetí den tady a mohli bychom k těm sirénám".

Elisa Whitebloom - 18. června 2019 13:50
Elisa Whitebloom

"A co vyplnit přání všem, to by nešlo?" zeptá se zkoumavě a ačkoliv jí je to asi jedno, tak poslouchá i ostatní.
"Mohli bychom třeba teď dva dny mít dopoledne normálně výuku s vámi a odpoledne pomáhat Marcovi. Pokud má těch surovin z lodi hodně a potřebuje pomoci, tak to asi zvládneme a něco se u toho naučíme. A pak se můžeme jít učit k sirénám a o víkendu bychom stejně někde pracovali, tak můžeme klidně pracovat u sirén. Tím bychom vyzkoušeli a pokryly vše, ne?" zeptá se zkoumavě ředitele i ostatních.

Bylo zjevné, že jí asi bylo jedno, jak to nakonec dopadne, protože se přizpůsobí a najde si na tom něco zajímavého, jen si nebyla jistá, že chce trávit týden někde pod vodou. To se jí na zkoušku zdálo jako dlouhá doba. Ale snažila se na tom najít něco pozitivního a tak to brala, že to nějak dopadne.

Pán Jeskyně - 17. června 2019 21:59
Pán jeskyně Jindra

Ředitel to poslouchá a asi sestavuje nějaký plán.

"Aha, díky za cenné podněty," poděkoval, když se k tomu všichni vyjádřili.

"Takže navrhuji tuto změnu," podíval se na ně, "týden budete ve škole u sirén. Věřím, že se tam naučíte spoustu užitečných věcí. Klidně se zeptejte Aničky. Sice si toho asi moc nepamatuje, ale určitě vám popíše jaké jsou to odbornice."

"A ta práce... No já měl na mysli něco jako nemocnici nebo pomoc Markovy s tříděním bylin, ale pokud byste chtěly, tak vám určitě něco užitečného najdou i sirény. A tím myslím skutečně užitečného. Co vy na to? A nebo.. pokud se vám to nebude líbit, tak navrhněte svou variantu, ale na té byste se museli shodnout," řekl jim k tomu ředitel.

Anna - 17. června 2019 19:40
Anna

Je to docela zajímavé, sledovat ostatní a poslouchat jak se baví. Leckdy se jednoduše shodneme, ale teď má každý svůj názor. Hádám že nebudeme zas tak jednotní jak sem myslela.

Poslouchám ředitele a přemýšlím o tom co říká. Spokojila bych se s tím, kdyby nás učil on a Marco. Neviděla bych v tom žádný problém. Ale když se zmíní o práci a sirénách, tak je rozhodnuto. Tedy aspoň pro mně.

Dopiji své kakao a při pohledu na Elisu si jen tiše povzdychnu. Nejspíše má pravdu, ale že jí baví furt mluvit.. Mně by na jejím místě bolela pusa ještě od minule. "Co se mně týče, moc ráda bych šla třeba na půl týdne pracovat a zbytek bych ráda strávila u sirén. Pokud by to šlo".

Anna - 14. června 2019 23:03
Anna

//Omlouvám se, moc práce :(

Bude to tu zítra, max. v neděli! :)

Případně mně třeba přeskočte, ať nezdržuji.

Elisa Whitebloom - 14. června 2019 11:12
Elisa Whitebloom

"Mno spíše se optat, zdali o to stojíme, nebo chceme mít třeba normální týden" přizná fakticky a pokrčí rameny.

"Pořád nechápu, proč je takový problém se vrátit do tábora. Já chápu, že se nás nebo je snažíte chránit. Ale napadlo vás, že pokud nám budou chtít škodit, tak to stejně udělají a že pokud to udělají jednotlivcům, tak to bude horší nežli tomu čelit společně?" zeptá se ho fakticky a povzdechne si.

Jí byly varianty vcelku jedno a bylo jí jedno, kde se bude učit. Jen co se týče práce chtěla vědět o co by šlo, ale nebyla proti žádné variantě.

Pán Jeskyně - 11. června 2019 01:29
Pán jeskyně Jindra

Ředitel to poslouchal a stejně tak si ještě poslechl, jak se to Panence líbilo, Roland byl taky.. no nadšený není to správné slovo, řekněme spokojený. Erikovy to bylo jedno a Justýně to moc nevyhovovalo.

"Hmm, takže příště takové věci spíš dobrovolně?" shrnul si to, co nevyhovovalo té nespokojenější části třídy.
"Ne vždy to půjde, ale zkusím se tím řídit," slíbil.

"No a v tom případě se dostáváme ke klíčové otázce co dál," začal, "možnosti jsou následující. Nasadit skoro klasickou výuku. Asi by to bylo trošku chudší na vyučující, ale myslím, že se starým pirátem Marcem máme co nabídnout. A nebo byste mohli jít na zbytek týdne studovat k sirénám a nebo byste mohli jít na ten zbytek týdne pracovat. Ale do tábora vás nepošlu. To by nedopadlo dobře."

Navrhl jim a čeká na to, co by chtěli.

Roland by se učil a je jedno jestli ve škole nebo u sirén. Erikovy je to úplně jedno, Panenka by asi chtěla k sirénám a Justýna by chtěla pracovat.

Anna - 8. června 2019 13:02
Anna

Ani snídaně zdá se nemůže být v klidu. Už mně to trochu začíná štvát, že se poslední dobou vždy stane, že ať děláme cokoliv, tak se z toho stane debata.

A tak tedy ředitele a následně i Elisu poslouchám spíše jen na půl. Mohli jsme být v tom táboře a pomáhat lidem, mohli jsme zůstat ve škole a normálně se učit, nebo já bych mohla třeba k sirénám a ještě trochu se zlepšovat. Místo toho jsme zde a dozvídáme se to, co už dávno víme.

Nemám k tomu co říct a tak když dojím, si vezmu ještě kakao a posadím se někam dál, až bude po všem a čekaje co budeme muset dělat pak.

Elisa Whitebloom - 7. června 2019 13:47
Elisa Whitebloom

"Mno, ono nám nic jiného než se flákat, nebo zkusit na to přijít nezbylo. Nikdo se nás moc neptal" odpoví klidně a neutrálně řediteli na jeho informaci, že se na to snažili přijít.
"Že bychom se toho naučili víc mi nepřijde. Maximálně stejně a spíše jiné věci, než bychom se běžně učili, ale rozdíl v tom nevidím. Co mi ale vadí je přístup a princip. Kdyby mi někdo řekl, že Marco potřebuje pomoc s věcmi do skladu, co přijeli lodí, tak mu pomoci půjdu a neřeknu ani popel. Když jsem k tomu donucená rádoby úkolem, tak mi to vadí, protože nemám na výběr a není to proto, že bych to chtěla dělat, ale protože musím. A to je ten rozdíl, co mi hodně vadí" řekne mu klidně a upře na něj pohled. Byla zvědavá, zdali to pochopí.
"Tahle metoda možná platí na Panenku, ale obávám se, že tím to asi končí" dodá klidně a pokrčí rameny.
"Pokud je pro někoho tahle metoda učení lepší a pomůže mu to na to snadněji přijít nebo to pochopit, tak proti ní nic nemám, ale chci to vědět předem. Ne být hozená do toho, že nemám na výběr" řekne suše.

"Blbost to není. Vždycky se něco naučíme a je jedno, zdali se normálně učíme, pomáháme, jsme v problému nebo plníme úkol. Já se něco naučila i u toho soudu. Ale prostě nechci do toho být nucená a tlačená. Byli jsme dost otrávení a pak to na sebe přenášíme. Určitě by bylo lepší, kdybychom třebas mohli mít učení normálně a pak dostat na výběr, zdali další týden bude normální, nebo budeme něco plnit, tak je v tom dost velký rozdíl. To kouzlo na vidění ve tmě je zajímavé a znát další květiny a kameny taky neuškodí" utrousí klidně a pokrčí rameny s tím, že jim asi vadí nátlak a nemožnost výběru.

Pán Jeskyně - 4. června 2019 19:00
Pán jeskyně Jindra

Ostatní ze třídy se pokusili o své odpovědi a byly ve stejném duchu, jak si myslela Anna s Elisou.
Ty odpovědi ale ředitele rozesmály.

"Úplně, ale úplně blbě!" řekl jim.

"Soustřeďte se na to, co jste se za tu dobu naučili. A na to, co jsem vám na začátku řekl..." napověděl.
A když viděl ty nechápavé obličeje, tak dodal: "Já jsem vám řekl, že se tady nic nenaučíte dokud nesplníte úkol a ani jsem vám neřekl jaký. A co jste udělali? Zkusili jste odhadnout, co to je za úkol a pak jste ho plnili. Ano při tom jste zjistili, že když spojíte síly, tak toho zvládnete víc a všechny ty věci, které jste už říkali. Ale ani jste si nevšimli toho, že při plnění toho úkolu jste se naučili zhruba stejně, možná i víc, než při klasickém učení. Takže ponaučení, které jsem chtěl, abyste získali zní: Je jedno co děláte, ale zkuste se při tom vždycky něco naučit."

Podíval se po jejich tvářích a když to viděl, tak se podíval trochu zklamaně ale pak se zasmál: "Asi blbost, co?"

Anna - 4. června 2019 15:55
Anna

Probuzení tak příjemné nebylo, ale když vidím co vše je v tom košíku, tak se mi nálada aspoň o něco lepší. Hned si dám kakao a jeden z těch obložených chlebů.

Spokojeně jím, poslouchám ředitele a přemýšlím o jeho slovech. Lekci? Jakou lekci? Že musíme dělat to, co nám řeknou dospělí? Že společnou prací dosáhneme větších věcí? To už víme přeci dávno..

Popravdě, nevím co bych mu na to měla říct a tak jen zavrtím hlavou a dál si vychutnávám snídani. Řekne to někdo z ostatních a nebo se pak jistě zmíní on sám.

Elisa Whitebloom - 4. června 2019 10:50
Elisa Whitebloom

Když už to holky tak pěkně rozložily, tak si nakonec vzala nějaké ovoce a zeleninu a jeden obložený chléb. Zvolila k tomu nějakou šťávu, protože tu neměli běžně, ale do odpovědi se nehrnula. Vlastně bylo očividné, že k jeho otázce ať už byla řečnická či ne se nemá v plánu vyjadřovat.

To, že mají spolupracovat dohromady, dohodnout se a vzájemně se podporovat zjistili asi tak stokrát a neměla potřebu to znovu řešit stejně jako to, že každý člen "stáda" má svou funkci a místo, kdy je potřeba jeho schopností.

Pán Jeskyně - 4. června 2019 10:35
Pán jeskyně Jindra

V koši byly nachystané obložené chleby, spousta zeleniny a ovoce. K tomu nádoba s teplým čajem, nádoba s teplým kakaem, ale taky nějaké ovocné šťávy. A samozřejmě k tomu i skleničky, hrníčky a talířky.

Anna s Justýnou to vytahaly a naaranžovaly tak, aby si každý mohl brát to, co chtěl.

Zatímco pak ostatní jedli, tak k nim mluví ředitel.

"Jsem rád, kam až jste se dostali. Je to hezké. A doufám, že jste se naučili tu nejdůležitější lekci z celého tohoto cvičení..." řekl a čeká, jestli mu někdo odpoví nebo ne.

//Prosím napište i když mu nechcete odpovědět ;)

Elisa Whitebloom - 4. června 2019 09:31
Elisa Whitebloom

Užila si příjemný výhled na hvězdy i klidnou noc venku. Když už nemohli stanovat s ostatními a pomáhat, tak proč si to alespoň nezpříjemnit tím, že využijí toho, že jsou ve škole sami...

Ráno je budí Panenka, která toho asi zrovna moc nenaspala. Nedivila se, že její učení a výkony ve třídě vypadají tak, jak vypadají, když camrá dlouho do noci a moc toho nenaspí. Přesto již byla probraná, protože obvykle vstávala za prvního světla a tak se jen posadila na okraj útesu a pozorovala východ slunce. To, že k nim zamířil ředitel jí bylo jedno. Momentálně nestála o žádné další úkoly a ani o to učení. Původně doufala, že jí někdo něco naučí a bude se v tom zlepšovat. Jelikož ale zjistila, že kromě Erika jsou ve třídě všichni za ní a že nejvíc se naučí na hodinách, co si domluví sama, tak jí ani úkol a ani klasické učení příliš nebavilo a netoužila po něm.

Až když se slunce vyhouplo na obzor, tak vstala, oprášila se a vrátila se zpět, aby po sobě uklidila.
"Dobré ráno" prohodila jen nezúčastněně a přisedla si. Nějak se ovšem do jídla nehrnula.

Anna - 3. června 2019 23:10
Anna

"Samozřejmě. Když už to máme vše s sebou.." Odpovím Elise, připravujíc si už své místo na spaní. Určitě bych se zrovna teď nechtěla vracet domů.

Usínalo a spalo se mi celkem hezky, dokud sem jako první věc ráno neuslyšela křičící Panenku. Zděšena že se něco děje odhazuji deku a běžím k ní, ale nikde nic. Jen východ slunce. Nemohu popřít že je to nádherné, ale nic co by se nedělo každý den. "To nás musíš budit kvůli takové věci?"

Řeknu jí trochu nabručeně, chystajíc se si opět lehnout, když v tom se objevuje ředitel. "Dobré ráno". Pozdravím ho s napůl nuceným úsměvem a s díky vezmeme ten koš. Podíváme se co je uvnitř a dle toho každý dostane snídani.

Sem velmi zvědavá, co nám ředitel řekne teď. Zda to bylo všechno, nebo nás čeká ještě něco.

Pán Jeskyně - 3. června 2019 22:45
Pán jeskyně Jindra

Všichni (kromě Panenky) zůstali ve věži. Rozložili si spaní. Pozorovali hvězdy a při tom usnuli.

Ráno je budí Panenka: "Vstávejte a honem se pojďte na něco podívat!"

Všechny tahá z dek a ukazuje jim na východ, kde začíná svítat.

Se svítáním přišel po vodě z druhé strany ředitel. Všichni hleděli na nádherný východ slunce, takže si ho ani nevšimli dokud nevyšel po schodech za nimi. V ruce velký piknikový koš.

"Dobré ráno mládeži. Nesu snídani," hlaholí vesele a podává Anně s Justýnou koš, aby mohly servírovat.

Elisa Whitebloom - 3. června 2019 00:16
Elisa Whitebloom

"Když už jsme to sem všechno táhli a připravovali, tak co se vyspat tady? Mohlo by být hezké před usnutím koukat na hvězdy, ne?" navrhne s klidem a je zjevné, že jí by to asi nevadilo a nechce se jí teď letět zpět. Sice viděli dobře, ale tak proč si to neužít...

Pokud nikdo nic nenamítal, tak tam zůstali, možná i kdyby namítal, tak by tam klidně zůstala sama. Poté zalezla pod deku a před usnutím ještě hleděla nějakou dobu na hvězdnou oblohu.

Pán Jeskyně - 2. června 2019 17:48
Pán jeskyně Jindra

Všichni se naučili kouzlo, které když použijí, tak vidí i v naprosté tmě. Díky tomu, že se to kouzlo naučili tímto způsobem, tak ho hned umí "dokonale", to znamená, že jim bere minimum magie a líp už ho umět nebudou.

Krystaly si pak mohou nechat, ale jsou prázdné.

Anna má ale pravdu, je večer a většina spolužáků je unavena. Takže pokud nebude mít nikdo žádný jiný nápad, tak půjdou všichni (snad s výjimkou Panenky) spát, ať jsou zítra svěží.

Anna - 1. června 2019 23:46
Anna

Sama vytáhnu z našich batohů nějaké připravené jídlo a nachystám každému porci na večeři, abychom se řádně posilnily. Zatím co někteří se věnují těm kamenům, tak já se posadím někam do klidu a pustím se do svého jídla.

Moc se mi o tom bavit nechtělo, jelikož mně štve že poslední dobou když chceme dělat něco klidného, do toho vždy něco vleze. Ale i tak mně to nakonec docela zaujalo. Světlo v temnotách.. Můžeme vidět ve tmě, což je parádní. Ale jak to využijeme? Co máme dělat dál? Přemýšlí někdo nad tím?

Jelikož to už udělala většina, tak poté co se najím, vezmu ten svůj krystal a sama se to kouzlo pokusím "naučit". I kdyby ten krystal byl pak prázdný, tak si jej nechávám u sebe, nechci to vyhazovat. I třeba jen kvůli tomu že je hezký.

"Tak co dál?" Zeptám se všech. "Půjdeme si lehnout?"

Elisa Whitebloom - 31. května 2019 10:04
Elisa Whitebloom

Překvapeně zkoumalo to, že do ní energie přelétla aniž by to ovlivnila. Když ovšem zjistila, že nešlo o zásobní kámen v pravém slova smyslu, tak si oddychla. Jakmile se ukázalo, že potmě daleko lépe vidí, tak se pousmála.

"Nejsou to běžné zásobní kameny. Obsahují kouzlo a to se na tebe přenese, když mu to dovolíš. To je super, nemusíme se to učit a stane se to samo"
řekne klidně a zkoumá kámen a zkouší zjistit, zdali by s ním šlo ještě něco udělat, nebo ho má vrátit.

Vypisuje se 20 z celkem 722 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 ... 37 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)