Aragorn vývoj (215 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 213 214 215 216 217 218 ⇒|

Ariazel - 15. ledna 2007 04:55
Ariazel

Edwin3 15. ledna 2007 02:43
No vzhledem k tomu, že jsem tu každý den tak bych měl menší připomínku. Dost si všímám, že v rozcestí obvykle nebývají žádní PJové. Neříkám, že PJů není dost, jenže od vytvoření rozcestí přestali nejméně dva téměř chodit na Aragorn a zbytek se tam ukazuje jednou za sto let. Proč, je mi jasné, ale možná by nebylo od věci zavést nějakou diskuzi o rozcestí. Nebo třeba hlasovat o tom, koho přidat do seznamu PJů, z těch, co tam chodí častěji, či v neposledí řadě zrušit zkušenosti, které jsou asi tím nejpalčivějším problémem, proč by tam měl neustále nějaký PJ být. (změnit situaci, někoho vyhodit to může udělat někdo na zavolání, ale sledovat dějovou linii už chce více času)

Monžá je to kravina, nevím. Možná to ani nikam nepovede, ale zauvažovat by se nad tím mohlo.

Btw nevím jestli už to funguje, ale včera ráno už jsem se mohl přihlásit do plného rozcestí (tedy jako sedmý), ale když jsem klikl na odkaz, tak se jen refreshnula obrazovka (jakoby mě to vyhodilo).
No comment...

Edwin3 - 15. ledna 2007 02:43
Edwin3

Rad bych otevrel nove tema a tim je organizacni problematika aragornu.
Jak asi vite, mne je uplne jedno, co se tu deje, a apo to sam buzerovat nezvlada ;) Protoze me zajima, jak byste se staveli k vytvoreni nejakeho administrativniho organu, co by to tady mel v rukou. Nejaka rada aragornu, no zni to sice uplne debilne, ale v podstate neco takoveho.

Proc s tim prichazim... Posledni dobou si zvysene zacinam vsimat, ze tu vladne zmatek. Mezi adminy, mezi lidmi, nikdo nevi, na koho se ma obratit, kdo co resi, zda to vubec nekdo resi a zda by se to melo resit.
Moje idea byla zpocatku takova, ze prijmu uplatky, rozdam hvezdicky a tim to pro me konci, bohuzel asi to nebyla ta spravna cesta (rozhodne vsak pohodlna :)).

Nemluvim ted primo o nejakem vytvoreni pravidel typu "zakaz skupine x cinnost y", ale organizacni veci. Tzn. minimalizaci bordelu - lepsi sprava diskuzi, presne urceni toho, co ma ktery serif delat, co kde lze najit, o co se kdo stara apod. Dekuju lidem, co se o to snazi, ale vzhledem k soucasne situaci to bude chtit asi nejaky viditelnejsi prostredek.

Budu rad, kdyz uslysim vase nazory, kdyztak zahlasujte v ankete, at vime, na cem jsme. Nebo jestli vam nynejsi situace vyhovuje a nic menit nechcete atd.

Mydrim - 14. ledna 2007 23:27
Mydrim

hater 14. ledna 2007 19:16

Diskusia ku Galérii už funguje(odkaz je v okne s výpisom obrázkov), no nejak o to záujem nie je.

Michi_Hrozi 14. ledna 2007 12:40
No, tak niečo:)
:)

hater - 14. ledna 2007 19:17
hater

hater 14. ledna 2007 19:16
fajn umistneni takove informace by bylo nad okno do ktereho se vkladany clanek pise.

hater - 14. ledna 2007 19:16
hater

bylo by fajn, kdyby u kazde sekce v clancich byla k dispozici nejaka nastenka, kam by se daly napsat nejake zakladni informace o tom, co si predstavuju pod pojmem "postava," "úvaha," "recenze," "povídka" ...

Edwin3 - 14. ledna 2007 18:29
Edwin3

Anvil 14. ledna 2007 01:47
No tohle slo, jenze pak mi to apophis prepsal... mozna dokonce 2x se tohle stalo, takze pak uz jsem rezignoval.

Michi_Hrozi - 14. ledna 2007 12:40
Michi_Hrozi

Mydrim 14. ledna 2007 03:46

myslis take ako: Búú, múú alebo Kikirikí? :D
Laugh.. and the world laughs with you. Weep.. and you weep alone!

Mydrim - 14. ledna 2007 03:46
Mydrim

Anvil 14. ledna 2007 01:47

No veď jasné, že sú všetci normálni s nadšením pro:) Už sa na tom pomaly začína pracovať, tak sa pýtam, či niekto nevie robiť zvuky.

Normálne zvuky do Aragochi, ako pre tých pokémonov a tak:)
:)

Anvil - 14. ledna 2007 01:47
Anvil

Nu... Aragochi... Kdysy bych to zavrhnul, ale ted co parim knightfight server2, server 3; monstersgame world 4 a 5 a v neposledni rade tribal wars, tak sem takz celkem s nadsenim pro :)... Ale s tim ze by to bylo jako tyhle textovky, ale na zpusob DrD. Klasika staty sila, obr, odo, int, char. Kazda dvojice jak z pravidel predstavuje jedno povolani. Staci jen vymyslet nejaky vzorec pro ceny vylepsovani atributu (tech je :)...) a je to. Tohle bohate staci. Tim ze nekdo klikne na profil uzivatele, tak ho muze i "napadnout" :). A verte ze za tohle by lidi platili jak blbi... (no jo i ja :)...)

No ale co sem chtel puvodne. Taky to souvisi s profilem. Neslo by nejak (treba i v omezene mire) editovat pomoci tagu profili? (davat obrazky, barevny text, proste si nejak vymakat profil :)...)
At ziji vsechny veverky na Aragu! ... btw Darte nemel jsi tam puvodne ze zastrelis jezka?!? Hned si to vrat! :)...

agarwaen - 13. ledna 2007 13:55
agarwaen

Ne. Myslím jako seznam ikonek.Třeba obrázky z Google budou v tom seznamu a my s je při registraci můžem vybrat,ale zůstane možnost dát si tam vlastní ikonku.
Něco jako na Abarinu.
http://bandzone.cz/zixi

hater - 13. ledna 2007 13:33
hater

agarwaen 13. ledna 2007 11:02
jako katalog pouzitych ikonek? ;-) kde by bylo i napsane, kdo pouziva danou ikonku, pripadne u jake postavy? ;-)

agarwaen - 13. ledna 2007 11:02
agarwaen

Možná by bylo dobrý kdyby sme při tvorbě nastavení měli k dispozici seznam ikonek.Sousta hráčů by to každopádně ocenila.
http://bandzone.cz/zixi

Joh-ny - 12. ledna 2007 19:59
Joh-ny

Dart 12. ledna 2007 19:54

možná by bylo eště lepší kdyby si PJ moch přímo tvořit svoje NPC
We're all pathetic and creepy and can't get girls-- that's why we fight robots

Dart - 12. ledna 2007 19:54
Dart

V poslednej dobe sa mi stava, ze v mojich pribehoch sa hraci na dlhsiu dobu stretnu s NPC postavou, ktora daky usek prekonava s nimi. Vymysliet meno je jedna vec, pamätat pak druha a nie moc jednoducha...

Meno Pan jaskyne mi pride dost zbytocne, nepotrebujem dokazovat, ze som v pribehu panom ja. Moj system je zalozeny na principu, ze pribeh ovladaju hraci...

Dotaz teda znie, ci by sa nedalo v rozhrani PJ, tento nazov prepisovat. Ovela viac by ma potesilo, ak by sa zobrazovalo meno postavy, ktora s nimi prave cestuje (je jedno z akeho dovodu)...

Opät by to doplnilo kusok atmosfery v pribehu. S ikonkami to tak uz daku dobu robim a je to super :)

Mulisus - 11. ledna 2007 09:51
Mulisus

apophis 10. ledna 2007 17:29
Bohužel A2 neznám, jsem tu nový a zatím jsem hrál akorát na andoru a abarinu
Thorr 10. ledna 2007 19:36
to je mi teda logika!!!

Thorr - 10. ledna 2007 19:36
Thorr

* to bolo myslene- kto sa v tom nevyzna tak to je chyba uzivatela
Ani odvážnemu sa nepodarí dokázať, že 1+1=11. Dokonca ani Drtikolovi to nevyšlo :)

J. L. C. Wauder - 10. ledna 2007 18:34
J. L. C. Wauder

Thorr 10. ledna 2007 17:42
Ale tady je dyskuze o vylepšeních ,takže žádná chyba .

apophis 10. ledna 2007 17:29
Nu ,tam se mi to zdálo líp dělaný .
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

Thorr - 10. ledna 2007 17:42
Thorr

ja neviem, ale takto mi to pride uplne super. Kto nevie, ci dana zalozka je jaskyna etc., tak to je potom chyba uzivatela a nie systemu. Este k tomu to je usoriadane najprv podla diskusii a potom podla jaskyni ci sa mylim?
Ani odvážnemu sa nepodarí dokázať, že 1+1=11. Dokonca ani Drtikolovi to nevyšlo :)

apophis - 10. ledna 2007 17:29
apophis

Mulisus 10. ledna 2007 16:59
ehm... takže to, jak to bylo na A2 ??? Tam byl boxík s jeskyněma, boxík s článkama a boxík s diskuzema...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Mulisus - 10. ledna 2007 16:59
Mulisus

J. L. C. Wauder 10. ledna 2007 15:57
Přesně! Todle už je dávno na andoru a hodně mi to ulehčuje pobyt.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 213 214 215 216 217 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)