Aragorn vývoj (186 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 ... 218 ⇒|

Sharpe - 13. března 2007 17:19
Sharpe

Nevím jak to teda dopadlo, ale chctěl jsem jen podotknout že tu byl dobrý nápad na to aby byli vidět v jeskyni hráči zdali jsou on/offline dost by to pomohlo, ikdyž dá se to řešit i jinak : )).
A za prominutí zdali se tohle již rozebralo do konce a neprošlo.

pavel - 13. března 2007 15:20
pavel

Dotaz a připomentí: Můj příspěvek pavel //9. března 2007 21:26// zapadl(neuvažovalo se nad ním), byl zamítnut, nebo je nějaká šance že to uděláte?
Slova jsou jen prázdné skořápky.

apophis - 13. března 2007 08:47
apophis

hater 12. března 2007 19:34

jak jsem řekl: pro WoD budou jistá "řešení", která nechej na mě, abych je zpracoval (JavaScript to dostatečně jistí)

a pro DrD+ a jejich 2k6+ je vcelku jasné, že bude existovat jedno tlačítko, které pak bude aplikovat daný hod (!!!)...

Dart 12. března 2007 18:19
promiň, ale požadavky jednotlivých uživatelů opravdu nebeeru jako požadavky důležité pro server, dokud se k nim nevyjádří někdo další :P (alespoň 5-10 lidí z oboru)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

hater - 12. března 2007 19:34
hater

apophis 12. března 2007 09:36
jako takto ;-) kazdy samozrejme chce trochu jine kostky a moznost s nimi hazet ;-)
obecna funkce resici tento problem ma ony dve promenne o kterych jsem mluvil, ovsem nejsem si jist, jestli prima implementace takove funkce bude vyhovovat hracum. Hodit by melo byt snadne a vyplnit formular teto funkce znamena kliknout na jedno policko, zmacknout klavesu na klavesnici, kliknout na druhe policko (tab) a vyplnit druhe cislo. Pak jeste formular odeslat ;-)
To jest pet ruznych ukonu a otazka zni, jak to udelat, aby to uzivatel mel snadnejsi? ;-)
Reseni samozrejme muze byt nekolik. Jedno z nich jsem se pokusil nastinit, ale tak jiste existuje nejake lepsi ;-)

Ariazel - 12. března 2007 19:33
Ariazel

Dart 12. března 2007 18:19
Neboj, to tu je naprosto normální ;-))
No comment...

Dart - 12. března 2007 18:19
Dart

apophis 12. března 2007 17:21

Hehe, to ste nemohli zacat, ked som to navrhoval.... ehm, zhruba pred mesiacom... no co s vami, hlavne ze bude :)

apophis - 12. března 2007 17:21
apophis

Ariazel 12. března 2007 17:19
Zdech 12. března 2007 16:25
Ariazel 12. března 2007 15:30

tákže pánové ... zapsal jsem si pravidla na hod 2k6+, parvidla hodů ve WoDu mám v hlavě (kdyžtak i v DOCu).

Tudíž: teště se na menší (větší) překopání hodů kostkami v jeskyních v nejbližší době :) snad to bude vyhovovat všem :)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Ariazel - 12. března 2007 17:19
Ariazel

Zdech 12. března 2007 16:25
To je sice pěkné, ale zde se nejedná o obyčejný hod 2k6, ale o hod 2k6+ s níže popsanými pravidly, který se v DrD+ používá snad nejčastěji ze všech hodů...
No comment...

Zdech - 12. března 2007 16:25
Zdech

apophis 12. března 2007 09:36

Zní to optimálně.

Ariazel 12. března 2007 15:30

Hráči Shadowrunu nebo Vampire by zase ocenili hod xk6, pokud možno ještě s automatickým sečtením úspěchů. Bylo by to sice hezky pohodlné, ale pořád by to bylo jen obyčejné házení šestistěnkou plus specifická programová nadstavba (která by nahrazovala to, co dělají hráči v reálné hře sami bez dopomoci).
Najdeš-li něco bez konce, přesekni to a můžeš říci: "Nyní to končí zde." Fremenské přísloví

Ariazel - 12. března 2007 15:30
Ariazel

apophis 12. března 2007 09:36
Já si myslím, že hráči DrD+ by určitě ocenili 2k6+... což znamená, že pokud padne číslo 12, háže se znovu tak, že padne-li při hodu 4,5 nebo 6, přičte se ke dvanáctce +1 a háže se taktéž znovu, dokud nepadne 1,2 nebo 3 a hod zůstává neměnný. To samé platí i u dolní hranice, tedy pokud na 2k6 padne dohromady 2.
No comment...

apophis - 12. března 2007 09:36
apophis

hater 9. března 2007 19:57
ad hater: mno, jde o tohle: právě teď se ptám, jaké hody tu chcete udělat ... a proto znovu: Jaké hody tedy chcete?

Mít možnost pevně danou na k6, k10, k20 a k% + vedle toho tlačítko na rozsahy a počet hozených kostek?

BUDE TO TAK VYHOVOVAT? (sice kvůli tomu budu muset kompletně překopat zase celou šablonu na diskuze v jeskyních, ale tak co :P, od toho tu přeci jsem, že?)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

hater - 11. března 2007 10:09
hater

Sharpe 10. března 2007 20:46
v MSIe a ve Firefoxu ci Opere se da zvetsit pismo. Ve FF konktretne v menu "Zobrazit -> Velikost písma"
v ostatních prohlížečích to bude podobné

Sharpe - 10. března 2007 20:32
Sharpe

Mám jen takový malý nápad ne úpravu a přehlednost.
Mohla by se třeba vyrobit nějakázvírazňující linka nebu jakáši přepážka mezi jeskyněmi a diskuzemi ? protože a myslím si nejsem jedinný, se mi občas stane že pospýchám do jeskyně a ta má stejně začáteční písmenu jaako diskuze teda aspoń jsem to tak míval, ale to je jedno stejně se mi občas stane že se překliknu a jsem někde jinde : ((.

pavel - 9. března 2007 21:26
pavel

Bylo by možné, aby když najedu v jeskyni na hráče tak kromě informací co se ukazují, mohlo eště ukazovaz jestli je dotyční člověk online nebo offline? POslední aktivyta je dobrá věc ale pokuDˇse hraje například pravidelně přez chat tak mě spíš bude zajímat jestli tu dotyčný je nebo ne a ne všechyn spoluhráče mám v přátelích a občas dohledávat jestli tu někod je, když je přihlášeno více uživatelů je trochu problém.
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Gran - 9. března 2007 20:00
Gran

Myslím si, že pokud se nechce dělat nějaký cool řešení, tak aspoň hodit tam "k20" by to chtělo - d20 systémů totiž existují hromady, tak to za pozornost stojí .)

hater - 9. března 2007 19:57
hater

idelani hod je s dvema promennymi ;-)
kolika kostkama se hazi
a kolik sten kostky maji
takze rekneme, ze bych mohl hodit sedmi sedmistennymi kostkami ;-)

ovsem je jasne, ze kdyz bych mel vyplnovat dve ruzne policka, jen abych mohl hodit jednou sestistenou kostkou, tak se mi to moc nelibi ;-)

co s tim? ;-) tezko rict.

Mozna, ze by slo udelat nastaveni jeskyne, kolik tlacitek na hazeni kostkou se ma zobrazit ;-) rekneme, ze bych mohl mit maximalne tri ruzne kostky, tak bych si pro

DnD nastavil: jednu dvacitku, jednu sestku, jednu nevim cim se tam nejvice hazi ;-)
pro Vampire bych si pak nastavil: jednu desitku, tri desitky a pet desitek ;-)
kdyz bych pak potreboval hodit sedmi desitkami, tak tuknu jednou na petkove tlacitko a dvakrat na jednickove ;-)

otazka je jak je to realizovatelne.

ironis - 9. března 2007 14:41
ironis

apophis 9. března 2007 13:26
To vypadá podezřele jednoduše!!! Ale tím pádem by to mělo fungovat... :D
 Až se dostaneš do pekla, řekni, že jsem tě tam poslal já, dostaneš množstevní SLEVU 

agarwaen - 9. března 2007 14:40
agarwaen

Zdech 9. března 2007 13:17

ne k30,myslel jsem tím že se pak třeba hráči budou dohadovat vyšších hodnot ale ten aphopisův vynález to vyřeší

apophis 9. března 2007 13:26

mega
http://bandzone.cz/zixi

apophis - 9. března 2007 13:26
apophis

Zdech 9. března 2007 13:17

ad kostky: připravuju do ORP tohle: http://apophis.aragorn.cz/new_orp.php, takže se snad brzy dočkáme i deníků, které se budou v ORP nahazovat "sami" a hráč ty hodnoty nebude moci upravovat, popřípadš je bude moci upravovat jen PJ :)
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Zdech - 9. března 2007 13:17
Zdech

apophis 9. března 2007 11:43

k4 a k8 už tak žhavé nejsou...zaprvé se moc často nepoužívají (co si vybavuju), zadruhé jdou docela snadno "nasimulovat" pomocí k6 a k10 (případnou 5,6 a 9,10 stačí ignorovat a hodit znovu). Co se k12 týče...to je extrém, ale DnD na něm vyloženě nestojí (narozdíl od k20).

agarwaen 9. března 2007 11:43

Teď jsi probudil mou zvědavost...který herní systém používá k30? (nejlépe nějaký známější).
Volitelný hod je dobrá věc pro "nouzové" hody (ne časté)...ale nechtěl bych pomocí něj provádět stěžejní hod systému (Zadání volitelného hodu-Dolní hodnota-Horní hodnota-Výsledek). Hodně by to zdržovalo a komplikovalo hru (ale zase rozhodně méně, než přepočítávání k% na k20, to je fakt).

Luelle 9. března 2007 11:57

k20 a 2k10 je něco zcela jiného, stejně jako k8 a 2k4 (stačí na to matematika první třídy ZŠ, když k tomu přidáte i Pravděpodobnost ze střední školy, zjistíte, že malér je mnohem horší než jen nějaká ušmudlaná jednička).
Najdeš-li něco bez konce, přesekni to a můžeš říci: "Nyní to končí zde." Fremenské přísloví

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 184 185 186 187 188 189 190 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)