Admini pro vás (112 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Admini pro vás

Správci:Systém, Amunak, apophis, ixiik
Popis:Máte dotaz na nějakého admina? Chcete s adminy něco pořešit? Chcete si postěžovat? Zde je pro vás to správné místo!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
toto je systémová (oficiální) diskuze
Nástěnka:
Tato diskuze slouží ke komunikaci s administrátory serveru Aragorn.cz

Řešte s námi to, co se Vám líbí, nelíbí, co se Vám nelíbí na práci správců, adminů, nebo koho byste naopak pochválili za nějaký vhodný zásah či pomoc.

Berte to zde, prosím, jako otevřenou diskuzi, kde nic kolem adminů a správců není tabu. Nebojte se vyslovit svůj názor.

Jedinou podmínkou je, že vše bude v rámci slušnosti.



Bug - pokud jste nalezli chybu, tak ji hlaste v této diskuzi.
Aragorn vývoj - máte-li návrh, co byste chtěli vylepšit, upravit nebo zrušit, tak k tomu slouží tato diskuze.
Aragorn.cz počtvrté - pokud se chcete zapojit do vývoje nové verze Aragornu dobrým nápadem či podobně, tak můžete v této diskuzi

• Jak na obrázky, formátovaný text a jiné "vychytávky" pro Nástěnku Jeskyně, Diskuzí a do Poznámek pro PJe?
Stačí se podívat na Jak psát web, třeba tam najdete nějaký ten zajímavý návod a pak už se jen trochu snažit. Učení hrou.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 ... 157 ⇒|

Voju - 6. prosince 2010 22:06
Voju

apophis 6. prosince 2010 22:01
Heh :)...

Spíš to byl takovej filozofickej kus textu aby si každej uvědomil co se tu vůbec řeší. Ale pokud chceš jména ? ... můžu se pokusit.

Buri the Great
Šimon.Brugezsi
Tyky
...
Já, ostatně jsem se již několikrát nabízel v těchto ohledech a i jsem předkládal řešení, s Dartem jsme jeden čas i pravidla nakousli - to ale mi nepřísluší dělat si reklamu, sry ;)

Každopádně o těch třech co jsem je poznal vím dost na to, abych mohl s klidným svědomím říct že jsou jen minimálně ovlivňovány hromadou kamarádů okolo slovy "ona je kráva" (znám i další nekonfliktní typy, ale ty nejsou skoro vůbec aktivní)

apophis - 6. prosince 2010 22:01
apophis

Voju 6. prosince 2010 21:58

Dart jen v diskuzi pro Administrátory nenapsal, že v čase AT by třeba byl rád, kdyby jej kolegové zastoupili, co se schvalování týče.

Team je vcelku vpohodě, alespoň se mi tak jeví.

Konkrétní nápad - nahoď nick. Někoho, kdo je spolehlivý, nekonfliktní, má schopnosti podobné Správcům Rozcestí, ale dokáže ještě častěji fungovat na úrovni "Mám velkou zodpovědnost".

Give me some names...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Nefrete - 6. prosince 2010 22:01
Nefrete

Erinye 6. prosince 2010 21:58
To byl záměr, nemýlím-li se.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Nefrete - 6. prosince 2010 22:00
Nefrete

hater 6. prosince 2010 21:57
Obecně vzato: ano, v ideálním případě by to tak mělo být.:)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

TweeTy - 6. prosince 2010 21:58
TweeTy

hater 6. prosince 2010 21:57
já jsem to myslel na toho PJe
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Voju - 6. prosince 2010 21:58
Voju

Prosím, nechte už mě a celé AK spát :D.. mluví se tu o tom jak o největším hříchu civilizace za posledních 800 let :D

-> a teď, prosím, zanechte toho nesmyslného problému, který se tu rozmazal ze slov "neaktivní admin a druhý, kterému pomáhá hráčka, u které je prý podezření na multinick". Bylo by dobré kdyby se tu řešil ten problém co byl předložen, ne ten hnis okolo. Přiznejme si.. jen málo lidí tu píše bez nějakých dlouhodobých názorů na určitou osobu/osoby a je to dosti odporné, akorát na sebe začínáme vytahovat nechutné špíny místo aby jsme si řekli "fajn, Darte, mohl by jsi si někdy se mnou promluvit o mých návrzích v turnajových pravidlech" či se nabídnout " jsem na aragornu velmi často, mám ty a ty zkušenosti, chtěl bych vám nabídnout pomoc s jeskyněmi, nováčky a podobně..."

Pokud jste to přečetli až sem, děkuji. Doufám že na mě nějaký hnis taktéž nevytáhnete (AK stačilo...)
Dobrou noc

Erinye - 6. prosince 2010 21:58
Erinye

TweeTy

Píšu jak prase a většinou po sobě mám chyb hodně, ale tohle dostalo i mě :D

viditelné chibi
„Počítám do pěti. Čtyři…“

hater - 6. prosince 2010 21:57
hater

Nefrete 6. prosince 2010 21:50
Ano, dospět ke shodě. Aspoň v to doufám. Vyjádřením svých názorů a vzájemnou konfrontací začněme trochu přemýšlet o svých vlastních názorech a třeba na něco přijdeme. Možná také ne :-)

TweeTy 6. prosince 2010 21:51
A to já zase preferuju, když vidím jak píše PJ jeskyně a ne jak píše admin :-)

TweeTy - 6. prosince 2010 21:56
TweeTy

Nefrete 6. prosince 2010 21:55
bral jsem to podle sebe (joke)
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Nefrete - 6. prosince 2010 21:55
Nefrete

TweeTy 6. prosince 2010 21:51
V šesti letech děti většinou ještě neumí psát.;)
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

hater - 6. prosince 2010 21:54
hater

Amunak 6. prosince 2010 21:46
Skutečně, kdo hledá najde. A kdo čte nápovědu tak také. V současné době za tímto účelem existují diskuze, především v kategorii herna, například:

http://www.aragorn.cz/diskuze/h-drd-hraci/
http://www.aragorn.cz/diskuze/h-drd-jeskyne/
http://www.aragorn.cz/diskuze/h-orp-hraci/
http://www.aragorn.cz/diskuze/h-orp-jeskyne/
http://www.aragorn.cz/diskuze/elysium/
http://www.aragorn.cz/diskuze/drd-nabor-hracu-a-pju/
http://www.aragorn.cz/diskuze/dungeons-and-dragons/
http://www.aragorn.cz/diskuze/shadowrun/
http://www.aragorn.cz/diskuze/shadowrun-pro-zacatecniky/
...

Souhlasím, že v současné době to není moc přehledné řešení a ani třeba není příliš přívětivé pro nováčky. Nicméně jisté řešení to je. Myslím si, že vhodnějším řešením by bylo blíže jeskyně specifikovat kategorizací, což je plánované pro A4 (...)

Stačí to tak?

TweeTy - 6. prosince 2010 21:51
TweeTy

Nefrete 6. prosince 2010 21:50
tak tam má jít podle mě za to, aby tam nebyly viditelné chibi a stylistika byla na vyšší než 6ti leté úrovni a popis byl dostatečné popisující :)
Někdy si říkám, jestli bych jako PJ neměl ty příspěvky v jeskyni číst...

Nefrete - 6. prosince 2010 21:50
Nefrete

hater 6. prosince 2010 21:37
Dospět ke shodě? To nemyslím. Nebo snad už někdo přišel s tím, co je dobré a co špatné? Stejně jako ty nebo já sami určujeme, co je dobré dílo (neřídíme se obecným principem dobrého, protože takový princip neexistuje), stejně tak funguje i schvalování jeskyní. Je to jen o tom, co Dart uzná za vhodné.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

apophis - 6. prosince 2010 21:48
apophis

Amunak 6. prosince 2010 21:35

Jaké chyby Eiris udělala při pomáhání Dartovi?

Dokud je tvůj názor na její práci poznamenaný tvými problémy s ní, ale svou práci odvádí v AT správně, budu ji i já i Dart i jakýkoliv další normální člověk nejspíše považovat za člověka na správném místě.

Ve zkratce jsi to napsal špatně. Dart se vyjádil, že nehodlá měnit pravidla za chodu AT. TO je dle mne dobré rozhodnutí, protože vím, a i Dart to ví, že na příliš častýh změnách skončilo AK. Dokonale lehlo i díky fluktuaci v organizátorech turnaje.

Navrhni změny, přidej dobré - opravdu dobré - argumenty a můžeme vést debatu. Do té doby, nemám důvod s tebou jednat jinak, než jako s někým, kdo nedokáže říct nic víc, než jen, že to nefunguje.

Ukaž, co v tobě je. A zkus to nejdříve bez podpory adminů. Tím ukážeš, že na to máš. Organizátorské schopnosti jsou ceněné a proplácené zlatem (hvězdou :D).

Jste v přesile? Chacháááá... možná je vás deset, patnáct pokud se ozveš všem přátelům, kteří při tobě stojí a mají s některými lidmi podobné zkušenosti.

Ale pokud bys chtěl pomáhat, musíš se naučit jednat s lidmi vždy (!!!) nanovo, pokud předtím ukázali, že se již změnili.

Eiris již nějakou dobu v mých očích je obyčejná uživatelka, která se nabídla pomoci Dartovi. Svou pomoc konkretizovala a Dart ji přijal.

To, že ty a někteří z tvého okruhu s tím mají problém - je bolestivé pro klasiky typu: "Vypadni ven a jdi si zaběhat, až se uklidníš, vyspi se a přečti si znovu, co jsi chtěl odeslat." Do té doby s lidmi jednáš jen polovičatě. Napůl podle toho, jak moc se ti nelíbí a napůl podle toho, jak je chceš využít.

Cynismus tu smrdí čím dál tím víc.

----------------

Probírat to, že se někde hraje a není to jiným pod vousy je největší blbost, co jsem kdy slyšel. Hraje se pro zábavu, ne pro kvalitativní žebříček někoho jiného.

Chudáci, kteří posuzují jiné jen v rámci svého vesmíru. Chudáci, kteří se nebaví jako ti, kteří se jim nelíbí.

-----------

Kvalita se tu podporovat nikdy (konečná debata na toto téma tu opět po 3 měsících znovu je? proč?) nebude vyhroceně!
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

jilm - 6. prosince 2010 21:47
jilm

Amunak 6. prosince 2010 21:46
To je jiná věc. Na tom se všichni shodneme, ale vázne na vývoji.
Shit happens.

Amunak - 6. prosince 2010 21:47
Amunak

Nestor 6. prosince 2010 21:44
jo tak, to se omlouvám.

Nevím ale, proč bych nemohl kritizovat něco, čeho se neúčastním. Navíc si třeba budu chtít zahrát přístí rok (jeslti bude čas), ale pokud na otm bude turnaj tak špatně jako letos (jen můj názor), tak hrát nebudu. A proto to chci zlepšit.
🐺

Amunak - 6. prosince 2010 21:46
Amunak

hater 6. prosince 2010 21:40
Ne, já se právě nesnažím vyhnat tu druhou část. Jen bych byl rád, kdyby se tu víc podporovala kvalita. Já když si teď založím jeskyni, tak zapadne v přívalu těch "nekvalitních" jeskyní. Nezískám hráče a můžu jeskyni zrušit.

Stejně tak jako hráč si nevyberu pro mě vhodnou jeskyni.

Je jasné, že tu musí být nějaká základna. Já těm lidem hru neberu - jen nechci být její součástí a chci si taky zahrát (aby i mě hra bavila). Takhle hra nováčky sice baví, ale já nehraju jen kvůli jejich nekvalitě, jestli to tak můžu říct. Možná jsem prostě jen moc náročný.

Vyplývá z toho to, že by tu měl být nějaký jednoduchý systém, který by oddělil jeskyně začátečníků a pokročilých. Aby každý našel pro sebe vhodnou jeskyni/hráče.
🐺

Nestor - 6. prosince 2010 21:44
Nestor

Amunak 6. prosince 2010 21:42

Teď nemyslím jeskyně, ale turnaj. Vybavuju si, že jsi už jednou něco sáhodlouze kritizoval.
Hráč roku 2010 - Vítěz AT´10 (DrD)

Amunak - 6. prosince 2010 21:42
Amunak

Nestor 6. prosince 2010 21:38
Samozřejmě, ty to víš nejlíp. To, že jsem dneska dvakrát zahrál v jedné ze svých 4 jeskyň, jednou zahrál v jiné a nezahrál ve třetí jen proto, že mě tam není potřeba a čtvrtou ignoruji proto, že tam nejspíš ani hrát nebudu... To zkrátka znamená, že vůbec nehraju.
🐺

hater - 6. prosince 2010 21:40
hater

Amunak 6. prosince 2010 21:38
já bych řekl, že správné je to druhé.

Aragorn je herna a pokud tu někdo hraje, slouží svému účelu. Nezáleží na tom, jestli ten někdo hraje hrozně, záleží na tom, jestli ho to baví.

Ten hráč by to přece nehrál kdyby to byla nuda a nebavilo by ho to, nebo ano?

Takže po nás vlastně chceš, abychom odtud vyrazili lidi, co sem chodí hrát, co se sem chodí bavit. Chceš to, protože jejich hru vnímáš jako špatnou.

Stejně jako vnímáš jako špatnou hru v turnaji. Ovšem když to chceš měnit, tak se to dělá jinak, než že řekneš: Běžte všichni pryč: Tady si nikdo nebude hrát!

Vypisuje se 20 z celkem 3121 příspěvků|⇐ 1 ... 110 111 112 113 114 115 116 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)