Admini pro vás (111 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 ... 157 ⇒|

Mack - 7. prosince 2010 14:43
Mack

Super, takže místo aby se trastaly multiúčty, mám se starat radši já:)

Jako kdyby někoho vykradli, policie chytla zloděje, pustila ho a vykradenému řekla: Máš mít pevnější sklo v oknech:)
Would it help?

apophis - 7. prosince 2010 13:18
apophis

Torreador 7. prosince 2010 11:00

zmínku jsem tam našel, ale už ne tolik rozepsané, jak jsi napsal nyní.

jak napsal Dart vedle, tak hraní organizátora - tohle pokud vím bývá v mnoha turnajích a jeto i z důvodů, které Dart psal - vyzkoušení si vlastního systému z pohledu obou stran.

co se zmatečnosti hodnocení týká - Dartova myšlenka "ukázat lidem kde dělají chyby" je náročná, ale prospěšná.
Její zpracování bohužel bez jakéhokoliv lepšího systému, než je poštolka (specializovaný web turnaje a aplikace "na míru" by bylo řešením), asi nikdy nebude skvělé.

Druhý systém je náročný na obsah a čas. Je ideálně aplikovatelný ve chvíli, kdy se nehraje tolik her a hodnotí se více komplexně.

První systém je dobrý pro mnoho her a mnoho lidí.

Takže je to jako jabka a hrušky. Oba systémy jsou na něco dělané, ale společně asi moc fungovat nemohou, pokud tedy se na konci např. jako v Miss nebude vyhlašovat Miss Sympatie a Miss jako taková. Jedna je divácká, druhá je porotní.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Erinye - 7. prosince 2010 13:16
Erinye

Mack 7. prosince 2010 12:57
Ono nepotřebuješ mít další účet, to, že nemám nikoho v přátelích, neznamená, že nemohu číct 1,5,10 lidem, aby mi podalo info, co se tam řeší. Buďto si udělej uzavřenou, kam mohou 3,4,10 uživatelů. Pak mi naprosto nevadí, co se tam řeší, když to nikdo nevidí. Nebo měj veřejnou, ale jestliže v ní o mě mluvíš, tak počítej, že si budu zjišťovat, co, protože zakázat mi tam přístup, abys tam o mě mluvil a já se nemohla bránit, je něco, co se mi vůbec nelíbí, pokud to děláš jednostranně veřejně bez možnosti mé reakce. Buď si to dělej v uzavřené diskuzi a je mi to šumák, nebo do dělej ve veřejné, ale pak počítej, že si tam najdu cestu stejně, protože si lidem prostě řeknu, jestliže o mě píšeš a nemohu na to reagovat, což je hrozně statečné...
„Počítám do pěti. Čtyři…“

apophis - 7. prosince 2010 13:13
apophis

Mack 7. prosince 2010 12:57

soukromou diskuzi udělat přes "nepovolit" vstup komukoliv a jen určitým lidem povolit práva = tedy postup, kdy lidem povoluješ jen jednotlivcům, kdežto všem ostatním zakážeš.

jednodušší varianta, než obráceně, ne?
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Mack - 7. prosince 2010 12:57
Mack

A řešily se tu teď ty multinicky?

Protože jsem teď musel udělat jednu diskuzi soukromou. Zakázat ji některým uživatelům nestačí. jednoduše si udělají další účet a koukají do ní přes něj. Vážně super...
Would it help?

Torreador - 7. prosince 2010 11:07
Torreador

A abych nezapomněl... být adminem je nevděčná práce... jako ostatně každá jiná. Nikde vás dostatečně neocení tak, jak byste si zasloužili.

A abych nezapomněl... já vážně nemám tolik času, abych hledal (jak se říká) mouchy, kde je hovno. Čas je v téhle době nedostatkové zboží, tak prosímvás nesemelte zase jednou něco co pasuje na každou protestující masu lidí, kterým se něco nelíbí a odporují jenom proto, že to je zrovna kůl.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

TweeTy - 7. prosince 2010 11:05
TweeTy

apophis 7. prosince 2010 09:45
to, co jsem psal asi tady v každém svém příspěvku v této diskuzi:
pokud nemáte čas, tak naberte víc lidí a nebo málo, ale takové, kteří ho mají
stále je to dokola:
udělejte tohle!
nemáme čas!
já to udělám!
není třeba!
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Torreador - 7. prosince 2010 11:00
Torreador

Problém:

a) Hrající organizátor - střet zájmů. Nechci Darta obviňovat z toho, že by neposuzoval turnaj dostatečně objektivně nebo jakkoliv jinak, jenže ruku na srdce, pokud se člověk přímo účastní kompetice, tak již nemá ten odstup, který by měl když by nehrál.

b) Zmatené hodnocení - celkově se hodnocení vůbec neřešilo po celkový průběh kvalifikace, bylo fajn, nestěžoval si nikdo, sem tam člověku body chyběli, sem tam zase nějaký přebýval, s tím se muselo nějak vyžít. Jenže do následující části turnaje se zapojilo mnohem složitější hodnocení a to spíše soustředěné na celkovou kvalitu herního projevu hráčů a PJs(neříkám že to je špatně, ále...). Na tomhle hodnocení se musí strávit daleko více času nežli na předchozím. Ale dává hráčům i PJům daleko více. Jenže se událo to, co čekal asi málokdo(nevím, nejsem si jistý, ale z okruhu lidí se kterýnmi se bavím na to koukali všichni) a to že se tohle nové vcuclo do starého.

Výsledkem je to, že člověk v podstatě nemusí být až tak dobrý hráč, aby postoupil dál, ale stačí mu dobrý los. Stejně tak u PJs. Kupříkladu já osobně se jako PJ nevidím na třetí(druhou) příčku v turnaji, protože za mnou je minimálně jeden PJ co by imho podle jeho stupně kvality měl být přede mnou(teď nejde o bodovou kvalitu, ale o kvalitu moji, tedy subjektivní).

Do příště bych doporučil nahodit jeden systém(nejlépe ten druhý, protože vážně lidem řekne co, kde a jak dělají špatně) a podle toho sestavovat tabulky. Tenhle hybrid co je podporován teď je silně konzervativní.

___________________________________________________


A aby se neřeklo, pokud by se v té diskuzi k turnaji pořádně četlo, tak bys tam apo minimálně zmínku o tomhle našel. Smrdí mi tu alibismus.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Amunak - 7. prosince 2010 10:51
Amunak

bahara 7. prosince 2010 01:47
lol :)

ixiik 7. prosince 2010 02:52
Návrhy jsme psali do ATD. Nelíbil se nám systém hodnocení, že je neobjektivní. Psaly se návrhy, jak to zlepšit. Reakce? "Teď už nic měnit nebudu."

Přijde mi lepší trochu změnit systém hodnocení v půlce, než na konci zjistit, že mám špatného vítěze.

Zob 7. prosince 2010 07:43
+1, zase jeden z mála rozumných názorů taky.
Já ale řeším problém třeba i s hledáním hráčů. Když jen založím jeskyni, tak se mi tam nikdo nepřihlásí. Nevím, jestli lidi odradí to, že hledám někoho, kdo umí češtinu, nebo jestli to, že to zrovna není jeskyně z nějakého animáku. Hráči tam prostě nelezou... Nevím, někde bude chyba. Stalo se mi to už dvakrát v jeskyních, které si myslím, že měly docela dobrou naději na úspěch.

apophis 7. prosince 2010 09:45
Abych to teda konkretizoval. Někdo navrhoval něco v tom smyslu používat pouze jeden žebříček hodnocení. Je to snad málo konkrétní nápad, že se ti zdá, že se v diskuzi nic takového neobjevilo?
🐺

Dart - 7. prosince 2010 10:09
Dart

ixiik 7. prosince 2010 02:52
apophis 7. prosince 2010 09:45

...som chcel napísať niečo podobné, ale vidím, že lepšie by som to nespísal. Díky a cenním si toho. Ešte mi ostáva hodiť dáky prejav do AT - dotazy, aby bolo jasno ako bude AT pokračovať.

Luelle - 7. prosince 2010 09:51
Luelle

Torreador 7. prosince 2010 01:57

říká se líná huba.....

a jak říká xiik - lepší jsou konstruktivní návrhy než jen hospodský kecy, že něco nefunguje

btw, že je někdo nespokojenej neznamená, že je něco špatně, protože eistují lidé, kteří jsou schopni i na něčem dokonalém najít chyby zkrátka jen proto, aby si stěžovali a prudili ostatní

vox populi - vox dei vskutku neplatí

PS: pro překlad použij slovník nebo google překladač, ať taky vyvíjíš nějakou smysluplnou činnost
Pokud si dal PJ tu práci, že pro padoucha vytvořil celý deník, nezabijete ho.

apophis - 7. prosince 2010 09:45
apophis

Zob 7. prosince 2010 07:43

Tady někdo nepotřebuje na podrbání se za uchem drbátko, ale použije vlastní ruku - chválím. Nástroje tu již jsou, takže to chce jen zkusit je použít jinak, než jsme omezeně zvyklí. Díky ti za poskytnutí informace, že tak někdo činí i bez vedení za ručičku.

Amunak 6. prosince 2010 22:27

Zkusit to můžeš, spolči se proti mně, klidně. Ale očekávej následky. :P

Torreador 7. prosince 2010 01:57

Dělat něco bez viditelnosti ocenění, chvály, jakékoliv odměny je sakra těžké. Zvláště pokud víš už dopředu, že ti to bude ukrajovat FAKT hodně času.

Jak psal ixiik, nikde tu nebylo řečeno jasně, co se má změnit. Ani v diskuzi k Turnaji jsem to nenašel - a to jsem ji dnes ráno pročetl posledních 400 příspěvků.

Cesta zdokonalení nevede skrze kritiku. Vede skrze konstruktivní kritiku a pomoc s opravou, nápravou a tak dále. Ve chvíli, kdy je jeden člověk, který přišel s nějakou myšlenkou a uvedl ji v život, má o ní nějaké smýšlení a představu a tu se snaží předat dál (tedy je organizátor), je vhodné pro změny mít podklady plus určitě i připravené postupy, nebo si zkrátka na toto téma pohovořit osobně s "guru" myšlenky.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Zob - 7. prosince 2010 07:43
Zob

Amunak 6. prosince 2010 21:38

hater 6. prosince 2010 21:33
Jo, jeskyně jsou problé. Logicky by kvalitní jeskyně měla být ta, kde je PJ se zkušenostmi, hráči na úrovni, kvalitní příběh, svět, atd. (to se pozná podle popisu).
Zároveň by taková jeskyně měla mít plno aktivních hráčů, kteří se rychle přihlásí.
Bohužel jsou to dvě naprosto odlišné věci. Máme tu "kvalitní jeskyně" a "jeskyně, kde se opravdu hraje". Řekl bych, že správné je to první, ale nemůžeme ignorovat to druhé, když takové jeskyně tvoří většinu Aragornu.

----------------------------------

Otázka je co je to kvalitní jeskyně a jak se pozná. Já myslím, že pokud jeskyně najde hráče, kteří v ní hrají - a ti hráči se společně s pánem/paní jeskyné baví, tak proč ne.
Navíc - kvalitní jeskyni netvoří pouze kvalitní PJ. Ze svých zkušeností vím, že špatní hráči (ne nezkušení, to je něco jiného) ji dovedou úplně potopit, zatímco dobŕí hráči ji vytáhnout po stránce kvality velice vysoko.
A proto není možné úplně odfiltrovat nekvalitní jeskyně už před založením. Tedy ne všechny.

Jenomže jak to udělat, aby měl náročnější hráč šanci trochu predikovat jaká jeskyně bude?
Stávající systém se dá k tomuto využít a pomocí dvou elementů:

a) Poštolka:
Když se mi jeskyně líbí, napíšu pánovi/paní jeskyně (dále jen PJ) a zeptám se na cokoliv chci. Podle úrovně a rychlosti jeho odpovědi si o něm dokážu alespoň trochu udělat představu.

b) Profily/komenentáře
Když jsem vyzkoušel poštolku, tak se ještě můžu podívat co o pánovi jeskyně, nebo hráči, napsali ti, co s ním hráli dříve. Pokud má dost pěkných a věcných komentářů, určitě to bude v pořádku.
Já se třeba snažím dobré hráče ve své jeskyni, obvykle těsně po jejím konci, okomentovat - tedy to pozitivní, co se mi líbilo, když jsem s nima hrál.
A také o to samé prosím hráče, pokud se v jeskyni bavili, tak to napíší.
Na druhou stranu není to 100% způsob, jelikož můžu mnoho lidí naštvat (třeba touto zprávou) a ti mi mohou zaplivat komentáře špínou. Jedna věc je co je pravda a druhá věc je co píšou lidé na internetu.
---

ixiik - 7. prosince 2010 02:52
ixiik

Torreador 7. prosince 2010 01:57
Je možné, že jsem pouze špatně informovaný, ale nikde jsem tu neviděl konstruktivní návrh jak turnaj po skončení vylepšit, co je na něm špatně, co změnit atd. Mezitím tu čtu, že si Dart k sobě vzal na výpomoc jednu z E*, jako by to byl jeden ze smrtelných hříchů a tím vlastně podělal celý turnaj.

Máš pravdu. Alpinismus je pro člověka co něco dělá úplně na prd. Ale stejně tak je na prd ten malý chlapeček, který běhá kolem rozbitého autobusu a říká šoférovi "Já vím co tomu je..."

Poslední poznatek:
Člověk si najde vždy něco na co si může stěžovat. Nikdy neuděláš věc naprosto dokonalou a bude tam vždy prostor... a velký...ke stěžování si.

Ale přes toto všechno je dobře, když se lidi ozvou. Zpětná reakce je pro nás důležitá. A jak už někdo řekl, pokud je ten návrh smysluplný, tak se pořeší. Pokud to je jen pokus o flame s výkřikem "Stojí to za hovno", tak se nelze divit, že je ignorován.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Torreador - 7. prosince 2010 01:57
Torreador

Když je člověk s něčím nespokojený, tak někde asi bude chyba. Je lepší se ozvat nežli být ticho - tichá huba - holé neštěstí. To že Dart dává turnaji hodně bereme. Jenže asi těžko by si člověk měl na co stěžovat pokud by turnaj byl zcela dokonale postavený(čehož se dá těžko dosáhnout).

Jenže cesta zdokonalení vede skrze kritiku.

Takže tihle rýpalové jako Amunak, já a ostatní dáváme Dartovi víc než dokáže nějaký anální alpinista přizvukováním adminům.

bahara 7. prosince 2010 01:47

Ano jeden z těch alpinistů jsi ty. Nebo se mi to tak alespoň po celou dobu turnaje zdá. Protože tvoje příspěveky neříkají vůbec nic nového, spíš to vypadá akorát jako pokus o flame.

Zatímco my se snažíme řešit něco co se nám nezdá, tak se vždy najde blbec, který něco takového pošle "inteligentním":
,,Je to blbost. Jseš hloupej. Nevážíš si toho."
Snahu do kytek.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

bahara - 7. prosince 2010 01:47
bahara

Je to krásné, jak jeden člověk dokáže svýma řečma rozložit tak pěknou akci. Ano, o tobě mluvím Amunaku. Celej turnaj jenom kafráš a tví kamarádi ti přizvukují.

Vážím si toho, kolik práce do toho Dart dá a dal. A jestli to do příště zlepší, tím líp.

Z tebe se mi chce jen zvracet.

Amunak - 6. prosince 2010 22:27
Amunak

hater 6. prosince 2010 22:23
tak a teď se spolčíme proti Apovi.

No nic, oheň tu vyhasíná, stává se to tu pro mě nezajímavé, takže všem zůčastněným přeji dobrnou noc :)
🐺

hater - 6. prosince 2010 22:23
hater

Amunak 6. prosince 2010 22:17
Ano, ta je skutečně potřeba. Zrovna dnes jsem měl v plánu se tím trochu zabývat, ale tak nějak jsem to nestihl a jdu asi spát, protože vstávám v pět do práce :-)

Dart - 6. prosince 2010 22:19
Dart

Takže asi takto:

Herňa fičí. Kvalita (i pravopis) je základná a viac sa nedelí. Chceš spoznať super PJa, alebo Hráčov? Zúčastni sa AT!

Jo jo, určite mi vždy pomôže vylepšiť systém 'odstúpenie z turnaja, nemám čas'... také hlášky mám fakt najradšej.

Systém bol raz daný a podľa neho sa ide. To by bol už aký gól, keby prišiel rozhodca na futbal a zreval, 'Tak chlapi do plaviek, ide sa hrať pólo!' :D

Za podivné odstupy nemôžem a systém na ne nebol pripravený, toť vše.

Amunak - 6. prosince 2010 22:17
Amunak

apophis 6. prosince 2010 21:48
Žádné.

Prostě mám předsudky. A i kdybych je neměl, nedoporučoval bych tam někoho, na koho má větší množství lidí negativní vzpomínky. Jak jsem už ale mnohokrát podotkl, alespoň má šanci si zlepšit reputaci.

AK na ničem takovém neskončilo. AK došlo s malými obtížemi do zdárného konce. Na to, že to byla první Vojuova akce toho druhu, to zvládl na výbornou.

Nepotřebuju znovu předhazovat desítky návrhů, které jsem už za dobu svého působení na Aragornu předhodil. Organizátorské schopnosti a přinejmenším snahu jsem projevil minulý rok. Snažím se aragorn vylepšit - koneckonců i touhle debatou. Možná se vám zdá, že na to du špatně, ale píchnout do vosího hnízda, na to jsem specialista. Navíc to (podle předchozích zkušeností) zabírá nejvíc. Nějaké dopročování (třeba o další verzi Aragornu) nemá prostě žádný smysl.

Eiris ještě neukázala, že se změnila. Když vezmu ty prasárny, co předváděla v jednom z kol AK... No pravda je že za to pak dostala ban, takže už to asi nezopakuje. Ale řekni mi - je takový člověk důvěryhodný?
Ale i kdyby ne, já nemám problém začít nanovo. Jen příliš rád rýpu. Nic víc v tom není.

Momentálně s lidmi jednám jen tak, abych vedl alespoň trochu smysluplnou diskuzi a bavil se při tom (úkol splněn).

Teď nějak nevím o kom/čem mluvíš... Mě by bylo jedno jak hrají ostatní, kdybych v tom našel někde někoho, s kým bych si zahrál (kromě těch lidí, které už znám a jejich seznam se za poslední rok prakticky nezměnil).

Já kvalitu taky nechci podporovat vyhroceně. Jen chci, abych na první pohled poznal jeskyně vhodní pro mou skupinu hráčů a pro ty ostatní. Jen chci, aby PJ a hráči uměli dobře češtinu a uměli vymyslet alespoň trochu zajímavý příběh. Co takhle zavést nějaké hodnocení hráčů nebo jeskyní? (mnohokrát omýlané téma)

hater 6. prosince 2010 21:54
Vím, že takové věci existují. S komfortem to má ale málo společného a to radši nezmiňuji to, že to pravidelně sleduje jen minimum lidí. Vrací nás to ale k tomu, že je potřeba nová verze Aragornu.

Erinye 6. prosince 2010 21:58
Teď jsi to dobře zabila :)

apophis 6. prosince 2010 22:01
Myslel jsem, že Dart má učit nové PJ (což prokazatelně nedělá). Možná je ale jen tabulka v /administratori zastaralá.

Pokud si přečteš znova tuhle diskuzi, zjistíš, že se tu lidi nabízeli. To, jestli jsou spolehliví/nekonfliktní musíte stejně zjistit sami. Předpokládám naívc, že každý kdo se účastnil této diskuze je automaticky konfliktní...
🐺

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 109 110 111 112 113 114 115 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)